Hüppa postitusse
Postitatud
comment_39328

Tervist!

Kuna olen nüüd rullika omanik, siis teen ka teema autost.
Varem pole kunagi autot omanud niiet avastamisrõõmu on sellega ilmselt palju :)

Sai soetatud kupee kerega musta värvi 320.
Mootor: M50B25 Vanos
Manuaal
Lisasi peaegu polegi. Katuseluuk ja M-Tech II rool on ainukesed mainimisväärt asjad.
Põllelisa on ka, mille kohta ei oskagi hetkel seisukohta võtta. Mõne nurga alt meeldib, mõne nurga alt mitte.
All on ka 15" kärjed.
Kere on selle aasta kohta päris heas korras. Vaatasin täna tõstuki peal siit ja sealt ja roostet ei leidnud kuskilt.
Muret teeb natuke värv. Müüja oli masinat eelnevalt poleerinud ja mõnes kohas liialt palju poleerinud nii, et lakk maas. Põhimõtteliselt tuleks terve masin uuesti üle lakkida.
Küünlad vaja vahetada kuna puterdab vahepeal. Tagasilla puksid vaja vahetada ja veljed tasakaalustada.
Rohkem vigu töökojas hetkel ei leitud.
Pikk jutt, s**t jutt. Üks pilt ka juurde,milline välja näeb.
Mõned pildid.
IMGP2181.JPG
IMGP2182.JPG
IMGP2185.JPG
IMGP2177.JPG
IMGP2173.JPG

Muudetud , muutis RaidoM

  • Vastuseid 384
  • Vaatamisi 42,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Veljed puhastatud, kapslid värvitud, embleemid küljes. Uued kettad-klotsid ka küljes.  Tulemus:   Üks rehv tuli juba välja vahetada, sest muna oli üleval ja vibra oli sees 90 peal. Ega

  • Kevadega 6500km sõidetud. Tundub, et see aasta tuleb ls rekord. Remontima pole pidanud, ainult kütust kallanud ja pilte teinud.      

  • Auto nüüd kokku pandud. Sõber keevitas summutile sukad külge ja täna kallasid mõned vedelikud sisse ja keerasin võtit. Turtsatas käima õnneks. Roolivõim siiski jäi kergelt undama. Õli on küll pii

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_115702

Kevad on tulemas seega peaks teemat veidike uuendama.

Sügisel lõppes hooaeg sellega, et Vana-Pääskülas foori tagant minnes käis ilge pauk ja tagarattad olid lääpas. Selge, difri home-made kinnitus oli puruks. Seekord lõplikult. Talvel oli plaanis e30 differ sinna leida ja see kiirendas ainult protsessi. Mihkel saatis 3.25 ülekandega difri, millel compacti tagakaas küljes. Treila peal lasin auto garaazi viia ja seal ta seisab praegugi. Koos vana difriga võtsin terve tagasilla alt, et asja natuke värskendada ja uued puksid külge panna. Samuti on piduriplekid õnnetus seisus seega kõik üks tegemine ja tundus mõistlik asi molekulideks võtta.

Sillatala lasin prooviks haavlipritsist läbi ja asi sai päris hea. Difri kinnituse poldiaukude ümbruses on aga suured mõrad seega see tuleb lasta ära keevitada. Mõni targem võiks arvamust avaldada, kas see on ohutu lahendus või mitte.

Varuosadest on varutud siis:

piduritorud

pidurivoolikud

piduriplekid

üks tagumine ja üks esimene rattalaager (siis on ring peal)

uus summuti peale katalüsaatorit

supportitele remondikomplekt

käsipiduriklotsidele remondikomplekt

diffripuks

stabikapuksid + kinnitused

stabikakondid + kinnitused

summutitihendid ja kummipuksid

tagasillapuksid

õõtsapuksid

Igasugu tüübleid ja klambreid on vaja ka veel tellida. UM aitab vast sellega.

Mõned pildid kronoloogilises järjekorrasIMG_0343.JPG.db1d7ed87731bb10853ada2de3103af1.JPG

 

 

IMG_0347.JPG.8361679678a20c918c2373bbb6543fe5.JPGIMG_0345.JPG.1744599e3e8b39739d2c8c4451b6d954.JPGIMG_0447.JPG.844fa789419d6d30d3bd0371d3b61198.JPGIMG_0451.JPG.501fc12ecb46446e8623906762a3a8aa.JPGIMG_0483.JPG.ae5b112a1ca45a14502b4a7d18f554c5.JPGIMG_0502.JPG.028a9b2522b27303d6539b9f179208a3.JPGIMG_0544.JPG.f66c28c51c640a45fc6fb446e8781f0f.JPGIMG_0743.JPG.32d810910dbed94878431e4a92bbc69c.JPGIMG_0746.JPG.62846182bd0264c850dd8d5a2cdec18c.JPG

IMG_0748.JPG.1adb01957e6017accf843867cd1ef042.JPG

IMG_0750.JPG.0ae00c40b8bed00c992792a1c7a45876.JPGIMG_0772.JPG.0f7167763c92ec836ed5fc485ccc7918.JPG

 

Muudetud , muutis RaidoM

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_117814

2 kuud jälle möödas.
Eesmärk oli 1.aprilliks auto ratastele saada, mis peaaegu ka õnnestus. Paari päevaga läks nihu.
Enne silla allapanekut märkasin ühes rattakoopas kerget kobrutamist. Kruvikeeraja ja noaga koukides sai sealt päris palju mastiksit maha kooritud - all kena roostekirme. Läbivat õnneks ei täheldanud aga vb ei osanud nii hästi otsida ka. Igatahes mastiksi koukisin nii palju maha kuni oli roostevaba plekki näha. Edasi lasin erinevate traatketastega rooste maha, roostemuundurit mitu kihti, lasin kuivada mitu päeva, panin hammerite peale, lasin jälle kuivada mõned päevad ja kõige peale kandsin mastiksi. Ühe koopa tegin täielikult, teist ei viitsinud enam. Tundus kuidagi mõtetu. Põhja alg tegin ka ainult vajalikud kohad. Ei näinud mõtet tervet põhja tehasemastiksist puhtaks teha.
Silla allapanek oli üllatavalt lihtne ja asi läks suht ludinal. Millegipärast kõige aeganõudvam asi oli käsipidurisüsteemi paigaldamine. Õudsalt pikalt jebisin, et kõiki väikseid jublakaid paika saada. Samuti sai terve Tondi ümbruskond teada kui differ tungraua pealt ära libises ja otse sõrme peale kukkus.  Muid tagasilööke nagu polnud.

Kahe õhtuga sai masina igatahes ratastele. Uus summutipütt ei tahtnud korralikult istuda ja selle tegi Toivo korda.

Difri anduri probleemile sain ka lahenduse. E36 compacti kaane ja E30 TYP188 difriga sobib ainult E36 TYP188 difri anduri. TYP168 anduril on üks naga pikem ja käis difri sees kuhugi vastu. Külge ta igatahes ei sobinud.

Hetkel olen nädala ja ühe paagitäie maha sõitnud. Pukside ega difri vahetus kolksu käiguvahetusel ära ei võtnud seega järgi on jäänud veel käigukast ja kardaan.

Samuti maadlen heitgaasi probleemiga. Aga sellest räägin pikemalt hiljem kui ühe asjapulga juures ära käin.

Mõned pildid ka selle "kirjandi" juurde.

 

18111338_120332000414928209_2136326987_o.jpg.2352040a12a0f0bb911cec41865289c1.jpg18159458_120332000398704057_1461744767_o.jpg.212adccee194f8bb7f51940c8dfbb5e9.jpg18159652_120332000435518378_852815047_o.jpg.36f67944fcf6d80880f2894eddaa2569.jpg18160187_120332000452213946_826573494_o.jpg.7e1359925661b8d21771228a4bb203cf.jpg18175412_120332000384576083_1469894983_o.jpg.824b8b52cced9bab7cf111727a501615.jpg18175436_120332000436826773_451029751_o.jpg.24ac19f1d837b484077a95c586743882.jpg18159721_120332000407142721_203966020_o.jpg.9482f3ecdc5d4e91939fa79e938bc5ac.jpg18159900_120332000422749039_2131667919_o.jpg.ec6bca35b05cdff6645edc21f289c53d.jpg18160030_120332000411217479_1458866183_o.jpg.5e0886086f9d467b316afa21e288c6d3.jpg18159406_120332000418243456_462750791_o.jpg.5d09318a44f44eac953a3caa66aaeae0.jpg18160027_120332000383878087_1787792308_o.jpg.0b4a63fc49e477c5ff72c6e9c312ed6f.jpg

 

 

 

18159927_120332000414444716_1767141708_o.jpg

 

 

18176146_120332000404884014_273762315_o.jpg

 

18175759_120332000423995510_26741974_o.jpg.72a4e93438c251bfd1c35cf620c9c933.jpg

 

 

18159763_120332000408256892_371867578_o.jpg

18175915_120332000412597784_1679727793_o.jpg

Muudetud , muutis RaidoM

  • Autor
comment_117833

Läikivaid asju on jah endal ka hea vaadata. Ideaalis tahaks terve põhi tähelepanu saada. Siit-sealt on näha roosteplekke ja maha kulunud mastiksit aga ei olnud mingit isu seal auto all rohkem roomata :D
Need on jah need GSP poolteljed aga sain nad juba Augustis, enne Poola minekut, alla

  • Autor
comment_117853

Hind jah täitsa mõistlik.
Käisin täna auto all roomamas jälle. Kontrollisin üle ega ma järsku kardaani leevendusmuhvi valesti külge ei pannud. See oleks seletanud seda kolksumist käiguvahetusel. (siin hea seletus, kuidas tekib kolksumine kui leevendusmuhv valesti külge panna: )

 

 

Minu kahjuks olin asja õigesti pannud.

Tegin igatahes video, milline see kolks on, kui kardaani keerata.

 

  • Autor
comment_117866

Mu meelest ka ei tohiks. 

Samas kui ma seda kasti eelmine talv käe vahel keerutasin siis sellist suurt lōtku küll ei tundnud. Veidike ikka lōtkus aga see tundus ok. 

Aga ma ei saa sellest aru, et miks difri pool samamoodi liigub. (Üks ratas oli kergelt ōhus aga kaasa ei liikunud) Praegu tundub, et difris on samasugune lōtk nagu kastis. 

Käe vahel tundus differ küll väga tihe. Arumaeisaa! 

  • Autor
comment_117936

See coilidel põrkamine on üsna ära tüütanud. Pole mingit sõidumõnu Tallinna kuumaastikul. Seega  millist setupi otsida? Päris stock kõrgust ja amorti ei taha aga võiks olla pehmem kui need JOM amordid ja vb ka tsipa kõrgem. Kas Bilstein B4 sobiks näiteks nende reguleeritavate JOM vedrudega? Või peaks tavaamordi sobitama lihtsalt madaldusvedruga?

  • Autor
comment_117953

@LeksLugesin jah B4 kohta, et seda ei soovitata madaldusega panna. Pidavat amordi rohkem kokku suruma ja korduvalt põhja käides annab otsad.
@Toivoku selge, siis tean, et seda combot ei hakka tegema.

B6 ja B8 jäävad vast välja. Kallid ja jäigamad kui see JOM ma arvan. Mis variant veel siis on? Sachs tavaamort ja madaldusvedru?

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.