Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_119915

Elukaaslane nõudis e30-t. Sai otsitud, aga midagi head silma ei jäänud. Kord ühte klassikalist m50-ga swapitud kupeed vaatama minnes jäi aga antud hoovis silma hoopis üks natuke õnnetu väljanägemisega sedaan pre-FL. Juba eemalt vaadates sain aru, et ilmselt on tegu lihvimata teemantiga. Autol oli parem külg avariiline, tagatiib suht kortsus ja esitiival kergem mõlk, kapott mõlkis, katus mustaks kiletatud, kaubiku toonklaas, OMP-i rool ja mingid OZRacing valuveljed, kuid kõige selle tagant paistis väga hea komplektsus, täiesti tugev kere ja muul moel suhteliselt rikkumata e30. i-le täpi pani LS 144k. Peale pikkasid läbirääkimisi õnnestus auto ära osta. Hinda küll osati küsida, aga noh odavamaks need autod enam ei muutu. Jutu järgi kunagi BMW-de lammutusega tegeleva Igori omanduses olnud masin, kinnitada, ega ümber lükata ei oska. Kereremondi jäljed olen siiamaani leidnud ainult ühelt tagumiselt nurgalt, muus osas tundub sirge. Peale ostu remont sai ka tehtud ilma B-kategooria juppideta, niiet kõik istub peaaegu nagu tehasest. Kahjuks peale ostu kohe väga pilte ei teinud, liiga inetu oli vist :D

IMG_1235.JPG.a44afab63f5a6d475b6622a307000783.JPG

 

IMG_0853.JPG.b053d70ef59a989c6a29921695e0d042.JPG

 

IMG_0794.JPG.6fed1a4dcb883b79fad6628b8ca58ade.JPG

 

Varustuse poole pealt tehasest tulnud ABS-i, laiemate rataste, roolivõimu ja automaatkastiga. Hiljem on lisatud tagumine kardin ja nn. helipakett, välimuse poole pealt veel õnneks värvimata tagatiib.

 

Peale soetamist sai auto sirgeks aetud ja värvitud umbes 50% ulatuses, eemaldatud erinev tuuning, tagumised madaldusvedrud asendatud 4x ST suspensioni vedrude ja Bilstein B8-tega, lisaks igasugu hoolde- ja remonttööd ning üldiselt kogu välimus ja salong üle käidud. Toas leidis mingi aftermarket maki asemel koha Bavaria makk, kuhu on lisatud aux ja Zenderi rool, mis aastal 84 toodetud, kuid esimeset korda sai kasutust antud auto peal. Kõik mõistliku hinnaga kroomdetailid auto küljes on uued ja ebamõistliku hinnaga poleeritud, vahatatud, pestud ja muidu hõõrutud :D

 

18553101_1427919377274757_635368586_o.jpg.87f15fd6052e0c69e80cbb1b15a016c9.jpg

 

18339294_1434148259975142_961802790_o.jpg.a935f23d22e0a9d285273923720be799.jpg

 

Välimuse poole pealt sai originaalplekid koos ilukilpidega (neid tegelt ostsin paar tk veel juurde, et oleks ilus OE komplekt ka võtta :D) garaaži tõstetud ja alla keeratud 17" Dare RS Replicad, kuhu peale installitud ümber modifitseeritud e34 ilukilbid. Nii sai natuke aega sõidetud, aga ei sobinud kuidagi meile see teadmine, et kuigi ilukilbi all, on siiski tegu RS replicatega, mis on vist igal 2. e30-l all, või vähemalt all olnud mingil ajahetkel, lisaks tundus ikka see 17" liiga suur, eriti just kroomstangedega auto all.

 

18362078_1522353781131651_2071028228_o.jpg.1b3fb5e686c9b47be750f4359a97f399.jpg

18300095_687459754779041_4792521488961896448_n.jpg.14706687a343be4438d8904e9ae0c733.jpg

 

 

18381945_1942484199321174_8956927332556210176_n.jpg.caa528b8e15dabf099b1f7922a20e946.jpg

 

Uuteks velgedeks sai 16" Ronal R9-d. Lisaks velgedele läks ka auto natuke madalamaks (puristide rahustuseks, originaalvedrustus sai garagesse konserveeritud, BMW kirjaga amortidest on kahjuks saanud ainult "jalgrattapumbad") Hetkel ootame BC Racing coiloverite ja uute adapterite järgi, et esirataste suht radikaalset ET-d (mis praegu on terve ring-6 :D) natuke vähendada, saada ca. 1 kraad camberit ette ja üldist sõidumugavust tõsta. Esimesed coilid ilmselt installin samamoodi teiste püstakute külge, et saaks vajadusel OE juppe tagasi panna. Hetkel ka veel terve ring tooni autol peal, kuid selle eemaldab siiski. Tuleb silmad lahti hakata hoidma pronksklaaside jaoks :)

 

IMG_0977.JPG.93e98e315a89da66052019f3c3ea3022.JPGIMG_0973.JPG.3554d878b0f7ddac494bb2e1041aeff7.JPG

 

19623380_1791404947838517_8738129449251241984_n.jpg.373e06837e7bf8c1980112ba159c9e43.jpg

 

18723502_1880889948792759_1964769833648128000_n.jpg.49ae51dbb39468bfe2a1eb7f4d158b42.jpg

 

19955425_1485624781502958_8264985191815053312_n.jpg.12a65aae05c4004f4f5c5d2296cf6748.jpg

 

Hetkel oleme suutnud läbisõidule vast tugevad 500km juurde kerida, ehk Augusti kuus tekib aega temaga sõitma ka hakata natuke. Veljed võiks kah mingi hetk üleni ära poleerida.

 

Tulevikuplaanide tarbeks sai koju lohistatud üks Ring BMW Style 3-sid ja igaksjuhuks ka Style15. Esimestest loodaks talvel hakata 3-pc rattaid ehitama, eks ole näha, kas ka õnnestub. Tehnikat muuta ei plaani, praegune m10 + 4käiku automaat on enam kui piisav mõnusaks kruiisimiseks, korra tuleb ta lihtsalt natuke laiali kiskuda, et ühest tüütust õlilekkest lahti saada ja välimust natuke värskendada. Muuseas esimest korda paremat jalga sirutades oli isegi päris positiivne emotsioon, jaksab see vanakooli raud isegi möödasõitu teha, kartsin umbes sama tulemust nagu kulunud nukaga M40-ga :D

 

 

 

 

Muudetud , muutis tns1

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_120042

BC-d ja adaptrid jõudsid, loodan selle nädalaga külge saada, siis vast kannatab youngtimer campile välja minna autoga. Leidsin pronksklaasid ka, aga lõpuks selgus, et ringist 2 tagumist klaasi on jalutama läinud, niiet olen avatud terve klaasiringi pakkumistele (tuuleklaas pole oluline). Style3 sai ka toodud, maadlen nüüd veljearvutuste jms. Et teha 3-osaliseks need (siinkohal teine küsimus - äkki kellegil laenuks pakkuda nt BBS 16" lipi või mõnda muud levinumat, tahaks mõõtmiseks kasutada)

 

IMG_1276.JPG.a2937f95db4f6462a1b659fc54f318b8.JPG

 

Vahelduse mõttes proovin vist mingi hetk alla ka niinimetatud 16" Bottle Capse, ehk Style 15-t Kahjuks pre all ühtegi pilti pole leidnud, aga FL all tunduvad suht huvitavad. Need veljed on õnneks märksa paremas korras, kui need style 3-d :D

 

bsmvemX.jpg.87d4eff69af6abdc6a57505449ff0517.jpg

 

 

 

 

Muudetud , muutis tns1

  • Autor
comment_120079

Coilid said alla, rattad mahuvad nüüd, homme saab vast paika timmitud ja sõidukorda jälle

IMG_1290.JPG.f7c1282a177cbffe4b3f69103fc42fa9.JPG

 

IMG_1292.JPG.5c74a7b007ed2319df06a995889c3234.JPG

 

Muuseas seal garages parasjagu 9 e30t.   1x m3, 2x318iS, 1x 325iX 2xpre-face sedaan, 1xFL kupee, 1xFL sedaan 1x pre-face cabrio. Soliidne "kogu" :ipb-happy-smile:

Muudetud , muutis tns1

  • Autor
comment_120139

Coilid all, sõita jube hea, aga nagu ikka, asjad päris plaanipäraselt ei lähe. Sai garages coil enamvähem paika timmitud eeldusega, et uued rehvid lähevad (või üldse veljed) kohe alla ja hetkel mahuvad rattad ära. "Komandant" hüppas rooli ja pilootis auto Viimsist nõmmele, selle vahemaaga aga coil vajus nii palju, et maja ees manööverdades jooksis ratas tiiba sisse ja tegi kahjustused värvile. Youngtimer jääb seekord ära ja augusti keskpaigal võtab maaler uuesti auto ette. Vähemalt sõita on nende BC-dega ikka sigamõnus.

 

 

IMG_1300.JPG.9d15696dd08bbc81f6a7202bfe2b4876.JPG

 

IMG_1301.JPG.b43c5f090cc042b38decf00be0405ac3.JPG

Muudetud , muutis tns1

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_120668

Ei tahtnud tiibasid rohkem rikkuda, lisaks on läbi saanud hetkel ÜV ja kuna sai šarniirid ja coilid korraga tehtud, siis vajab ka hädasti sillastendi. Tundus lihtsam plaadile tõmmata ja muretult kohale viia, kui sõitma hakata.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_120901

Värvitud sai esimesed tiivad, üks tagumine tiib ja iluvõre all olev väike liist. Ette läksid uued rehvid ja sai ka sillastend tehtud. Genekapuksid ka uued, nüüd peaks veel aega leidma, et ulmeline õlileke ülesse leida. Ei tahaks uskuda, et vända tagumine simmer (soovmõtlemine tegelt :D Kes seda automaati ikka viitsib maha võtta) ja siis ehk saaks korra jälle teisele parkimiskohale sõita autoga :D 

 

 

Talveks ka nokitsemast

IMG_1441.JPG.db442cbda4c620dfdd0df724194c84d3.JPG

 

Tegelt jäävad kodarad ka näha, kuna teen face-mountina, sai lihtsalt mõõtmiste vahepeal pilt tehtud. Ehk saan OZ-i lippidega hakkama...

Muudetud , muutis tns1

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_121267

Kuna midagi tarka kirjutada väga pole, peale selle, et tehnilised probleemid kõik lahendatud ja nüüd on natuke aega lausa sõidetud, siis panen lihtsalt 2 pilti.

 

 

Toonklaasi võtsin ka eest ära, oli teist natuke liiga palju :D Ikka oleks pronksikarva klaase vaja20394088_1960631847542075_5283193512228028416_n.jpg.3ebf84e66359bfd4e99fb23624887b15.jpg

 

21434107_126847201294436_6714648610962669568_n.jpg.6d2d6009eeacab884d5c592fbb454e0c.jpg

Muudetud , muutis tns1

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_121987

Viisin auto sōbra kätte, tegi kōik talvehoiustuseks vajaliku ära ja viis veel talvekorterisse ka :ipb-smile: originaalistmed läksid sisse ja sisu sai keemilise ning väljast korralik pesu ja vaha.

 

 

F73D933B-13F3-4F2C-93E1-A39910660EE1.jpeg.c527ce6f104b2c5ea3753bbe73b4a06d.jpeg

9D32A715-2FD6-4BA7-A84B-E84D510E0292.jpeg.b8be3b80ed368cf204d4190ed666d261.jpeg

F019FD6B-DA64-4A28-A104-F4D4DC7DE70E.jpeg.bff39056a0049b85ac29e4222c78b323.jpeg

 

kevadeni!

 

Avalik kiidulaul Viimsi kummiproffist Kristjan Kaarele ka, tänud!

 

 

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.