Vahtraleht

320i '87 - Vahtraleht

Selles teemas on 39 postitust

Rõõmsalt e30 ne ridades tagasi :)

Kui oma 325-e 2008 maha müüsin siis peas tagus mõte, et kunagi ma selle auto juurde tagasi tulen... Aeg möödus naabri is-iga talvemõnusid nautides ja M3-e imetledes. Hoidsin pilku ka meil müüdavatel rullikutel, aga tõsiselt ei võtnud midagi... Vahepeal kulgesin igasuguste autodega, volgast kuni 6,2 liitrise chevy bussini, aga tuline soov oli ikkagi e30.

Möödunud kevadel pakuti suht juhuslikult 320-i otse saksast. Läbi telef. teadsin ainult, et auto on preface, 2.0, kupee, punane, kat. luugiga, vähe sõitnud ja heas korras. Polnud palju mõelda ja sai Jah sõna öeldud.

Lugu jäi natuke venima, aga 4. augustil helistati, et homme on auto kohal, üks unetu öö ja lõpuks ma oma elu teist rullikat nägingi... Suht üllatas, eriti kere olukord, midagi niivõrd hästi säilinut ei osanud ma oodata, mootor tuksub ka ilusti. Väidetavalt oli auto seisnud 2 aastat kellegi kollektsioneeri kätes, enne seda passi järgi olnud saksas 1 omanik. Spidol 170 000 km, ma arvan, et on õige.

Lisadest pole midagi märkimisväärset, luuk, el. peeglid, laes kompu. All 14 ogin. valukad, korralike rehvidega, tagumisi ajab ringi 4.10 tavaline differ. Salongis on armatuur väga ilus ja terve, juhi istet on parandatud, suht pornolt, porimatid, käigukangikott ja juhi turvavöö on ära võetud. Pagass näeb väga ka ilus välja, küljepolstrid aga puudu, kapoti all kõik komplektne.

Puudused puudusteks, aga olen autoga rahul, välimus enam-vähem, paar kohta tahab natuke tegemist, aga üldine olukord on väga hea.

Plaanid esialgu sellised, et kui ark puhkuselt tagasi jõuab siis võtaks arvele ja saaks pikemaid prooviringe teha ja vaadata mis kriitilist tegemist vajab, praegu rihm, rullik, õlid, filtrid, tosool. Kaugemad mõtted parem velg sebida, toonklaas, vb el.akna süsteemid, nahkpolster, istmed mulle tegelikult üldse ei meeldi, tahaks spordikaid. Aga kõike tasa ja targu, sõita ka peale selle vaja.

Üldiselt olen rahul ja vaatab mis edaspidi saama hakkab, üritaks võimalikult originaali säilitada, aga eks näis kui igav hakkab, mingeid spoilasi küll ei tule :)

Pildid: http://album.ee/album/270616/50243999

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kena pre face ikka, sellist korralikku pilli tuleks rohkem originaali lähedasena hoida. Igasugu bling bling veljed ,toonklaasid ja vinged helisüsteemid võiks ära jätta.See muidugi minu (ja paljude veel) arvamus.

Teised inimesed tänaval suhtuvad ka paremini sellistesse masinatesse, millel summuti all ei lärma jne. Neid nn rullnoka masinaid on jalaga segada, selliseid korralikke originaalkonditsioonis pille palju ei liigu ikka.

Edu masinaga!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ai kui ilus, ühinen eix22-i arvamusega. Kordan juba öeldut ära pane toonklaasi. Kui tahad, et tagaaken läbi ei paistaks siis otsi originaal kardinaga aknalaud. Veljed võid ju uued vaadata aga ainult originaal kärjed!

Edu, hoian teemal igaljuhul silma peal :wink:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ei kao see hea välimus kusagile kui natuke suurem velg alla panna :) 15 tolliga on autol hoopis teine ilme.

Muusika kohapealt supakat kindlasti ei tule, kõlareid on niigi sisse päris mitu topitud, iseasi mis häält nad tegema hakkavad.

Pärast ostu selgus, et juhi pool amort püskatu sees lahti, arvasin, et mutter unustatud või mingi jama, täna kiskusin laiali ja hoopis aeg oma töö teinud ja püstakut teist vaja, vedru samuti katki, mõtlen, võib-olla 51mm alla panna, amordid ka uued.

To Baur: Järgmine kord anna mulle ka teada kui millegi taolisega kohal oled :P Ja selle auto eest suured suured tänud!

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Asjalood hetkel sellised, arvasin silma järgi, et peened püstakud all, aga tuues omale 51 mm püstakud koju ja katkise püstaku alt ära kruvides jõudsin ikka vanduda et mitmeid kordi mõõda ja siis lõika :D autol siiski 51 mm all, nägin alles amordi mutrit lahti keerates...

Mõtlesin ja arvutasin ning lõpuks läksin bilstein b6-e teed, esialgu ette, vaja natuke krõbisevat koguda ja siis saab taha ka uued, ette samuti ülemised löögupuksid uued, kuna see amort on piisavalt jäik ja "legendid" räägivad, et vabalt võib läbi lüüa, kindel plaan on ka strutbar peale...

Auto sain pärast väikest jamamist arvele kah lõpuks, kohalik ark leidis, et saksa passi teine pool peaks ka olemas olema, aga mina seda ei saanudki :D kuna saksa ark võtab selle ära kui auto arvelt maas, aga see on see mitme maa vaheline jama... väike seletuskiri ja asi ok, ülevaatuse jaoks oli vaja ainult tagurpididkäigu tule pirn vahetada( muidugi seda ei kontrollitud) ja täiesti muretult läbi saigi... Linnas paar õhtut kulgenud ja mulje hea, suht vaikne, salong ka ei nagise kusagilt, makk vaja sisse sebida siis ei pea omaette ümisema :)

Hetkel muud pole jõudnud teha...

Pagassi polstrid olemas, vaja ainult pesta, puuduv kott ümber käigukangi samuti olemas ja turvavöö peaks ka lähipäevil saabuma, siiamaani sai laenatud naabri M3-e pealt :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Püstakute suurus ju silmaga eristatav, kui silmaga ei erista, siis nihik peale ja ongi selge, kuidas nii lihtsa asjaga saab niipalju jama oll..:P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Möödunud aega ja esimene pikem ots muretult läbitud.

Nüüd said vahetatud rihmad, rullik, termostaat, kõik otsatihendid, õli, filtrid, küünlad... bensiini filtril oli ilusti kleeps teenindusest peal ja seal seisis pagaldusaastaks 92 :D ja väga väga kinni ikka, nüüd hüppab edasi kõvasti paremini, õhufilter sai ka midagi paremat, kui originaal, kn.

Taha said lapakad külge, sumpa viimane pütt seismisega suht palju haiget saanud, aga sai veel asja ja auto käib väga vaikselt nüüd.

Ees siis bilstein b6-ed all ja juhitavus nagu öö ja päev võrreldes varasemaga, taha tulevad ka varsti.

Makk ka sees ja 6-e kõlari heliga hetkel rahul.

Kõikide tööde eest suured tänu kristokr-le

Ja mis muud kui homme kooli autoga :P

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Nii "maasikast" siis natuke juttu:

Eelmine kuu u.1000 km läbitud. Alla said 15 tolli veljed koos korralike rehvidega, origin. valudele lähevad talvekad peale, iseasi palju talvel üldse sõidab, sest kooliteed sellega niipea ei kulge. http://album.ee/node/23895209/50243999

Kui taha b6-e alla saab siis vaatab, kas tõstab tagumikku natuke kõrgemale, praeguse pildiga rahul ei ole.

Eile/täna sai natuke väljast roostetõrjet tehtud kus väiksed täkked, taga numbritulede ümbrus jne. Aku aluse käisin ka sellega üle+ mingine õli vahele ja kummilapakas akule alla. Salongivaiba tirisin välja, sest juhi jalgade juurest on karbi nurgaga millegi terava otsa sõidetud ja paras 3X4cm auk sees+ ümbrus natuke punnis, mujalt põhi ilus. http://album.ee/node/23895207/50243999

Mõtlesin koopad seest mingi hea tögaga üle teha, oskab keegi midagi soovitada? LSD otsingud endiselt käivad, karbid tuleks üle võõbata, mõtlen neerud mustaks teha. Seest plaanis polstrid maha kiskuda ja õliga igasugused nurgatagused möksitada. Õõtsade tagumised puksid tuleb ka täispukside vastu vahetada.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Õli mida "möksitamiseks" kasutada võiks olla Dinitrol ML, seda paljud testinud ja katsetanud igati, tulemus suurepärane. Isegi roostes plekile peale kandes ei tule sealt alt enam roostet välja, samuti keevitatud kohad, kui ilusti peale kantud on.

Ja koobaste jaoks leiad ka dinitroli toodete letilt sobiva toote 8)

ML:

http://www.rivor.ee/DINITROL_TDS/DINITROL%20ML.pdf

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mõni märge vahepeatusena.

2 pilti sügisest: http://album.ee/node/24069283/50243999

http://album.ee/node/24069287/50243999

Viimased kuu aega auto olnud peidus vihma ja tuule eest ja pole aeg olnud eriti tegeleda. Väike keevitus tehtud, salongis õlitasin kõik pilud ja vahed dinidrol ML-ga ja ladusin salongi kokku tagasi(põhjamati paigaldus nõudsi mitut suitsupausi). Taga ka nüüd bilsud all.

LSD kohapealt olen mõelnud väikese korpuse teed minna. Suure korpuse elemendi leidmisega saanud korduvalt tõsiselt tatistada. Tõin rõõmsalt koju type188 2,65 ülekandega lsd ja selgus, et ei saagi elementi ringi tõsta. Nädal hiljem juba planeerisin asjad paika, et saaks järgi minna 3,64-le aga viimasel hetkel selgus, et omanik pannud mööda ja hoopis type210...

Väikse korpusega jama ainult see et pole nii vastupidav...

Varsti talverehvid origin. velgedel alla kruvima.

Laes läks kompu täesti lambist lolliks, enamus tuled põlevad koguaeg, on kogemusi olnud kellegil kas tuleks kohe uue järele minna või viga hakata mujalt otsima?

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tere taas kaasliiklejad.

Kuna kooli kõrvalt sai väike tööots soetatud, on rullikaga liikumist jagunud. Nädala sees olen põhiliselt Tartus ja nädalavahetustel Võru- ja Valgamaal. Mis muud kui et sõidumõnu on jagunud iga kilomeetriga.

Selle aastanumbri sees loodan lsd autole alla saada.

Mõni pilt kui auto pärast mitmepäevast tormi lume alt välja sai kaevatud.

http://album.ee/node/24255943/50243999

http://album.ee/node/24255945/50243999

http://album.ee/node/24255947/50243999

http://album.ee/node/24255949/50243999

http://album.ee/node/24255951/50243999

Ja muretuid kilomeetreid kõigile bmw fännidele :arrow:

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Head uut aastat kõigile!

Rullikale sai vana aasta sees lsd alla, läks siis type 168 korpus. Sõita on palju parem, aga harjumine võtab aega :)

Suured tänud kasutajatele KUKS- kellelt sain lsd ning kristokr- kes difri vahetuse minu ajapuuduse tõttu peaaegu üksi ära toimetas.

Mõnusat talve jätku! :)

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Tere jälle üle väga pika aja

Kevad ju ilus aeg ja sai vähekene rõõmu pakutud ka enda silmailule:

tutikas sumpa viimane pütt kuna vana hääled hakkasid juba närvidele... tagumised pidurid kadusid lambist ära ja kanalisse ronides, et hakkan õhutama, vaatas vastu väga õline trummel ja sai vanad silindrid uute vastu vahetatud. Kuna ei ole eriline kihutaja siis ei tunne suurt isu, et peaks trummeli ketaspiduri vastu vahetama... nagunii see 2.0 suht nagu ta on :D

Lähiajal plaanis selline lihtne asi, et vahatada, auto 1,5 kuud seisnud ja suve saabudes mis muud kui sõita, kui Tartus klubi kokkutulek siis püüaks sellest osa võtta kui just kusagil praktikumil kooli tõttu ei ole.

Paar pilti http://album.ee/node/24909801/50243999

http://album.ee/node/24909803/50243999

Ja kunaig netis tuhnides leidsin oma auto pilte kui ta veel oma sünnimaal oli: http://album.ee/node/24764659/50243999

http://album.ee/node/24764661/50243999

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ahhoi!

Ammu ammu pole märku andnud siin, aga auto alles ja sõidab.

Sügis 2011 sai foorumi kaudu väheke paremad suveveljed soetatud, tagasillapuksid vahetatud ja lisasin transportöörlindist kettad puksi kinnituste vahele, et ta paremini kinni pigistada ja nii peaks kauem kestma.

Talv 2012 liikusin autoga vähe, sportrool muretsetud, samuti foorumi kaudu.

Kevad 2012 veepump andis otsad, vahetatud.

Suvi 2012 sõidetud päris hulga km-eid, temp. andur vahetatud kuna külmalt tühikikäik hakkas kõikuma.

Augusti lõpul sai natuke keretöödega tegeletud. Arstimist tahtsid mõned tüüpkohad, kaitsmekarbi alune ja mõni pisiauk siin seal, kokkuvõttes kohad mis väljast silma ei hakkagi. Õlitasin uuesti kõik pilud, vahed, talad, poolraamid, karbid õliga ära. Strutbar ka lõppude lõpuks peal. Rattakoopad said uue mastiksi kihi. Piduritrumlid olid hallid ja natuke roostest, kuna velg on musta värvi, sai ka need mustaks värvitud, sobib paremini.

Praeguseks salong taas kokku laotud, suurem mustus istmetelt pestud. Plaanis põhja alt ka mastiksit lisada kohtadesse kus mõned kivitäkked, karbiääred.

Hetkel vaja vahatada, siit sealt veel lakkuda ja auto jääb seisma, ikka ilusti varju alla.

Tulevikuplaane erilisi polegi, püüan säilitada teda sellisena nagu ta on, nipet näpet asju jagub, aga uut autot ei suuda ehitada.

Mõned pildid ka suvistest sõitudest ja hiljutisest remondist.

post-194-0-28047600-1347920607_thumb.jpg

post-194-0-47028200-1347920707_thumb.jpg

post-194-0-91595900-1347920882_thumb.jpg

post-194-0-43815100-1347921006_thumb.jpg

post-194-0-09080000-1347921038_thumb.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Täna sai auto puhtaks ja pilte tehtud.

Ja varane talveuni autol algas.

post-194-0-68171100-1347995612_thumb.jpg

post-194-0-75033000-1347995633_thumb.jpg

post-194-0-93927500-1347995668_thumb.jpg

post-194-0-09324400-1347995701_thumb.jpg

post-194-0-21413800-1347996780_thumb.jpg

Muudetud , muutis Vahtraleht

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mõnus rull, laivis tundub muidugi kordades parem, tartus päris palju näinud. (kui on see sama, vähemalt tundub olevat) :D

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.