MĂ”tlesin, et peaksin ka teema Ă€ra tegema, et tulevikus ehk abi kĂŒsida ja samas endal hea silma peal hoida, mis millalgi tehtud.
Autost lĂ€hemalt siis, esimene registreerimine aastal 1992 ja tuli ta 1.8 83kw mootoriga. Eestisse jĂ”udis aastal 2006 ja Saksamaalt. SĂ€ilinud masin vĂ€ga hĂ€sti, kere super hea ja millalgi isegi ĂŒle vĂ€rvitud. Ajalugu eriti ei tea aga keegi eelnevalt korralikult vaeva nĂ€inud ja raha alla pannud, mis peamine - asjad on tehtud korralikult! Ise vĂ”tsin ta ligi hobi autoks ja plaan enda maitse jĂ€rgi edasi teha ja kindlasti hoida teda vĂ”imalikult heas korras. Ehtne garaazi pill, sĂ”idan ainult ilusate ilmadega.
Â
Mis siis tehtud on eelnevalt:
M50b25 nonvanos, torukollektor, kerge hooratas.
Aku ilusti taha viidud ja tehtud kast sellele.
Aju kapoti alla viidud ja tehtud karp sellele, kus veel mÔned kaitsmed (el vent jne)
Torukollest kuni lĂ”puni 2.5" roostevabast tehtud sumpa jooks, vahele pandud sport reso ja mingi lĂ”pupĂŒtt.
KÔik puksid vahetatud korralike vastu ja sillad vist kÀinud millalgi vÀrvis.
Taga ilusti ketastega sild ja typ188 lsd differ koos suurte pooltelgedega.
Vedrustuseks bilstein amordid ja mingid jÀigemad vedrud.
Salong sport nahk + mtech 2 rool, terve salong nahatatud ja kuskilt kulunud ega katki pole (must nahk, hallid Ômblused).
Kuskil lastud ka heli teha, ees 6x focali kÔlarit ja taga vÔimendi, kÔlaritel ilusti filtrid vahel jne.
All on bbs rs replica 17" veljed erilaiused.
Pidureid on ka kaasa aidatud, vent ketaste nÀol, jÀÀn vastuse vÔlgu kas suuremad suppordid/kettad ka pandud
E36 roolilatt vÔimuga.
Kaasa sain veel originaal e30 cabrio tuulevÔrgu.
Kindlasti veel asju tehtud, mis kohe ei meenu
Â
Mis tehtud minu poolt?
Tegin el aknad korda.
Eemaldasin cobra signa.
4x uued rehvid (195/40/17, 205/40/17)
MÀÀrisin kere Àra (uksed seest, pÔhja alt mÔned haljad kohad, pagassi sisu).
Vahetasin mootori Ă”li, diffri Ă”li, piduri vedeliku, roolivĂ”imu Ă”li, Ă”lifiltri, Ă”hufiltri, uued ngk kĂŒĂŒnlad.
Uus aku exide.
Panin uue korraliku maki, millel bluetooth jne olemas.
Panin uued mootoripadjad.
Korralik sise- ja vÀlipesu.
Â
Mis plaanis?
Uueks hooajaks oleks soov mootor ĂŒle laadida.
Uus el vent panna (e36/e46 originaal koos kojaga)
Uus 7 nupulise obc lcd vaja otsida.
Ălevaatus teha ja passi 2.5 mootor sisse saada.
Karpidelt vaja vana kivikaitse maha lihvida ja uuesti kivikaitse + vĂ€rv peale lasta.Â
Terve auto poleerida + keraamiline teha.
Millalgi vaja ka tagumine pehme klaas vahetada.
Juhi ukse el akna hammakas vaja vahetada, lÔpus 4 hammast kulunud.
Leida alla mÔni Àgedam 17" velje jooks.
VÔibolla ka vahetada bilstein amordi ring BC coiloverite vastu.
Â
Eks vaikselt tÀiendan kogu seda kremplit siin, kirjutasin nii palju kui meeles oli ja meelde tuli. Lisan alla paar kolm pilti. Ostu hetk, salong ja hetkene vÀlimus.
Selle veebilehe kasutamisel nĂ”ustute meie kĂŒpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad kĂŒpsiseid, sealhulgas analĂŒĂŒsi, isikupĂ€rastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere kÔik see rulla pere.
MĂ”tlesin, et peaksin ka teema Ă€ra tegema, et tulevikus ehk abi kĂŒsida ja samas endal hea silma peal hoida, mis millalgi tehtud.
Autost lĂ€hemalt siis, esimene registreerimine aastal 1992 ja tuli ta 1.8 83kw mootoriga. Eestisse jĂ”udis aastal 2006 ja Saksamaalt. SĂ€ilinud masin vĂ€ga hĂ€sti, kere super hea ja millalgi isegi ĂŒle vĂ€rvitud. Ajalugu eriti ei tea aga keegi eelnevalt korralikult vaeva nĂ€inud ja raha alla pannud, mis peamine - asjad on tehtud korralikult! Ise vĂ”tsin ta ligi hobi autoks ja plaan enda maitse jĂ€rgi edasi teha ja kindlasti hoida teda vĂ”imalikult heas korras. Ehtne garaazi pill, sĂ”idan ainult ilusate ilmadega.
Â
Mis siis tehtud on eelnevalt:
M50b25 nonvanos, torukollektor, kerge hooratas.
Aku ilusti taha viidud ja tehtud kast sellele.
Aju kapoti alla viidud ja tehtud karp sellele, kus veel mÔned kaitsmed (el vent jne)
Torukollest kuni lĂ”puni 2.5" roostevabast tehtud sumpa jooks, vahele pandud sport reso ja mingi lĂ”pupĂŒtt.
KÔik puksid vahetatud korralike vastu ja sillad vist kÀinud millalgi vÀrvis.
Taga ilusti ketastega sild ja typ188 lsd differ koos suurte pooltelgedega.
Vedrustuseks bilstein amordid ja mingid jÀigemad vedrud.
Salong sport nahk + mtech 2 rool, terve salong nahatatud ja kuskilt kulunud ega katki pole (must nahk, hallid Ômblused).
Kuskil lastud ka heli teha, ees 6x focali kÔlarit ja taga vÔimendi, kÔlaritel ilusti filtrid vahel jne.
All on bbs rs replica 17" veljed erilaiused.
Pidureid on ka kaasa aidatud, vent ketaste nÀol, jÀÀn vastuse vÔlgu kas suuremad suppordid/kettad ka pandud
E36 roolilatt vÔimuga.
Kaasa sain veel originaal e30 cabrio tuulevÔrgu.
Kindlasti veel asju tehtud, mis kohe ei meenu
Â
Mis tehtud minu poolt?
Tegin el aknad korda.
Eemaldasin cobra signa.
4x uued rehvid (195/40/17, 205/40/17)
MÀÀrisin kere Àra (uksed seest, pÔhja alt mÔned haljad kohad, pagassi sisu).
Vahetasin mootori Ă”li, diffri Ă”li, piduri vedeliku, roolivĂ”imu Ă”li, Ă”lifiltri, Ă”hufiltri, uued ngk kĂŒĂŒnlad.
Uus aku exide.
Panin uue korraliku maki, millel bluetooth jne olemas.
Panin uued mootoripadjad.
Korralik sise- ja vÀlipesu.
Â
Mis plaanis?
Uueks hooajaks oleks soov mootor ĂŒle laadida.
Uus el vent panna (e36/e46 originaal koos kojaga)
Uus 7 nupulise obc lcd vaja otsida.
Ălevaatus teha ja passi 2.5 mootor sisse saada.
Karpidelt vaja vana kivikaitse maha lihvida ja uuesti kivikaitse + vĂ€rv peale lasta.Â
Terve auto poleerida + keraamiline teha.
Millalgi vaja ka tagumine pehme klaas vahetada.
Juhi ukse el akna hammakas vaja vahetada, lÔpus 4 hammast kulunud.
Leida alla mÔni Àgedam 17" velje jooks.
VÔibolla ka vahetada bilstein amordi ring BC coiloverite vastu.
Â
Eks vaikselt tÀiendan kogu seda kremplit siin, kirjutasin nii palju kui meeles oli ja meelde tuli. Lisan alla paar kolm pilti. Ostu hetk, salong ja hetkene vÀlimus.
Tristan
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Â
Muudetud , muutis Tristan