Hüppa postitusse

K: Reguleeritav strutbar R6le

Postitatud

tahaksin siis teada kas ja kes sellist vidinat üleültse eestis keegi pakub ? :roll:

Esiletõstetud vastused

  • Autor

ei, point selles et mul püstakud natukene ära vajunud (eest vaadates tundub ta mul nagu oleks läbi ja lõhki rinka pill :lol: ) ja tahaksin nüüd uuesti paika tõmmata ja vajadusel peale keerata kui ta hakkab uuesti läbi vajuma.

  • Autor
püstakud surud niisama tungiga tagasi. Hiljem, kui strut peal on, siis enam pole kuhugi vajuda...:D

Minu kaine mõistus ütles seda sama aga igaks juhuks küsisin arvamusi ning lihtsalt tahtsin teada kas regullitavaid ka e30-le pakutakse kuskil :lol:

  • 9 kuud hiljem...

www.aftermarket.ee on koht kust saab tellida, komplekt (esimene ja taguminen koos) maksid miskise 6500.- raha kanti ... :roll:

Ja need olid veel väheke jämedamad kui originaalid.

kui jäme see "originaal" veel on?

keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.

Kas originaal paksus ei old mitte 19mm või 24mm ?

Ja kui õieti mäletan siis aftermarketist jäid 32mm silma ..

herrr p2hkel originaalis polegi strutbari e30nel

veel vähem 19mm või 24mm

üldse pole :roll:

Kas originaal paksus ei old mitte 19mm või 24mm ?

Ja kui õieti mäletan siis aftermarketist jäid 32mm silma ..

  • 3 aastat hiljem...

Panin kunagi (12 aastat tagasi :D )oma esimese e30'nega nii õnnetult hüppesse, et lõi püstakud koomale ja rattad lääpa, siis sai lihtsalt toru+tung püstakute vahele pandud, rattad enamvähem sirgeks ja jäik strutt peale. Korrektsem oleks muidugi võtta sirgelt masinalt või kuskilt netist lansekate vahe ja püstakute vahe mõõdud ja üritada need jälle samaks saada.

Reguleeritav suht mõttetu ja ei täida oma ülesannet. Eriti need odavad jomid. Eestis mõni osavnäpp valmis ei tee sellist asja alumiiniumist?

Pole siin midagi välja tulnud, teema siiski reguleeritava kohta, paari inimese otstarbekuse arvamus ei tähenda antud toote mõttetust. :)

isiklikult soovin ühte sellist kindlasti. Kuna tavalisel on timmimise maa mitu cm, siis täpsest püstaku paigasolekust ei saa juttugi olla. Lisaks ka täiesti korras kere puhul liiguvad lansekad. Kas üles tõstes on vahe teine, kui raskuse all. Miks mitte raskuse all juba pisut pingesse keerata?

aga suured jõud mõjuvad sellele talale?

 

mingi kõver pinges toru seal kahe püstaku vahel on nagu vibu minu vaimusilmas,liskas on ilmselt se pigutamis koht üks nõrgemaid lülisi selles instrumendis.

ma arvan et se tala peaks olema nelikant torust või topelt toru ja võimalikult jäik st ilma jätkukohata.

Muudetud , muutis sass

Kui reaalselt kellelgi tellimiseks läheb mingile asjalikule teemale, siis huvitun samuti nii esimesest ja tagumisest just R6-le.

Sa võtad seda jälle üheselt, et reguleerimine on keskelt ja strut jookseb alati kaares. Aga vot ei ole ju nii. Korralik r6 strut jookseb otse ja korraliku asja reguleerimine ka otstes. Ega seal nüüd mingeid metsikuid jõude ju pole :D :D Tehasest tulevad autod ju ilma vahetalata, vibu rahuldab r4 vajadused ja otse üle r6 , lihtne. Kes leiab midagi asjalikku netist, võib siia susata muu möla vahele, ise huvitun kindlasti ühest sellisest.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.