Hüppa postitusse
Postitatud
comment_37269

Tere,

Teen siis ka teema oma kapuutsikast. Pärast on hea ülevaade ja saab ehk nõu ka :ipb-smile:

Autost:

BMW 318i Convertible. Facelift. Mootoriks 1.8. Sain teiseks omanikuks eestis 08.04.2009 aastal.

Värviks on DIAMANTSCHWARZ METALLIC

Tehasest tuli ta välja nii: ABS; Leather Steering Wheel; Central Locking with Antitheft; Door Mirror / Driver's Lock Heated; Deleted Model Lettering; Softtop Black; Floor Mats Velours; Warning Triangle and First Aid Kit; Headlight Aim Control; Outdoor Temperature Indicator; Radio Bavaria C III; Rear Bench Seat in Fabric; Cassette Holder; M Sports Suspension.

Proovin nüüd meenutada kuidas asi alguse sai :ipb-smile:

Esimesel päeval kui ma ta ostsin:

20296125695d6f_l.jpg

Ja kohe garaaži:

20296151b6a5ba_l.jpg

Rool on MOMO toodang ning alguses oli selline nagu pildil (Värvisin keskosa mustaks)20296159eb6c75_l.jpg

Tehtud/vahetatud sai veel:

1. Termostaat

2. Roolil kaotatud kriginad

3. Keskkonsooli kruvid

4. Käsipidur pingutatud

5. Piduriklotsi andur

6. Nullitud service intervall

7. Paigaldatud roolialune kate

8. Tulede regull

9. Koonusfilter asendatud originaal korpuse ja filtriga

10. Uued küünlad

11. Ukse sulgumis andur korras

12. Rool must

13. Kässari klotsid

14. Rootor ja jagaja kaas

15. Mootori hammasrihm koos rullikutega

16. Originaal käigukangi nupp

17. Käigukangi kott

18. Veepump

19. Sillaregull

20. Õlivahetus (castrol 5w30)

Kuna veljed ei kannatanud kriitikat siis sain laenuks Wabbiti käest Azevid:

20296759e63a67_o.jpg

20296761828905_o.jpg

Niisiis..oli vaha uut numbrialust:

202960855a8124_l.jpg

Vahepeal sain Valerkalt mingisugused rohelised madaldusvedrud. Ei tea täpselt kui palju seal seda madaldust oli kuid imestan, et karterit sodiks ei sõitnud ning peagi andsid amordid otsad. Ostsin amordid Daqqerilt ja uued vedrud (vedrudega oli selline lugu, et ma totu ei teadnud siis veel et r4 ja r6 vedrud on erinevad. Ostsin r6 verdud -60 kuid need on ilmselgelt liiga kõrged. Tagumised punased müüsin maha).

20296055a887bb_l.jpg

20296059e45993_l.jpg

Vahepeal tagastasin Wabbitile veljed ja panin ajutiselt odavalt kätte tulnud BBS RM

20296901e9eb55_o.jpg

20226333a277b9_l.jpg

Tiidult sain kollased tuled:

20296163f33b34_l.jpg

Tegin ära katusehoolduse ja siis läks cabrio talveunne! Ise sõitsin bussiga :ipb-smile:

20296903d8174a_l.jpg

Einarilt uued veljed:

202960451f65a0_o.jpg

Pilt sisust ka:

20296363209670_l.jpg

Summuti oli ostes kohutav rakett:

20296345cdffd0_l.jpg

Sain Reinolt viisakama:

20296171a3ba72_l.jpg

20296173b4a079_l.jpg

Pikendan siis listi mis vahepeal tehtud sai:

21. UM numbrialused

22. Õlivahetus (castrol 5w30)

23. Tahavaate peegel

24. Tagaamordi tugipuksid

25. Uksepiiraja

26. Kojamehed

27. Sidur vahetatud

28. Käigukasti õli

29. Käigukasti hoovastiku simmekas

30. Pidurivedelik terves süsteemis

31. Originaal tulekustuti

32. Udutuled (kollased)

33. Esi stabika kondid

34. Summuti

35. Veepumba ja geneka rihmad

36. Esituled (kollased)

37. Udutulede relee

38. Õlivahetus 2011 kevad (õlifiltri tihend jäi vana) (5w40)

39. Õlifilter

40. Service nullitud

41. Udutulede lüliti paigaldatud

42. Udutuled ühendatud

43. Käsipidur pingutatud 2011

44. Esituled käsitsi regullitud 2011

Ja välja nägi ta siis selline:

20296285c74069_l.jpg

202963179d02d7_l.jpg

Penu poleeris randid ka ära:

20296321f6c70a_l.jpg

Muudetud , muutis Airi L

  • Vastuseid 176
  • Vaatamisi 22,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Oooo, avastasin foorumi jälle. Kus see jutt siin pooleli jäi. Mingi pidurite jama oli. Noh, enam ei ole, läks ise ajapikku korda (sellist asja võiks rohkem juhtuda).   Nagu juba enamus pilt

  • Eile oli siis SEE PÄEV, kus Martin mu auto valmis sai. Vurasin kohe Tartusse! Masin aeti garaažist välja ja no amps vajus ikka lahti küll. Olen tulemusega väga rahul.       

  • Nunii, aku + kaabli peab veel tegema, siis kapotialune valmis.    

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_64630

Samal ajal kui mina tööl olin timmis kasutaja jkirves keldris õltsi ja meisterdas mulle esitulesid. Ajutiselt sai ostetud ühed blackid mis ei olnud enam oma esimeses nooruses. Seega sai võetud vanad kollased laternad ja neisit uued tehtud. Sauelt ostsin neli uut esituleklaasi. Liimid ja muud lubrikandid sai ka ostetud.

225844450f859d_l.jpg

 

22584441b5e61f_l.jpg

 

22584447472e1b_l.jpg

 

xenon

2258443986bd2e_l.jpg

 

Samal õhtul pimedas oli vaja kogu kupatus ka kiirelt ette panna kuna Oorele tahtsin ilusate tuledega minna. Aitäh jkirves

22584449963576_l.jpg

 

 

Lõpetuseks mainiks ära, et minule ja mõnele üksikule veel langes osaks au külastada iga rulliomaniku mekat -Eixi kodu. Sealt andis lahke peremees mulle check paneeli mida läheb vaja kui mootor vahetatud saab. Seega siinkohal suured tänud Eixile paneel ja heade soovituste/nõuannete eest.

22584437fc8220_l.jpg

comment_64685

Lähitulel on DC ja kaugtulel DR. Kõrguse regulli ja pesu mingist aastast allapoole ei nõuta ka. Ajage Riigiteataja kehtiv redaktsioon kuumaks ja saab selguse majja :D

 

Parem-vasakpoolse liikluse jaoks on erinevad tuleklaasid küll osadel masinatel, kuna lähituled peavad ju teist teeserva valgustama. Mõnda inglise masinat Eestis keegi ehk näinud ka, millel teibiga mingi osa tuleklaasi kinni kaetud. Rullikal ilmselt on siis luupide sees olevad plekid teise lõikega. Osadel masinatel (mõned Opelid mida tean) käib lülitus tule korpuse tagant kangist. Otseselt tähistuse kohta ei oska kaasa rääkida, kuidas RHD tulesid LHD omadest eristada, mõni ehk hammustab läbi ka.

Muudetud , muutis GTA

  • Autor
comment_64889

A mida teie reede õhtul teete? Mina näiteks passin garaasis ja paigaldan autosse muusikat:

 

2261038302e695_l.jpg

 

Kuna tweetrite jaoks eraldi plastikuid ei raatsinud praegu osta siis tegime sellise lahenduse:

 

2261045196c390_l.jpg

 

Juhipoolse istmega oli väike mure. Nimelt ei tahtnud töötada kalde regull, üles-alla käis halvasti ja nn. sääretugi oli kinni roostetanud. Nüüd on kõik tip-top.

 

22610379343a60_l.jpg

 

Seest ja väljast ka auto puhas.

 

2261044783b467_l.jpg

 

2261044942b890_l.jpg

Muudetud , muutis Airi L

comment_64890

Tegelikult oli OEM tweetrite kolmnurkadega selline teema, et need oleks ebayst saanud üpris soodsalt (32$ = 24€) ja kusjuures tegemist oli paariga, mitte üksiku varuosaga, kuid saatmine oleks maksnud veel 2 korda sama palju. Ühesõnaga esialgu ei raatsinud sellepärast neid ära tellida, et tundus absurdne maksta transpordi eest nii palju. UM'is maksavad need kolmnurgad koos kõlaritega 55.27€ /tk, H2.ee kaudu oleks saanud 45.10€/tk.

 

Varsti tulemas veel uuendusi, seniks aga meeldivat töönädala algust kõigile!

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.