Elukaaslane nõudis e30-t. Sai otsitud, aga midagi head silma ei jäänud. Kord ühte klassikalist m50-ga swapitud kupeed vaatama minnes jäi aga antud hoovis silma hoopis üks natuke õnnetu väljanägemisega sedaan pre-FL. Juba eemalt vaadates sain aru, et ilmselt on tegu lihvimata teemantiga. Autol oli parem külg avariiline, tagatiib suht kortsus ja esitiival kergem mõlk, kapott mõlkis, katus mustaks kiletatud, kaubiku toonklaas, OMP-i rool ja mingid OZRacing valuveljed, kuid kõige selle tagant paistis väga hea komplektsus, täiesti tugev kere ja muul moel suhteliselt rikkumata e30. i-le täpi pani LS 144k. Peale pikkasid läbirääkimisi õnnestus auto ära osta. Hinda küll osati küsida, aga noh odavamaks need autod enam ei muutu. Jutu järgi kunagi BMW-de lammutusega tegeleva Igori omanduses olnud masin, kinnitada, ega ümber lükata ei oska. Kereremondi jäljed olen siiamaani leidnud ainult ühelt tagumiselt nurgalt, muus osas tundub sirge. Peale ostu remont sai ka tehtud ilma B-kategooria juppideta, niiet kõik istub peaaegu nagu tehasest. Kahjuks peale ostu kohe väga pilte ei teinud, liiga inetu oli vist
Varustuse poole pealt tehasest tulnud ABS-i, laiemate rataste, roolivõimu ja automaatkastiga. Hiljem on lisatud tagumine kardin ja nn. helipakett, välimuse poole pealt veel õnneks värvimata tagatiib.
Peale soetamist sai auto sirgeks aetud ja värvitud umbes 50% ulatuses, eemaldatud erinev tuuning, tagumised madaldusvedrud asendatud 4x ST suspensioni vedrude ja Bilstein B8-tega, lisaks igasugu hoolde- ja remonttööd ning üldiselt kogu välimus ja salong üle käidud. Toas leidis mingi aftermarket maki asemel koha Bavaria makk, kuhu on lisatud aux ja Zenderi rool, mis aastal 84 toodetud, kuid esimeset korda sai kasutust antud auto peal. Kõik mõistliku hinnaga kroomdetailid auto küljes on uued ja ebamõistliku hinnaga poleeritud, vahatatud, pestud ja muidu hõõrutud
Välimuse poole pealt sai originaalplekid koos ilukilpidega (neid tegelt ostsin paar tk veel juurde, et oleks ilus OE komplekt ka võtta :D) garaaži tõstetud ja alla keeratud 17" Dare RS Replicad, kuhu peale installitud ümber modifitseeritud e34 ilukilbid. Nii sai natuke aega sõidetud, aga ei sobinud kuidagi meile see teadmine, et kuigi ilukilbi all, on siiski tegu RS replicatega, mis on vist igal 2. e30-l all, või vähemalt all olnud mingil ajahetkel, lisaks tundus ikka see 17" liiga suur, eriti just kroomstangedega auto all.
Uuteks velgedeks sai 16" Ronal R9-d. Lisaks velgedele läks ka auto natuke madalamaks (puristide rahustuseks, originaalvedrustus sai garagesse konserveeritud, BMW kirjaga amortidest on kahjuks saanud ainult "jalgrattapumbad") Hetkel ootame BC Racing coiloverite ja uute adapterite järgi, et esirataste suht radikaalset ET-d (mis praegu on terve ring-6 :D) natuke vähendada, saada ca. 1 kraad camberit ette ja üldist sõidumugavust tõsta. Esimesed coilid ilmselt installin samamoodi teiste püstakute külge, et saaks vajadusel OE juppe tagasi panna. Hetkel ka veel terve ring tooni autol peal, kuid selle eemaldab siiski. Tuleb silmad lahti hakata hoidma pronksklaaside jaoks
Hetkel oleme suutnud läbisõidule vast tugevad 500km juurde kerida, ehk Augusti kuus tekib aega temaga sõitma ka hakata natuke. Veljed võiks kah mingi hetk üleni ära poleerida.
Tulevikuplaanide tarbeks sai koju lohistatud üks Ring BMW Style 3-sid ja igaksjuhuks ka Style15. Esimestest loodaks talvel hakata 3-pc rattaid ehitama, eks ole näha, kas ka õnnestub. Tehnikat muuta ei plaani, praegune m10 + 4käiku automaat on enam kui piisav mõnusaks kruiisimiseks, korra tuleb ta lihtsalt natuke laiali kiskuda, et ühest tüütust õlilekkest lahti saada ja välimust natuke värskendada. Muuseas esimest korda paremat jalga sirutades oli isegi päris positiivne emotsioon, jaksab see vanakooli raud isegi möödasõitu teha, kartsin umbes sama tulemust nagu kulunud nukaga M40-ga
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Elukaaslane nõudis e30-t. Sai otsitud, aga midagi head silma ei jäänud. Kord ühte klassikalist m50-ga swapitud kupeed vaatama minnes jäi aga antud hoovis silma hoopis üks natuke õnnetu väljanägemisega sedaan pre-FL. Juba eemalt vaadates sain aru, et ilmselt on tegu lihvimata teemantiga. Autol oli parem külg avariiline, tagatiib suht kortsus ja esitiival kergem mõlk, kapott mõlkis, katus mustaks kiletatud, kaubiku toonklaas, OMP-i rool ja mingid OZRacing valuveljed, kuid kõige selle tagant paistis väga hea komplektsus, täiesti tugev kere ja muul moel suhteliselt rikkumata e30. i-le täpi pani LS 144k. Peale pikkasid läbirääkimisi õnnestus auto ära osta. Hinda küll osati küsida, aga noh odavamaks need autod enam ei muutu. Jutu järgi kunagi BMW-de lammutusega tegeleva Igori omanduses olnud masin, kinnitada, ega ümber lükata ei oska. Kereremondi jäljed olen siiamaani leidnud ainult ühelt tagumiselt nurgalt, muus osas tundub sirge. Peale ostu remont sai ka tehtud ilma B-kategooria juppideta, niiet kõik istub peaaegu nagu tehasest. Kahjuks peale ostu kohe väga pilte ei teinud, liiga inetu oli vist
Varustuse poole pealt tehasest tulnud ABS-i, laiemate rataste, roolivõimu ja automaatkastiga. Hiljem on lisatud tagumine kardin ja nn. helipakett, välimuse poole pealt veel õnneks värvimata tagatiib.
Peale soetamist sai auto sirgeks aetud ja värvitud umbes 50% ulatuses, eemaldatud erinev tuuning, tagumised madaldusvedrud asendatud 4x ST suspensioni vedrude ja Bilstein B8-tega, lisaks igasugu hoolde- ja remonttööd ning üldiselt kogu välimus ja salong üle käidud. Toas leidis mingi aftermarket maki asemel koha Bavaria makk, kuhu on lisatud aux ja Zenderi rool, mis aastal 84 toodetud, kuid esimeset korda sai kasutust antud auto peal. Kõik mõistliku hinnaga kroomdetailid auto küljes on uued ja ebamõistliku hinnaga poleeritud, vahatatud, pestud ja muidu hõõrutud
Välimuse poole pealt sai originaalplekid koos ilukilpidega (neid tegelt ostsin paar tk veel juurde, et oleks ilus OE komplekt ka võtta :D) garaaži tõstetud ja alla keeratud 17" Dare RS Replicad, kuhu peale installitud ümber modifitseeritud e34 ilukilbid. Nii sai natuke aega sõidetud, aga ei sobinud kuidagi meile see teadmine, et kuigi ilukilbi all, on siiski tegu RS replicatega, mis on vist igal 2. e30-l all, või vähemalt all olnud mingil ajahetkel, lisaks tundus ikka see 17" liiga suur, eriti just kroomstangedega auto all.
Uuteks velgedeks sai 16" Ronal R9-d. Lisaks velgedele läks ka auto natuke madalamaks (puristide rahustuseks, originaalvedrustus sai garagesse konserveeritud, BMW kirjaga amortidest on kahjuks saanud ainult "jalgrattapumbad") Hetkel ootame BC Racing coiloverite ja uute adapterite järgi, et esirataste suht radikaalset ET-d (mis praegu on terve ring-6 :D) natuke vähendada, saada ca. 1 kraad camberit ette ja üldist sõidumugavust tõsta. Esimesed coilid ilmselt installin samamoodi teiste püstakute külge, et saaks vajadusel OE juppe tagasi panna. Hetkel ka veel terve ring tooni autol peal, kuid selle eemaldab siiski. Tuleb silmad lahti hakata hoidma pronksklaaside jaoks
Hetkel oleme suutnud läbisõidule vast tugevad 500km juurde kerida, ehk Augusti kuus tekib aega temaga sõitma ka hakata natuke. Veljed võiks kah mingi hetk üleni ära poleerida.
Tulevikuplaanide tarbeks sai koju lohistatud üks Ring BMW Style 3-sid ja igaksjuhuks ka Style15. Esimestest loodaks talvel hakata 3-pc rattaid ehitama, eks ole näha, kas ka õnnestub. Tehnikat muuta ei plaani, praegune m10 + 4käiku automaat on enam kui piisav mõnusaks kruiisimiseks, korra tuleb ta lihtsalt natuke laiali kiskuda, et ühest tüütust õlilekkest lahti saada ja välimust natuke värskendada. Muuseas esimest korda paremat jalga sirutades oli isegi päris positiivne emotsioon, jaksab see vanakooli raud isegi möödasõitu teha, kartsin umbes sama tulemust nagu kulunud nukaga M40-ga
Muudetud , muutis tns1