Üle pika aja sai mõeldud ja lõpuks e30 omale ostetud jällegi. Tegemist on 1990 aasta 325ix touringuga. Omal ajal tehasest hea lisavarustusega välja veerenud masin.
Müügis oli pikalt rootsis,üks hommik tuli mõte ja lendasin Rootsi ja tõin ära ilma proovisõitu isegi tegematta. Kuna tehnika ja lisavarustuse poolest oli hea pakkumine ja sain suht ok hinnaga siis ei hakanud kaua mõtlema. Kere kahjuks paljudest kohtadest suht läbi,tagant aku kast ja tagapõll ning teine pool taga nurk,tagatiiva ääred. ees nurgad tehtud aga kõrvalt on läinud käest ära ning paar väikest kohta veel. Esi uksed alt ja tagaluuk suht läbi ja tuleks välja vahetada,mõni on mainind,et saaks ka taastada aga usun ajaliselt lihtsam värskemad uksed ja luuk otsida.
Mootor on vahetatud. m20b25 asemel on m50b25 vanos moto kogu nelikveo tehnikaga e34 525ix pealt. Edasi liigub suht erksalt. Hetkel autoga erilisi plaane pole,sõidan talve niisama kuni suveni ülevaatus kehtib ja siis vaatab mis plaanid autoga edasi on. Väike mõte on augud kinni lappida ja turboga ülelaadida. Turbotades on ka e34 käiguosa tugevam kui tava originaal e30 325ix kast ja eriti esi differ.
Nüüdseks tagastange vörvitud ja pole enam hall. M Teach2 vöike rool plaan saata nahatamisse ning lae polster mis ripub välja vahetada jne.
Tule pesurite mootorid ja luuad eest kahjuks jalutama läinud. Samuti puudu püsika aju ja mootor mida muidu olnuks hea ühendada ka m50 motoga ja saanuks püsikat kasutada. Kogu helitehnika välja vahetatud MSD firma toodangu vastu.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere
Üle pika aja sai mõeldud ja lõpuks e30 omale ostetud jällegi. Tegemist on 1990 aasta 325ix touringuga. Omal ajal tehasest hea lisavarustusega välja veerenud masin.
Müügis oli pikalt rootsis,üks hommik tuli mõte ja lendasin Rootsi ja tõin ära ilma proovisõitu isegi tegematta. Kuna tehnika ja lisavarustuse poolest oli hea pakkumine ja sain suht ok hinnaga siis ei hakanud kaua mõtlema. Kere kahjuks paljudest kohtadest suht läbi,tagant aku kast ja tagapõll ning teine pool taga nurk,tagatiiva ääred. ees nurgad tehtud aga kõrvalt on läinud käest ära ning paar väikest kohta veel. Esi uksed alt ja tagaluuk suht läbi ja tuleks välja vahetada,mõni on mainind,et saaks ka taastada aga usun ajaliselt lihtsam värskemad uksed ja luuk otsida.
Mootor on vahetatud. m20b25 asemel on m50b25 vanos moto kogu nelikveo tehnikaga e34 525ix pealt. Edasi liigub suht erksalt. Hetkel autoga erilisi plaane pole,sõidan talve niisama kuni suveni ülevaatus kehtib ja siis vaatab mis plaanid autoga edasi on. Väike mõte on augud kinni lappida ja turboga ülelaadida. Turbotades on ka e34 käiguosa tugevam kui tava originaal e30 325ix kast ja eriti esi differ.
Nüüdseks tagastange vörvitud ja pole enam hall. M Teach2 vöike rool plaan saata nahatamisse ning lae polster mis ripub välja vahetada jne.
Tule pesurite mootorid ja luuad eest kahjuks jalutama läinud. Samuti puudu püsika aju ja mootor mida muidu olnuks hea ühendada ka m50 motoga ja saanuks püsikat kasutada. Kogu helitehnika välja vahetatud MSD firma toodangu vastu.
Muudetud , muutis extreme327