Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
Hermu

324 TD Touring 1991 Hermu

Soovitatud postitused

Tere.

Sai ostetud 5 augustil endale selline isend.

Andmed:
BMW e30 324 2.4 td 85 kw 1991 touring.

Sai ostetud projekti autoks.

Ülevaatus 06.2018.

06.2018 üritan osta teise auto igapäeva autoks, et seda tegema hakata.

005. BMW 324 E30 2.4 TD 85 kw 1991.jpg

DSC_0005.JPG

  • Meeldib 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Üsnagi ilusa masina saab, kui põhjalikult kõik väiksemadki vead ära teha ja autole uus värv anda ja ära chippida. Kindlasti panen ka mõned lisad autosse juurde. Seda veel ei tea, kaua seda autot teen, aga valmis ta saab kindlasti millalgi, sest teen seda autot endale. Müügiplaane ei võta mõttessegi.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

...teen(tegin, ehitatud jne) seda autot endale...

Huvitav mitmes müügikuulutuses mistahes hetkel läbi aegade sellist lauset võib lugeda :D

Autoteemade esimeste postitustega sama teema vist

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Ma ei tea, kuidas ja mis lauseid teised kasutavad, aga ma olen selles kindel, et ei müü edasi.

Seda seetõttu, et tean hiljem, mis tööd on autol tehtud ja mis tööd pean autoga veel tegema.

See on mul viies auto ja ei näe enam mõtet vahetada autosid. Olen sellega väga rahul.

Mu meelest on igati normaalne panna esimesse postitusse kirja auto andmed ja esialgsed plaanid, ning mõned pildid.

Hiljem lihtsalt postitada tehtud töödest vastuseid oma teema alla. Seni, kuni auto valmis saab lõpuks.

 

Pole olemas sellist summat, mis mind paneks autot ära müüma.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mida te kiusate. Varsti ei tee keegi enam mingit teemat. Antke parem nõu ilkumise asemel. Meenutab juba sr.org-i.

  • Haha 1

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuna endal ka 324td ja neid niigi väheks jäänud siis ikkagi 5+. Ainult see, et minu meelest see roheline värv ei sobi kohe mitte kuidagi e30-le. Värvi mustaks/punaseks.

Muudetud , muutis vunts88

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Mul on ka roheline, teine toon küll, aga koledat pole seal miskit. 

 

 Ilkuda pole mõtet, aeg näitab, mis juhtuma hakkab. Edu igal juhul. 

 

Muudetud , muutis kurikristjan

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

@Tom90 Keegi ei ilgugi. Esmalt tuleb selgeks teha, mis teadmised autoomanikul on (ehk küsimuste esitamine) ja siis saab konkreetsemalt nõu hakata andma. SR-iga pole sul mõistlik küll seda foorumit võrdlema hakata. Väga erinevad.

 

@Hermu Positiivne on see, et oled tunduvat arusaanud, et e30 taastamine/ projektiautona ehitamine on äärmiselt ressursikulukas protsess. Kui soovid foorumikaaslastelt nõuandeid jne, siis kirjuta oma plaanid konkreetsemalt välja. Selliselt spetsiifilistes küsimustes oskavad foorumikaaslased ka konkreetsemat nõu anda. 

 

Mis auto VIN- kood on (viimased 7 kohta)? Kas plaanis auto täiesti "pulkadeks" võtta ja alustada kere taastamisest? Mis eesmärgid sul seoses "projektiautoga" konkreetsemalt on (kas ainult chip ja värv või ka mootor täiesti pulkadeks)? Kas taastada originaalkonditsiooni? Mis lisad plaanis täiendavalt autole peale panna?

 

324TD teemasid foorumis suht vähe, seega hoia teemat aktiivsena ja edu!

 

 

Muudetud , muutis TrvP

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kuna olen lõpetanud kutsekooli autotehniku erialal ehk omandanud keskeri hariduse, siis teen enamus töödest autoga ise.

Õiget chip tuningut päris teha ei saagi. Selle ütles tuttav chiptuningu tegija kohe ära. Kuna ma chip tuningu teemal üsna võhik ja ise teha ei oska, siis nõuandest jäi midagi meelde, et ei tea, kas nii vana auto puhul softi saab vahetada, aga kivi peaks saama küll vahetada. Siiski selle nõuande puhul peaks nagu saama mingil määral chippi teha.

Kahjuks see mu esimene BMW ja seepärast alles õpin paljusid BMW eripärasid tundma. Niipalju ma plaanidest reedan, et tahan järgmine suvi osta teiseks autoks e34. Ning Algul e30ne teha valmis ja hiljem e34 teha e30 järgi identseks. Nii värvi, kui kõige muu poolest. Ainus, mis vist erinevaks jääks, oleks mootor. Seda ka sellepärast, et e34 universaalidel pole 2.4 td mootorit tehase poolt. Seda mootorit pandi vaid sedaanidele peale tehastes. Ausalt öeldes mind pole kunagi kriitika ja küsimused häirinud. Mulle isegi meeldib,  kui huvi tuntakse.

Tean et e30 ja e34 identsetekst teha on ülimalt suur kulu kokkuvõttes. Aga arvestan umbes 10 kuni 20 aastaga ja aktiivse investeerimisega aja ja raha poolest.

Ma unistasin põhikoolist saadik BMW'st. Tol ajal oli peamine osta BMW. Mul BMW tuli alles 5'nda autona. Lisan eelmistest autodest pildid ka. E30 ja E34 puhul võlub see, et neil nii väljast kui salongist disain on mu silmis täiuslikud. On ka üks pilt, milliseks eesmärk teha mõlemad BMW'd. Lisan ka selle pildi. Tahan jätta retro tunde, ehk vändaga aknad ja vändaga katuseluuk.

Esimene prioriteet on osta e34 lisaks. Et oleks olemas igapäeva liikur, et saaksin e30 põhjalikult ette võtta. 

Teine prioriteet on osta kanaliga garaaž, ning vajalik kogus tööriistu.

Arvestan sellega, et need aastad ma ei saa sõita e30'ga, kuni auto valmis pole.

Info küsimustele...

Numbrimärk 784AVJ

VIN: viimased seitse kohta...CL30622

Kuna mootor enamjaolt üsna heas seisus, siis kapoti alusel vahetaks vedelikud, filtrid, tihendid ja mõned üksikud vead, mis mootoril on, saan ka korda teha. See oleks väiksem töö.

Põhjaalune on eelmise omaniku poolt tehtud päris hästi ära. Põhja alt peaksin vaid iluravi tegema veidi, aga enamus iluravi tuleks teha kerel. Kõrvalistuja uksel liistu pole ja on liistu kohapeal rusika suurune läbiv rooste... See ainus roostekoht autol. Sellegi pahteldan esialgu ära. Ei tea veel, kas projekti alustades vahetan ukse välja või mitte, aga esialgu peaks uks Eesti kliimas vastu pidama. Seetõttu see kuu pahteldangi augu kinni ära. Sprai roheline värv ka olemas. Sprai värviga olen õppind värvima. Otseselt kobakäpp pole. See väga silma häirida eisalgu ei tohiks.

Plaan: Kere külge jätaks ainult sillad alles, et oleks lihtsam transportida. Siis teeks keretööd ära. Teeks välimuselt võimalikult samasuguseks keredetailide poolest. Ning siis kui välimuselt ühesugune eesmärgi pildiga, siis värviks valgeks ära ja paneks vaid terved asjad külge tagasi ja hakkaks otsima puudu jäävaid osasid. Osaliselt on must nahkkattega sisu, aga osaliselt kaltsusisu. Plaanin täielikult seest nahksisu ja nahkistmed panna autosse. Tahaks ka kõige pisemad ja ebaolulisemad detailid ilusaks saada. Võimalikult puhtaks ja kenaks teha. Eks kui alustan projektiga, siis saan panna nimekirja, mida vaja läheb. Enne pean auto lahti võtma ja kõik nimekirja valmis saama, mida vaja on...

Eesmärk on auto teha välimiselt identseks sellega, mida näete pildil, kus valge bmw... Ning chip tuningu mainisin ees ära juba... Ning veel ei oska öelda, mis lisasid täpsemalt tahaks. Eks lisade pool saab selgeks projekti käigus. Kindlasti tahaks heliisolatsiooni võimalikult põhjalikult ette võtta, et võimalikult vähe autost välja kostuks muusikat. tahaks pagassi spetsiaalse kastiga subwooferikomplekti panna. Kindlasti tahaks ka uued kõlarid panna. Välimiselt võiks olla võimalikult originaal.

Eesmärk võimalikult veatuks teha auto ja võimalikult ilusaks teha iga detail auto juures. Kuigi paljud asjad selguvad alles tegemise käigus.

Hetkel vead: katuseluuk ei tööta, kõrvalistuja ukses läbiv rooste ühe koha peal, käsipidur tuleks peale keerata, klaasipesu ei tööta, tagumine kojamees endistel omanikel ära tuld küljest, kütusepaak tuleks ära parandada või ära vahetada. Hakkab lekkima välja immitsedes, kui üle 35 l paagis kütet. aku veits väsind, kindalaeka käepide ära murdunud, ning tungraud ja varuratas puudu. Rohkem hetkel vigu ei ole märganud. Genekas sai teine pandud, sest vana genekas enam ei laadinud. Talvekad ostsin 50 euro eest, 195/65 R15... Ta sõitis vaid ühe talve ja siis ka vaid nädalavahetustel. Üsnagi heas seisus 4 talvekat. Alpine makk sai ostetud 30 euro eest peaaegu uus.

Esimene audi 80 b3 1.6 TDI 59 kw 1989

Teine skoda felicia LX 1.3i 43 kw 1996

kolmas Chrysler voyager 2.5 TDI 87 kw 1995

neljas Volkswagen vento 1.9 TD 55 kw 1997

Viies juba eelnevalt mainitud... Pildil eesmärk välimiselt.

Eks hoian aktiivsena selle teema tehtud töödega. Iga nõuanne kulub alati ära. Nagu piltidelt näha, siis meeldivad pigem vanakooli autod, millel on isikupärase välimusega kered. Uusi autosid ma väga ei poolda. Õige auto aasta arvu esimene pool ikka 19**. Ma 2000 ja uuemaid väga pole kunagi osta soovind. Kahel klassivennal olid e30ned, ning juhuse tahtel ostsin ühe klassivenna e30ne ära. Teine klassivend müüs juba aastaid tagasi oma e30 ära.

001. Audi 80 b3 1.6 TDI 59 kw 1989.jpg

002. Skoda Felicia LX 1.3i 43 kw 1996.jpg

003. Chrysler voyager 2.5 TDI 87 kw 1995.jpg

004. Volkswagen Vento 1.9 TD 55 kw 1997.jpg

BMW 04.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kaks pilti lisan, mis autost ise teind seest olen. Tagaluuk toimib vägagi hästi. Reklaami mõttes on ka oma koduküla kleeps armatuuril kindalaeka kohal. Roolil peal roolikate. Ise küll roolidest midagi ei jaga, aga juttude põhjal pidi vist olema M3 rool. Alpine makk ka pildil näha. Osad liistud ja katted on kasti sees vanemate juures maal, kuna ostsin pooliku projekti. Esiistmetel istmekatted. Laekate on eelmise omaniku poolt ise liimitud. Karvane must laekate. Katuseluuk ei tööta ja sisemine osa lahti võetud. Pealt kinni teibitud. Katuseluugiga saan veel üsna suurt nööki näha, et see töökorda saada. Tõenäoliselt tuleb tervenisti välja vahetada. Ei tea veel. pole lähemalt huvi tundnud. elektrilised küljepeeglid ja enamus muid asju töötavad hästi. Igat sõitu naudin selle autoga, ning rida 6 juures võlub see, et gaasi andes loksub terve kere kaasa. All on otsetoru. aku pagassis paremas külje sahtlis oma aluse peal. gaasipedaali kate on puudu. Varuosadega tuli kaasa üks katkine gaasipedaali kate... Kui kellelgi oleks pakkuda põrandani ulatuvat gaasipedaali katet, siis novembis või detsembris hea meelega ostaks. Oleks mugavam sõita.

22471409_2011305079145792_842492716_n.jpg

22500748_2011305065812460_902935535_n.jpg

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

Kunagi, kui projekt lõpusirgele jõuab, tahaks selliseid velgi alla.

4 vasakul pildil olevat valuvelge suverehvide jaoks.

4 paremal pildil olevat töödeldud plekkvelge talverehvide jaoks.

Aga enne üritan projektiga lõpusirgele jõuda, kui neid velgi muretsema endale hakkan.

Screen Shot 08-27-17 at 03.20 PM.JPG

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel

El pumbaga saab vabalt chippida, milleks mingit häma ajada. Pidi olema just hea lihtne, et ainult ühte kaarti vaja muuta. 324td peaks tehasest kõik elektrilise pumbaga olema. Meh pump ainult 324d ja 524d, 524td - E28.

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
1 tund tagasi, erxx ütles:

El pumbaga saab vabalt chippida, milleks mingit häma ajada. Pidi olema just hea lihtne, et ainult ühte kaarti vaja muuta. 324td peaks tehasest kõik elektrilise pumbaga olema. Meh pump ainult 324d ja 524d, 524td - E28.

Mul on hea meel, kui targemad ehk BMW'dega rohkem kokku puutunud inimesed teavad BMWdest rohkem rääkida.

Iga tarkusetera ehk teadmine kulub alati ära.

Mulle öeldi, et 2.4 td 85 kw mootoritel pidi achilleuse kannaks olema plokikaas...

Et ei kannata pähe andmist.

Aga samas öeldi ka, et ei juhtu seni midagi plokikaanega, kuni jahutussüsteemil silma peal hoiad, et jahutussüsteem korras on.

Seega peaks töökindel kapotialune küll olema vast.

 

Jaga seda postitust


Postituse link
Jaga teistel saitidel
Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus