Postitatud 5. august 200915 a comment_18596 tahaksin siis teada kas ja kes sellist vidinat üleültse eestis keegi pakub ? :roll:
5. august 200915 a Autor comment_18593 ei, point selles et mul püstakud natukene ära vajunud (eest vaadates tundub ta mul nagu oleks läbi ja lõhki rinka pill ) ja tahaksin nüüd uuesti paika tõmmata ja vajadusel peale keerata kui ta hakkab uuesti läbi vajuma.
5. august 200915 a comment_18592 püstakud surud niisama tungiga tagasi. Hiljem, kui strut peal on, siis enam pole kuhugi vajuda...
5. august 200915 a Autor comment_18587 püstakud surud niisama tungiga tagasi. Hiljem, kui strut peal on, siis enam pole kuhugi vajuda... Minu kaine mõistus ütles seda sama aga igaks juhuks küsisin arvamusi ning lihtsalt tahtsin teada kas regullitavaid ka e30-le pakutakse kuskil
6. mai 201014 a comment_14127 Mul selline asi rallikal.Valmistadu ise ja näeb välja nagu poest ostedud :roll:
6. mai 201014 a comment_14126 www.aftermarket.ee on koht kust saab tellida, komplekt (esimene ja taguminen koos) maksid miskise 6500.- raha kanti ... :roll: Ja need olid veel väheke jämedamad kui originaalid.
6. mai 201014 a comment_14118 kui jäme see "originaal" veel on? keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.
6. mai 201014 a comment_14109 Kas originaal paksus ei old mitte 19mm või 24mm ? Ja kui õieti mäletan siis aftermarketist jäid 32mm silma ..
6. mai 201014 a comment_14108 herrr p2hkel originaalis polegi strutbari e30nel veel vähem 19mm või 24mm üldse pole :roll: Kas originaal paksus ei old mitte 19mm või 24mm ? Ja kui õieti mäletan siis aftermarketist jäid 32mm silma ..
6. mai 201014 a comment_14104 Pekki ma ajasin strutti ja stabika sassi. :oops: Sry ärge näkku lööge ..
6. mai 201014 a comment_14103 Pekki ma ajasin strutti ja stabika sassi. :oops: Sry ärge näkku lööge .. Kardad kõdi jah
9. mai 201014 a comment_14026 keegi räägib täpsemalt mida teha kõvera püstakuga ? Minema tuleb visata :roll: ja uus osta
9. mai 201014 a Autor comment_14024 selge Kui uued oled paika pannud topi strutbar vahele, et ta sul seal mängima ei kukuks
13. jaanuar 201411 a comment_73411 Panin kunagi (12 aastat tagasi )oma esimese e30'nega nii õnnetult hüppesse, et lõi püstakud koomale ja rattad lääpa, siis sai lihtsalt toru+tung püstakute vahele pandud, rattad enamvähem sirgeks ja jäik strutt peale. Korrektsem oleks muidugi võtta sirgelt masinalt või kuskilt netist lansekate vahe ja püstakute vahe mõõdud ja üritada need jälle samaks saada.
13. jaanuar 201411 a comment_73424 Reguleeritav suht mõttetu ja ei täida oma ülesannet. Eriti need odavad jomid. Eestis mõni osavnäpp valmis ei tee sellist asja alumiiniumist?
13. jaanuar 201411 a comment_73446 Ise olen vaadanud ja otsinud ja valikusse jäänud ja ilmselt kunagi ka tellin järgnevad:http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-suspension-steering/e30sb.html http://www.turnermotorsport.com/p-3554-racing-dynamics-front-strut-brace-e30.aspx Muudetud 13. jaanuar 201411 a, muutis zaddam
14. jaanuar 201411 a comment_73459 Aga välja tuligi ju, et regulaaritav ei oma erilist otstarvet... Kuigi ka reguleeritavatest on midagi mis tundub normaalne...http://www.ultraracing.my/catalog/index.php?id_product=588&controller=product
14. jaanuar 201411 a comment_73467 Pole siin midagi välja tulnud, teema siiski reguleeritava kohta, paari inimese otstarbekuse arvamus ei tähenda antud toote mõttetust. isiklikult soovin ühte sellist kindlasti. Kuna tavalisel on timmimise maa mitu cm, siis täpsest püstaku paigasolekust ei saa juttugi olla. Lisaks ka täiesti korras kere puhul liiguvad lansekad. Kas üles tõstes on vahe teine, kui raskuse all. Miks mitte raskuse all juba pisut pingesse keerata?
14. jaanuar 201411 a comment_73472 aga suured jõud mõjuvad sellele talale? mingi kõver pinges toru seal kahe püstaku vahel on nagu vibu minu vaimusilmas,liskas on ilmselt se pigutamis koht üks nõrgemaid lülisi selles instrumendis. ma arvan et se tala peaks olema nelikant torust või topelt toru ja võimalikult jäik st ilma jätkukohata. Muudetud 14. jaanuar 201411 a, muutis sass
14. jaanuar 201411 a comment_73473 Kui reaalselt kellelgi tellimiseks läheb mingile asjalikule teemale, siis huvitun samuti nii esimesest ja tagumisest just R6-le.
14. jaanuar 201411 a comment_73477 Sa võtad seda jälle üheselt, et reguleerimine on keskelt ja strut jookseb alati kaares. Aga vot ei ole ju nii. Korralik r6 strut jookseb otse ja korraliku asja reguleerimine ka otstes. Ega seal nüüd mingeid metsikuid jõude ju pole :D Tehasest tulevad autod ju ilma vahetalata, vibu rahuldab r4 vajadused ja otse üle r6 , lihtne. Kes leiab midagi asjalikku netist, võib siia susata muu möla vahele, ise huvitun kindlasti ühest sellisest.
tahaksin siis teada kas ja kes sellist vidinat üleültse eestis keegi pakub ? :roll: