Hüppa postitusse
Postitatud
comment_124864

Aeg oma armsakesest ka teema siia teha. 

 

Tegemist on 1990a sedaan kerega preiliga. Kapoti all on tal 2.0 95kw mootor ning ilmselgelt manuaal kastiga. 

 

Pikka juttu ei oskagi temast tutvustuseks teha aga kes mind vähegi tunneb, see teab, et stock autoga ma sõita ei mõista. :D

 

Panen siia kiire listi asjadest, mis ootavad külge kruttimist:

 

▪️Ilma pikema jututa said autole coilid tellitud. Algselt ta-technixi coilid kuid üsna pea sai selgeks, et see auto ei saa teisele alla jääda ning tellisin D2 Racing coilid. Kuna mul teise auto all on sama tootja coilid ning sõidumugavus on 5+, siis usun, et see oli ainuõige valik ka selle auto alla. 

▪️Kuna mulle on vanades autodes alati puitroolid meeldinud kuid nardi on liiga igav, siis tellisin endale vähe sobilikuma rooli. Tegemist on Viilante kuldse keskosaga rooliga. 

▪️Järgmiseks tellisin musta iluvõre ning smoke esituled. Shadowline liistud veel puudu. 

▪️Tellitud on ka M-tech 2 bodykit. Loodetavasti jõuab ka varsti. 

 

Plaanis on see preili enne suve üle värvida ning madalaks lasta. Peab veel sobivad veljed alla leidma kuid pole kuskilt midagi silma hakanud. 🤔 

 

Ei hakka juttu pikaks ajama. Panen mõne pildi ka. Palju pilte pole kuna ei oska stock autot pildistada.  :D

 

Kes mu autoehitusega rohkem kursis tahab end hoida, siis instagramis (@kimberlyader) liigub rohkem infot. 

 

Ilusat kevade algust kõigile! ✌️

8029360A-9E4A-4487-BF65-0EDA90A7B959.jpeg

F3E5C018-70F5-4A6B-9BA1-D898BB6092C6.jpeg

C1D2AF5A-B67D-4DE7-B69D-35E718ECCF3B.jpeg

28690CC4-78BA-417D-8637-63C5DE2A0194.jpeg

Esiletõstetud vastused

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_127624

Sain vahepeal juba e30 ketasõõtsad ka seega see mure lahendatud. 

 

Samuti lendas auto pealt maha M20 koos kastiga. 

Järgmiseks sillad alt ja pritsi. 

 

On kellelgi reaalset kogemust V8 passi saamisega? Olen kuulnud, et neid mõned peaksid olema millel passis. 

Muudetud , muutis kimberlyader
Trükiviga

comment_127724

Hõbedane M3 ju ka 3.0 V8ga passis.

Tegu ei tohiks olla väga keerulise ümberkirjutamisega, ainus asi mille üle viriseda võivad on vist mootorikäpad, sest need peavad olema nö custom made, ehk keegi sertifitseeritud kodanik peaks need valmis keevitama? Parandage kui ma nüüd eksin.
Algselt vaatavad angaaris kindlasti pinglsalt ka mootorikoodi, et tegu oleks reaalselt 3 liitrise mootoriga. 
Tiidu punane tuuring oli vist ka v8? ei tea kas legaalselt muidugi :D 

  • Autor
comment_127725

M3ga ei tohikski probleemi olla vist aga mõtlen just tavalise e30ga :D 

Kas need mootori võimsuse ja kubatuuri %’d käivad minu passis oleva mootoriga võrreldes või kõige suurema mootoriga, mis e30 peale pandi? 

 

Plaanis oligi 3.0 V8 sinna vahele panna kuna see mootor pm vedeleb :D 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.