Hüppa postitusse
Postitatud
comment_10961

Tervist daamid ja härrad!

Kuna ma ostsin omale nüüd juba teise e30-ne ja aegajalt ikka loen seda foorumit, siis teen ka teema enda omast siia.

Ostsin paar nädalat tagasi omale kupee kerega 320i, hõbedase, ja üks peamisi ostupõhjusi oli see, et auto on äärmiselt heas korras. Proovisõidul tundus tõesti nagu oleks Baiernist otse tehasest välja tulnud:) Tegelikkus nii tore muidugi ei ole, aga ta on mul tõesti korralik, roostet on paar tühist täppi ainult, sisustus on korralik ja kõik vedrustuse poolepealt on korras.

Lisasid pmst ei ole, katuseluuk on vändaga, aknad on vändaga, istmed on tavalised riidest, kesklukku isegi pole, aga see tuleb.

Ülevaatusele minnes selgus, et üks tagapidur ei funka, sai siis seda parandama mindud ja selle käigus selgus, et all on mingit sorti kollased amordid, originaalid mitte igatahes.

Igatahes, postitan pildid ka, kohe kui ma mingid korralikud teen.

Olge mõnusad!

Muudetud , muutis bergo

  • Vastuseid 183
  • Vaatamisi 28,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_10828

praegu suurt midagi, hoian korras lihtsalt. Kuna ma olen tudeng, siis erilist sissetulekut pole. Peale suve peaks rohkem raha olema, siis on mõned plaanid küll kurjemaks teha teda. 3.5 oldskool mootor(m30), madaldus ja 15-16 tolli randiga velg tunduvad kõik päris hea mõte. iS-i stange lisa otsin ka.

comment_10823
praegu suurt midagi, hoian korras lihtsalt. Kuna ma olen tudeng, siis erilist sissetulekut pole. Peale suve peaks rohkem raha olema, siis on mõned plaanid küll kurjemaks teha teda. 3.5 oldskool mootor(m30), madaldus ja 15-16 tolli randiga velg tunduvad kõik päris hea mõte. iS-i stange lisa otsin ka.

tead neid randiga velgi ja is stangesi on juba küllaga,pealegist se 3,5 võtab hirmasati kütet ja normaalselt ei saa enam siis ültse sõita olen ma kuulnud siit sealt :wink:

selle auto süütus võiks võttmata jääda ja jääda selliseks nagu on,oli minu mõte kui ma vaatasin müügikuulutust :)

comment_10820

pealegist se 3,5 võtab hirmasati kütet ja normaalselt ei saa enam siis ültse sõita olen ma kuulnud siit sealt :wink:

Väga vale väide!!!!

Mul on rullikas m30b34 mootoriga ja ei ole ta midagi nii suur rüüpaja.

3.25 diffriga ja mitte väga rahulikult sõites sain mina 12.5 L kuluks 100km-le.( ja seda linnas! ) Kui sa paned sinna alla 4.10 ja ülesse ja sõidad nagu hull ,siis muidugi ei ole öko.

Nt minu vana 2.0 võttis 10-15 L 100km-le. Seda siis talvel, mootor oli väga heas korras ,lambda samuti. Kõik ikka selle taga kinni kuidas inimene sõidab.

Saab rahulikult ja ökolt sõita, ka suure mootoriga :)

Edit : Teemasse ka :arrow: Väga kena ja sile pill on , edu!

comment_10816

Õige, jäta originaaliks!

Kuid, kui ei suuda, siis 10k võin loobuda 3.5 mootorist juurde kuuluvaga,kui huvi, siis PS ja räägin lähemalt, mis selle raha eest saab.

Huvitav, mille põhjal rahvas seda vähe karmimat lisa IS lisaks nimetab?

Pole kunagi ühtegi 318 IS`i sellise lisaga näinud, kataloog annab seda samuti kõigile mudelitele...

comment_10815
Õige, jäta originaaliks!

Kuid, kui ei suuda, siis 10k võin loobuda 3.5 mootorist juurde kuuluvaga,kui huvi, siis PS ja räägin lähemalt, mis selle raha eest saab.

Huvitav, mille põhjal rahvas seda vähe karmimat lisa IS lisaks nimetab?

Pole kunagi ühtegi 318 IS`i sellise lisaga näinud, kataloog annab seda samuti kõigile mudelitele...

Eix- see on sama teema nagu selle is-pagasniku lipiga,et kõik kutsuvad nii,kuid tegelt on neid absoluutselt igasugste asjade peal.

Auto kohapealt tõesti kena,sai mingi päev linnas nähtud ja pani pead pöörama küll.Mootori kohapealt jäta tõesti vast pigem originaaliks või kui on kange tuunimistuhin,siis pane m52b28 juba vahele- vähe etem,kui see vanakooli m30 jurakas :D (võin kobiseda selle kohapealt,kuna endal on "335" olnud ja mootor vedeleb siiani praegu garaazis :arrow: )

Edu muidu auto hooldamise ja arendamisega! 8)

  • Autor
comment_10811

Väga meeldiv, et siin nii palju originaali austajaid on :) Ma lähiajal mingeid suuri muutusi kindlasti ei tee. Peale talve panen madalduse ja mõnusamad veljed alla, aga alati saab ju originaal seisu taastada.

Mootori kohapealt jah mulle meeldib see 3.5 mõte, sest nii kerge kere peal ta oleks parajalt kiire ja samas ei tohiks küll eriti kulukam olla, kui see sama 2.0, mis võtab linnavahel päris palju kütust, aga samas kiirendust jääb väheks. See mootor iseenesest on väga heas korras ja mul ei ole praegu probleemi sellega ka sõita.

  • 1 aasta hiljem...
  • Autor
comment_31917

Teen väikse sissekande siia, et pärast hea oleks järge pidada, mis tehtud jne.

Ega suurt muutunud ei olegi midagi. Lihtsalt olen teda korras hoidnud ja ringi vuranud. Vahetatud sai tagumised amordipadjad, esimesed piduriklotsid ja kettad, veel sai vahetatud kardaani mingi muhv, mille tõttu oli väike vibra sees, esisilda läksid uued puksid ka. Hetkel rohkem meelde ei tulegi. Mingi kerge kobin on parema esiratta juures sees juba pikemat aega, eriti, kui vasakule kurvi võtta... ise kahtlustaks rattalaagrit. On kellelgi ideid?

Muidu on puhas sõidurõõm.

Ette sain originaal sportistmed ka. Kurvis on hoopis mõnusam ja ei lenda vastu küljeklaasi :)

IMG_5481.JPG

üks niisama lahe sügispilt ka

lomopilt.jpg

Muudetud , muutis bergo

comment_32008

Ma ei tea, olen ka oma autodesse moe pärast need sportistmed pannud, tavalised tunduvad ikka mugavamad, spordikad teevad sisseistumise nii kitsaks, sisse istumisel peab vaatama kuidas istud jne...tava istmega kargad pukki ja annad minna... :D

Miks sa seda teed ei läinud,e t oleks otsinud sama sisuga kokku käivad spordikad?

Kui tagumise istme tagumikualune osa on ka diagonaaltriibuga helehall ja perfektne, siis selle võid mulle ärida...

  • Autor
comment_32009

Ega see lihtne ei ole korralikke sportistmeid leida :D isegi hästi läks minu arvates. Tegelikult mulle meeldib see ruuduline riie oluliselt rohkem. Tagaiste on väga korralik, nii et kui leian taha ka ruudulise, siis pakun sulle :)

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.