Margo Postitatud 24. veebruar 2006 Jaga Postitatud 24. veebruar 2006 Endal siis selline töö edukalt läbitud, nii ei mõtlesin siis siia mõnele abivajajale paar näpunäidet üles panna. Esiteks siis on vaja selliseid vidinaid: Roolivõimendi jaoks roolilatt. Pead auto all lahti keerama osa NR. 2 (2tk) Siis amordipüstaku küljest rooliotsad ning salongist tuleva varda (millega rooli keerad) otsast pead lahti keerama kardaaniristi (asub pidurivedeliku topsiku all). Sellega on roolilatt käes. Generaatori klamber, mille küljes on roolivõimu pumba klamber: Väntvõlli otsas oleva generaatori rihmaratta külge tuleb keerata veel üks rihmaratas, millel hakkab jooksma roolivõimu rihm, joonisel osa NR.2. Keera eelnevalt oma autol lahti poldid, märgitud NR.4 ning kinnita nendega ka uus rihmaratas. Kui tegemist on suure generaatori rihmarattaga, pead generaatori klambri lahtisaamise jaoks võtma ära ka osa NR. 1, sest muidu jääks see ette. Kogu selle teema jooksul osa NR. 6 lahti keerama ei pea. Roolivõimu pumpa: Igasuguseid voolikuid ja topsikuid, mis on näidatud siin: Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 22. märts 2006 Autor Jaga Postitatud 22. märts 2006 Natuke tööst ka juttu siis. Esiteks siis tuleks auto kanalile ajada/auto üles tõsta/esiots üles tõsta. Peaasi, et ligi pääsed. Kõigepealt siis vana latt alt ära: 1. Keera rooliotsad püstikute küljest lahti ja võta otsad välja (võib paras tegemine olla nendega) 2. Otsi piduriõli potsiku alt üles kardaanirist, mis sul rooli keerab. Rist tuleb lahti keerata. 3. Otsi karteri juurest üles 2 polti, mis roolilatti kinni hoiavad. Need poldid on talast vabalt läbi, nii et üleval on mutter ka otsas. Pead mutreid ka kinni hoidma, kuigi neid näha ei saa, sest mootor on ees. Pead lihtsalt käega kobama. 3. Kui poldid lahti keeratud, võta latt alt ära. Selleks võib natuke painutada neid kõrvasid, mille küljes latt on, et lihtsamalt kätte saada. Roolist tulev kardaanirist on nuutide otsas ja peaks lihtsalt ära tulema. Uus latt võimuga alla: Valikuvariante on siin mitu ja ei pea tegema kindlas järjekorras, mis antud. Kuna endal oli teise auto pealt kogu süsteem 1:1le maha võetud, siis voolikute ühendamist mul praktiliselt ei olnud. Vaid üks pumba küljest, sest üks voolik läheb teiselt poolt mootorikäppa ja üks roolilati küljest, et lihtsam paigaldada oleks. 1. Eemalda generaatorikronstein, kui ei ole roolivõimuvalmidusega see. Kui tegemist 325ga, siis vaata ülevalt jooniselt seletust, sest siis peab väheke rohkem tööd tegema. 2. Kui kronstein paigas, ühenda ka lisarihmaratas (joonisel NR.2) 3. Pane pump kohale. 1. Topi kõik voolikud ja asjad kohale. 2. Aseta võimuga latt kohale. Arvesta ka sellega, et rooli külge minevat kardaaniristi ei saa hiljem panna, kui latt kinni keeratud. Selle pead eelnevalt külge panema, kui latti veel liigutada saad. Keera kardaanirist kinni. 3. Keera latile poldid tagasi. Kui eelnevalt on kõrvu palju painutatud, võib päris palju tegemist olla, et poldid õigesti tagasi saada. 4. Keera vajalikud voolikud vajalike vidinate külge. 5. Pane pumba ja mootori vahele rihm, pinguta. Õli sisse ja auto tööle. Loodan, et sain kõik õigesti kirja ja midagi vahele ei jäänud :roll: Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-29990 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
qpi Postitatud 22. märts 2006 Jaga Postitatud 22. märts 2006 Nojah, tavaliselt tehakse vastupidi, et võetakse roolivõim ära, aga normaalne õpetus(äravõtmise kohta on juba olemas) 8) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-29989 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
crisp Postitatud 26. aprill 2006 Jaga Postitatud 26. aprill 2006 e30 on lattiga rool e28'l on rooli karp täiesti eri asjad on Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-29943 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jarmar Postitatud 7. september 2006 Jaga Postitatud 7. september 2006 e30 on lattiga rool e28'l on rooli karp täiesti eri asjad on samuti on ka e34 karp rooliga! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-29490 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 7. september 2006 Autor Jaga Postitatud 7. september 2006 Nüüd pildid taas aktiivsed! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-29487 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 24. september 2006 Autor Jaga Postitatud 24. september 2006 Juurde lisatud, et M10 ja M20 mootorite pumbakinnitusklambrid erinevad, pump ja latt on samad. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-29452 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
weix2000 Postitatud 19. veebruar 2007 Jaga Postitatud 19. veebruar 2007 Realoem näitab kuni 1986/11 ühe koodiga ja sealt edasi erineva koodiga roolilatte. Erinevad on ka tihendikomplektide koodid. Oskab keegi öelda, et mis nende erinevused on? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-28537 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 21. veebruar 2007 Autor Jaga Postitatud 21. veebruar 2007 Võin garaazis visuaalse vaatluse teha, mul mõlemad olemas. Ei tundu küll midagi erinevat, aga vaatan hoolega järgi Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-28532 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
mart154 Postitatud 21. veebruar 2007 Jaga Postitatud 21. veebruar 2007 3. Kui poldid lahti keeratud, võta latt alt ära. Selleks võib natuke painutada neid kõrvasid, mille küljes latt on, et lihtsamalt kätte saada. Roolist tulev kardaanirist on nuutide otsas ja peaks lihtsalt ära tulema. EI VÕI NEID PAINUTADA! :evil: iga normaalse mõtlemisega inimene ehk saab aru ka, et miks? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-28531 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 21. veebruar 2007 Autor Jaga Postitatud 21. veebruar 2007 Räägi sellest meilegi...ega siis ma ei mõtle suurt painutamist...see latt ei tule sealt üldse hästi ära ja ei lähe tagasi kah muidu, kui paar kraadi painutad neid...muidugi kui näpitsatega kallale minna ja pärast haamriga sirgeks tagasi peksta, siis võib neid kahjustada, aga kui roolilatiga tõmmata neid natuke kõveraks, ei juhtu küll midagi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-28529 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 21. veebruar 2007 Jaga Postitatud 21. veebruar 2007 Oleneb kui palju sa neid painutad aga üldiselt on metallil selline omadus, et painutades ta struktuur muutub. Olenevalt sellest, mis seisus see metall on võivad need hiljem tagasipainutades küljest ära murduda. Ja sellise süsteemi juures nagu roolisüsteem peab asjadega väga ettevaatlikult ringi käima. See et sa endale ohtlikuks võid muutuda on üks asi aga palju hullem on see, kui sa teistele ohuks muutud. Asi on lihtsalt põhimõtetes kinni. Kas karteripõhja eemaldamine ei aita latti kätte saada? Tegelikult olen näinud ka lahendust, kus võimuga lati puhul lastakse kronsade esimesed otsad maha, mis on kindlasti ohutum variant kui nende kronsade painutamine. Aga sel juhul ei saa enam ilma võimuta latti selle sillatala külge panna. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-28528 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
hiis Postitatud 19. aprill 2009 Jaga Postitatud 19. aprill 2009 Realoem näitab kuni 1986/11 ühe koodiga ja sealt edasi erineva koodiga roolilatte. Erinevad on ka tihendikomplektide koodid. Oskab keegi öelda, et mis nende erinevused on? Küsimus siis endiselt õhus või on selles keegi ka sellgusele jõudnud. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-20543 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Margo Postitatud 22. aprill 2009 Autor Jaga Postitatud 22. aprill 2009 Ehitus natuke teine, kuid sobib kinnitustelt jms ilusti. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-20466 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
siim999 Postitatud 30. september 2009 Jaga Postitatud 30. september 2009 Aga mis õli sisse valada? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-17689 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 30. september 2009 Jaga Postitatud 30. september 2009 only ATF, nagu ka õlipurgi kaanel kirjas Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-17685 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
kunot Postitatud 3. oktoober 2009 Jaga Postitatud 3. oktoober 2009 Enne kardaani külgetoppimist tuleb rool ja roolimehanism panna keskasendisse. Kui on airbagiga rool, siis ei tohi rooli keerutada ilma mehanismita ja kokku ning lahti keskasendis. M40 mitmed voolikud M20 külge vist ei sobi. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-17630 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Reino Postitatud 3. oktoober 2009 Jaga Postitatud 3. oktoober 2009 M40 voolikud tõesti jäävad lühikeseks M20'le, saab küll venitada, aga potsik õigesse kohta ei jää. Pump ise sama, rullik, kronsad teised. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/33-rooliv%C3%B5imu-paigaldamine/#findComment-17628 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse