Hüppa postitusse
Postitatud

Tervist , mure siis selline ..
Sai autoga rehvi põletatud nii umbes 4-4,5K pööret, üheltmaalt kadus autol jõud ära ja tuli lagin sisse .
Sai mootor lahti võetud ja avastatud ,et 1-2 silindri kolvid ja klapid kokku käinud ( mootori tagumine poole , ei ole kindel kuidas loetakse silindreid )
Saaled olid korralikud, väntvõll korralik , mootori märgid sai paika pandud ja tundus nagu need ka klapivad .(pildid tehtud kohe kui kaas mahavõetud ei ole näpitud midagi )
Kerge kahtlus on ,et sisselaskest midagi mootorisse lennanud .
On kellegil kogemust või õrnaaimu mis võis olla põhjus kokkujooksmisel ?
Ettetänades Gert .
 

photo_2017-01-30_12-16-04.jpg

photo_2017-01-30_12-15-55.jpg

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Klapid kõverad ja , 

Kaas tundus olevat korralik , nii palju ma oskasin vaadata ( vähe kokkupuutunud ) 

  • Autor

Rihm tundus visuaalselt kõik korras olevat , alles vahetatud .

Jõud kadus ära ja tuli juhipedaalide juurde lagin sisse .

Vt, kas rihma hambad korras kõik, vb viskas mõne hamba minema.

  • Autor

Ei oska peast öelda , lähen homme garaazi siis saan täpsemalt öelda .

( Esimene mootor millega tegelen , seega suht tumba selle kohapealt )

koige lihtsam oleks, kui sa võtad omal terve yla otsa laiali ja inspenkteerid igat detaili eraldi. Vastasel juhul on keeruline 100% diagnoosi teha, ja kui seal selline litakas juba käis siis mõnel asjal võib ka mikromõrasid olla, millega sa mootorit uuesti kokku panna ju ei tahaks?

 

Tavaline asi nendel teadmata seisukorras mootoritel, et põletamise ajal lööb mõne nookuri puruks ja edasi ongi selline pilt mootoris. Kõige rohkem olen 4.-5. silindri nookureid katkisena näinud millegi pärast.

Fotodel ju selgelt näha, et miski peale klappide on seal veel täristanud, vähemalt viiendas silindris - kui just klappe juppideks ei löönud, või juhtpuksi, mille tükid silindrisse pudeneks ja väljaspool klapiala oma tööd teeks.

tglt tundub ka 4s silinder kahjustatud olevat? mōrad kolvis? või on see muu soga? Kui rihm oleks üle käinud, kas siis ei oleks pidanud kõikidel silindritel kohene surm olema?

  • Autor

Kummalt poolt silindreid lugema hakatakse ? 

Tulemüüri poolt 1-2 kolb kannatada saanud aint . Mootorile tehtud kasutaja " animal " poolt mootori remont .

Homme lähen garaazi siis hakkan kõike üksipulgi läbi vaatama .

Imelik oli veel see , et vastu karteripõhja on ka midagi käinud . Homme teen rohkem pilte või kui keegi äkki pärnust saab tulla oma silmaga üle vaadata .

  • Autor

Pole küll plokikaant lammutama hakanud , aga väntvõll peetis , raamsaaled kriimulised, kepsusaaled kriimulised ...

Ja nii projektidel motivatsiooni puudus tekib .

Kõige mõistlikum oleks vast kap. remont(saaled, rõngad, tihendid) + kaane tööd, kui osta järgmine ära aetud mootor.

  • Autor

See plaan on ja  . Sai toodud teine mootori blokk, sealt sai korraliku väntvõlli ja kolvid .
Ei hakka riskima uue mootoriga, ei tea kunagi mis sellega veel kaasneda võib .
Loodan , et läheb hästi kõik ja saab värvi selga autole ja suveks sõitma . :)
 

 

"Projekt" ongi otsast lõpuni auto ehitus, väiksed tagasilöögid mootoriga juba moti maha tõmbavad, mis siis tõsisemate asjade korral veel saab? :)

Kui ise ehitada või palju kulutada ei taha, siis odavam uus mootor võtta. See vana mootori ehitus  on samamoodi risk nagu uus mootor.

Mis põhiline - vanadest, kulunud juppidest korralikku uut mootorit ei ehita. Kolbe võib ju ühest plokist teise tõsta, aga kuidas sa nad tihedaks saad, kui silindrid ellipsis ja rõngas ei hakka istuma. Hea asi maksab palju raha, nii ka mootoritega. Bang for buck lahendus ilmselt teine mootor, soovitavalt selline, kus ei ole asjatundjad veel sügavustes kallal käinud.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus