Hüppa postitusse

318iS '90 - m20b20

Postitatud

Andmed autost kui tehasest väljus:

Type 318IS (EUR)
Dev. series E30 ()
Line 3
Body type LIM
Steering LL
Door count 2
Engine M42
Cubical capacity 1.80
Power 103
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery UEBERKARO II ANTHRAZIT (0379)
Prod. date 1990-11-26

Order options
No. Description
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (rohelise tooniga klaasid)
400 SLIDING SUNROOF MANUAL
428 WARNING TRIANGLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
801 GERMANY VERSION

Ise lisatud elektriaknad, -katuseluuk, 13 nupuga kompuuter ja kesklukk.

Auto toodud Kohtla-Järvelt, endine omanik oli kohalik küla automehnaanik. Kuna see hetk eriti kupee rullikaid müügis ei olnud, veel vähem iS'e ja endine omanik mehaanik, siis sai masin oma hoovile toodud.

Taaskord selgus tõsi asi, et kinksepa kingad ikka katki... ühesõnaga palju vajas tegemist.
078885081045dc.jpg
Salongi plastik oli kunagi värvitud kollaseks, siis siniseks, siis uuesti mustaks. Valgete kellade eemaldamisega läks spidoplokk peeti. Tänu Matu90 salongis nüüd uus plastik ja mono kojaka asemel 2 kojaka süsteem. Vasakule suund ei töödanud, relee väledalt plõksus. Suunatulede lambid olid kõik terved, relee korras, aitas kangi välja vahetamine. Pilt hetkel:
078885083d7d1b.jpg
Nüüdseks korda tehtud kogu silla osa, renoveeritud käsipidur, vahetatud differ, roolilatt, esimene mootori tala, alumine karterikaan, eelmine oli keevitatud 3'st tükist:
067293685cc21a.jpg
Ülevaatus lõppes jaanuari kuus. Remonti seganud külm talv ja venimine. Carmastersis parandati käsipidurit 1.5 kuud, väidevalt ootasid juppe. Lõpuks tõmmati veel hiigel arve selga... sellega ei jäänud rahule. Nädalavahetusega eemaldan väikesed vead (tagumised nr. tuled ei põle, rooli pealt kinnituspoldid 3tk puudu, tuled veidi kõrgemale regullida), esmaspäeval kõpitsetakse sumpsi ja üritab siis ülevaatusest lõpuks läbi saada... ja see järel loodan läbida pikki muretuid kilomeetreid :D

Muudetud , muutis rreims

  • Vastuseid 288
  • Vaatamisi 50,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Aga kuna kindlustus selleks aastaks läbi, läks rull igati välja teenitud talvepuhkusele. Kahjuks mitte Türki, isegi mitte Egiptusesse, vaid vanaisa talve korterisse Aga pole midagi kosta, oli see kev

  • Hiis nüüd iste on väga viis Kõrvaliste tahaks ka vähe tihedamaks saada(logiseb veidi). Sai tehtud õlivahetus mootoris koos läbipesuga, kasti õli, kütusefilter, küünlad, termostaat ja tosool. läbiuha

  • Vahepeal siis veidi sõidetud ja nokitsetud. Pikalt riiulil seisnud lipspoiler küljes, aukude puurimisel värskelt värvitud tagaluugile küll süda tilkus verd, aga lipiga ikkagi kenam ja tagaluuk avanemi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

Väga mõnus masin paistab olevat. Omal sai see lipp luugile pandud liimiga kuna samuti luuk oli alles värvitud ja kuidagi kohe ei raatsinud sinna auke puurida.

Aga lipi raatsisid ära lõhkuda :)

Lip oli mõlgiga mida polnud võimalik täielikult eemaldada seega jah sai mindud seda teed :wink:

  • Autor

Jep, kui lip hea sirge, siis oleks liimine täiesti teema!

Aga küsimus lihtne, kuidas on kõige parem eemaldada akendelt toonikilet? :roll:

Jep, kui lip hea sirge, siis oleks liimine täiesti teema!

Aga küsimus lihtne, kuidas on kõige parem eemaldada akendelt toonikilet? :roll:

eemaldada on kerge aga pärast jääb liim akna peal..eemaldasin seda liimi atsetooniga :)

miks sa tahad toonkilet eemaldada? :D

Võtke uus kipsinoa tera.

Segage kokku vesi ja fairy, fairyt pange mingi 15% või vähem.

