xemm Postitatud 17. august 2008 Jaga Postitatud 17. august 2008 Hea töö! Silm puhkab selliste piltide peale tehtud töödest. Ootan huviga milline see kõige mustem must E30 peal välja näeb. Golf 2 peal nägi küll välja superlux. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
volde Postitatud 17. august 2008 Jaga Postitatud 17. august 2008 Edu jõudu ja muidugi suurt paksu rahapakki. Tahaks juba tänavapildis näha... Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Matu90 Postitatud 17. august 2008 Jaga Postitatud 17. august 2008 Siit on küll midagi ülekinat tulemas. Jõudu ja jaksu selle suure ettevõtmise puhul. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 17. august 2008 Autor Jaga Postitatud 17. august 2008 tänud kaasrullijad põhjalikult on tehtud kere pealtpoolt, põhjaalune tahab veel nokitsemist ja arvatavasti ka keevitamist siit-sealt, siis oleks ideaalses seisus see kere! Velg ei ole keskin :wink: Tegu OZ valikust veljega esimesed on 8 laiad, tagumised 9 laiad ja tolle 17 koopaservi taga pole veel podida jõudnud sest ajast jäi väheks. seni võite nõu anda kuidas neid kõige ohutum teha on Täna oli jälle eero karvane käsi mängus Sain kätte amordilaagrid esimesed.....no ja muidugi TOPRAN Kuna see masin hakkab olema linnasõidus igapäevaselt siis viskasin hetkel plast-alu pukside mõtted prügikasti. Tagasilla suuri pukse aitan kaasa klaasiliimiga, usun et enamus teab seda trikki 8) ahhjaaa.......eerole veel üks täpikeste rida * pidurisüsteemi voolikud (6 tükki) * e36 tagumised piduriklotsid * e38 730i piduriklotsid esimesed * õõtsapuksid tagumised midagi kindlalt veel kui meelde tuleb, praegu aga vaja puhata Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 30. august 2008 Autor Jaga Postitatud 30. august 2008 Täpsemalt siis tegu OZ Futura veljega 8) http://www.felgen-garage.de/Showcars/Florie30.html Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 31. august 2008 Jaga Postitatud 31. august 2008 E30 kaks kõige kõvemat velge ongi OZ Futura ja BBS RS. Mõned nädalad tagasi saksas oli au näha ühte musta cabriot laiade OZ Futura-tega. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 31. august 2008 Autor Jaga Postitatud 31. august 2008 M-Tech loodan et kunagi kui auto valmis ja raha üle hakkab jääma, siis tuleks praeguste velgede kõrvale just RS 8) sellega on aga jama, kuna raha ei jää kunagi projekti kõrvalt üle nagu sa isegi tead Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 8. september 2008 Autor Jaga Postitatud 8. september 2008 Pikalt lolli juttu ajada ei viitsi, pildid : LSD Unit Suur korpus laiali võetud: Sai kenasti masin treilalt maha jälle võetud ja tagasi hoovipeale mätta otsa istuma jäetud.....(teatud põhjustel) Sai siis taaskord kõik kama välja tiritud ja vaadatud mis sis ikka veel puudu on Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kalmer Postitatud 9. september 2008 Jaga Postitatud 9. september 2008 Muljetavaldav. KUS MOOTOR ON??? Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Metalheart Postitatud 9. september 2008 Jaga Postitatud 9. september 2008 Tere, Mootor on sellel pildil kuudis Nüüd läheb totalisaator käima, kes pakub täppi millega tegu 8) Mina pakun M50B25, kuigi paistab reas neljane Ära väga kauaks skeletti välja jäta, saad muidu otsast alata varsti. terv A Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. september 2008 Autor Jaga Postitatud 9. september 2008 Mootor on, aga see on kõik pulkadeks kakutud, et uued osad sisse saada aga kuna mul ajaga seis suhteliselt jama, siis ostan arvatavasti raimo mootori sest see on täpselt see mootor mille mina oma juppidest kokku saaks. Raimo mootor läheb vahele ja enda jupihunnik jääb siis varuosadeks. EDIT: see mootor oli tõesti R4 ja 1,8 IS mis praeguseks müüdud. Õige mootor omab kubatuuri 2800cc 8) Skeleti viin arvatavasti ikka värvi okt algul ja seejärel katusealla Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kaido S Postitatud 9. september 2008 Jaga Postitatud 9. september 2008 Sügav kummardus - lahe asi tuleb. Ise hiilisin samuti selliseid velgi, aga loobusin kahel põhjusel - ei tahtnud poekärule mõttetut raha alla panna (selleks on üks teine projekt) ja ei soovinud ka tiivakaari laiemaks ehitada. Praktika tõestas kahjuks vastupidist - ka piimakäru omahind on tänaseks laes ja värvida/siluda tuli autot ikkagi. OZ on omal ajal tootnud seda mudelit ka E30-le sobiva poldivalemiga, kuid neid on väga vähe liikumas... Kas kellelgi on ka reaalset kogemust poly-puksidega? Teoreetiliselt peaks need rohkem auto kere lõhkuma, aga praktikas? Ma ei pea silmas sekundeid auto tolmuks pudenemisel, rohkem nagu praod keres jne. E36 puhul mina olulist vahet ei täheldanud, eeskätt seepärast, et E36 oli originaalis juba vedelam ning läheb suhteliselt kiirelt pehmeks. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. september 2008 Autor Jaga Postitatud 9. september 2008 üldjuhul nende polü. puksidega see asi et mõeldud ikkagi rajale. Meie kõigi õnnetuseks on eesti teed sellises olukorras kus polü puksid ei tulegi kõnealla just täpselt selle pärast mida me tunneme oma tagumikuga. Kui orig puksiga vahetad sillaosi, siis polüga tuleks hakata ka kere remondile mõtlema, siia alla kuuluvad siis ka PowerFlex'id kahjuks. Tänaval liigub suht palju masinaid mis on powerflexiga järgi aidatud aga strut'e enamjaolt neil ühelgi pole, ning loomulikult kõvad vedrud ja madala profiiliga rehv, see kõik näeb kena ja "sexy" välja aga keegi ei mõtle mis kerega saab..... Mina lähen hetkel originaal pukside peale + klaasiliimi natuke. Hakkan liiklema sellega tuleval suvel igapäevaselt ja ei taha suve lõpuks invaliid olla Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 9. september 2008 Jaga Postitatud 9. september 2008 üldjuhul nende polü. puksidega see asi et mõeldud ikkagi rajale. Meie kõigi õnnetuseks on eesti teed sellises olukorras kus polü puksid ei tulegi kõnealla just täpselt selle pärast mida me tunneme oma tagumikuga. Kui orig puksiga vahetad sillaosi, siis polüga tuleks hakata ka kere remondile mõtlema, siia alla kuuluvad siis ka PowerFlex'id kahjuks. Tänaval liigub suht palju masinaid mis on powerflexiga järgi aidatud aga strut'e enamjaolt neil ühelgi pole, ning loomulikult kõvad vedrud ja madala profiiliga rehv, see kõik näeb kena ja "sexy" välja aga keegi ei mõtle mis kerega saab..... Mina lähen hetkel originaal pukside peale + klaasiliimi natuke. Hakkan liiklema sellega tuleval suvel igapäevaselt ja ei taha suve lõpuks invaliid olla sama juttu olen siin mitmele powerflex puksi ihaldajale rääkinud! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. september 2008 Autor Jaga Postitatud 9. september 2008 kui hakkan kasutama powerflexi siis kindlasti ka strut'id + mõningad mod'id kere osas Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
M-Tech Postitatud 9. september 2008 Jaga Postitatud 9. september 2008 Mul Subarul kõik sillapuksid (36tk) PowerFlexid ja ausaltöeldes suurt vahet küll aru ei saanud jäikuses. Ei kurda midagi ja ka E30-nel näiteks esimeste õõtsapukside vahetusega mingit vahet ei täheldanud. IMO Eestis tulekski ainult selliseid jäigemaid pukse kasutada, et neid mitte 5x aastas vahetada nagu originaal detaile paljudel autodel (eriti Saksa toodangul). Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 9. september 2008 Autor Jaga Postitatud 9. september 2008 see on kuidas kellelegi, powerflex vast jah peale orig puksi kõige parem aga kui jutt ikka täielikust plastik vidinast, siis peab kindlasti mõtlema kus sõita ja silmad punnis esiklaasis vanamehekombel teed jälgima. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Kaido S Postitatud 10. september 2008 Jaga Postitatud 10. september 2008 Tänud vastajatele - mul on tegelikult tegu juba tehtud, kõik tagumised puksid lähevad poly peale, saan end lohutada vaid väikese läbisõiduga - ma sõidan oma rullikaga aastas hädapärast õlivahetusnormi täis - eks vaatame. Ega need strut-barid ka suurt midagi anna - paned külge, ajad esi- ja tagaosa jäigaks ning tulemuseks on juhiukse kohal katuses volt või kaks. Fassongi hoiaks ainult puur. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 10. september 2008 Autor Jaga Postitatud 10. september 2008 Puur on küll popp ja noortepärane aga härra suure kõhuga sinine ütleb selle peale karmid sõnad ja annab selle peale kena kollase lehekese. Olen ammu tegelikult mõelnud juba et kuidas saaks puuri varjata autos help! Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
eix22 Postitatud 10. september 2008 Jaga Postitatud 10. september 2008 puuri pidi saama kuidagi ka tänavaautol legaalseks. tean ühte, kes teeb oma autoga igapäevasõite ja sõidab ka rallit, et mingi EAL`i heakskiit peab olema või midagi taolist. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Jyrx Postitatud 10. september 2008 Jaga Postitatud 10. september 2008 olen kunagi kuskilt kuulnud, et vist tohib puur ainult b-piilarist tagapool olla Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
mart154 Postitatud 10. september 2008 Jaga Postitatud 10. september 2008 tänavaautol EI TOHI puuri olla... EAL Litsensiga autod võivad tänaval liigelda. Sõita EAL'is registreeritud võistlustele või EAL'is registreeritud treeningule. See, kui mõnimees kuritarvitab EALi litsentsi, on tema isiklik mure ja probleem. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 10. september 2008 Autor Jaga Postitatud 10. september 2008 ühesõnaga kasutage originaal juppe 8) EAL kaart ei anna õigust linnavahel sõita, nii ta on jah. Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Turbiin Postitatud 14. september 2008 Autor Jaga Postitatud 14. september 2008 nagu juba minisin siis teatud asjaoludel polnud võimalik värvijal asja ette võtta seisis mul masin pikalt treilal aga nüüd tegin otsuse, et enne aastavahetust seda masinat enam ei liiguta ja läheb ära katuse alla oma aega ootama, õigemini ootama aega mil mina soomemaalt priiks saan ehk sis aastavahetust! vahepeal sai lastud hunnik juppe liivapritsi viia: * stabikad mõlemad * esisilla tala * tagasilla tala * differ * taga õõtsad * bensiinipaak (muidu oli korralik aga tahtis iluravi) * kõiksugused väiksed sillaosad veel. Väljalaske osas sai nüüd sis ka otsus langetatud, idee mis tuli nõuab varuratta koha välja lõikamist. Paljud asjad ei lähe nii nagu sooviks, seega kulub iga väiksema liigutuse tegemiseks meeletu aeg. Ka veljed saavad värske välimuse kui lõpuks õige võtme saan xjan käest Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
ryan Postitatud 15. september 2008 Jaga Postitatud 15. september 2008 ..mille kuramuse pärast ei või olla puuri :evil: (fuck the ... ) Jeebi raibetega sõidavad küll , torujupid ees-taga ..küljepeal . Tundub nagu vähe ohtlikum jalakäiale , kui puur salongis . Kui jalakäia reeglina klaasi lendab ..pole sel ju midagi pistmist turvapuuriga . Nagu Tartu mnt ..puhul ei või ka kunagi teada , kes või millal võib sinu elu ohustama hakatakse :wink: Puur peaks käima salongis ikka enese turvalisuse pärast ( ..et omal hing sisse jääks ) . : Pealegi hoiab puur salongi osa tervena ( kus sa ise oled ) ..esiosa deformeerub enivei . ..kui suudetakse nn. jalakäiatele ohutumad torujupid ette ..jne teha ..siis mis moodi ei ole võimalik ehitada legaalseid tänavapuure ??? Puur tuleb üritada peita , valada kondlid ümber ..ja mis neil õelda on ??? ..pole ju puuri ! ..lagi ja ülejäänud on lihtsalt nii ..kuna mulle meeldib ! ( ...emasele ..sauaga ..sõbrale :evil: ) . Stagana aegne ühiskond või kellegi jonn ...midagi targemat mul küll sellepeale õelda ei ole tuleb lihtsalt ignoreerida 8) Kommentaari link Jaga teistel saitidel Rohkem jagamise valikuid...
Soovitatud postitused
Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse
Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja
Loo konto
Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!
Registreeri uus kontoLogi sisse
Sul juba on konto? Logi siit sisse.
Logi kohe sisse