Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

kunot

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    60
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

3 meeldimist

Kasutajast kunot

  • Tiitel
    Bemarivend

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Kas kellelgi oleks 30 eurtsiga toimiv tuli pakkuda, auto omanik mõtles ringi või saaks kellgi kontaktid, kellel kohe klaase saada? Hiinast läheb kahjuks ligi kuu aega. Edit. Leks solvus miskipärast. Ei saa aru, mis talle siin valus oli. Mina pole süüdi, et klient mänge mängis. On veel midagi kellelgi pakkuda või unustame teema?
  2. Eks siis keegi rabas ära, hiinlasel vaid 1 paar oli ja tuleb järgmisi vaadata E30 fog ligts
  3. Põll on õige FL oma, klient 20 € tuli veel võtaks. Või siis 10 € tuli koos klaasi praoga. Aliexpressis on kaaside paar veidi üle 8 € koos saatmisega. https://www.aliexpress.com/item/1-SET-For-BMW-E30-1987-1991-Fog-Lights-Fog-Lamps-Glass-Lens-PC/32953922647.html?spm=2114.search0604.3.89.2884f132SaRsNR&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_5_10065_10068_319_317_10696_10084_453_10924_454_10083_10618_10920_10921_10307_10922_10820_10821_10303_537_10302_536_10059_10884_10887_100031_321_322_10103,searchweb201603_51,ppcSwitch_0&algo_expid=76f5bb27-845d-4596-9180-82294bdbdbd0-12&algo_pvid=76f5bb27-845d-4596-9180-82294bdbdbd0
  4. Vaja 89 a masinale http://www.realoem.com/bmw/en/showparts?id=AG71-EUR-05-1990-E30-BMW-318i&diagId=51_0718 pos 9 vasak ja parem või vasaku udutule, kui hea hinnaga või selle klaasi. FL masinale.
  5. Vänt tuli IX mootorist, millel läks keps läbi ploki. Vänt tundub samas ok olevat. H 30 €. IX õlipump 30 €, klapid 2-5 € tükk sõltuvalt kogusest. Mõned kõverad ka, need tuleb ise ära tunda. Polte ja muid jubinaid ka, kes tuleb, see võib ka neile silma peale panna. Kui huvi, ainult helista 50 31113, privas soiguda ei viitsi. Asub Pääskülas.
  6. Ei uurinud nii täpselt, panin järgmise kaane ja teema lõppenud.
  7. Suhteliselt puhas on selle tõttu, et antud kaas alles paar päeva peal olnud. Pilt ka Järgmise kaanega koostasin jahutussüsteemi ära ja tegin kohe antud kohast lekkekontrolli. Lasin mootori soojaks, siis võtsin uuesti klapikaane maha ja kontrollisin veelkord.
  8. Pilt ka (nüüd võtsin selle kaane hoopis maha, oli lisaks pragu) Lisaks oli nukkvõll ja tema laagripinnad sööbinud (kahtlus, et võlli jäi eest kuivale). Nukkvõlli vastavad kohad ca 0,2 mm miinuses, samapalju võis ka auk kaanes olla plussis.
  9. Mingi kas jälle olemas, lähen järgmisele katsele.
  10. MIlline seisund- kas nukkvõll sööbimata (nii võll ise kui ka tema laagerduspinnad), kas nookurite võllide ebaõnnestunud sisse-välja tagumisega nende pinnad kaanes ära rikutud pole, toptuunerite poolt äraretsitud pole, plokipoolne pind ilma sügavate vagudeta? Kas lekke suhtes kontrollitud? Sääretihendid vanad või uued?
  11. Tuvastasingi kaane sisemise lekke nukkvõlli 5. ja 6. (eest taha lugedes) laagripuki juurest. Tegin vanast paisupaagi korgist abinõu, millega sain veesärki survestada. Sinised nired ilusti jooksid. Kõik eelkirjeldatud sümptomid siis, põhiline: -mõningane õli paisupaagis. Kuna masin on autom kastiga ja radikas vana, siis kahtlustasin radikas autom kasti soojusvaheti mikroleket või kuna tegu oli varem kapitaalselt purunenud mootoriga nii, et keps lõi plokki augu, siis selle tõttu õlijääke radiaatoris ja sealt paisupaaki. Kuid klapikaant maha võttes selgus kohe tõde- seest valge sade. -kirjeldatud rõhu kiire langus pärast mootori seiskamist. Pildil on nukkvõlli laagripukkide all (seal, kus on ka kaanepoldid, neist paremal) sinised jahutusvedeliku nired näha, kui natukene vaatamist pingutada. Kas aurupilv ka asjasse puutus, seda saan öelda siis, kui korras kaas peal.
  12. Kas tal on reaalselt olnud ka sellist asja, et mootori seistes lekib silindrisse või väljalaskesse ja siis käivitamise järel on ca 5 min suur aurupilv taga? Või on selline asi tingitud suurest õhuniiskusest hetkel, et põlemisgaasides sisalduv veeaur tekitab udu? Drosselklapi juures olev soojendi on survestatud ja sinna ka uus tihend pandud, sealt leket ei olnud. Mõningane jahutusvedeliku kadu ka eksisteerib, kuid see võib olla seotud remondijärgse õhueraldumisega. Seda täheldasin ka, et korras ja kontrollitud paisupaagi korgiga mootori mõningase jahtumise järel (85 C pealt 70 C juurde) on jahutussüsteemist ülerõhk kadunud. Veepumba juurest leket ei täheldanud, salongi ei jookse (klaasid uduseks ei lähe).
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus