Hüppa postitusse

BMW 330iTurbo Coupé -89.a. "Road To 1000hp"


Soovitatud postitused

Ega minu jutt ei pruugi ka 100% tõsi olla, ma mälu järgi kirjeldasin.

Originaal diffrite puhul pidi veel olenema mis mootoriga asja pealt on differ pärit

kuna see 25% pidi olema preload mootori pöördemomendist nagu kuskilt netist lugesin.

Ei pruugi tõsi olla aga nii vähemalt väideti.

Kui tõsist LSD otsida, siis tasuks juba näiteks Kaaz-i toodete poole vaadata.

Sai sõbra VW projektile tutikas Kaaz tellitud ja juba käeski aga

pole veel autol katsetada saanud ja ei tea millal katsetada jõuab, kuna tegu pikema projektiga.

Samas ka herr Lill ehitab BMW originaal diffreid ringi ja lisab kettaid suurema preload-i

(peaks vist olema, igatahes protsendi suurendamiseks vähemalt) saavutamiseks.

Mina pigem kardan, et originaal diffri satelliidid annavad saba, kuna mul on üks E34 LSD niimoodi otsa saanud.

Kettad olid ka muidugi rämedalt kulunud aga ikkagi lendas satelliit.

Olen suutnud eelmise ja selle suvega laiali lasta 8 diffrit (lahtised siis ehk non lsd). Kõik küll tavalised aga absoluutselt igal diffril olid satelliidid saba andnud. 3 diffril vahetasin isegi mahlad ära sees. Järgmistel ei teinud isegi seda, kui õli oli puhta näoga sest vastu pidasid nad kõik võrdselt ning vahet ei olnud ka sellel kas oli tegu suure või väikse korpusega.

See siis minu poolt lihtsalt infoks ja arvan seda, et e30 diffrid on suht nõrgad. Muidugi olen ka ainult kasutatud diffreid alla kruttinud.

e30 diffrid 40% tugevamad kui reaalselt oleks vaja. Seda kirjutab mitte-suvaline-firma nimega Metric Mechanic.

Eero Pesuri 1100kg kaaluv BMW 2002 kasutab sama diffrit ca 400hj mootoriga ning katki pole ükski läinud. Haapsalu liimirajal läks katki diffri enda kinnitus kere külge, mis keeras lisaks pooltelje sõlme.

Ega see õli vahetamine ei aita kui varem on 10 aastat sama õliga sõidetud. Lisaks tuleb enamik müüdavaid diffreid mingite rääbiste alt ning on rohkem kui 20a vanad..

  • 3 nädalat hiljem...

nüüd sis tänu Raimole olemas komplektne mootor, endal sama mootor

varuosadeks vedelemas 2,8L vändaga. Krunditud ja värvitud kõik sillaosad,

nüüd vaja oodata aastalõppu et asju kokku saaks hakata laduma.

eks kokkupanemise käigus selgub veel palju asju mis puudu, suuremad

asjad mis kohe meelde tulevad on e21 pidurivõim ja kardaan 325i alt.

Pilte seekord teha ei viitsinud kuna kõik läks väga kiireks.

Velgedelt sai maha võetud lakk ja hakatud vigastusi eemaldama et pärast

poleerida.

Eks järgmised pildid ja jutud tegemistest kui hakkan seda putukat kokku panema :)

  • 4 nädalat hiljem...

tänud :)

jällegi on palju asju tehtud aga vähemalt 90% veel teha.

nimelt on veljed saanud omale uue läike ja keskosad uue värvi 8)

tagumisteks rehvideks tulevad algul 235/45/R17 rehvid! miks?

sellepärast et 255 ei taha kuidagimoodi koopasse ära mahtuda.

pornot tegema ei taha hakata, seega on ainuke variant et järgmine

talv kere teha M3'ks mis käis ka juba nüüd mõttest läbi aga kahjuks

jäi ära paljude asjade kokkulangemisel. Ei välista ka seda et tuleb

uus projekt ja see jääb igapäevamasinaks :)

mis siis tehtud:

* Veljed valmis veerema

* Tagasild koos (Orig. puksid; LSD differ(wisco) 3,64)

* Esisild veel laiali kuna ei tea kas teen coiloveriks korraga või jätan originaali algul.

* Strutbar'id nii esimene kui tagumine (homemade)

* Mootor on hetkel pulkadeks

Kolvid tahan lasta keraamikaga katta. Alumine ots üle vaadata, õlipump ja karter

vahetada + veel väntvõll tasakaalustusse koos kolbide ja kepsudega.

Taha sillale e34 püstakud (coiloveriteks moditud) ja palju asju veel.

Sillad alla ja värvimisse, loodan asjad sedasi korraldada et enne aastavahetust

on auto valmis kokkupanemiseks - uuel aastal uue hooga :D

EDIT:

Vahepeal aga valminud võru autohuviliste klubi StreetCrimes Video 2008:

http://www.youtube.com/watch?v=TMNlmcSC1nE

see aasta oli kõigil tegemist ja polnud suurt aega tegeleda selliste asjadega :)

tulevasest suvest tuleb full DVD, mõneti rikuvad ära selle SC tähepaari

just see

ametlike võistluste klipid, loodame selle vea parandada aga muidugi mitte lõplikult. 8)

Oled teinud meeletu töö ja võtan mütsi maha. Aga ära neid M3 laiendeid pane (vali muu lahendus, kasvõi ümarad koopalaiendid) või kui paned, siis täisreplica - koos lisakatuse ja kõrge luugiga. Tean, et kallis ja keeruline, aga poolik M3 on kuidagi odav ja labane ning alavääristaks su hea töö.

Lihtsalt minu viis senti...

Kaido, mõtlesingi täis replikat koos pagassi ja selle tagaklaasi kohaga.

poolikut tööd tegema ei tahaks kahata :)

E34 püstak taha:

Sellele püstakule teeks mõned mod'id ja installiks korraliku vedru.

http://static.bmwfans.info/images/epc/NDI4MV9w.png

Ette ei pane kindlasti e36 püstakut, mul juba pmst esisild koos.

e30 püstak + vahejupiga e36 rattalaager.

:)

EDIT:

minu unistus IDEAALSEST garaasist hetkel oleks selline:

* 316i Sedan

* 318is Coupe

* 328i Coupe Turbo (praegune)

* 325IX Coupe

* 325IX Coupe Turbo

Kõik masinad E30 ja Facelift'id :D

  • 2 nädalat hiljem...

Veljed valmis veerema.

hpim9630sb0.jpg

Väljalaske süsteemi osad

hpim9623cz9.jpg

hpim9624nl3.jpg

hpim9625gi7.jpg

(Simons reso 3", Remus lõpupütt 2,5", 4m 3" toru)

Sillaosa

hpim9632rn1.jpg

hpim9633no0.jpg

mingisuguse ülevaate peaks see andma, praeguseks aga see teema talveunne kuna värvimine

jääb järgmisesse aastasse.

uus hooaeg algab garaasi ehitusega, see millest tegelikult olekski pidanud

alustama. :D

Hetke seisuga on kõik korrastatud asjad ajalehtede sisse pakitud ja kinni teibitud

ning tuppa seina najale oma aega ootama jäetud. :)

Kere sai ka omale varjualuse kus talle kõhualusele hooldus tehakse.

Ilmad sellised et koer ka välja ei roni, tuleb leppida oma lollusega mis esimeses

lauses ka ära sai mainitud :? :)

liivapritsi aga mitte pulbervärvi, lakikiht on ka kõva peal.

Ei plaani hakata metsavahel sõitma :D

Mihkel, kuna need veljed on esimesed mida poleerinud ise olen,

siis tulemus tegelikult võiks parem olla, järgmine jooks velgi

tuleks kõvasti paremini välja 8)

Sul tuleb see masin ikka väga kena, kevadel peaks ikka võrupoisid väikse kogunemise tegema, loodan et siis on kõigil masinad enamvähem valmis, kuigi oma bmw puhul tundub et ei saa kunagi valmis, uued ideed tulevad kogu aeg peale.Aga edu ka minu poolt. :D

kahjuks istuvad ainult e36 ET'ga veljed alla :)

Küsitud minu käest et miks nii jäme sumpasüsteem.

Põhjus lihtne, järgmine aasta ei viitsi enam uut sumpa

süsteemi tegema hakata turbo tarvis.

Nüüd ka küsimus: Kust saada 280 kraadi 10,5mm tõusuga sport nukkasid?

Seoses sellega oleks tarvis ka jäigemaid vedrusid ja race klappe.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus