Hüppa postitusse

BMW 316i (1.8IS) '89 - Matuuu

Postitatud

Sai siis ka endale soetatud üks e30, peale on pandud 2.0 95kW mootor. Lisasi eriti ei ole.. peale katuseluugi ja el peeglite, mis ka ei tööta. Värvuseks on tumehall passis. Põhi on korralik mõni üksik põhjapunn on kadunud aga see parandatav :D Panen paar pilti ka, ei oska midagi eriti rääkida, eks ajajooksul täiustan mis tehtud/mis teha vaja.
P1010008.JPG
IMGP6764.JPG
P1010009.JPG
P1010011.JPG
DSC06284.JPGDSC06314.JPG
DSC06289.JPG Hoiva.JPG

Muudetud , muutis matuuu

  • Vastuseid 100
  • Vaatamisi 9,4tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Sain siis kasutajalt erxx jupid kätte, kuna eelmised tuled olid juba bläkiks tehtud, siis tuli ka uued tuled bläkiks teha. Klaasipesu mootori pane ka homme külge. Ajapikku hakkab juba auto looma Uue

  • Ei tea, ei meeldi eriti e30 küljes angelid. Maitse asi.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Lõikuma pidi originaal kinnitused ära, kinnitasin juhtmesidemetega. Suhteliselt lihtne tegevus :D

  • Autor

Sain siis kasutajalt erxx jupid kätte, kuna eelmised tuled olid juba bläkiks tehtud, siis tuli ka uued tuled bläkiks teha. Klaasipesu mootori pane ka homme külge. Ajapikku hakkab juba auto looma :)

Uued tuled siis sellised:

CAM00597.jpg

Vana oli mingisugune ristsugutis pre ja fl tulest :D

CAM00598.jpg

Ja üks niisama pilt.

CAM00588.jpg

Muudetud , muutis matuuu

  • 2 nädalat hiljem...

Tegelt iga mees "tuunib" oma autot oma maitse järgi.

Muidu väga ok masin, aga jah, mina viskaks need kulmud võssa :) Mustad tuled sobivad, aga ise jällegi eelistan tavalisi korralikke tulesid :D

  • Autor

Kui kulmud kerevärvi, siis võiks neerud ka olla kroomid, muidu jääks need võõrkehana sinna. :D

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor

Sai täna 6000k xenonid paigaldatuds ja jäid päris viisakad.

Eile sai veljed tasakaalu pandud ja liiklen juba nädal otsa suverehvidel.

Toodud sai veel E36 roolilatt, millele lähevad nii sisemised, kui välimised otsad uued ja siis vaja torustik paika saada ja saab ka võimendiga rooliga sõita.

Veel sai tellitud 6nupuline kell. Asi täitsa toimib, aga eile täheldasin sellist asja, et kell oli pisut maha jäänud.

563626_466817440052506_203477210_n.jpg

CAM00654.jpgCAM00655.jpgCAM00657.jpg

Muudetud , muutis matuuu

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor

Kirjutan ka vahepeal, kuna E36 kast ei sobinud mulle kohe mitte üldse siis sai pandud alla E30 kast, algul sain mittetöötava kasti ja lõpuks sain töökorras kasti Valgast kasutajalt hondamtx, tänud sulle.

Sai tehtud mootoris, kastis ja diffris õlivahetus.

Kuna õhufilter oli niguinii kinni ja filter oli ei tea mis auto oma seal, siis otsustasin panna külge koonusfiltri. Filter ise on odavama poolne ja kaldun arvama, et seda peaks vist iga õlivahetus vahetama.

Rehvid said ka ära vahetatud ja ikka tunduvalt vaiksem sõita, värin jäi ka väiksemaks.

Mootori pöörded 90km/h juures nõks üle 2k ja salongis kohe hea vaikus, enam mootor ei ulu niikõvasti kui ennem.

Koristasin ka veidi autot.

Karter lekib ka kusagilt veidi ja aru ei saa kust, ööga veidi immitseb välja, loiku ei jäta. Kellegi poolt ennem juba keevitatud, aga tundub nagu tuleks karteripunni vahelt, kuigi vaskseib uus ja õigete njuuutonitega kinni ka :)

Kiitke või laitke, ise olen rahul.

P1010015.JPG

P1010014.JPG

CAM00969.jpg

Mis teha vaja:

* Tagasilla puksid

* Kardaani tugilaager

* Õõtsa puksid

Muudetud , muutis matuuu

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Vahepeal tellisin ebayst plastik uduka klaasid, mõtlesin, et olen kaval ja lakin üle plastiku lakiga klaasid, et äkki kestavad kauem. Lasin esialgu ühele prooviks peale ja tulemus oli ikka kohutav. Kiirelt vesilihv ja enamvähem poleerisin silmaga normaalseks. Veidi hägune on, aga parem kui lakiga :D

Sisse said 6000k xenonid odavalt.

 

Siiani otsin kedagi kes teostaks esipaneeli vahetuse koos tulede ja kapoti ja muude asjade paika ajamisega. Hinnapakkumised võib ps saata.

CAM00992.jpg

CAM00993.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor

Auto juba seisab 15ndast septembrist niivõrd kuivõrd talvekorteris. Tuli mõte, et võiks lae mahavõtta ja mustaks värvida, aga klaase eest võtta ei viitsind, seega katsin kinni ja värvisin. Ise olen tulemusega rahul, aga pildipeal tundub asi väga laiguline miskipärast, reaalselt on asi päris ilus isegi. Tehtud sai matt mustaga. Taha aknale said alpine ovaalid.

P1010019.JPG

P1010021.JPG

P1010010.JPG

  • Autor

Kõigetavalisem matt must.

1042685_Motip_Spray_Paint_Black_Gloss.jp

Niipalju kui sõbrad vaadanud on, nad ei ole öelnud, et laiguline on :D

Selge, ma just mõtlesin kas aerosool või mingi muu lahendus värvi peale kandmiseks. Ise kardan just, et aerosool tolmutab hirmsasti ja rikub salongi, kõike ju ei ole võimalik 100% kinni katta. Aga väga hea on sinul jäänud, tuleks omalgi ette võtta.

  • Autor

Keegi targem, kes oskab niimodi piltide põhjal diagnostida, mis võiks kõver olla, et tuled ja kapott ei sobi paika?

Vasakpool tundub olevat okei, aga parem siuke imelik.

CAM00140.jpg

CAM00141.jpg

sa pannid  e30  xenonid kas nagu on näha märgatavat vahet ka sõites ja mis korrakaitsjad selle peale vastanud.tean et peaks mingid tähised olema klaasi peal siis saab ülvaatuselt ka läbi

Esipaneeli servas sellised kummist padjad, mida alla-üles saab kruttida, need on paigas? Mõjutavad kapoti esiotsa konkreetselt.

Esipõll ka natuke kõverik keskelt, kui selle järgi paned iluvõre ja tuled istuma siis jääb ka kapotile vahe sisse. Keskmine võre e. neerud on ka nagu natuke liiga all, peaksid ikka suht vastu kapotti istuma.

  • Autor

sa pannid  e30  xenonid kas nagu on näha märgatavat vahet ka sõites ja mis korrakaitsjad selle peale vastanud.tean et peaks mingid tähised olema klaasi peal siis saab ülvaatuselt ka läbi

Pimedas ikka märgatavalt parem sõita, korrakaitsjad pole siiani külge hakanud nendepärast.

  • Autor

Esipaneeli servas sellised kummist padjad, mida alla-üles saab kruttida, need on paigas? Mõjutavad kapoti esiotsa konkreetselt.

Esipõll ka natuke kõverik keskelt, kui selle järgi paned iluvõre ja tuled istuma siis jääb ka kapotile vahe sisse. Keskmine võre e. neerud on ka nagu natuke liiga all, peaksid ikka suht vastu kapotti istuma.

Padjad on enamvähem, kapott istub nagu üleüldiselt viltu peal, kinnitustest regullida väga ei kannata, ühelpool vahe normaalne teiselt poolt ülemine serv peaaegu vastu tiiba.

Neeru ja kapoti vahe võibolla tõesti sellest, et põll ise kõverik, aga tuled on ju esipaneeli küljes? Üks tuli istub väljaspool kui teine ja võre(Prillid) on ka pinges.

Pigem panustaks seda ninaraami siis?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.