Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_123642

Hei :)

 

Ühel õhtul tööl olles sirvisin autoportaalides ja juhuslikult oli müüki tulnud üks kena masin, millest olin kohe huvitatud. Ainukeseks miinuseks oli see, et hetk kui sain kontakti omanikuga, oli auto juba broneeritud. Õnneks omanik võttis mõne hetke pärast ühendust ning ütles, et auto on taas saadaval. See hetk sai hakatud rohkem auto kohta uurima ning olin kindel, et see saab minu omaks. Kuna auto asus Lätis, Liepajas, siis oli vaja otsima hakata transporti, kuna autol puudu üv, sest see juba tudus garages. Minu õnneks oli eelmise omaniku sõber nii lahke, et aitas auto transportida Eesti. Sealt see armastus esimesest silmapilgust algaski!

 

Autost lähemalt ka:

Mootoriks tal m20b25 stroker

Veermikus on madalvedrustus koos Bilsteini amortidega. Differ on suure korpusega 3,45 lsd. Hetkel veel trummelpidurid aga need vahetuvad ketaspidurite vastu.

Salongis on mustad nahkpolstrid, M-tech1 rool, juhiistmeks on sportiste, tagaiste käetoe ja peatugedega. 

Kere on keevitatud ning üle värvitud 2-aastat tagasi.

Velgedeks on Borbet T 16x9.

 

Kõigist tegevustest annan jooksvalt teada :)

 

received_1658708790857110.jpeg

IMG_20171022_152735.jpg

IMG_20171118_041154.jpg

IMG_20171129_131649_928.jpg

IMG_20171107_161953.jpg

IMG_20171121_202730.jpg

Muudetud , muutis eliise22

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_123690

@GTAMootorivahetus läheb passi kuskil mõne kuu pärast. Ennem vaja pisut tegutseda. Viin korraks värvimisse, sest üks tiivakaar vajas tegemist ja nüüd vaja veel üle värvida. Neljaukseline millegipärast tõesti hakanud sattuma minu kätte. Ju siis minulik, muud midagi:) 

@extreme327 @oo7Blokk on m20b25 ja kaas on 885- lõpuga. Väntvõll on m5730d pealt, nukad 2,3 ja kolvid on ka moditud. Töömaht peaks olema 2,9.

Päris kõike ei mäleta, mis eelmine omanik rääkis.. Kuid võin öelda, et liigub erksamalt kui 141kw 😊

Muudetud , muutis eliise22

comment_123692

Päris hea, mis aju seda kremplit juhib, mis pihustid on  ?  

 

Kui originaal, siis saab selle õige kiibiga päris vägevalt lippama.

 

2,8L ntx on korraliku juhtimisega kõvasti kiirem kui 141kw

Muudetud , muutis oo7

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_124377

Garageelu on täies jõus, sest nüüdseks on trummelpidurid vahetatud ketaspidurite vastu. Kõik uued piduritorud ja voolikud, kettad, klotsid, puksid, kütuse torustik, rattalaagrid,  ning pidurisuppordid sai taastatud.

Külge sai tagasillale ka keevitatud tugevndused, kuna tulevikuplaanid on ilusad. 

Samuti sai natuke tehtud ka keretööd, kuna tagumisel tiivakaarel esines väike roostekahjustus. 

Juhtmestik on üle käidud ning eelnevad vead likvideeritud.

Hetkel on veel vaja LSD diffril vahetada laagrid ja tihendid (igaks juhuks). 

Nüüd tuleb töödega jätkata. :)

 

IMG_20180301_152535_355.jpg

IMG_20180301_223557_185.jpg

IMG_20180301_205916.jpg

IMG_20180302_110518_238.jpg

  • 3 kuud hiljem...
  • 6 kuud hiljem...
  • Autor
comment_129383

Pole päris pikalt siia midagi postitanud, aga see selleks. Auto seisab ilusasti garages. Mootor maas ning laiali võetud, sest suve lõpus tekkis mootorisse "hall ollus" ning jahutusvedelik kadus imeväel. Nüüd sai ette võetud kapotialuse korrastamine, sest auto oli eelnevalt punane ning nüüd värvin kerevärvi. 

Samuti saab mootor ka kõik uued jupid. Loodan kevadeks ta teedele taas saada. Pikka juttu ei ole, sest nüüd tuleb vaid tegutseda. 

IMG_20181208_151220_569.jpg

IMG_20181230_151550.jpg

  • 4 kuud hiljem...
  • Autor
comment_132310

Kaua aega on möödas viimasest postitusest. Auto taas teedel ja kapoti all ikka stroker. 

Nüüdseks madalvedrude asemel Mts technik coilid ning camber plate.

 

Nüüd veel kaks mure - sumbutaja teeb väga jubedat häält. Kes mis lahendust pakub, et poleks sellist plärisevat häält?

Samuti tuled jamavad. Suvalisel hetkel lööb lähituled põlema. Mida peaksin kontrollima? Olen proovinud uut releed, kuid ikka lähevad põlema. 

DSC06560.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.