14. juuli 200816 a Mõtetu teema. Konsulteeri mõne tuning firmaga, saad oma vastuse päris põhjaliku ca 2 minutiga.
14. juuli 200816 a mina pakun. täpsem lahendus ja hind ps-is, kui soovi. Hind on 5-kohaline, arvesta sellega.
14. juuli 200816 a Autor rahakoti paksus võiks jääda alla 5 kohalise numbri ja auto eesmärk oleks Drift.
14. juuli 200816 a mina pakun. täpsem lahendus ja hind ps-is, kui soovi. Hind on 5-kohaline, arvesta sellega. Tahaks ka siis pakkumist saada. Suht ammu võtsin sinuga PS'is ühendust aga ei kippu ega kõppu
29. juuli 200816 a soovin ka teada kuni 120mm madaldusele.eesmärgiks on tänaval sõitmine,ringrada ja ka driftimine.käisin ühest poest küsimas 50000 :shock: kuni 120mm spetsialne ringraja oma ja rääkis midagi et peavad vastu 5000km siis tuleb uued panna.tundub nagu loll jutt? tänud abi eest
29. juuli 200816 a Ka mina olen seda 5000km juttu kuulnud. Tuttav kes sõidab Golf 2 rinkat, rääkis ka, et selle vedrustusega mis tal on, et mõned korrad saaremalt tallinna ja tagasi ja võiks juba vedrustust vahetama hakata
29. juuli 200816 a high performance street/mild track KW Variante1 19900.-lett. KW Variante2 24900.- lett. Erinevus on see, et Variante 2´l saab lisaks vedru kõrgusele reguleerida ka amordi jäikust allasuunas. päris racing värk on sealt ülespoole alates kuskil 2000-2500 eurot.
5. oktoober 200816 a Käisin uurisin Keiseist just hindasid. Jom-i coilid on alates 3600.- ja jäikust regullida ei saa. Kõrgus oli vist 40-80 madalamaks. Kaspar
19. november 200816 a KW 2 E30-le näeb selline välja Variant 3- e ei tehta , kes soovib lähemalt uurida , tel.51 31 201
5. detsember 200816 a KW 2 E30-le näeb selline välja Variant 3- e ei tehta , kes soovib lähemalt uurida , tel.51 31 201 ja selline kukub sülle alates, mis hinnast...
5. detsember 200816 a high performance street/mild track tuning.ee: KW Variante1 19900.-lett. KW Variante2 24900.- lett. võib hr. tatikas pakub odavamalt aga seda küsige otse.
5. detsember 200816 a KW variant 2 hind 20900.00 , tellimisaeg on ca 6 nädalat . Amordid on esipüstikutes vahetatavad Koni sport .
8. oktoober 200915 a Kas kellegil on kogemusi Jamex'i coilidega? Need peaks kätte tulema ca 7000 krooni eest. edit: Make: BMW Model: 3 Series Saloon 6 Cylinder 320i / 323i / 325i / 325e / 324D / 324Td Year: 11/1982 > 05/1993 Type: E30 Part: 150209 MODELS WITH 51MM STRUT ONLY Offering an adjustable drop of between: 40mm - 80mm Front 40mm - 65mm Rear Comprises of: 1x Pair front height adjuster platforms & Springs 1x Pair front fixed rate shock absorbers 1x Pair rear height adjuster platforms & Springs 1x Pair rear fixed rate shock absorbers
14. märts 201014 a on sattunud kätte e34 touring coilover vedrustusega,kas ilmselt pole võimalik vähemalt esimest paari e30 touringul kasutada?
14. märts 201014 a Kui e34 coili keerme osa püstakult ära lõigata ja e30ne püstaku külge keevitada/kinnitada siis saab, aga see agarus ei tasu sul suurt ära. Müü pigem e34 coilid maha ja osta selle eest e30nele kohe sobivad.
23. märts 201014 a Kas kellegil on kogemusi Jamex'i coilidega? Need peaks kätte tulema ca 7000 krooni eest. edit: Make: BMW Model: 3 Series Saloon 6 Cylinder 320i / 323i / 325i / 325e / 324D / 324Td Year: 11/1982 > 05/1993 Type: E30 Part: 150209 MODELS WITH 51MM STRUT ONLY Offering an adjustable drop of between: 40mm - 80mm Front 40mm - 65mm Rear Comprises of: 1x Pair front height adjuster platforms & Springs 1x Pair front fixed rate shock absorbers 1x Pair rear height adjuster platforms & Springs 1x Pair rear fixed rate shock absorbers Kuskohast tellid 7k-ga seda ? Ken
5. november 201014 a tõstaks korra teema üles. Nimelt on selline plaan proovida teha esimestest 51mm püstakutest coiloverid . Leidsin ühe pakkuja kes müüb eraldi selliseid coiloveri tarbeks vedrud + keerme toru mida siis saaks püstaku külge keevitada aga küsimus selles, et seal mõõdud tollides ja ehk on siin pädevaid mehi kes oskaks soovitada mis mõõtu komplekti vaja oleks 51mm püstakule ? http://www.gaz-shocks.co.uk/COIL/COIL.html
5. november 201014 a Tasuks vaadata ka GC valikut, paljud kiidavad seda. Kuigi saab teha ka odavamalt kindlasti. http://www.ground-control-store.com/products/description.php/II=121 Weiteci vedrude kohta olen lugenud palju vastakaid arvamusi. Halvast küljest pidid nad olema vähe pehmed, ning teisest küljest oma omadusi kaotama liiga lühikese aja jooksul. Aga samas seda komplekti ka kiidetakse. Samuti võib ka seda lehekülge sirvida, siin enamasti õpetatakse et kuidas teha. http://volvospeed.com/Mods/diy_coilovers.html Kui ise ei taha teha, siis odavamate poolelt olid vist Jom ja V-maxx. Ei mäleta kas ka KW äkki?
17. detsember 201014 a Keegi Ksport coilide kohta oskab midagi head/halba toota?Just need,võtta arvesse drifti siis http://www.e30-performance.com/84_91_BMW_E30_COILOVERS_SUSPENSION_p/e30-ks-sp.htm ...tahaks paari kuu jooksul otsust langetada
11. jaanuar 201114 a ei hakanud uut teemat tegema aga küsimus selline: Kui ma panen e30-le taha coiloverid(amort koos vedruga) ja originaal vedru võtan vahelt ära, kas see võib kuidagi halvasti mõjuda õõtshoobadele?
kas keegi oskab soovitada mingeid coilovereid E30 nele?