M/// Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 Mida sellex teha olex vaja või mis juppe sellex et tulemusex olex selline õige stroker? Ja mis peab õigel strokeril olema? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/ Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 Niipalju kui mina aru olen saanud siis stroker on vabalt hingav ja suuremaks puuritud mootor mis on ka vist madala sureve astmega, aga ma võin ka eksida. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18117 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
cobra Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 kui inglise keel võõras pole siis natukene tarka infot saad siit: http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M20 ja lugeda võiksid just osa: M20 tuning and modification Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18116 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Siim Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 Niipalju kui mina aru olen saanud siis stroker on vabalt hingav ja suuremaks puuritud mootor mis on ka vist madala sureve astmega, aga ma võin ka eksida. Kõrge surveastmega pigem. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18115 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
P2hkel Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 Kõrge surveastmega pigem. Noh peaaegu ma mõtsin et kas kõrge v madalaga ei tuld meelde täpselt. Edit: Nii palju kui ma kunagi Silwerilt uurisin siis odavam ja kiirem moodus jõudu arendada oleks oska e36 m3 moto. :wink: Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18114 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M/// Postitatud 10. september 2009 Autor Jaga Postitatud 10. september 2009 minu haridus yteb et m20 mootorit saab panna kiiremini liikuma kui m50 või m52 + m20 motot peax olema ka lihtsam turbotada kui m50 või 52. Seega stroker peax kandma endas 2,5l plokki koos 2,7l väntvõlliga 2,7l plokikaant milles on 2,3 liitrise nukad koos 2,5l klappide ja klapivedruga (ehk siis klapp avaneb kiiremini ja pysib kauem lahti) s 2,5l jet tronic-u ecu mida wikipedia andmetel peax saama ymberprogeda (uus fuelmap) Parandage kui kuskil ämbrisse astun! Meil tegelikult peax ju olema siin klubis kah yx stroker? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18113 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
mart154 Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle. Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja. Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18112 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 10. september 2009 Jaga Postitatud 10. september 2009 Stroker = tavalisest pikem kolvikäik ja tänu sellele suurem kubatuur. Vabalthingav , turbo, surveaste jne ei puutu asjasse. M20 mootorit strokitakse vahemikus 2,6-3,2 liitrit. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-18107 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ainar Postitatud 8. oktoober 2009 Jaga Postitatud 8. oktoober 2009 B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle. Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja. Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas. olen kuulnud et on soovitatud panna 2.0i kepsud.pidavat olema kergemad.ehk oskab keegi kommida Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-17498 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 8. oktoober 2009 Jaga Postitatud 8. oktoober 2009 Kui sa kasutad 81 või 84mm vänta originaal kolbidega siis sul lihtsalt ei mahu sinna muu kui lühike 130mm keps. Kui kasutad madalamat kolbi siis ehk õnnestub ka pikemat kepsu panna. Mida pikem keps seda rohkem on see sobilik kõrgetele pööretele. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-17497 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
lynx Postitatud 8. oktoober 2009 Jaga Postitatud 8. oktoober 2009 Ma vaatan, et suur plaan on mootoreid forsserima hakata osadel, aga enne võiks aru saada mootori tööpõhimõttest ja kubatuuri tõstmise eripäradest, ehk et keps tuleb ikka kolvikäigule ja kolvile vastav otsida, mitte et paned suvalise, mis tundub hea ja kerge!! Kui ikka ÜSSis 5mm plokiservast puudu jääb või üle läheb, siis ju ei saa(natuke saab ka shave-ida plokist)!! Loomulikult kui ette nähtud on suur eelarve, siis ostke kuskil USAst vms üks suur custom-vänt, korralikud sepiskolvid, sepiskepsud, puurige plokk suurimasse mõõtu mis võimalik ja pange see kõik kokku ning saabki 3,5 ja enamgi kubatuuri! Aga kui eelarve on mõõdukas, siis tuleb ikka minna seda teed, mida keegi juba käinud on ning "kindlapeale välja minna" Ning kas see jutt on ikka täielik tõsi, et M20 on võimalik väledamaks saada kui M50seeria mootorid! Minu mõistus jälle ütleb vastupidist, kuna nelja klapiga sil. kohta sisselase silndrisse ja sellest välja suurem kui kahe klapiga, kuna avade pindala on 4 klapiga suurem! Mootoril jõud hakkabki sellest pihta kui palju või vähe sinna õhku/bensiini sisse saab ja ka välja! Minu teada ei saa ühest nukkvõllist teha muutuva ajastusega võlli, ehk siis vajalikel pööretel silindri täituvust tõsta! Aga kes teab, äkki keegi tegi just sellise!! :roll: Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-17471 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Silwer Postitatud 9. oktoober 2009 Jaga Postitatud 9. oktoober 2009 Piiramatute rahaliste võimaluste korral on kindlasti mõistlikum ehitada juba 24 klapi mootorit. Ja üldse on sedasi et ehitamine on suhteliselt tänamatu tegevus kui samast mootorist on olemas ka juba originaalis võimsam mootor olemas mida saaks niisama osta. Ehk siis milleks jamada M50B25/M52B28 ehitamisega kui on olemas M54B30 ja kõikvõimalikud S seeria 6 pütised mootorid. Samas, pahatihti on sedasi et sul on 2,5 liitrine 12v mootor juba olemas ja siis võid ka selle 140-150kw sellest samast juba välja võluda. Vahet pole mida ehitama hakkad. Üks asi peab olema selge - eesmärk mille poole püüdled. Pead endale selgeks tegema: mis on selle auto tulevane kasutusotstarve ja kuhu soovid oma aretustega välja jõuda. Umbropsu tehtud ehitamised lähevad väga kulukaks. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-17464 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M/// Postitatud 8. jaanuar 2010 Autor Jaga Postitatud 8. jaanuar 2010 kui ma ütleme tahaxin saada tulemusex 3,2 l mootori siis ma peaxin tegema??? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-15925 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Indrek Postitatud 8. jaanuar 2010 Jaga Postitatud 8. jaanuar 2010 Palun http://www.metricmechanic.com/pdfs/metric-mechanic-m20-engine-booklet.pdf - siit leiad vastuseid omale küll. Külasta ka www.r3vlimited.com ja www.e30tech.com , seal neid teemasid lahatud küll ning kasuta ka googel-it. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-15922 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M/// Postitatud 9. jaanuar 2010 Autor Jaga Postitatud 9. jaanuar 2010 thanx! Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-15912 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Cb4_323 Postitatud 22. juuli 2010 Jaga Postitatud 22. juuli 2010 B27 vänt, kepsud, B25 kolvid, B25 plokikaas ja sisselaskekolle. Natuke siit-sealt viilida, selle kohta on siin foorumis infot küll, kui otsida. Või kes arvutada oskab, mõtleb ilma otsimatagi välja. Kompotti juhtima M30B35 pealt motronic ja peakski olema "odav" stroker olemas. Hoopis sedasi? Ma olen ka netist selle kohta lugenud päris usinasti, kuid kohati sain aru, et tuleb 2.7l m20b27 plokile lihtsalt 2.3l m20b23 pea otsa kruvida ja vsjoo :roll: Samas see veidi ulme jah. Tuleb vist ikka uuesti 2.3l kokku laduda :? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-12755 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
uunp Postitatud 25. juuni 2013 Jaga Postitatud 25. juuni 2013 2,3l pea teeb mineku vähe järsemaks, muud midagi. Õigemini pead polegi väga vaja, nukkvõll on see mis aitab. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-63729 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 10. juuli 2014 Jaga Postitatud 10. juuli 2014 Kirjutatakse kõiksugu erinevaid variante, aga milline neist siis õige on? Mul on hetkel olemas komplektne m20b27 ja laiali võetud m20b25. Et nendest siis midagi kokku panna peaks toimima järgnevalt? : b25 plokk, b27 vänt ja kepsud, b25 kolvid, b25 kaas (või on kasulikum sinna b25 kaane sisse hoopis b23 nukk panna? Kuskilt jälle kuulnud. Mul peaks b23 nukk olemas olema), aju, sisselase, pihustid, õhulugeja, juhtmestik, hooratas. Olen ma asjast nüüd õigesti aru saanud? Parandage kui ma eksin. Parimat, Taavi Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81902 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
RDMU Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 Õige on selline, kus sul muutub mootori töömaht suuremaks läbi väntvõlli käigu ("stroke") suurenemise. Kui b25 ploki sisse panna b27 vänt, siis võib vist öelda küll, et tegemist on strokeriga, kuna originaalis on b25 sees väiksema käiguga väntvõll. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81923 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 Jah, aga plokid on iseenesest samad, seega pole vahet, kas laod kõik 2.5 plokki või pistad etale 2.5 kaane peale. Lihtsalt strokeriks saab kutsuda esimest varianti, kus vända ära vahetad Reaalselt on lõpptulemus sama ju. Ilma "viilimata" nagunii saab kahepooleses asja toimima eta kolbide ja kepsudega. Seega pole sellise mootori tegemisel sellist terminit nagu "õige" ,saab igatepidi teha vastavalt vajadusele ja rahakoti paksusele. 3 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81925 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 Kuskilt olen jutte kuulnud, et b25 plokk pidavat grammi võrra madalam b27omast olema. Kas b25 nuka asendamine b23 omaga annab midagi juurde või mitte? Ja käiku peaks siis minema b27 vänt, kepsud ja kolvid? Või b25 kolvid? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81927 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
matu665 Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 b25 kolvid ja b27 vänt kokku ei sobinud minuteada. Kolb jääb liiga kõrge. M52B28 vända puhul saab kasutada b25 kolbe. 25 ja 23 nukk sama. Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81932 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 b25 ja b27 plokid on samad. Võivad erineda vaid väga esimesed 325e-d ajast, kui m20b25 veel ei toodetud. b25 kolvid ei jää liiga kõrged, kui tarvitada ka b27 kepse. Siis jäävad need hoopis allapoole ploki äärt. Auto hakkab nendega muidu tööle küll. Strokeri ehitamisel on 2 mõistliku varianti, kas teha 325e-st 2,7 (eeldusel et selline auto on olemas sellise heas korras mootoriga) või siis juba 2,8. Hakata toppima teisi kolbe ja asju sinna 2,7 külge ei oma erilist mõtet, kuna vaev on sama ja tulemus erineb. Nukkvõlli tahate asendada, siis tasub Schricki vms sportnukk panna, millel 272 või rohkem kraadi, siis on asjast tolku ka (eeldusel muidugi et tahetakse vähendada tänavasõiduks vajalike pööretel võimsust) Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81941 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
oo7 Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 (muudetud) Muidu 2,5 kolbide ja madalamaks tehtud plokiga 2,7 tõmbab paremini kui eta kolbidega 2,7 ja 2,8 tõmbab juba tunduvalt paremini kui 2,7-d. Omavahel oleme joonele proovinud nende mootoritega autosi Muudetud 11. juuli 2014, muutis oo7 Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81942 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
TaaviR Postitatud 11. juuli 2014 Jaga Postitatud 11. juuli 2014 Aga mis variandi puhul b25 135mm kepse kasutati? Kommentaari link https://foorum.e30.ee/teema/322-kstroker/#findComment-81959 Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse