Hüppa postitusse
Postitatud
comment_130619

Tervist!

Lugesin ja sirvisin teisi teemasid ja mõtlesin, et peaks ilmselt enda autost ka teema tegema.

Ostsin selle rullika 2016 aasta novembris, sest tahtsin diislit ja rullikat igapäevaseks sõiduks. Kunagi oli auto väga hea varustusega aga minu kätte jõudes oli see suhteliselt käest juba lastud, enamus varustust jalutama läinud. Eelmine omanik ütles ka, et pole mõtet korda teha, üv lõpuni sõita ja juppideks. Alguses tunduski teise rullika jaoks juppideks see hea valik, et kestab kaua kestab. Aga meeldima hakkas.

Esimene talv sellega oli lõbus, kuni lõpuks vist kaas sai paugutamisega haiget ja hakkas jahutusvedelikku nosima. Kaas maas, avastasin sellest 8 pragu. Sai uus kaas peale ja muu remont ka tehtud ning sõit võis jätkuda. 

2017 aasta suvel hakkasin 3.0 diisli mõtet peas keerutama, et prooviks järgi, mis ta rullika kerel teeb. Septembris sai mootor ära toodud ja detsembri alguses lõpuks läbis auto ametliku mootorivahetuse ja oli tänavalegaalne. Põhiline aeg kulus e38 karteri otsingutele aga lõpuks loobusin ja tegin 34 tdsi karteri sobima. Peale seda hakkasin vaatama, et kere pehme ja sai karbid, akukast ja valdav osa põhja ülekeevitatud ja tugevaks tehtud, suveks sõitis taas.

Umbes aastake sai seda 3.0d mootorit nauditud ja sõidetud aga see talv nüüd jäärada paugutades, kui turbo ära lõppes, mõtlesin, et aitab, ei viitsi selle diisliga enam majandada. Mõtted hakkasid mõlkuma v8 osas. Kuna pidurivõimendit tülikas leida, sai omale osadeks toodud 3.0 v8 e32. Sealt sai kõik põhilisemad pudinad mis vaja.

Samuti on nüüd kokku sebitud kõik 5x120 vahetuseks jupid ja nüüd eelmine nädalavahetus tõin v8 jaoks 6se manuaalkasti ka. Ilmselt jääb see 3.0 niikauaks vahele, kui Maanteeametis legaalseks saab ja siis vaatab edasi.

Mitte et v8 oleks mingi haruldane vahetus, pigem omale uus ja huvitav väljakutse.

Ette on alla keevitatud nüüd D2 Racing coiloverid, veidi kangemad kui lihtsalt tänava omad ja taha tuleb veel alla panna coili püstak, kus amort ja vedru koos.

Üldiselt tuleks tagasild ja mootoripaiknemine nüüd paika timmida ja pidurivõimendi oma uude kodusse paika seada. Ilmselt oleks viimaks aeg ka ülevärviks, sest pill on väga pikalt visuaalselt roim väljanäinud.

Tehtud on rohkem kui kirja jõuab panna.

Hetkel muud ei oska suurt lisada, kui siis ainult pilte.

 

IMG_20181018_083247.jpg

WP_20161226_09_58_09_Pro.jpg

IMG_20190110_094142.jpg

received_10211960895244002.jpeg

received_10208750695151006.jpeg

20171001_182206.jpg

Muudetud , muutis Mr M
Mootori vahetus

  • Vastuseid 136
  • Vaatamisi 13,6tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Väike update ka vahelduseks. Täna sai lõpuks auto ilusti aastase ülevaatuse peale ja ka enne talve kerge poleeri ja vahatamise. Nüüd paar nädalat naudin sõitmist veel, siis auto Saaremaale paarik

  • Eile sai tagumist otsa värvitud ja majandatud. Nüüd täna omast huvist riputasin terve kere detailid ka külge, et näha mis väljanägemine asjal on. Ise olen väga rahul vähemalt. Auto värvi osas ole

  • Vahepeal olnud motivatsiooni kriis ja asi suht detsembri algusest saati seisnud. Täna puhuvad jälle uued tuuled vast. Hommikul saatis sõber facebooki lingi, kus müüdi s65b40 mootorit koos dct kastiga.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_140808

Heihopsti! Pikalt vaikus olnud. Auto vahepeal mõnda aega seisnud, sest pole aega tegeleda olnud. Aga veidi muutusi taas.

Sai üle mindud m50b20 sisselaske kollektorile. Selleks oli throttle body ja kolle vahele adapter flantsi vaja ning kuna b20 tihendi pind pisem, siis ka adapter plaat m52b25 kaane ja kollektori vahele. Nukad käisid maas ja 24st tõukurist läks 13 vahetusse, mis kinni olid jäänud. Sai lõpuks õmblusmasina tiksumisest lahti. Auto jõudis ka dünosse aga hetkel seadistamisega mure, sest üks pingi andur suri ära ja koormuspidur ei tööta. Uuest nädalast peaks asi korda saama ja heaks.

Vahetasin ka plastik kkk magneesiumi vastu, kindluse mõttes, et kuum liiga ei teeks. Dünos sai ka üks proovitõmme tehtud, et mis see baseline hetkel on. Eks reaalsed numbrid saab teada, kui seade tehtud saab. Aga hetkel võin öelda, et 125kw tehases mootorist ja ilma korraliku seadeta on 150kw rattast. Täpsemad graafikud jne saab vast uuel nädalal. Mõni pilt ka täiendustest ja uute uuendusteni.

4325DE7D-9DD6-4758-A070-D5BD2ED5BC2E.jpeg

7335948A-1DA6-40B0-B401-8377AECA3862.jpeg

  • Autor
comment_140830
23.5.2021 kell 15:25, Tom90 ütles:

Miks m50b20 sisselase?

Puhtalt sisselaske temp anduri keermega kinnituse pärast, m50 suurema küttelati ja 5mm suuremad runnerid, kui m52b25 omad. Kuna see mootor sinna nii mega kauaks elama ka ei jää siis ei näe vajadust m50b25 nv kolle ostmise järgi.

  • Autor
comment_140831
23.5.2021 kell 15:38, devil86 ütles:

No mis... kuidas sellised täiesti olematud nr? 🤔

Süütetabel alles näppimata, küttekaart samamoodi. Kunagi tegime sõbraga tänaval mingi seade peale aga sellest ajast nii palju asju muutunud, et see pole päris sama enam. Mootori surved said ka üle mõõdetud ja need ka veidi madalamaks langenud poole aastaga.😀 Hetkel see 150kw ongi see toores teema ja electronic boostcontroller nüüd veel lisatud jms. Et eks näis kui asi õigeks saab, mis siis reaalsed numbrid on. Kindlasti tuleb lisa.

  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_142829

Tere!

Pikalt vaikus olnud aga omajagu toimunud vahepeal. Suurim muutus ilmselt see, et m52 on kapotialt ära rännanud uuele kerele. Sõbraga head diilid, sain tasuta m62tub35 mootori. Kastiks tuleb 2.0d 6ne manu keevitatud kojaga.

Et mootorivahetus liiga lihtne poleks, teen v8 ka turbokaks. Ruumiga küll kitsas aga nagu öeldakse, pole võimatuid asju, on saamatud mehed.

Hetkel käib usun juppide kogumine ja aasta lõpuks tahaks mootori ja käigukasti paika saada. Peale seda juhtmestiku adapter ja maxxecu pealt tööle.

Üritan foorumit rohkem meeles pidada ja jooksvalt taas uuendada teemat.

Üks pilt ka hetke olukorrast.

 

78969EF1-7A49-4034-9E36-8A7401188D0A.jpeg

  • Autor
comment_142837

Teeks kerge update'i.

Olemas siis kast, mootor, koda, siduriketta tööpind mis poldib atm hooratta külge.

Sõber asutusest Keevitusmees teeb koja keevituse ja temalt saan turbo majanduseks flantsid turbole twinscrolli jaoks ja ploki külge minevad. Mootorikäpad on olemas mul ajast kui m60 vahel käis.

Musta reede raames sai racingdiffs.com'ist tellitud kangem lsd sisu, et saada 50% lukk.

Maxxecu jaoks seekord teen ise adapteri kuna tuttava tehtu viimati oli puudustega, pani ainult põhifunktsioonid aga oleks vaja lisa.

Kuna m62 on el throtteliga siis oma sportlikust huvist üritaks tööle saada ka püsika.

Tagasillaga on mõned ideed tekkinud, kuidas kanda jõud paremini maha aga sellest hiljem ja jooksvalt lähemalt.

FF1D01C0-C211-4353-A9C2-4B1714157DE8.jpeg

E1385132-D824-4084-8C6D-B0B228397859.png

  • Autor
comment_142871

Tere!

Hoian siis nüüd taas mõnda aega teemat aktiivsemalt elus.

Sain kasti koja lõikusest tagasi ja lasin 10 cm maha lõigata, et teada saada koja kaugus ja palju vaja maha lõigata. Siduri komplekti sain ka kokku ja mõõtmiseks külge. Lisaks on nüüd täiskomplekt v8 jaoks bosch green giganti pihusteid ja suht terve mootorijagu sai uusi tihendeid, veepump jne tellitud. Järgmise nädala jooksul saab vast asjad keevitatud, mootori kasti vahele paika sättida, uute probleemidega tegelema hakata.

Otsakaane leidsin ka lõpuks ilma vedelikjahutuseta geneka oma.

Seega uute uuendusteni ja üritan teema värskena hoida.

7F517476-6973-4E18-A1F8-EA336CAEB42E.jpeg

47238410-838A-45C5-99A0-0B8431C133A4.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_142955

Tere!

Palju vahepeal toimunud pole, sest tööga hõivatud olnud ja sõber pole veel kasti koja keevituseni jõudnud. Niipalju on arengut, et siduri ketas käis Pidurimeistrites ja sai uue katte. See nädalavahetus plaanin supportive modid ära teha ja roolisambal vabaneda kummist vahemuhvist ja roolilati kõrvad ringi teha, et 36 latiga enam adaptereid vahele vaja poleks ja saaks karterile lisaruumi.

Samuti leidsin m62 otsakaane, mis on tavalisele generaatorile ja saan vabaneda vedelikjahutusega generaatorist.

Mootor hetkel kasti keevitusrakiseks nö ja seetõttu pole ka tihendite simmerite jms vahetusega tegeleda saanud.

Otsakaas maha tuleb, siis vaatan ketitallad ja keti ka üle ja vajadusel vahetan ka need.

Uute uuendusteni ja ehk jõuab pühade ajal asja kokku lappida.

965137C3-613C-4AFB-A340-FD0FF44918E1.jpeg

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_143063

Tere!

Tükkaega vaikust olnud aga taas leidisin aega kirjutada. Kastid asjad nüüd valmis, mootoril vaja tihendid ära vahetada ja saab vahele sättima hakata. Välismaa foorumeid lugedes leidsin odava lahenduse e30l roolikardaani muhvi kaotamiseks. Opel Corsa C roolikardaan, kus üks ots tuleb e30 omaga asendada ja korras. Veel plaan sillatala küljest maha lõigata ülemised roolilati kinnitused ja asendada need 46 omadega, saab 36 lati adapterid ära kaotada ja mootorile alla poole ruumi juurde. Lisan ka mõned pildid tehtust ja uute uuendusteni.

 

Suured tänud Keevitusmees Toomas Rahnelile kes tegi keevituse, sain ka kolle tegemiseks flantsid ja turbo twinscrolli t4 flantsi.

97AE94F0-105F-4B00-9597-527BFE82DFD6.jpeg

1C582899-424D-4CEC-987F-F8CA490B0972.jpeg

73FF532F-D117-4C2D-BF1C-31FF2435F67E.jpeg

image.jpg

2A42F2C7-94A8-4AE1-BF3B-A20E5898EE7E.jpeg

Muudetud , muutis Mr M
Täiendus

  • 2 kuud hiljem...
  • Autor
comment_144997

Tere!

Pikalt taas vaikus olnud. Motivatsiooni puudus, pere ja muu elu elamist vajanud, aga see selleks.

Ühesõnaga see nädalavahetus sai end käsile võetud ja rulli tehtud. Valmis said mootorikäpad, kardaani tegime ringi sõbraga ja 2.0d 6 manu kastile tegin uue kinnitusplaadi, et see istuks kokku rullika kasti talaga.

V8 sai esimesed hääled ka oma uuel kerel.

Sõidutiir jäi tegemata sest siduriga tekkis mingi jama ja see lekib vedelikku välja. Uuesti aega süveneda saab autosse siis selgitab selle vea ka välja.

Vahepeal sõbrale maha müüdud Atev A veljed jõudsid taas ringiga minuni ja leidsid tee rullika alla. Bbs RX visuaalselt on kohe alla sobinud alati aga võibolla vaja veidi Atevitega harjuda lihtsalt.

Aga ega pikemat juttu polegi ja lisan pildimaterjali. Esimese käivutuse video ka.

https://youtu.be/AvKDGeM786o

received_649279149470966.jpeg

received_480499817153891.jpeg

received_1895548690640924.jpeg

20220402_183639.JPG

20220402_183631.JPG

received_1149925482420115.jpeg

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.