Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Soovitatud postitused

tänud kaasrullijad :)

põhjalikult on tehtud kere pealtpoolt, põhjaalune tahab veel nokitsemist ja arvatavasti ka keevitamist siit-sealt, siis oleks ideaalses seisus see kere!

Velg ei ole keskin :wink:

Tegu OZ valikust veljega

esimesed on 8 laiad, tagumised 9 laiad ja tolle 17 :)

koopaservi taga pole veel podida jõudnud sest ajast jäi väheks.

seni võite nõu anda kuidas neid kõige ohutum teha on :)

Täna oli jälle eero karvane käsi mängus :lol:

Sain kätte amordilaagrid esimesed.....no ja muidugi TOPRAN :D

Kuna see masin hakkab olema linnasõidus igapäevaselt siis viskasin

hetkel plast-alu pukside mõtted prügikasti. Tagasilla suuri pukse aitan

kaasa klaasiliimiga, usun et enamus teab seda trikki 8)

ahhjaaa.......eerole veel üks täpikeste rida

* pidurisüsteemi voolikud (6 tükki)

* e36 tagumised piduriklotsid

* e38 730i piduriklotsid esimesed

* õõtsapuksid tagumised

midagi kindlalt veel kui meelde tuleb, praegu aga vaja puhata :)

  • 2 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...

Pikalt lolli juttu ajada ei viitsi, pildid :D :

LSD Unit

dsc02379qg6.jpg

dsc02394zu0.jpg

Suur korpus laiali võetud:

dsc02389bl9.jpg

dsc02388ya7.jpg

dsc02393zo8.jpg

Sai kenasti masin treilalt maha jälle võetud ja tagasi hoovipeale mätta

otsa istuma jäetud.....(teatud põhjustel)

dsc02381mx7.jpg

dsc02397xz9.jpg

Sai siis taaskord kõik kama välja tiritud ja vaadatud mis sis ikka veel puudu on

dsc02391fz9.jpg

Tere,

Mootor on sellel pildil kuudis :D

picture033bf1.jpg

Nüüd läheb totalisaator käima, kes pakub täppi millega tegu 8)

Mina pakun M50B25, kuigi paistab reas neljane

Ära väga kauaks skeletti välja jäta, saad muidu otsast alata varsti.

terv

A

:D Mootor on, aga see on kõik pulkadeks kakutud, et uued osad sisse saada

aga kuna mul ajaga seis suhteliselt jama, siis ostan arvatavasti raimo mootori

sest see on täpselt see mootor mille mina oma juppidest kokku saaks.

Raimo mootor läheb vahele ja enda jupihunnik jääb siis varuosadeks. :)

EDIT:

see mootor oli tõesti R4 ja 1,8 IS mis praeguseks müüdud.

Õige mootor omab kubatuuri 2800cc 8)

Skeleti viin arvatavasti ikka värvi okt algul ja seejärel katusealla :)

Sügav kummardus - lahe asi tuleb. Ise hiilisin samuti selliseid velgi, aga loobusin kahel põhjusel - ei tahtnud poekärule mõttetut raha alla panna (selleks on üks teine projekt) ja ei soovinud ka tiivakaari laiemaks ehitada. Praktika tõestas kahjuks vastupidist - ka piimakäru omahind on tänaseks laes ja värvida/siluda tuli autot ikkagi. OZ on omal ajal tootnud seda mudelit ka E30-le sobiva poldivalemiga, kuid neid on väga vähe liikumas...

Kas kellelgi on ka reaalset kogemust poly-puksidega? Teoreetiliselt peaks need rohkem auto kere lõhkuma, aga praktikas? Ma ei pea silmas sekundeid auto tolmuks pudenemisel, rohkem nagu praod keres jne. E36 puhul mina olulist vahet ei täheldanud, eeskätt seepärast, et E36 oli originaalis juba vedelam ning läheb suhteliselt kiirelt pehmeks.

üldjuhul nende polü. puksidega see asi et mõeldud ikkagi rajale. Meie

kõigi õnnetuseks on eesti teed sellises olukorras kus polü puksid ei tulegi

kõnealla just täpselt selle pärast mida me tunneme oma tagumikuga.

Kui orig puksiga vahetad sillaosi, siis polüga tuleks hakata ka kere

remondile mõtlema, siia alla kuuluvad siis ka PowerFlex'id kahjuks.

Tänaval liigub suht palju masinaid mis on powerflexiga järgi aidatud aga

strut'e enamjaolt neil ühelgi pole, ning loomulikult kõvad vedrud ja madala

profiiliga rehv, see kõik näeb kena ja "sexy" välja aga keegi ei mõtle

mis kerega saab.....

Mina lähen hetkel originaal pukside peale + klaasiliimi natuke.

Hakkan liiklema sellega tuleval suvel igapäevaselt ja ei taha suve

lõpuks invaliid olla :D

üldjuhul nende polü. puksidega see asi et mõeldud ikkagi rajale. Meie

kõigi õnnetuseks on eesti teed sellises olukorras kus polü puksid ei tulegi

kõnealla just täpselt selle pärast mida me tunneme oma tagumikuga.

Kui orig puksiga vahetad sillaosi, siis polüga tuleks hakata ka kere

remondile mõtlema, siia alla kuuluvad siis ka PowerFlex'id kahjuks.

Tänaval liigub suht palju masinaid mis on powerflexiga järgi aidatud aga

strut'e enamjaolt neil ühelgi pole, ning loomulikult kõvad vedrud ja madala

profiiliga rehv, see kõik näeb kena ja "sexy" välja aga keegi ei mõtle

mis kerega saab.....

Mina lähen hetkel originaal pukside peale + klaasiliimi natuke.

Hakkan liiklema sellega tuleval suvel igapäevaselt ja ei taha suve

lõpuks invaliid olla :D

sama juttu olen siin mitmele powerflex puksi ihaldajale rääkinud!

Mul Subarul kõik sillapuksid (36tk) PowerFlexid ja ausaltöeldes suurt vahet küll aru ei saanud jäikuses.

Ei kurda midagi ja ka E30-nel näiteks esimeste õõtsapukside vahetusega mingit vahet ei täheldanud.

IMO Eestis tulekski ainult selliseid jäigemaid pukse kasutada, et neid mitte 5x aastas vahetada nagu originaal detaile paljudel autodel (eriti Saksa toodangul).

Tänud vastajatele - mul on tegelikult tegu juba tehtud, kõik tagumised puksid lähevad poly peale, saan end lohutada vaid väikese läbisõiduga - ma sõidan oma rullikaga aastas hädapärast õlivahetusnormi täis - eks vaatame. Ega need strut-barid ka suurt midagi anna - paned külge, ajad esi- ja tagaosa jäigaks ning tulemuseks on juhiukse kohal katuses volt või kaks. Fassongi hoiaks ainult puur.

tänavaautol EI TOHI puuri olla...

EAL Litsensiga autod võivad tänaval liigelda.

Sõita EAL'is registreeritud võistlustele või EAL'is registreeritud treeningule.

See, kui mõnimees kuritarvitab EALi litsentsi, on tema isiklik mure ja probleem.

nagu juba minisin siis teatud asjaoludel polnud võimalik värvijal asja ette võtta

seisis mul masin pikalt treilal aga nüüd tegin otsuse, et enne aastavahetust seda

masinat enam ei liiguta ja läheb ära katuse alla oma aega ootama, õigemini

ootama aega mil mina soomemaalt priiks saan ehk sis aastavahetust!

vahepeal sai lastud hunnik juppe liivapritsi viia:

* stabikad mõlemad

* esisilla tala

* tagasilla tala

* differ

* taga õõtsad

* bensiinipaak (muidu oli korralik aga tahtis iluravi)

* kõiksugused väiksed sillaosad veel.

Väljalaske osas sai nüüd sis ka otsus langetatud, idee mis tuli nõuab varuratta

koha välja lõikamist. Paljud asjad ei lähe nii nagu sooviks, seega kulub iga väiksema

liigutuse tegemiseks meeletu aeg.

Ka veljed saavad värske välimuse kui lõpuks õige võtme saan xjan käest :)

..mille kuramuse pärast ei või olla puuri :evil: (fuck the ... )

Jeebi raibetega sõidavad küll , torujupid ees-taga ..küljepeal .

Tundub nagu vähe ohtlikum jalakäiale , kui puur salongis .

Kui jalakäia reeglina klaasi lendab ..pole sel ju midagi pistmist turvapuuriga .

Nagu Tartu mnt ..puhul ei või ka kunagi teada , kes või millal võib sinu elu ohustama hakatakse :wink:

Puur peaks käima salongis ikka enese turvalisuse pärast ( ..et omal hing sisse jääks ) . :!:

Pealegi hoiab puur salongi osa tervena ( kus sa ise oled ) ..esiosa deformeerub enivei .

..kui suudetakse nn. jalakäiatele ohutumad torujupid ette ..jne teha ..siis mis moodi ei ole võimalik ehitada legaalseid tänavapuure ???

Puur tuleb üritada peita , valada kondlid ümber ..ja mis neil õelda on ??? ..pole ju puuri ! ..lagi ja ülejäänud on lihtsalt nii ..kuna mulle meeldib ! ( ...emasele ..sauaga ..sõbrale :evil: ) . :D

Stagana aegne ühiskond või kellegi jonn ...midagi targemat mul küll sellepeale õelda ei ole :lol:

tuleb lihtsalt ignoreerida 8)

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus