Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_134622

Nagu teisedki kasutajad on öelnud, et e30 on nagu haigus mis kunagi üle ei lähe nii ka vist mul.Ei olnud küll omal plaanis midagi otseselt osta, aga poeg ostis omale ühe nii öelda auto varuosadeks ja  kere pidi minema oma viimasele teekonnale, aga viskasin pilgu peale ja mõte hakkas kohe liikuma.Kere ise oli üle keskmise hea ja kahju oli lasta metalli huntidel seda järada.Mõne päeva pärast organiseeriti see kere mulle koju ja siit ka edasi nii, et tegelikult pole ju veel autot millest midagi rääkida.Plaanide järgi peaks tulema siis m3 replica kuna laiendi ring tuli hea hinnaga kätte ja kerel olid ära lõigatud tagumised tiivad millede saadavus on vist ka juba õnne asi.

Minuni jõudis siis kere sellisel kujul.

IMG_20190903_195932.jpg.79b4bb86cad090355a7c0bd2d0b837a5.jpg

IMG_20190901_145056.jpg.7ace1a04dc421339bda70c640da0e5fc.jpg

 

Ja edasi sai juba auto grilli pandud ja keevitusele tööd antud.IMG_20190905_204159.jpg.adf58de6b7999d35afe188cad7eb5162.jpg

IMG_20190904_172403.jpg.50600c52a15f80c9bc0f77864632a992.jpg

IMG_20190904_184455.jpg.661ff4af04997063f9a89722e670362c.jpg

 

Ei hakka siia igast keevitatud tükist pilti panema, aga peab ütlema et ega väga pole keevitada vaja olnud.Sisemised ja välimised karbid väga hästi säilinud , keevitamist tahtsid ainult põhja tükid ja rattakoopasse tuleva õhutus toru ümbrus.Järgnevaks siis sai grunditud ja kere liimiga plätserdatud.

IMG_20190925_183638.jpg.5370348ff91fa70ecb7fcb7626acf134.jpg

IMG_20191002_180724.jpg.ef9afbe805430b3a2abf4f99330ba6b2.jpg

 

Põhjamastiks otsa ja sillad alla tagasi.

IMG_20191015_205658.jpg.03b285477167ddb9191680da025b60ce.jpg

 

Nüüd juba auto jälle ratastel, compacti tagumised õõtsad ja 36 esimesed püstakud.

IMG_20191018_142310.jpg.252fc7098a4c9ac0b3c4b533bfc2a727.jpg

 

Nüüd on tulemas ma arvan,et üks aega nõudvamaid töösid auto juures laiendite külge sobitamine.

IMG_20191017_191448.jpg.10be5899f3f08669540c03e405f643bc.jpg

IMG_20191030_190846.jpg.6d4fc01baaf04136a2ca53fc0db413c8.jpg

 

Viimaselt pildilt on näha ka väike värvi proov.

IMG_20191026_112741.jpg.3b837cdd9ec582ec16d35eb5235426c9.jpg

Eile õhtul sai ka juba natuke komplekteerimisega alustatud.

IMG-20191105-WA0002.jpeg.75be4bbf8bc7d9267baa32155f3931fb.jpeg

20191105_183738.jpg.d1216402ed1209b8329c9216af4ae1f7.jpg

 

Mootoriks on olemas m20b25 mootor mis küll enne oma töökohale sättimist tahab ülekäimist just tihendite näol.

Eks ta on ikka aega nõudev töö, kevadeks loodaks kokku saada, aga eks näeb kuidas jõuan.

Esialgu vist on kõik räägitud, aga täiendan teemat kohe kui midagi muutunud on.

Muudetud , muutis andreo

  • Vastuseid 56
  • Vaatamisi 5,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Ütleme nii, et arenguruumi on aga päris aiataha pole ka läinud    

  • Nüüd siis veel jäänud parempoolne esitiib teha, ustel liistukohad ära kaotada ja peaks suuremad tööd tehtud saama.Vasakpoolne tiib tundub täitsa hea😁  

  • Nüüd asi jõudnud nii kaugele, et uksed valmis, kapott vaja lihvida ja toorikuks tuleb parempoolne esitiib otsida, siis peaks hakkama kerepool ühelepoole saama.Lükkasin masina korraks välja, et suurem

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_135274

Odavam originaal esitiivad osta, kui see aeg ja vaev kokku lüüa, mis nende praeguste peale kulub. Ja tulemus ka jääks parem. 

Pool aastat tagasi oli endal sama projekt plaanis originaal juppidega aga kui kalkuleerima hakkasin, siis sain aru, et odavam õige m3 osta 😀

  • Autor
comment_135287
12/29/2019 kell 11:00, raitz330 ütles:

Odavam originaal esitiivad osta, kui see aeg ja vaev kokku lüüa, mis nende praeguste peale kulub. 

Ei oska neid originaal tiibasid kuskilt otsida.Mis hinnaklassi esitiivad jäävad umbes.

  • Autor
comment_135409

Nüüd asi jõudnud nii kaugele, et uksed valmis, kapott vaja lihvida ja toorikuks tuleb parempoolne esitiib otsida, siis peaks hakkama kerepool ühelepoole saama.Lükkasin masina korraks välja, et suurem tolm maha saada ja kamandasin ülejäänud masinapargi ka rivvi😁

20200107_100407.jpg.68871469b7c8c1366ab426201f9ccc33.jpg

 

20200107_100422.jpg.388513f16315d677351cc86446a46583.jpg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_135525

Oleks ennem nende asjadega kursis olnud ei oleks kindlasti neid laiendeid kûlge panema  hakanud.Tagumise otsa pealt oli juba peale mõne päevast seismist näha kokku kuivamis kohti, aga nûüd peale kuud kuivamist ei ole enam nagu tähele pannud.Enam pole teha nagunii midagi peale lootmise, et jääb pidama.Kevadeni veel aega garaažis kuivada.

comment_135528

Kas see Tagumiste pidurite regulaator  pole? (Brake pressure regulator)  

Tagumistele mineval peaks vahel olema. Pidurdades vaikselt rakenduvad ju esimesed alguses rohkem ja kui suurema jõuga vajutada siis rakenduvad tagumised ka rohkem. 

Auto ehk ennem ABS varjant olnud ja ABS öra kaotatud ja siis torudega miskit mässatud? 

Muudetud , muutis extreme327

comment_135529

See on piduri rõhuregulaator. Taga ju kordades väiksem pidurdusjõud, ära seda küll panemata jäta.

 

Vaatasn teema läbi ja tekkis sama küsimus, mis Tiidul. Kas oled teinud või plaanid teha sinna tiiva taha miskit? Mõlemalt poolt üsna lahmakas tükk välja saetud, seda kere ei hoia miskit koos nii. Need kered niigi nõrgad, iga plekk seob ja hoiab.

Mõned aastad tagasi saagisin ühel sedaanil väliskaared ära, sisekoopad olid ka läbi, pagassist õõtsutades vetrus ja paindus läbi ikka kõvasti juba. Kaheukselisel on see külg pms 1/3 autost,  seal veel hullem see lugu. Loodan, et karbid sul originaalid veel.

 

Muidu vahelduseks siin hea vaadata mõnd teistsugust ettevõtmist ka, ära ainult pooleli jäta. Neid nn "m3" ehitajaid on siin päris palju olnud läbi aegade, aga valmis pole ükski saanud. 

 

12/5/2019 kell 21:54, Tiit ütles:

Kas mingeid jäikust taastavaid elemente ka plaanid ära lõigatud küljepaneelide asemele? 

  • Autor
comment_135530

Karbid on veel originaalid ja midagi õnneks sellesosas lapitud ei ole.Tiibade tugevdamise, toetamise osas ei oska nagu midagi välja mõelda, aga kui siin juba mitmel inimesel jäikuse osas kahtlusi, siis peab selle pilguga ikka uurima ja vaatama kuhu midagi teha kannataks.Nagu ennemgi öelnud olen siis sellise töö kogemus eelnevalt puudub ja esialgselt tundus nii lihtne ja kerge neid laiendeid auto külge saada, aga võta näpust või ma ei tea kust😂

Pooleli ka ei jäta, mis sitasti see uuesti.

comment_135564

Kuna tegu nkn hobiautoga, siis varjant mis aitaks natukene on turvakaar, aga see tuleks kindlasti amordi kannude ja diffriga kõik ilusti ära siduda. Ilmselt ei teeks paha ka b piilarite ja katusega sidumine ning selle saab ka legaalselt passi ära vormistada. 

 

Muidu tore ettevõtmine ja nagu Eix mainis siis ära pooleli jäta, kui juba ette oled võtnud. 

  • Autor
comment_135660

Kere poolepealt oli ära ununenud või siis edasi lükatud😁 numbritulede kinnitused.Siit kohapealt ei õnnestunud ühegi toonori küljest vajalikku plekitükki saada ja tuli jälle ikka ise teha.

Vana tükk.

20200123_174356.jpg.a8b3a9cd894a27742407abd98385d6e5.jpg

 

Uus tükk küll mitte päris nii nagu originaal, aga pole roostet vähemalt.

20200123_192105.jpg.0d78fcb36b2a89c9b43b59ef967318aa.jpg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.