Pihustage fairit kilest eemaldatud klaasile ja nurga all teraga võtke liim maha.

Sellise tehnikaga pole siiamaani ühtegi klaasi veel ära kriipinud, loomulikult pead ka jälgima mida teed..

Millega siis soojendusega klaasilt selle maha saab.Lahusti või atsetoon ei tee viga neile we?Külje klaase olen puhastanud aga tagumisega ei ole kogemust veel olnud.

  • 2 nädalat hiljem...
  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Oujee, väike areng, rullile lisandunud üks ägedamaid vidinaid ever, helkurpaneel (tänud Eix22):

09129915705064.jpg

Kuna kindlustus sai läbi ja ilmad enam teab mis rulli sõbralikud ei ole, siis võis garaazi ukse sulgeda ja selle aasta pidulikult lõppenuks lugeda:

0912991595e9e5.jpg

Saab rull puhkust ja saab ise puhkust :rolleyes:

OH saaks ma ka juba puhata aga seda aega vist ei tule niipea,veab sul :rolleyes: Miks see 06 sul seal nii tavari alla matunud on kas see ei liigu we? :huh:

  • Autor

Zigull on garaazi omaniku jagu, aga peaks tõesti uurima, et miks seisma jäänud. Tundub, et elulooma peaks tast veel saama!

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Ehhee, vast ei mattu kultuurikihi alla :D

Sai siis veidi "investeeritud" ja kevadeks mõned jubinad varutu, erinevad puudu olnud (akna vända aukude, kaitsmekarbi, tõmbekonksu, käimakangi nupu, rooli) katted, sumpsi ots, märgi tähis ja tagaluugi kesklukustuse varras, ehk saab selle koos õige lukuga käima:

0919939659ec42.jpg

Sügisel hakkas temp.seier kahtlaselt üle keskmise viskama, et kevadel peaks uue jahutusvedeliku sisse laskma ja korralikult ära õhutama. Mõlemad radika voolikud olid üsna näruses seisus, lähevad vahetusse koos plokist tuleva "piibuga" ja ventilaatori ümbruse plastikuga:

0919939716dca4.jpg

Ja prooviks hingede paranduskomplekt, saab ehk uksed tihkemalt liikuma:

09199395594e0f.jpg

Iseenesest ilmad veel ilusad, võiks isegi rulli välja ajada ning ülevaatusel ära käia :D

KUs kohas sa selle triipudega nuppu pealse said.Ma käisin kuu aega tagasi Um küsimas ja õeldi et ei sa ennam.KUi on mingi koht kust said ehk annad mul tead oleks endale hädasti vaja sammuti seda.

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Nagu karta oli, et nõnda läheb. Õnnestus oma valdusesse saada üks kang:

09291742519890.jpg

.. ja veel jubinaid:

0929174172fca9.jpg

Kokku peaks saama tulepesurite süsteemi :D Torundust tundub kuidagi vähe olevat ja kindlasti peaks mootorid lahti võtma kuna ühe tihend oli kaput ja selle kaudu vist ronib vesi sinna sisse:

09291742796595.jpg

Krt mootori tagumine kaas on u. 25 naksuga kinni, tuleb kõva nikerdamine...

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Jaa, minikojakas on ikka siga kõva! Veidi arengutest. Tulekojakate mootorid sai lahti võetud ja puhtaks tehtud ning üle möksitud:

0938342816b874.jpg

Süsteem iseenest lihtne, mõned ülekande hammakad ning töö tsüklihammakas koos kontaktiga:

09383429187044.jpg

09383432138f6e.jpg

Ja veduri põhimõttel saag, mis kojaka võlli (väike hammakas) edasi tagasi ketrab:

0938343593c429.jpg

H2-st uued porimatid (kasutajal oppi vist samasugused auto teemas):

0939536190e727.jpg

Ja Eix22lt uus differ:

09395362930dd2.jpg

Õnneks käib päike juba päris kõrgelt!

Muudetud , muutis rreims

Mul vennal ka samad matid, ta ei ole viitsind mingit pilti toppida :D

Mis kevadesse puutub, siis täna raadiost kuulsin, kuida seletati, et pidavat 1 kradi külmalaine veel tulema s.t mingi paar nädalat tuuma-talve ja siis märtsi viimasel nädalal pidi kevad tulema ja kõik ära sulama.. eks näeb

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.