Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_123643

Kuna pikemalt olen põdenud vanakooli BMW haigust, siis see on jõudnud areneda nii kaugele, et koju veeres üks E30 M3. Nüüdseks auto arvel, kevadel võib liikluses kohata, nii et otsustasin masinast ning tegemistest väheke pajatada.

 

Auto ajaloost natukene - väljalaske aasta 1990, esmane registreerimine 1991, 1995. aastal exporditi Jaapanisse ning nüüd ringiga tagasi jõudnud Euroopasse. Tehasest väljunud Diamantschwarz Metallic kattega, S14B23 lõpuaasta süda, millel 158Kw jõudu. Lisade nimekiri e30 kohta isegi küllaltki rikkalik, on näha, et esimene omanik enda tengelpunga kinnisena hoidnud ei ole.

 

VIN LIST –

M3 VIN info

Type      AK05

Model  M3 - EUR

Development Code       E30

Chassis LIM

Steering              LL

Doors    2

Engine  S14

Displacement    2.30

Power  158

Drivetrain           HECK

Transmission     MECH

Color     Diamantschwarz Metallic - 181

Upholstery         Silber Leder - 0292

Production Plant             MUNICH

Production Date              1990-11-20

 

Options

289         Lt/alloy Wheels 7-spoke Styling               Lm Raeder/7-speichenstyling

401         Sliding/vent Roof, Electric           Schiebe-hebedach, Elektrisch

410         Window Lifts, Electric At Front  Fensterheber, Elektrisch Vorn

415         Sunblind For Rear Window         Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe

423         Floor Mats, Velour         Fussmatten In Velours

428         Warning Triangle             Warndreieck

494         Seat Heating F Driver/front Passenger  Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer

500         Headlight Washer Sys/intensive Cleaning           Scheinw.waschanl./intensivreinigung

510         Headlight Beam-throw Contr. F Low Beam         Leuchtweitenregelung Abblendlicht

535         Elektronische Temperaturregelu             Elektronische Temperaturregelu

540         Cruise Control   Geschwindigkeitsregelung

551         On-board Computer Ii W Remote Control           Bordcomputer Ii Mit Fernbedienung

655         Bmw Bavaria C Business              Bmw Bavaria C Business

675         Bmw Sound System       Bmw Sound System

681         Dachantenne    Dachantenne

690         Cassette Holder               Cassettenhalterung

801         Germany Version           Deutschland-ausfuehrung

932         Winterreifen Zusaetzlich             Winterreifen Zusaetzlich

 

Eestisse jõudes hakkas seik peale kohe esmase registreerimisega, kus ühe käiguga asju aetud ei saanud. Kohalikele autovõluritele osutus probleemseks selgitada välja auto väljalaske aasta ning kas tehasest välja veerenud vasaku- või parempoolse rooliga. Lisaks ei meeldinud neile MOMO sportrool ning lähituledel puuduvad „HC“ tähised. Sai tagasi garaaži sõidutatud, et jääda ootama nende poolset kõnet selle kohta, et tehtud päringu paberimajandus on nendeni jõudnud. Ootamise käigus sai likvideeritud ka teised probleemid, ehk vahetatud tuled ning külge pandud tehase M-tech 1 baranka. Teistkordsel külastusel üllatusi ei tulnud, tuli vaid kukrut tühjendada ning vastu sain rohelise paberinässaka ning natukene plekki.

Autost endast siis lähemalt – üldmulje hea, esineb minimaalsel määral pindmist roostet, tõusva päikese maal on likvideeritud mõned tehases küljes olnud lisad, kuid suurem osa autot on säilinud originaalsena. Põhjaliku ülevaatuse käigus sai välja toodud kõik pisemadki vead, mis vajavad tegemist –

 

M3 TO-DO:

Tagaakna alumine äär/liist üle vaadata (TEHTUD)

Tagumisel paremal tulekattel väike tükk puudu

Varuratta poldikate puudu (OLEMAS)

Roolialune kate vahetada (OLEMAS)

Keskkonsooli mõlemad osad üle vaadata (TEHTUD)

Tagumise jalamati kinnitus puudu

Istmete mehhanismid puhastada/õlitada

Akna katkestuslüliti kulunud

Kliimapaneeli raam kulunud (OLEMAS)

Kindalaeka rihmad üle vaadata (TEHTUD)

Checkpaneeli katte liim väsinud

Juhi poolse tweeteri kate kinnitada

Kliima nupp kulunud

Käigukasti hoovastik üle vaadata

Tuleregull korda (OLEMAS)

Armatuuri ja klaasi vaheline tihendi üks ots lahti

Parem poolne uksehing kulunud

Esimene märk kulunud(TELLITUD)

Tagumised piilarikatte nurgad kinni

Kõlarid taga

Bavaria C Business makk sisse.(OLEMAS)

Tagumine aknalaua plekk

Parem poolne tagumine istmekate üle käia

Lukud määrida

Hinged määrida

Kapoti tuulelukk vahetada (TEHTUD)

Kapoti amort vahetada (TEHTUD)

Sigari süütaja nupp kulunud.(OLEMAS)

Tag. klaasi soojenduse nupp kulunud

Ohutulede lüliti kulunud.(OLEMAS)

Lõpupütt mitte originaal, vahetada.

Tagumine tuhatoos kulunud (OLEMAS)

Tagaluugi juhtmed korrastada (TEHTUD)

Pagassi valgustus ei tööta (TEHTUD)

Katuseluuk reguleerida

Tagumise NRi alune plastik puudu. (TEHTUD)

Uksepolstrid puhtaks

Kaitsmekarbi kaas vahetada. (TEHTUD)

Püsika mootor (OLEMAS)

Küünlajuhtme katted puudu. (TEHTUD)

KKK värvida?

Esituled.(VAHETATUD)

Õhulugeja juhe parandatud

Tulekatte kinnitused puudu.(TEHTUD)

Esitule pirnikate vahetada.(TEHTUD)

Amordipoldi kate kole

Esitule pesurid (OLEMAS)

Juhiistme vasak külgtugi värvida

Küünlajuhtmed valed

 

Mootor toimetab hästi, profülaktika mõttes hooldada, kuigi tundub, et seda on alles tehtud. Lisaks peaks peale „tagumiku tunnetuse“ ka üle uurima sillad. Nii positiivne, kui ka mõnes mõttes negatiivne on see, et terve põhi ja sillad tehtud üle mastiksiga.

Tulevikust – hakata tegelema leitud vigadega... Ennekõike mõned häirivamad/suuremad asjad, kuid üritaks jõuda sinnamaale, et isegi puuduv jalamati kinnitus likvideeritud.

Loomulikult, kui kellelgi üle vajaminevaid juppe, siis võib julgelt pakkuda. :) (Näiteks tuleregull, püsikas, 100% korralikud salongiosad jne)

 

 

IMG_3170.JPG.a0f22ffe7ac2aa8f907486fbb30188d7.JPGIMG_3171.JPG.c23c648a70d180d5a25b68ac8e05bee3.JPGIMG_3174.JPG.b2527b9be9f5624f7d6c1b4e592f14d0.JPGIMG_3181.JPG.fb0d356997f24686292f1c17629ac4e4.JPGIMG_3196.JPG.1e88f4dced9e6cf6f1871cbd2055a395.JPGIMG_3197.JPG.dab2531f666a2eacd59d18150720c017.JPGIMG_3199.JPG.c320811fe6065597f7d7ca156abebd47.JPGIMG_3200.JPG.ee6f3cd04e63ef2c6879a7c795c8f671.JPGIMG_3201.JPG.9a56ef71a5d30d7d76b25b94c9b96353.JPGIMG_3202.JPG.95901b3e68b2ea83ccab7da8cc720cb5.JPGIMG_3203.JPG.ddcbbf0e272c5a0a59e318f37e1e1524.JPGIMG_3204.JPG.92124277c00c4b87f9676b4a2e1dd964.JPGIMG_3205.JPG.556b44be46f665bcb4405a4eada2adce.JPGIMG_3207.JPG.1828d56903ee19e18d3b41f3f01b0ac3.JPGIMG_3251.JPG.16f8bd4380d0dea520e6bd32f10b46ea.JPG

 

IMG_3198.JPG

Muudetud , muutis Smoking

  • Vastuseid 74
  • Vaatamisi 11,8tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Uuh. Tuli meelde, et mul teema täitsa soiku jäänud. 2022. Aasta sügisel kui auto talveunne sai pandud tuli meelde, et ma ostust alates tahtnud teha KKK ilusaks. Mõeldud tehtud, KKK tuli maha, hakkasin

  • Auto koos, esimene sõit ja pesu tehtud. Tulepesurid töötavad, kuid vaja osta uued tagasilaske klapid, mis koostööd teha ei taha. Teisipäeval auto tõstukile, kus kogu mehaaniline osa ning sillad saavad

  • Smoking
    Smoking

    Ei tööta seal, kuid töötajad on tuttavad. Nende juures pikemat aega käinud, kuhugi mujale enam autot viia ei julge. Tuligi meelde, et suured tänud Carmasters inimestele, et reedel ühe pikema õhtu tegi

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_123666

Tungraud asub vasakul med. paki ning ohukolmnurga all. Paberite järgi on 1995. aasta Jaapanis pandud "korralik" helisüsteem sisse ning see pagassis olev jublakas on CD box. Kahjuks selle käigus on välja visatud originaal makk ning tagumised tehase kõlarid. Õnneks juhtmestik alles ning saab õigeks tagasi teha. Lisaks helile on välja visatud tulede regull, tulede pesurid ning millegipärast ka püsikiirusehoidja mootor.

Teiseks oli autole paigaldatud Xenon tuled, mis esimese asjana küljest sai võetud. Nii, et kellel huvi, siis võib kirjutada, nö plug 'n' play süsteem E30le olemas, millega endal midagi peale hakkata pole.

Jaapanis ka kõik suured teed maksustatud, nii et autos ka automaatne maksesüsteemi jublakas, mis sealt välja "rookida" on vaja. 

Kuna uued numbrid EU omad, siis oli vaja eemaldada ka vana nr. alus -  12 aastat auto küljes olemist on kahjuks tuhmistanud kerele koleda "PI" kujulise märgi, mis on vaja välja poleerida. Üheks põhjuseks see, et häirib, isegi kui näha pole, ning teiseks väikest osa sellest ei kata NR. alus ära. Juures mõned pimedas telefoniga tehtud pildid.IMG_3259.JPG.cb43721360c6c3661d17e7fdac429cab.JPGIMG_3260.JPG.8096baed5ba7be0cead94101c71f439f.JPGIMG_3263.JPG.4e86b7edcbb78d67e401745ee7db0b4c.JPG

Muudetud , muutis Smoking

  • Autor
comment_123817

Kleepsud lähevad minema, kuid seda kevadel/suvel kui auto poleerimisse läheb. Toonklaasi osas pole veel kindel, kuid arvatavasti saab ka maha kisutud. 

Võti ikkagist koodi järgi  sirge, vb istub halvasti pesas, pole lähemalt uurinud ka seda.

Rääkides tööriista komplektist, siis mul päris mitmeid BMW/heyco tööriistasid üle, nii et kui kellelgi midagi vaja, siis vajadusel võin üle vaadata ning loobuda nendest.

020CECC5-6744-498E-81B3-928EE8AA68AE.jpeg

  • Autor
comment_123843

Täna natukene kohvi kõrvale sai nokitud, ei midagi erilist, aga alustada ka kuskilt vaja... :) Halva asjana tuli välja märgi alt mõned värvimõrad, mis sai kiiruga üle käidud, aga eks nendega saab tegeletud hiljem, kui kogu kere saab liistule võetud.

BBC98F70-DFE8-4853-8F27-405627C941C2.jpeg.af990196d5c9b261291acf5d8b96b9ae.jpeg2BC5ACA9-F954-4E63-9A62-5E88A60A6E02.jpeg.de3d5b59522849fea18c333d76c5edde.jpegEDC36202-0406-4273-9546-7222D226E3A7.jpeg.05ad1553e72f490ac94e848f6a14b459.jpeg

 

Tõestuseks, et uute originaaljuppide kvaliteet on alla käinud... Peab tagasi viima ja lootma, et järgmine parem.0DDDC7F6-8CB1-48F2-B992-31E1CF8339E4.jpeg.e7b2ce2a4ea20e3bc08dde94116cc8a2.jpeg

 

ning aina enam hakkavad häirima mitte originaalsed küünlajuhtmed... :/

A0BFAA8F-9F3C-4686-A1A7-FC3DA0A57FDB.jpeg.9c1c4e09ff092ec06e34e08486500f0a.jpeg

 

Naljakas on see, et UMis ei suudetud leida pihustijuhtmete katte koodi... Õnneks saab tuttav hädast välja aidata ning enda auto pealt koodi öelda, ilma selleta tundub kuidagi “poolik” kogu see asi olevat.

Muudetud , muutis Smoking

comment_123845

UM ainuke eelis ongi võimalus kohe tagasi jalutada, lihtsam kui netipoodides pärast maad jagada, aga sealsed ulmehinnad ei kompenseeri ka seda. Originaal varuosade kvaliteedi allakäik vana lugu, ise neid üle 10a pidevalt tellinud ja lisaks praagile on ka tihtilugu sobivus puudulik. Vahest isegi täiesti sobimatu teatud aastakäigule, millel hoopis teine tükk, aga uus on mõeldud nn universaalne.

Selle kaitsmekarbi kaanega peab nagunii üliettevaatlik olema kasutamisel, uuel ka see naga lihtne murduma, peale selle et uus kaas läheb väga tihedalt peale.

Esinduses analoogsed kataloogid nagu netiski kõigile kasutamiseks, mina ka seda katet ei leia, võimalik et seda ei saagi eraldi , komplektis ainult mootorijuhtmestikuga vms. 

 

Esimese postituse osas võib õelda, et m3, 325ix ja diisleid pole tehtudki parempoolse rooliga tehasest.

Lisavarustuse osas on m3-el nagunii päris palju asju standardvarustuses, mida siin listis ei pruugi olla ja mis tava e30 jaoks lisa, kui huvi võin välja otsida need asjad.

Istmete osas niipalju, kuigi nad näevad väga head välja, võivad tahta suurt remonti, mehaanilised osad üle käimist ja raamid keevitamist.

Nendega palju tegelenud ja nii on üldiselt, määrimisest üksi ei piisa. Pildil küljetugi juba ära vajunud ja see on esimene nõrk koht mis vajab keevitust.

Edu autoga igatahes.

 

  • Autor
comment_123855

Realoemi ja bmwfansi isegi pikalt kasutanud ning kuna endal leida ei õnnestunud, siis sai loodetud, et äkki UMi töötajad teavad.

Põhjus, mis UMi teatud olukorras näiteks h2le eelistan on see, et kui suurem hunnik väikest tilulilu vaja, siis H2st saja kaupa neid tellida ei soovi.

Lisade kohta võiksid küll mulle infot vähe täpsemalt anda, loeks ja uuriks huviga. Kas siis siia või saada mulle sõnum.

comment_123867

Päris 100 pole vaja tellida seal :) 10-25 sellised keskmised kogused, aga vahest saab see 10tk ka kätte sama hinnaga, kui ühe UM-ist.

 

M3 otseselt seotud kirjandust ei oma, küll aga hulgi tava e30 oma, mõnes ka m3 mainitud. 

Antud juhul pärineb inf 1990a PKW-st, kus kõik bmw seeriad ja mudelid sees. Eraldi märgitud standardvarustus, saadaolev võimalik lisavarustus, hinnad jne.

1990a M3 standardvarustusse kuulus siis:

 

210 ABS

314 Soojendusega peeglid, aknapesudüüsid ja juhiukselukk

556 digikell temp näitajaga

708 m technik2 rool + nahknupp

562 kohtvalgustusega tahavaatepeegel + salongivalguse viiterelee

520 esimesed udutuled

288 15" bbs kärg

215 roolivõim

339 shadowline

209 25% LSD differ

206 5-käiguline sportkast

481 sportistmed

350 roheline klaasiring

300 kesklukustus

Baasvarustuses auto maksis siis 65600 DEM .Tavamudelitest oli järgmine 325ix touring hinnaga 56900 DEM.

comment_123875
1/28/2018 kell 18:58, Smoking ütles:

Naljakas on see, et UMis ei suudetud leida pihustijuhtmete katte koodi... Õnneks saab tuttav hädast välja aidata ning enda auto pealt koodi öelda, ilma selleta tundub kuidagi “poolik” kogu see asi olevat.

Pihustijuhtmete katet ei saa eraldi osta , punased piibud olid muidu sport evol originaalis , pildil olevad ilmselt atermarket .

E30_M3_Sportevo_Engine.jpg

Muudetud , muutis Tiit
Võtke tsitaatidest pildid välja

  • Autor
comment_124001

Nii, juppide kokku ajamine käib täies hoos ja nüüd võib öelda vast, et suurem osa/tähtsamad asjad kõik leitud. 

Inglismaalt tulemas kogu kontrollitud tulepesuri süsteem ning kui see kohal, siis saab lammutama hakkata ning kõik korraga peale visata.

835E9AD9-674B-49C2-A909-8C76A6CF7DB0.jpeg.fe9766219b9bcf4332f7d6f94482d189.jpeg

 

Heli poole pealt sain kätte tehases küljes olnud bavaria C business maki.(tegelt isegi kaks) Korralikum läheb autosse ning teise saatus lahtine, jääb kollektsiooni või loovutan mõne tuttava autosse, eks näis.

Siin kohal sooviks küsida, et ehk keegi kokku puutunud viimasel ajal pikslite remondiga? Oleks vaja üle käia makkidel ning kas viia Leo juurde või oskab keegi teine mingit head kohta soovitada.

F3A6E3AB-F4F3-437A-9F5C-5A9C56F345D8.jpeg.4e02d3eb86c50ea068b9bed2bd36c2b5.jpeg

 

Jutu jätkuks makkide osas hakkas silma ka Bavaria c professional kuulutus. Kuna Maarjamaal neid pea võimatu leida, siis oli loomulikult vaja need endale saada. Kuna olemas ka auto, kuhu tehasest oli võimalik sellist süsteemi osta, siis üks läheb e34ja ning teise saatus samamoodi lahtine. Nüüd oleks vaja tegeleda vaid juhtmestikuga, mis endal puudub. Õnneks uuena saada veel maki ja mooduli vahelist kaablit, kuid mooduli toitejuhtmeid ja kõlarijuhtmeid ikkagi vaja. Siinkohal sooviks kaasfoorumlaste abi - äkki kellelgi vedeleb tervet juhtmestiku või kasvõi ainult pistikuid, siis võib julgelt pakkuda.

EC7E8D75-837A-4F7B-860D-07866201C359.jpeg.c09962c4b32e3eb6f8f4af74ae24dc0c.jpeg

 

Kuna viimase ajal asendunud kohvi kõrvale telefonis surfamine lihtsalt auto imetlemisega ning tegemiste planeerimisega, siis hakkasid jubedalt häirima pleekinud/kulunud plastikdetailid ning kojamehe vardad. Mõeldud tehtud - 15min hiljem olin need juba maha kiskunud, et hiljem saaks hea enesetundega ilusad tükid tagasi panna. Õnneks hea tuttav ja kolleeg spstudiost( https://spstudio.ee/ ), Silver Penu, on ennegi samade vigade puhul aidanud, siis sai talle sõnad peale loetud ning tükid kätte antud.

1047295D-688A-4489-A180-3AC57DBA5C22.jpeg.87851919fbd6f5cd038470693e43d1e8.jpeg

 

Ega pikka pidu enam pole, kevad peatselt uksetaga ning vaja lille lüüa veljed, mis autole alla lähevad. Praegu ajutiselt, kuid võib-olla permamentselt jäävad alla BBS RSid, teiseks valikuks proovisin AC Schnitzer Type 2 kolme osalisi. Kuna autot madaldada ei plaani, siis praeguses seades(3” ja 2,5” randid) on natukene liiast, see eest ACd istuvad priimalt. Dilemmadest on vaja jagu saada, eks järgmine kord saunas õllepurgi taga saavad asjad selgemaks ning võib hakkata velgi “uuendama”.

7A3DCA78-D4C0-4288-B25A-244C17C83C22.jpeg.d19086dc98629335c183bdc0ecef96bc.jpeg

15BDE9FE-E03B-49AA-BE07-FC1A0BB48BD6.jpeg.cf89f274cc8643d2c9cdf14c19d25ed3.jpeg

 

Aitab küll tänaseks...

 

Peace!:beer2:

MT

Muudetud , muutis Smoking

  • Autor
comment_124131

Mõtlesin millest kirjutada... Kuna autoga midagi erilist praegu toimunud ei ole ning eelmine kord läks jutt velgedele, siis äkki sel teemal jätkaks.
Kuna tuttaval oli enda E30-e alla raskusi velgede leidmisega(Teatavasti 4x100 auguvalemi valik kesine), siis mõtlesin, et miks mitte teda hädast välja aidata ning samas ka endale pühapäeva õhtust nokkimistööd juurde võtta.

Sai natukene uuritud ja arutatud ning leidsin kasutust riiulil tolmu koguvatele R15 4x100 Borbet A velgedele. Palju higistamist ning ropendamist ja võib öelda, et peale pisikest "lõppviimistlust" on veljed valmis kokku panemist.

Lühidalt siis 4x100 R15 -> R17 kolme osaline. "Proovidoonoriks" E30 318is, et paika sättida rantide ja barrelite laiused - praeguse seisuga taga 3,5" rant, 7" barrel ning ette arvatavasti 2,5" rant, 6" barrel. 

IMG_2720.JPG.982c89296e041f72d8b2851e4868ad34.JPGIMG_2731.JPG.f4bfdd86badbe735181e31feffc32dec.JPGIMG_2857.JPG.6579b4023e8fce5f1174092d85255770.JPG

IMG_3426.JPG.140984f32c78f9463b06cbd5934713b0.JPGIMG_3156.JPG.3cc9eeb079466e78d68bad9c5743abc8.JPG

 

Muudetud , muutis Smoking

  • Autor
comment_124203

Alanile vastatud.

 

Autost. Täna mõtlesin, et võtan maki välja ja harutan vähe juhtmeid, kuid kiiresti sai lihtsast "eeltööst" poole salongi laiali lammutamine. Suureks põhjuseks oli ka külla tulnud tuttavad, kes suure innuga soovisid M3-e külge käed panna, kuna millal veel sellist võimalust tuleb...

Makk väljas, juhmestik originaaliks "taastatud". Õnneks originaalpesa oli suuremas osas alles, sai välja visatud vaid hiljem juurde tehtud juhtmeosad ning lisaks ka sõrmeotsa paksused kõlarikaablid. Eelnevalt auto kallal töödanud inimene on õnneks olnud asjalik ning originaal juhtmestikud on puutumatult sisse jäetud või inimesekombel "modifitseeritud", mitte looma kombel rapitud. Eemaldatud sai ka Jaapani maanteemaksu komplekt ja avastatud, et külge on poogitud ka mingisugune imelik süsteem konditsioneeri juhtima?(Näiteks https://www.ebay.com/p/Ranco-Sensor-Low-Temperature-Control-A28-3121-9212/1283466330 selline sensor) Kui keegi oskab pakkuda, milleks kogu see krembel vajalik, siis võib mind harida. Praeguse seisuga siis lendasid prügikasti sellega seotud mitte originaalsed juhtmed, releed ja andurid.

 

Radika küljest puuduvad ka temp lüliti juhtmed, mis on arvatavasti mingi Jaapanlase "omaaretis". Ei jõudnud sellega veel tegeleda, kuid vaadates kuidas teised asjad tehtud, siis ei tohiks olla suuremat probleemi õiget asja taastada.

IMG_3459.JPG.f66ffdf23c81f44496a744573a1f4d77.JPG

IMG_3460.JPG.bfd39369460765a50572c416e2d5a39a.JPG

IMG_3464.JPG.52923d102a4cc0348574d6de008755d4.JPG

IMG_3465.JPG.d6e72a17e6043d2448893388a7fc1e17.JPG

IMG_3463.JPG.da7a762e25ef2d5de617eaf5fd837c7e.JPG

 

 

  • Autor
comment_124206

Kui õigesti mäletan, siis kondi. lüliti->mingi relee->See sensor, mille sond oli lükatud ahju->Kuivati(Rõhu lüliti?) üks klemm. Teine klemm oli originaal juhtmestiku omast ning ära võetud vana klemm siis oli ilusasti kattekummi sees olemas.

 

Mõned pildid veel, millest vaja selgust saada...

B7AFD74F-07FD-40A3-8FF2-A14DCB942CD3.jpeg.88c338bd443134e34761ec053b7e3c46.jpeg

9A6811BF-ACC8-4767-8C4C-AA3AC58D360D.jpeg.77b99091f2cb381531ddccf7303b6a10.jpeg

C2B69FAA-0010-4512-857D-375332162F9A.jpeg.80155b0f1484904fea47c0a38ee73d55.jpeg

Muudetud , muutis Smoking

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_124379

Juhtmed üle käidud, mitu rulli tekstiilteipi raisatud ja vaikselt ka lisasid külge tagasi pandud. Külge panemist ootab ka Belgiast saadud püsika komplekt, millest käiku läheb küll ainult mootor - seisab see H2 taga, kust ootan uut trossi.

Huvitava asjana avastasin, et tuttuuel UMist ostetud esimesel "M3" märgil ei ole peal mitte ühtegi kirja - tekib küsimus, et milleks sellisel juhul eelistada kordades kallimat "originaalosa" nö. tavalisele Hiinakale? Eks ole näha, kas neerudega on sama lugu.

Leidsin ka uue küllaltki korraliku kliimapaneeli raami, millele sai vana küljest ümber visatud temperatuuri numbritega "Taust". Eeldatavasti uue nädala alguses kõik kaup kohal ning saab auto lõpuks kokku tagasi pandud. Siinkohal tuletaks veel meelde, et äkki kellelgi vedelemas tagumisi Premium heli kõlareid? Juhtmestik, võim jne kõik sees, kuid puudu veel vaid need.

Tänase ilusa ilma puhul sai autole ka korra päikest näidatud, et õhuga suurem tolm pealt ära pühkida, jubedalt kutsub sõitma juba.

IMG_3508.JPG.a51876b9af3bf3796382be5619c8ff14.JPG

IMG_3519.JPG.e14a3123f8f7b32b0df1901d265870c6.JPGIMG_3520.JPG.27942e5e280ea49b932ab214c15408c2.JPG

IMG_3554.JPG.b0674024412da0d6cd336bf2ee44f851.JPGIMG_3559.JPG.a96076b8350db301f8d84c68cea18f19.JPG

IMG_3561.JPG.d8316405202e978c2f12591c1dea2d66.JPG

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.