- Vastuseid 74
- Vaatamisi 11,8tuh
- Loodud
- Viimane vastus
Teemas enim postitanud
-
Smoking 36 postitust
-
eix22 6 postitust
-
extreme327 5 postitust
-
hiis 5 postitust
Populaarsed päevad
Kõige populaarsemad postitused
-
Uuh. Tuli meelde, et mul teema täitsa soiku jäänud. 2022. Aasta sügisel kui auto talveunne sai pandud tuli meelde, et ma ostust alates tahtnud teha KKK ilusaks. Mõeldud tehtud, KKK tuli maha, hakkasin
-
Auto koos, esimene sõit ja pesu tehtud. Tulepesurid töötavad, kuid vaja osta uued tagasilaske klapid, mis koostööd teha ei taha. Teisipäeval auto tõstukile, kus kogu mehaaniline osa ning sillad saavad
-
Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegi
Kuna pikemalt olen põdenud vanakooli BMW haigust, siis see on jõudnud areneda nii kaugele, et koju veeres üks E30 M3. Nüüdseks auto arvel, kevadel võib liikluses kohata, nii et otsustasin masinast ning tegemistest väheke pajatada.
Auto ajaloost natukene - väljalaske aasta 1990, esmane registreerimine 1991, 1995. aastal exporditi Jaapanisse ning nüüd ringiga tagasi jõudnud Euroopasse. Tehasest väljunud Diamantschwarz Metallic kattega, S14B23 lõpuaasta süda, millel 158Kw jõudu. Lisade nimekiri e30 kohta isegi küllaltki rikkalik, on näha, et esimene omanik enda tengelpunga kinnisena hoidnud ei ole.
VIN LIST –
M3 VIN info
Type AK05
Model M3 - EUR
Development Code E30
Chassis LIM
Steering LL
Doors 2
Engine S14
Displacement 2.30
Power 158
Drivetrain HECK
Transmission MECH
Color Diamantschwarz Metallic - 181
Upholstery Silber Leder - 0292
Production Plant MUNICH
Production Date 1990-11-20
Options
289 Lt/alloy Wheels 7-spoke Styling Lm Raeder/7-speichenstyling
401 Sliding/vent Roof, Electric Schiebe-hebedach, Elektrisch
410 Window Lifts, Electric At Front Fensterheber, Elektrisch Vorn
415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe
423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428 Warning Triangle Warndreieck
494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
500 Headlight Washer Sys/intensive Cleaning Scheinw.waschanl./intensivreinigung
510 Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam Leuchtweitenregelung Abblendlicht
535 Elektronische Temperaturregelu Elektronische Temperaturregelu
540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung
551 On-board Computer Ii W Remote Control Bordcomputer Ii Mit Fernbedienung
655 Bmw Bavaria C Business Bmw Bavaria C Business
675 Bmw Sound System Bmw Sound System
681 Dachantenne Dachantenne
690 Cassette Holder Cassettenhalterung
801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung
932 Winterreifen Zusaetzlich Winterreifen Zusaetzlich
Eestisse jõudes hakkas seik peale kohe esmase registreerimisega, kus ühe käiguga asju aetud ei saanud. Kohalikele autovõluritele osutus probleemseks selgitada välja auto väljalaske aasta ning kas tehasest välja veerenud vasaku- või parempoolse rooliga. Lisaks ei meeldinud neile MOMO sportrool ning lähituledel puuduvad „HC“ tähised. Sai tagasi garaaži sõidutatud, et jääda ootama nende poolset kõnet selle kohta, et tehtud päringu paberimajandus on nendeni jõudnud. Ootamise käigus sai likvideeritud ka teised probleemid, ehk vahetatud tuled ning külge pandud tehase M-tech 1 baranka. Teistkordsel külastusel üllatusi ei tulnud, tuli vaid kukrut tühjendada ning vastu sain rohelise paberinässaka ning natukene plekki.
Autost endast siis lähemalt – üldmulje hea, esineb minimaalsel määral pindmist roostet, tõusva päikese maal on likvideeritud mõned tehases küljes olnud lisad, kuid suurem osa autot on säilinud originaalsena. Põhjaliku ülevaatuse käigus sai välja toodud kõik pisemadki vead, mis vajavad tegemist –
M3 TO-DO:
Tagaakna alumine äär/liist üle vaadata (TEHTUD)
Tagumisel paremal tulekattel väike tükk puudu
Varuratta poldikate puudu (OLEMAS)
Roolialune kate vahetada (OLEMAS)
Keskkonsooli mõlemad osad üle vaadata (TEHTUD)
Tagumise jalamati kinnitus puudu
Istmete mehhanismid puhastada/õlitada
Akna katkestuslüliti kulunud
Kliimapaneeli raam kulunud (OLEMAS)
Kindalaeka rihmad üle vaadata (TEHTUD)
Checkpaneeli katte liim väsinud
Juhi poolse tweeteri kate kinnitada
Kliima nupp kulunud
Käigukasti hoovastik üle vaadata
Tuleregull korda (OLEMAS)
Armatuuri ja klaasi vaheline tihendi üks ots lahti
Parem poolne uksehing kulunud
Esimene märk kulunud(TELLITUD)
Tagumised piilarikatte nurgad kinni
Kõlarid taga
Bavaria C Business makk sisse.(OLEMAS)
Tagumine aknalaua plekk
Parem poolne tagumine istmekate üle käia
Lukud määrida
Hinged määrida
Kapoti tuulelukk vahetada (TEHTUD)
Kapoti amort vahetada (TEHTUD)
Sigari süütaja nupp kulunud.(OLEMAS)
Tag. klaasi soojenduse nupp kulunud
Ohutulede lüliti kulunud.(OLEMAS)
Lõpupütt mitte originaal, vahetada.
Tagumine tuhatoos kulunud (OLEMAS)
Tagaluugi juhtmed korrastada (TEHTUD)
Pagassi valgustus ei tööta (TEHTUD)
Katuseluuk reguleerida
Tagumise NRi alune plastik puudu. (TEHTUD)
Uksepolstrid puhtaks
Kaitsmekarbi kaas vahetada. (TEHTUD)
Püsika mootor (OLEMAS)
Küünlajuhtme katted puudu. (TEHTUD)
KKK värvida?
Esituled.(VAHETATUD)
Õhulugeja juhe parandatud
Tulekatte kinnitused puudu.(TEHTUD)
Esitule pirnikate vahetada.(TEHTUD)
Amordipoldi kate kole
Esitule pesurid (OLEMAS)
Juhiistme vasak külgtugi värvida
Küünlajuhtmed valed
Mootor toimetab hästi, profülaktika mõttes hooldada, kuigi tundub, et seda on alles tehtud. Lisaks peaks peale „tagumiku tunnetuse“ ka üle uurima sillad. Nii positiivne, kui ka mõnes mõttes negatiivne on see, et terve põhi ja sillad tehtud üle mastiksiga.
Tulevikust – hakata tegelema leitud vigadega... Ennekõike mõned häirivamad/suuremad asjad, kuid üritaks jõuda sinnamaale, et isegi puuduv jalamati kinnitus likvideeritud.
Loomulikult, kui kellelgi üle vajaminevaid juppe, siis võib julgelt pakkuda.
(Näiteks tuleregull, püsikas, 100% korralikud salongiosad jne)
Muudetud , muutis Smoking