Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

kunot

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    53
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

Kasutajast kunot

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Vänt tuli IX mootorist, millel läks keps läbi ploki. Vänt tundub samas ok olevat. H 30 €. IX õlipump 30 €, klapid 2-5 € tükk sõltuvalt kogusest. Mõned kõverad ka, need tuleb ise ära tunda. Polte ja muid jubinaid ka, kes tuleb, see võib ka neile silma peale panna. Kui huvi, ainult helista 50 31113, privas soiguda ei viitsi. Asub Pääskülas.
  2. Ei uurinud nii täpselt, panin järgmise kaane ja teema lõppenud.
  3. kunot

    M20 plokikaane sisemise lekke tunnused

    Suhteliselt puhas on selle tõttu, et antud kaas alles paar päeva peal olnud. Pilt ka Järgmise kaanega koostasin jahutussüsteemi ära ja tegin kohe antud kohast lekkekontrolli. Lasin mootori soojaks, siis võtsin uuesti klapikaane maha ja kontrollisin veelkord.
  4. Pilt ka (nüüd võtsin selle kaane hoopis maha, oli lisaks pragu) Lisaks oli nukkvõll ja tema laagripinnad sööbinud (kahtlus, et võlli jäi eest kuivale). Nukkvõlli vastavad kohad ca 0,2 mm miinuses, samapalju võis ka auk kaanes olla plussis.
  5. kunot

    O: 325i 885 lõpuga plokikaane/ OLEMAS

    Mingi kas jälle olemas, lähen järgmisele katsele.
  6. kunot

    O: 325i 885 lõpuga plokikaane/ OLEMAS

    MIlline seisund- kas nukkvõll sööbimata (nii võll ise kui ka tema laagerduspinnad), kas nookurite võllide ebaõnnestunud sisse-välja tagumisega nende pinnad kaanes ära rikutud pole, toptuunerite poolt äraretsitud pole, plokipoolne pind ilma sügavate vagudeta? Kas lekke suhtes kontrollitud? Sääretihendid vanad või uued?
  7. kunot

    M20 plokikaane sisemise lekke tunnused

    Tuvastasingi kaane sisemise lekke nukkvõlli 5. ja 6. (eest taha lugedes) laagripuki juurest. Tegin vanast paisupaagi korgist abinõu, millega sain veesärki survestada. Sinised nired ilusti jooksid. Kõik eelkirjeldatud sümptomid siis, põhiline: -mõningane õli paisupaagis. Kuna masin on autom kastiga ja radikas vana, siis kahtlustasin radikas autom kasti soojusvaheti mikroleket või kuna tegu oli varem kapitaalselt purunenud mootoriga nii, et keps lõi plokki augu, siis selle tõttu õlijääke radiaatoris ja sealt paisupaaki. Kuid klapikaant maha võttes selgus kohe tõde- seest valge sade. -kirjeldatud rõhu kiire langus pärast mootori seiskamist. Pildil on nukkvõlli laagripukkide all (seal, kus on ka kaanepoldid, neist paremal) sinised jahutusvedeliku nired näha, kui natukene vaatamist pingutada. Kas aurupilv ka asjasse puutus, seda saan öelda siis, kui korras kaas peal.
  8. kunot

    M20 plokikaane sisemise lekke tunnused

    Kas tal on reaalselt olnud ka sellist asja, et mootori seistes lekib silindrisse või väljalaskesse ja siis käivitamise järel on ca 5 min suur aurupilv taga? Või on selline asi tingitud suurest õhuniiskusest hetkel, et põlemisgaasides sisalduv veeaur tekitab udu? Drosselklapi juures olev soojendi on survestatud ja sinna ka uus tihend pandud, sealt leket ei olnud. Mõningane jahutusvedeliku kadu ka eksisteerib, kuid see võib olla seotud remondijärgse õhueraldumisega. Seda täheldasin ka, et korras ja kontrollitud paisupaagi korgiga mootori mõningase jahtumise järel (85 C pealt 70 C juurde) on jahutussüsteemist ülerõhk kadunud. Veepumba juurest leket ei täheldanud, salongi ei jookse (klaasid uduseks ei lähe).
  9. Soovin teada, millised tunnused on seest pragulisel M20 mootori plokikaanel? Sümptomid?
  10. kunot

    Plokikaane tihendi vahetus

    M20 poltide pikkus on 150 mm. Kui vanad poldid on selles mõõdus, ei näe neid vajadust asendada, jutustagu tehas mida tahab. Neil on ka vaja juppe müüa. Torx peaga õlitatud poldi pingutusmomendiks tuleb ülaltoodud juhendit järgides 100 -120 Nm. Kui kasutatud poldid selle tagavad, on kõik ok. Kuuskantpeaga polte on keelatud seal uuesti kasutada, kuna on olnud poldipeade eraldumisi ja sellega kaasnevaid pahandusi. Lisaks nõuavad nad täiendavat tööd järelpingutamiseks.
  11. kunot

    E30 jahutussüsteemi KORREKTNE õhutamine!

    Eix kirjutas: Bemm kasutab 2 sorti korke: 140 ja 200 kirjadega. Vastavad rõhuühikud on kPa. http://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=AG05-EUR-03-1989-E30-BMW-325ix&diagId=17_0006 Siis on mul kahtlus (vajaks korralikku kontrollimist), et kuna BMW süsteem kasutab eranditult absoluutrõhu väärtusi, siis reaalsed ülerõhu väärtused on: 40 ja 100 kPa ehk maakeeli 0,4 ja 1,0 Bar.
  12. kunot

    E30 tagumised rattalaagrid

    Originaal on FAG, just vahetasin. Selle orienteeruv hind peaks olema 25 kanti. SKF on tavaliselt FAG-st kallim. Ruville karbis on ka FAG. Komplektis oli vale keermega mutter.Suure mootoriga ketaspiduritega õõtsades on laagri mõõt 42x75x37. 37 on laius.
  13. Lappasin M20 mootorit kokku, muretsestin kasutatud alumise osa. Sellel olid õlirõngad ilma vedrudeta. Võrdluseks sama tüüpi õlirõngastel teisest mootorist olid vedrud olemas. Siit küsimus: millisel eesmärgil need võisid olla eemaldatud ja kas selline mootor jääb tunduvalt rohkem õli kulutama? Kergelt käis mootor ilma nendeta ringi küll, :). Ise hetkel tagant sinist ei tähelda.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus