Hüppa postitusse
Postitatud
comment_130619

Tervist!

Lugesin ja sirvisin teisi teemasid ja mõtlesin, et peaks ilmselt enda autost ka teema tegema.

Ostsin selle rullika 2016 aasta novembris, sest tahtsin diislit ja rullikat igapäevaseks sõiduks. Kunagi oli auto väga hea varustusega aga minu kätte jõudes oli see suhteliselt käest juba lastud, enamus varustust jalutama läinud. Eelmine omanik ütles ka, et pole mõtet korda teha, üv lõpuni sõita ja juppideks. Alguses tunduski teise rullika jaoks juppideks see hea valik, et kestab kaua kestab. Aga meeldima hakkas.

Esimene talv sellega oli lõbus, kuni lõpuks vist kaas sai paugutamisega haiget ja hakkas jahutusvedelikku nosima. Kaas maas, avastasin sellest 8 pragu. Sai uus kaas peale ja muu remont ka tehtud ning sõit võis jätkuda. 

2017 aasta suvel hakkasin 3.0 diisli mõtet peas keerutama, et prooviks järgi, mis ta rullika kerel teeb. Septembris sai mootor ära toodud ja detsembri alguses lõpuks läbis auto ametliku mootorivahetuse ja oli tänavalegaalne. Põhiline aeg kulus e38 karteri otsingutele aga lõpuks loobusin ja tegin 34 tdsi karteri sobima. Peale seda hakkasin vaatama, et kere pehme ja sai karbid, akukast ja valdav osa põhja ülekeevitatud ja tugevaks tehtud, suveks sõitis taas.

Umbes aastake sai seda 3.0d mootorit nauditud ja sõidetud aga see talv nüüd jäärada paugutades, kui turbo ära lõppes, mõtlesin, et aitab, ei viitsi selle diisliga enam majandada. Mõtted hakkasid mõlkuma v8 osas. Kuna pidurivõimendit tülikas leida, sai omale osadeks toodud 3.0 v8 e32. Sealt sai kõik põhilisemad pudinad mis vaja.

Samuti on nüüd kokku sebitud kõik 5x120 vahetuseks jupid ja nüüd eelmine nädalavahetus tõin v8 jaoks 6se manuaalkasti ka. Ilmselt jääb see 3.0 niikauaks vahele, kui Maanteeametis legaalseks saab ja siis vaatab edasi.

Mitte et v8 oleks mingi haruldane vahetus, pigem omale uus ja huvitav väljakutse.

Ette on alla keevitatud nüüd D2 Racing coiloverid, veidi kangemad kui lihtsalt tänava omad ja taha tuleb veel alla panna coili püstak, kus amort ja vedru koos.

Üldiselt tuleks tagasild ja mootoripaiknemine nüüd paika timmida ja pidurivõimendi oma uude kodusse paika seada. Ilmselt oleks viimaks aeg ka ülevärviks, sest pill on väga pikalt visuaalselt roim väljanäinud.

Tehtud on rohkem kui kirja jõuab panna.

Hetkel muud ei oska suurt lisada, kui siis ainult pilte.

 

IMG_20181018_083247.jpg

WP_20161226_09_58_09_Pro.jpg

IMG_20190110_094142.jpg

received_10211960895244002.jpeg

received_10208750695151006.jpeg

20171001_182206.jpg

Muudetud , muutis Mr M
Mootori vahetus

  • Vastuseid 136
  • Vaatamisi 13,7tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Väike update ka vahelduseks. Täna sai lõpuks auto ilusti aastase ülevaatuse peale ja ka enne talve kerge poleeri ja vahatamise. Nüüd paar nädalat naudin sõitmist veel, siis auto Saaremaale paarik

  • Eile sai tagumist otsa värvitud ja majandatud. Nüüd täna omast huvist riputasin terve kere detailid ka külge, et näha mis väljanägemine asjal on. Ise olen väga rahul vähemalt. Auto värvi osas ole

  • Vahepeal olnud motivatsiooni kriis ja asi suht detsembri algusest saati seisnud. Täna puhuvad jälle uued tuuled vast. Hommikul saatis sõber facebooki lingi, kus müüdi s65b40 mootorit koos dct kastiga.

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_133788
20 tundi tagasi, BlingBling ütles:

Tundub päris hapu kere, kuid kõik on tehtav. Tore vaadata, et keegi koos minuga samal ajal V8 vahele aretab. Hea meelega tuleks viskaks pilgu peale projektile, võib-olla saab mõne hea teadmise mootori sobitamise osas.

Sirvisin ka sinu teemat ja mootori idee tundub huvitav tulevat. Isegi kaalusin Lexuse 1UZ mootorit aga siduri ja käigukasti majandus tundus liiga tüütu, seetõttu läksin ikka bmw tehnika teed. Juttu võiks vabalt sellel teemal ajada. 😀

comment_133800

Igas kohas oma jah. Ls on Ameerikas ja 2jz jaapanis täpselt samal põhjusel populaarne miks meil bemmi ja audi koned. Mootorid liiguvad sisuliselt vanaraua hinnaga ja juppe on igalt poolt saada. Kui siin ostab keegi endale paarituhande euro eest swapiks mingi vana kastika pealt ls1e siis tekib küll mõte, et miks mitte lihtsalt võtta bemari v8t mis on poole odavam ja teeb rohkem jõudu väiksema kütusekulu juures

comment_133801

BMW V8 on alates M62-st üsna kallist “hooldust” vajav mootor, et jõu saamine sealt peagi otsa ei saaks. M62TU kummitab seesama ketitalla probleem pluss VANOS lisaks. Kaaned vajavad selles eas praktiliselt kõigil tegemist, seega ka otsa lõppema hakkavad M60-d pole tasuta mats. 

LS on seevastu nii lihtne rämps, kui olla saab, klassikaline kolmveerand sajandit vana disainiga OHV pada mis tõenäoliselt õlivahetustega käib tuunimata kujul tavakasutuses peaaegu igavesti võrreldes bemari 8-ga. Ja läheb kaubaks siiani hästi. :D Jänkid on tuuningut ka valmis vorpinid neile nii, et ajab pea ringi käima. 

Muudetud , muutis kurikristjan

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_134084

Tere taas!

Vahepeal taas veidi arengut ja mootor vahele tõstetud, MaxxECU Race juhtaju ära ostetud, mootori ja kasti käpad valmis ja pill istub üle pika aja taas oma neljal rattal. Kõige lihtsam tundus v8 koos kuuese manu kastiga paika saamiseks kodustes tingimustes nina eemaldamisega ja selle polditavaks tegemises.

Taha sai ostetud uued Skf'i veovõllid, compacti omad. Loodetavasti kestavad ka. 

Fiibrist tagumised m3 detailid said ka toodud ja mingil määral korra külge sobitatud.

Pidurivõimendit pean siiski ka veidi liigutama, kuna mootori tsentrisse saamiseks jäi liiga lähedale.

Aga veidi pildimaterjali ka lisaks kuivale jutule.

 

IMG_20190906_170316.jpg

IMG_20190918_030301.jpg

IMG_20190918_021809.jpg

IMG_20190906_161528.jpg

IMG_20190906_004534.jpg

IMG_20190918_034143.jpg

15687706597091832848970571310136.jpg

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_134761

Sõbra kergel pealekäimisel sai see nädalavahetus lõpuks ka tagumisi fiibrist paneele autole paigaldama hakatud. Aga vaadates fiibri kvaliteeti, siis kui rahad rohkem liiguvad taas, tellin uued orig m3 tagatiivad, sisekoopad, stange ja küljekarbid ka. Ninaga õnneks ju mureta. Lõpuks sai piduri pedaal ka võimendiga ühendatud ja see osa ka toimima.

Progress on aeglane aga järjepidev.

Uue välimusega saab visuaali suht hästi kätte ja täitsa meeldib.

IMG_20191116_110727.jpg

IMG_20191116_110204.jpg

IMG_20191116_110839.jpg

IMG_20191116_110827.jpg

  • Autor
comment_134774

H2.ee näitas küll, et on saada ja tellitavad. Aga ma 100 prossa pole kindel, kas ikka on saada. Norrakad ehitavad ka muidu nö b osa plekist detaile ka m3 jaoks, identsed koopiad originaalidest. Kuigi hind oli omajagu põnev. E30Garage Norway pakub. Nad Facebookist ka leitavad.

Muudetud , muutis Mr M

  • Autor
comment_134775

Eile sai tagumist otsa värvitud ja majandatud. Nüüd täna omast huvist riputasin terve kere detailid ka külge, et näha mis väljanägemine asjal on. Ise olen väga rahul vähemalt.

Auto värvi osas olen hetkel 3 vahel. Kas värvida orig teemant mustaks metallikuks, teha lihtsalt must 2ks või siis üldse minna näiteks pärlmutter valgeks. Õnneks värvi valimisega on aega ja enne seda nagunii kogumahus õiget tooni ei värvi, kui orig detailid on küljes.

😀

IMG_20191117_132456.jpg

IMG_20191117_131615.jpg

IMG_20191117_133818.jpg

Muudetud , muutis Mr M

comment_134778

Pilte on netis igasuguseid jah, aga paljud asjad on mustas krundis ja bemmi kleeps küljes. Ühtki hinda avalikult ei ole (ilmselt kosmos ka), korralikku veebisaiti ka mitte, vaid mõne pildi juures jutt, et uuel aastal lehel sellised asjad saada. Idee muidugi on paljulubav, et pressid ja stantsid olemas ja eelnevalt prototüüpe tehakse. Kas keegi meie maalt sealt midagi juba ostnud ka on?

  • Autor
comment_134783

Vaatasin isegi neid plastikuid ja ei ole ikka see, mis olla võiks. Mul norrakate hinnapakkumine olemas ka.

2x rear quarter panel 2599€
2x front fenders 1148€
2X inner rear archer 599€

See oli nende vastus.

Samas tean ka paari lehte, kus kasutatud orig stangesid ja küljekarbi katteid leidub. Tuleb kasuks kui tuttav orig m3 taastab, saab kasulikku infot. 😀

comment_134785

Ma pole kindel kas alles aga jäi hiljuti silma originaal esi tiivad siin Norras. alumised kinnitus kohad tahavad tööd. muidu sirged ja ok. Hind oli kas miski 400 euri 2tk. 

Üldiselt kui surfata netis ringi siis leiab neid tükk veel niisama ka mõistlikuma hinnaga. Mingi aeg tagasi oli m3 esi matsuga puhas kere näiteks müüa rootsis. 

Muudetud , muutis extreme327

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_134907

Lõpuks võtsin end kokku ja ehitasin pidurivõimendi süsteemi lõpuni. Nüüd vaja uuesti laiali võtta, üle värvida asjad ja lõplikult ära komplekteerida. Esialgne plaan lanseka sisse pesa teha tuleb siiski ka uuesti täis ehitada. Samuti amordi kannudele tugevdused ka veel vaja teha, cabrio stiilis.

Siis uuesti mootor vahele tõsta ja käpad uuesti ringi teha. E34 m50 omad tunduvad liiga pehmed ja lähen kõvemate patjade teed. Käpad eksentrik pukside järgi tehtud, seega taas ringiehitamine. Lõpuks võiks end käsile võtta ja tagumised poolraamid lõpuni ehitada. Siis oleks kere pool jälle korras ja saaks mootori elektrile keskenduda ja kütuse, piduri jne torudele. Ninaraam ka polditavaks vaja teha.

received_659096497962745.jpeg

Muudetud , muutis Mr M

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_135454

Vahepeal olnud motivatsiooni kriis ja asi suht detsembri algusest saati seisnud. Täna puhuvad jälle uued tuuled vast. Hommikul saatis sõber facebooki lingi, kus müüdi s65b40 mootorit koos dct kastiga. Just olingi praamil ja minemas saaremaalt sõbrale appi doonor 46 võrust tooma. Saigi mootorit möödaminnes Pärnusse vaatama mindud. Usast pärit e92 m3 2010 aasta lõpust, uppunud autolt aga siiski, päris m3 v8 mootor, mis tehasest 309kw, 400nm väänet ja piiraja 8400. Hind oli selline, et oleks suisa patt olnud ostmata jätta. Nüüd võib tekkida oht, et m60b40 6se manuaaliga ei jõuagi auto vahele vaid just see eelmainitud mootor. Täna sai toodud, lähipäevil lahkama, kas ja mis kahjustused on mootoril. MaxxECU aju mis sai ostetud, õnneks omab ka eraldi dct moodulit, millega kasti juhtida. Uute uuendusteni ja lisan paar pilti kah.

received_472811250046485.jpeg

received_577934272767252.jpeg

received_846371535818641.jpeg

  • Autor
comment_135465

Praegu olen jõudnud kasti maha võtta ja ainult veidi liiva sodi ja minimaalselt roostet tuli sealt peidust välja. Veidi murelikuks teeb 3. Itb sees olev liiv. Samas pistikud jms elektri osad näevad visuaalselt nagu uued ja oksüdeerumata välja. Olen isegi neid kaste ebays vaadanud ja kaalunud selle panemist. Nii võtta pole isegi seal kõige jubedam hind.

Muudetud , muutis Mr M

  • Autor
comment_135504

Nii, täna sai s65 kaaned asjad mahavõetud. Mootor on tõesti uppunud. Silindrid liivasodi täis, karter alt ära, oli vändaliin korralik ja nagu uus, karteri põhjas sodi. Suures plaanis on kõik muu korras peale ploki, millel 4. Silindris päris karmid kraapsud sees. Homme kui mu mootoripukk rendist tagasi jõuab, võtab ka vända välja ja siis selgub ka selle olukord. Siis ilmselt tuleb ploki taastamise hinnapäring teha või juppideks müüa. Veidi nukker on, aga samas selle raha eest on juppide näol asja küll.

Lisan ka rikutud silindrist pildi. Kena sügav kraaps sees.

received_840207976413779.jpeg

  • 2 nädalat hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.