Mõtlesin, et peaksin ka teema ära tegema, et tulevikus ehk abi küsida ja samas endal hea silma peal hoida, mis millalgi tehtud.
Autost lähemalt siis, esimene registreerimine aastal 1992 ja tuli ta 1.8 83kw mootoriga. Eestisse jõudis aastal 2006 ja Saksamaalt. Säilinud masin väga hästi, kere super hea ja millalgi isegi üle värvitud. Ajalugu eriti ei tea aga keegi eelnevalt korralikult vaeva näinud ja raha alla pannud, mis peamine - asjad on tehtud korralikult! Ise võtsin ta ligi hobi autoks ja plaan enda maitse järgi edasi teha ja kindlasti hoida teda võimalikult heas korras. Ehtne garaazi pill, sõidan ainult ilusate ilmadega.
Mis siis tehtud on eelnevalt:
M50b25 nonvanos, torukollektor, kerge hooratas.
Aku ilusti taha viidud ja tehtud kast sellele.
Aju kapoti alla viidud ja tehtud karp sellele, kus veel mõned kaitsmed (el vent jne)
Torukollest kuni lõpuni 2.5" roostevabast tehtud sumpa jooks, vahele pandud sport reso ja mingi lõpupütt.
Kõik puksid vahetatud korralike vastu ja sillad vist käinud millalgi värvis.
Taga ilusti ketastega sild ja typ188 lsd differ koos suurte pooltelgedega.
Vedrustuseks bilstein amordid ja mingid jäigemad vedrud.
Salong sport nahk + mtech 2 rool, terve salong nahatatud ja kuskilt kulunud ega katki pole (must nahk, hallid õmblused).
Kuskil lastud ka heli teha, ees 6x focali kõlarit ja taga võimendi, kõlaritel ilusti filtrid vahel jne.
All on bbs rs replica 17" veljed erilaiused.
Pidureid on ka kaasa aidatud, vent ketaste näol, jään vastuse võlgu kas suuremad suppordid/kettad ka pandud
E36 roolilatt võimuga.
Kaasa sain veel originaal e30 cabrio tuulevõrgu.
Kindlasti veel asju tehtud, mis kohe ei meenu
Mis tehtud minu poolt?
Tegin el aknad korda.
Eemaldasin cobra signa.
4x uued rehvid (195/40/17, 205/40/17)
Määrisin kere ära (uksed seest, põhja alt mõned haljad kohad, pagassi sisu).
Vahetasin mootori õli, diffri õli, piduri vedeliku, roolivõimu õli, õlifiltri, õhufiltri, uued ngk küünlad.
Uus aku exide.
Panin uue korraliku maki, millel bluetooth jne olemas.
Panin uued mootoripadjad.
Korralik sise- ja välipesu.
Mis plaanis?
Uueks hooajaks oleks soov mootor üle laadida.
Uus el vent panna (e36/e46 originaal koos kojaga)
Uus 7 nupulise obc lcd vaja otsida.
Ülevaatus teha ja passi 2.5 mootor sisse saada.
Karpidelt vaja vana kivikaitse maha lihvida ja uuesti kivikaitse + värv peale lasta.
Terve auto poleerida + keraamiline teha.
Millalgi vaja ka tagumine pehme klaas vahetada.
Juhi ukse el akna hammakas vaja vahetada, lõpus 4 hammast kulunud.
Leida alla mõni ägedam 17" velje jooks.
Võibolla ka vahetada bilstein amordi ring BC coiloverite vastu.
Eks vaikselt täiendan kogu seda kremplit siin, kirjutasin nii palju kui meeles oli ja meelde tuli. Lisan alla paar kolm pilti. Ostu hetk, salong ja hetkene välimus.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere kõik see rulla pere.
Mõtlesin, et peaksin ka teema ära tegema, et tulevikus ehk abi küsida ja samas endal hea silma peal hoida, mis millalgi tehtud.
Autost lähemalt siis, esimene registreerimine aastal 1992 ja tuli ta 1.8 83kw mootoriga. Eestisse jõudis aastal 2006 ja Saksamaalt. Säilinud masin väga hästi, kere super hea ja millalgi isegi üle värvitud. Ajalugu eriti ei tea aga keegi eelnevalt korralikult vaeva näinud ja raha alla pannud, mis peamine - asjad on tehtud korralikult! Ise võtsin ta ligi hobi autoks ja plaan enda maitse järgi edasi teha ja kindlasti hoida teda võimalikult heas korras. Ehtne garaazi pill, sõidan ainult ilusate ilmadega.
Mis siis tehtud on eelnevalt:
M50b25 nonvanos, torukollektor, kerge hooratas.
Aku ilusti taha viidud ja tehtud kast sellele.
Aju kapoti alla viidud ja tehtud karp sellele, kus veel mõned kaitsmed (el vent jne)
Torukollest kuni lõpuni 2.5" roostevabast tehtud sumpa jooks, vahele pandud sport reso ja mingi lõpupütt.
Kõik puksid vahetatud korralike vastu ja sillad vist käinud millalgi värvis.
Taga ilusti ketastega sild ja typ188 lsd differ koos suurte pooltelgedega.
Vedrustuseks bilstein amordid ja mingid jäigemad vedrud.
Salong sport nahk + mtech 2 rool, terve salong nahatatud ja kuskilt kulunud ega katki pole (must nahk, hallid õmblused).
Kuskil lastud ka heli teha, ees 6x focali kõlarit ja taga võimendi, kõlaritel ilusti filtrid vahel jne.
All on bbs rs replica 17" veljed erilaiused.
Pidureid on ka kaasa aidatud, vent ketaste näol, jään vastuse võlgu kas suuremad suppordid/kettad ka pandud
E36 roolilatt võimuga.
Kaasa sain veel originaal e30 cabrio tuulevõrgu.
Kindlasti veel asju tehtud, mis kohe ei meenu
Mis tehtud minu poolt?
Tegin el aknad korda.
Eemaldasin cobra signa.
4x uued rehvid (195/40/17, 205/40/17)
Määrisin kere ära (uksed seest, põhja alt mõned haljad kohad, pagassi sisu).
Vahetasin mootori õli, diffri õli, piduri vedeliku, roolivõimu õli, õlifiltri, õhufiltri, uued ngk küünlad.
Uus aku exide.
Panin uue korraliku maki, millel bluetooth jne olemas.
Panin uued mootoripadjad.
Korralik sise- ja välipesu.
Mis plaanis?
Uueks hooajaks oleks soov mootor üle laadida.
Uus el vent panna (e36/e46 originaal koos kojaga)
Uus 7 nupulise obc lcd vaja otsida.
Ülevaatus teha ja passi 2.5 mootor sisse saada.
Karpidelt vaja vana kivikaitse maha lihvida ja uuesti kivikaitse + värv peale lasta.
Terve auto poleerida + keraamiline teha.
Millalgi vaja ka tagumine pehme klaas vahetada.
Juhi ukse el akna hammakas vaja vahetada, lõpus 4 hammast kulunud.
Leida alla mõni ägedam 17" velje jooks.
Võibolla ka vahetada bilstein amordi ring BC coiloverite vastu.
Eks vaikselt täiendan kogu seda kremplit siin, kirjutasin nii palju kui meeles oli ja meelde tuli. Lisan alla paar kolm pilti. Ostu hetk, salong ja hetkene välimus.
Tristan
Muudetud , muutis Tristan