Hüppa postitusse
Postitatud
comment_133723

Tere

Üle pika aja sai mõeldud ja lõpuks e30 omale ostetud jällegi. Tegemist on 1990 aasta 325ix touringuga. Omal ajal tehasest hea lisavarustusega välja veerenud masin. 

Müügis oli pikalt rootsis,üks hommik tuli mõte ja lendasin Rootsi ja tõin ära ilma proovisõitu isegi  tegematta. Kuna tehnika ja lisavarustuse poolest oli hea pakkumine ja sain suht ok hinnaga siis ei hakanud kaua mõtlema. Kere kahjuks paljudest kohtadest suht läbi,tagant aku kast ja tagapõll ning teine pool taga nurk,tagatiiva ääred. ees nurgad tehtud aga kõrvalt on läinud käest ära ning paar väikest kohta veel. Esi uksed alt ja tagaluuk suht läbi ja tuleks välja vahetada,mõni on mainind,et saaks ka taastada aga usun ajaliselt lihtsam värskemad uksed ja luuk otsida. 

Mootor on vahetatud. m20b25 asemel on m50b25 vanos moto kogu nelikveo tehnikaga e34 525ix pealt. Edasi liigub suht erksalt. Hetkel autoga erilisi plaane pole,sõidan talve niisama kuni suveni ülevaatus kehtib ja siis vaatab mis plaanid autoga edasi on. Väike mõte on augud kinni lappida ja turboga ülelaadida. Turbotades on ka e34 käiguosa tugevam kui tava originaal e30 325ix kast ja eriti esi differ. 

Nüüdseks tagastange vörvitud ja pole enam hall. M Teach2 vöike rool plaan saata nahatamisse ning lae polster mis ripub välja vahetada jne. 

Tule pesurite mootorid ja luuad eest kahjuks jalutama läinud. Samuti puudu püsika aju ja mootor mida muidu olnuks hea ühendada ka m50 motoga ja saanuks püsikat kasutada. Kogu helitehnika välja vahetatud MSD firma toodangu vastu. 

 

VIN WBAAG95080EA79787
Type Code AG95
E Series E30 (5)
Series 3
Type TOUR
Model 325IX (EUR)
Steering LL
Doors 5
Engine M20
Displacement 2.50
Power 141
Drive ALLR
Transmission MECH
Colour SONDERLACKIERUNG (490)
Upholstery (0292)
Prod Date 1990-12-10
 
L801A National version Germany/Austria
S235A Towing hitch, detachable
S288A BMW light alloy wheel, cross spoke 29
S301A Alarm systems
S314A Door mirror / driver's lock, heated
S320A Deleted, model lettering
S401A Lift-up-and-slide-back sunroof, electric
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S481A Sports seat
S494A Seat heating driver/passenger
S498A Headrests, rear, mechanically adjustable
S500A Headlight wipe/wash/Intensive cleaning
S510A Headlight aim control
S530A Air conditioning
S540A Cruise control
S551A On-board computer II with remote control
S562A Reading light
S570A Reinforced power supply
S652A Radio Bavaria C II
S681A Roof antenna
S690A Cassette holder
S708A M sports steering wheel leather

20190815_195731.jpg

received_2489075871149853.jpeg

20190814_204819.jpg

20190805_141109.jpg

58384113634__BECAA49A-07D7-4012-A111-B269D6B37A49.JPG

IMG_0241.jpg

20190808_194021.jpg

IMG_0238.jpg

Muudetud , muutis extreme327

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_133756

Hetkel oleks vaja leida kas  typˇ188 lsd koos e30 sobiva korpusega vms ainult LSD element ja e30 sobiv diffri korpus. Praegusel hetkel on e34 korpusega differ all aga selle kinnitus viis ei meeldi väga endal ja oleks vaja ümber teha. Juhtmed vaja ära ühendada ja panna vahekast ümber lülituma nii kuidas omal vaja kas AWD/RWD. 

Kardaan saata kontrolli,kuna kiirendades viskab vibra sisse. Samas niisama sõites tõiesti ok ja vaikne. Kuna kardaan lühemaks tiba tehtud siis ehk jama selles? 

  • Autor
comment_133783

Miks ei kesta? Selle punase ix mis videos selle köiguosa läks kõik mu vana 325ix alla mis sõbra käes. Arvestades mis jõuga sõidab ja kastide asjade vanust mida usun keegi väga hooldand pole siis täiesti ok lahendus. Pealegi saab vahekasti ise juhtida kui soov ainult tagaveoga sõita näiteks. 

comment_133805

Oli endal kunagi mõttes panna e34 525ix s38b38 mootor peale.

Siis kui mina uurisin selle kohta siis tuli igalt poolt vastus, et vahekast ja esimene diferentsiaal ei pea sellele jõule vastu. 

Ise ei hakanud ka selle pärast katsetama. 

 

  • Autor
comment_133806

E30 originaal vahekasti kett ja esi differ on küll õrnakesed. E34 omad ikka kestavad hulka paremini. 

E30 originaal esi differ pidas mul 3 jump starti vastu ja järgi oli vaid metallipuru.  Eks see kõik ole suhtline ka. Kas ennem keegi vahekasti ketti vahetanud ja palju ültse kast ja diffrid peksa saanud. 

Muudetud , muutis extreme327

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_134355

Nonii,autoga miskit toimund pole peale selle,et hulga ringi kimand. Olen hankind mõningad jubinad. Samuti ka vähe haruldasem Taifun esitulede komplekt.Korraks sai proovitud niisama neid ka ette.  Mingi hetk hakkas aga jõledalt miskit kiirendades undama. Kahjuks selgus,et vahekast kuival. Sai siis korraga kasti,vahekasti ja esidiffri õli vahetatud. Esi diffrisse sinine 75w140 ja kasti ning vahekasti tavaline punane automaat kasti löga.Kasutasin Motuli tooteid.  Kuna vahekastil simmer lekib siis tuleb tellida uus ja ära vahetada kiiremas korras. 

LRM_EXPORT_95669206408537_20191012_175801663.jpeg

received_423320081520623.jpeg

20191010_141432.jpg

20190921_053206.jpg

received_917789185241801.jpeg

Muudetud , muutis extreme327

  • Autor
comment_134363

Kuna pole kinnitatud. Lihtsalt niisama ette riputatud ilma ühegi kruvita ja paika sobitamatta. Vaja ennem korralikult ära värvida ja teha ka tulede juhtmestikule miski üleminekud. Kuna seal nondel kas pre tule otsad? Kolme klemmiga nagu H7 pirnidel tagused? Ei mäleta enam peast kas pre tule juhtmestiku otsad olid samad? 

IMG-20190819-WA0007.jpg

  • Autor
comment_134370

Eero 325ix küljes jah juba pikemat aega Taifun esitulede komplekt. Siin juttude käigus aga on tulnud välja,et peale eero ja minu komplekti on veel 2 komplektset ja üks poolik komplekt Eesti pinnal olemas. Võimalik,et kellegil kuskil riiulis veel aga mine tea 😀

Samas pole veel aega saanud aga mul üks komplekt veel. Peaks olema Racing Dynamics komplekt aga 100% kindel pole kuna miskeid tähiseid pealt pole leidnud. 

Nina välimus peaks sama jääma nagu see cabrio näidispilt.

20190916_082901.jpg

2a7fb61280b2a4d2cadad703a32ae263--squares-happiness.jpg

image_98466.jpg

Muudetud , muutis extreme327

  • 3 nädalat hiljem...
  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_136206

Vaatasin,et teema suht unarusse jäänud. Üldiselt,ega miskit toimunud polegi. Ainult kalla ja talla ringi sõidetud niipalju kui Eestis viibin ka aegajalt.

Positiivne on see,et on kadunund vibra mis kiirendades oli kui auto ostsin. Kuna auto oli 17 ratastega juba suht madal 325ix kohta siis nüüd talve seades 14 bottelcap velgedega asi eriti kehva :D pidevalt üle lamavate sõita siis sumpa ja vahekasti alumine äär tükib vastu maad lohisema.  Eestimaa talv see aasta. naelrehv all ja 0 lund.

Muidu siin vaikselt ostnud igast jubinaid kokku oma plaanidega auto ära turbotada. Sai tellitud H-profiil tugevamad kepsud,suur cooler. Uus keraamiline 4 labaga 240mm siduri ketas, tugevam SRE korv mis m30b28 hoorattapeale läeb kõik. 

 Sai ka @Margo käest ostetud ühed e36 coilid.  Kuna 325ix pole saada custom coile ja suht 0 teema nendega siis oli väike mõte proovida ühed valmis meisterdada. 

Hetkel veel jäänud pressida sisse uued laagrid(tellisin SKF omad sinna) suured pidurid külge muterdada 312mm kettaga ja hetkel tegemises ülemised camber plated. Kuna tava e30 omad sinna ei sobi ja 325ix nad diameetriga suuremad siis sai ostetud paras tükk Alumiiniumi toorikut ja lasen sealt uued välja lõigata. 

Homme peaks hakatama ka turbo väljalase kollet meisterdama. Nurgas üks m50b25vanos moto mis tuleks aprillis puhtaks tõmmata ja saata lihvi jne. saab hakata siis uut motot seniks kokku laduma aga sellega ka veel paar aga õhus. Teatud osad olemas mida tahaks kasutada aga 4 erineva inimese käest olen saanud erinevad töömahud ja surveastmed antud kombole kuid peab veel uurima ja mõtlema mis kolbe ikkagi kasutada jne. 

Mõni pilt mis telefonis oli siis lisan ka siia teistele.

 

20200126_123657.jpg

20200129_112713.jpg

20200222_173414.jpg

received_641651216375591.jpeg

20200128_141116.jpg

20200225_122044.jpg

received_193408798581110.jpeg

received_936368550111623.jpeg

Muudetud , muutis extreme327

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.