Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Jarmar

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    35
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast Jarmar

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. Jarmar

    Lihtne ja odav tuunig.

    no kui kellegile on keeruline ketastega õõtsasid sebida, siis võib sellise kimaroiga tegeleda. Õnneks ei ole see nsv aeg enam et pole midagi saada või kui on siis hirmsa raha eest ja koperatiivi loaga
  2. Jarmar

    V8 peale panek e30-le.

    sillatala ja raami vahele on pandud mingi piduri silindri kolb or something.. selles häda ongi. ütleme nii et mõni kavalpea toob mootorit sedasi alla poole.
  3. Jarmar

    318i '84 - Andrus

    värvimehe huijamise pärast pead sina seda roppu tööd tegema, aga teha tuleks seda igaljuhul (tubli) lohutuseks ütlen sulle seda et sinna sisse seda määrida oli ka korralikult tülgastav.... aga jõudu ja üritan aega leida et vaatama tulla :wink:
  4. Jarmar

    318i '84 - Andrus

    .. võtab silma särama kui vaatan ära pildi materjaliga kitsi ole... hea on vaadata!
  5. Jarmar

    316 '88 - M-Tech

    Õige mihkel, eks see ongi lõpuks see nõue mis kõigist välja kasvab.. iga vend oma masti mööda!
  6. Jarmar

    318is ----------- 315hj vabalthingavana!!!

    otselülitus kastid käivadki nii peeneks et karm lihtsalt.. ja hind on mahlakas.. aga selle kasti peale mõtle alles siis kui tava kaste enam päevas mitu korda vahetada ei viitsi.. otse kast tähendab seda et kastil ei ole sünkroid.. lihtsalt otse hambumine, sealt see karm inin tulebki!
  7. Jarmar

    K: Tuuningu legaalsus eestis!!

    .. ok , turvapuur ja turvakaar on nüüd 2 erinevat asja.. turvakaar ehk siis esi istmete seljatoe juurest on kaar üle ja abi toed jooksevad ette sise karpide nurka esi koobaste juurde.. kui see kogu värk on polt ühendusega pole see rallis lubatud ja on ka seega järelikult tänaval lubatud.. muidugi kes teab.. võibolla on nii nagu ise laiendatud plekkvelgedegagi.. ei teadnud mina aga nendega ei tohi sõita ei tänavat (politsei saab korduvale saata kui tahab ja boonuseks ka loomulikult sümboolne raha riigikassasse) ega rallit.. vot nii. ja kui kardad et sind keegi kasti sõidab siis püsi kodus või sõida ühistranspordiga.. oht on elus igal sammul, saatus paneb kõik paika ja seda meest sa juba ei peta :wink:
  8. Jarmar

    K: Tuuningu legaalsus eestis!!

    .. inimesed saage aru.. selle asja nimi ongi motosport( kes ei riski ,see shampust ei joo, lihtne ju) igas asjas on ohud.. ja turvapuuriga linnas sõites , mina ei tahaks.. mul on selleks 2 autot.. ja ütlen ausalt kui ikka terve päeva saugal rada rapsisin ralli ladaga, siis õhtul oma igapäevasesse audisse istudes sõitsin peterburi teel püsikiiruse hoidjaga 70km/h ..nii nagu lubatud.. aga muidu sõidan seal 80-90 km/h. kõige parem lahendus ongi 2 autot ma leian.. ühes elad ennast välja.. rapsid tühjaks ja teisega liikled niisama. ma ei kujutaks ette sellist autot iga päevases sõidus et 2 kw muusikat autos, turvapuurid jutud, madal jäik veermik, meeletu mootor(40 heinamaa koplit ,mis täis tugevaid hobuseid).. te ei kujuta seda ette aga nii see on!!! NÄITEX tuleb noor just load saanud naisterahvas/meesterahvas ime pisikese toyota gorillaga.. ,on reede õhtu emotsioonid laes... timmib mööda linna auto rahvast täis kõikidel tuju supper.. ja siis oled keegi sina seal ka sõidad tead oma turvapuuriga autoga.. ja noor juht hetkeks unustab ennast ja sõidab ristmikule punase tulega, ja sa sõidad tast läbi koos oma turvapuuriga... ok sina pole süüdi-kas sa lepid sellega???? ..painama jääb see sind pikaks ajaks.. autotäis noori oletame on teiselpool muru hetkega.. ja kõik selle turvapuuri nimel??? liiklus ei halasta, miks seadused peaks? minu arvamus on EAL-iga sama las tugevad mootorid ja tugevad kered jäävad ikka piiratud alasse sõitmiseks! (minu arvamus ja kindlasti paljude teiste kes tegelevad seaduslikult moto spordiga)
  9. Jarmar

    K: Tuuningu legaalsus eestis!!

    .. inimesed saage aru.. selle asja nimi ongi motosport( kes ei riski ,see shampust ei joo, lihtne ju) igas asjas on ohud.. ja turvapuuriga linnas sõites , mina ei tahaks.. mul on selleks 2 autot.. ja ütlen ausalt kui ikka terve päeva saugal rada rapsisin ralli ladaga, siis õhtul oma igapäevasesse audisse istudes sõitsin peterburi teel püsikiiruse hoidjaga 70km/h ..nii nagu lubatud.. aga muidu sõidan seal 80-90 km/h. kõige parem lahendus ongi 2 autot ma leian.. ühes elad ennast välja.. rapsid tühjaks ja teisega liikled niisama. ma ei kujutaks ette sellist autot iga päevases sõidus et 2 kw muusikat autos, turvapuurid jutud, madal jäik veermik, meeletu mootor(40 heinamaa koplit ,mis täis tugevaid hobuseid).. te ei kujuta seda ette aga nii see on!!! NÄITEX tuleb noor just load saanud naisterahvas/meesterahvas ime pisikese toyota gorillaga.. ,on reede õhtu emotsioonid laes... timmib mööda linna auto rahvast täis kõikidel tuju supper.. ja siis oled keegi sina seal ka sõidad tead oma turvapuuriga autoga.. ja noor juht hetkeks unustab ennast ja sõidab ristmikule punase tulega, ja sa sõidad tast läbi koos oma turvapuuriga... ok sina pole süüdi-kas sa lepid sellega???? ..painama jääb see sind pikaks ajaks.. autotäis noori oletame on teiselpool muru hetkega.. ja kõik selle turvapuuri nimel??? liiklus ei halasta, miks seadused peaks? minu arvamus on EAL-iga sama las tugevad mootorid ja tugevad kered jäävad ikka piiratud alasse sõitmiseks!
  10. Jarmar

    318i '84 - Andrus

    lame kuule räägi kaugel asi on??? (ära ütle nii nagu mu tutvus ringkond ..."see auto ongi loodud seisma) 8)
  11. Jarmar

    318i '84 - Andrus

    terv foorum kes mu veel ära tunnevad.. pole pikkka pikkka aega siin käinud.. kunagi oli teine kodu,aga see selleks! KAIDO S tekkis kohe selline sportlik huvi et mis vormist sa plämpad? selle esi stange osteti lehekuulutuse kaudu peale seda kui vana ja see kõige ilusam sahk millioniks killuks sõideti vastu lehma karjamaa poste ja see stange vooliti ka et saaks ilusti istuma mida muidugi ei saanud sest auto nina on ka minu teamiste järgi kõkse saanud.. ja kui see oli seal küljes rippunud oma 2a siis võtsin mina selle sealt maha ja saagis ümber ning mäkerdasin vaiguga kokku et asi tugev oleks .. muidugi tului talle kaalu juurde aga see pole palju.. ning mingist vormist mis võetud sinu pealt kiiresti mööda eestit levinud ..kaaad teem striitreissers.. tegelt ka , sellist juttu võin kuulata ainult sellisel juhul kui sa seisad krematooriumi ahju ukse ees valged sussid jalas.. ja ka maksimaalset 2 minutit, seejärel ma avaks ahjuukse ja ütleks et on aeg!
  12. Jarmar

    BMW 325i cabrio-M-technik

    5000.- näitex jarmar 1, siis oli 20 000.- vahepeal.. ja mingi aeg kuulsin et pidi olema 5000.- täht ehk siis jarmar 1 (7x5000.-)
  13. Jarmar

    BMW 325i (2,7 S3) cabrio '88 - face

    laadimise kohapealt.. vaata ega mootori mass või akuklemmid oksüdeerunud pole!
  14. Jarmar

    BMW 325i cabrio-M-technik

    lamelingi valgel nr. märk 333 BMW.
  15. räägu pesa.. või siis nagu e30 meeste kohta öeldi.. rulla pesa!
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus