Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112978

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 232
  • Vaatamisi 19,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele

  • Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitad

  • Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_113599

Jep.

 

Kui soojast peast tiksuma jääb, siis on on tõukurid lihtsalt kulunud ja õli soojenedes on ju "vedelam"

Lisaks kaotab õli ajapeale enda viskoosuse omadusi elik 5W-40 digimuutub mingi aja tagant 5W-30ks jne.

Mul on reaalselt olnud juhus kui tüüp tuli mu käest tõukurite lisandit ostma sierrale. Ütles, et vahetas just õli ja tiksub soojast peast, 10W-30 läks sisse.
Andsin talle hoopis viskoosusse stabilisaatorit mis siis 10 punkti tõstab seda. Valas sisse, tegi siin samas puhveti juures tiiru ja käis nagu peab.

 

Kui mingi selline pill on mis pähe saab, siis mina paneks 10W-60 racingu ja kui leebem ots, siis 5W-50 molygeniga on mul siin olemas mida paljud riisimehed just austavad.

10W-60 racing muide on talvel külmpunktis vedelam kui suvaline poolsünt 10W-40 lobi, sest ta on täissünteetiline ja sisaldab igast uipu manuseid

  • Autor
comment_113613

Õli tuleb nagunii kohe ära vahetada, müüja oli just õli vahetanud, kanister oli pagassis ja õliks oli miskisugune GM, mis minu jaoks täiesti tundmatu. Muid andmeid peast ei mäleta.

Mulle öeldi, et see opeli õli, no kuhu see kõlbab :D Hea, et veel addinoli sisse pole valatud.

Aga millist õli M40 puhul kasutada? Pähe just iga päev ei saa, ikka pigem leebem ots.

Ise olen varem castroli kasutanud, aga kas täis või poolsünt, kumb nii vanale mootorile parem on ja milliste numbrite/näitajatega?

Või tuleks mõnda muud tootjad eelistada, näiteks Liqui moly või mõni muu?

comment_113627

Olen seda sadades müünud 7 varuosajumbu aasta jooksul. Keegi midagi ütlema pole küll tulnud veel aga suht haiglane klientuur on sellel.

Mina ootaks selle lisandiga, sest tegelt on ta selline paks ollus mis samamoodi viskoosust tõstab ja üritab tõukuri pinnale nakkuda

Muudetud , muutis C4V6

  • Autor
comment_113628
4 minutit tagasi, C4V6 ütles:

Olen seda sadades müünud 7 varuosajumbu aasta jooksul. Keegi midagi ütlema pole küll tulnud veel aga suht haiglane klientuur on sellel.

Mina ootaks selle lisandiga, sest tegelt on ta selline paks ollus mis samamoodi viskoosust tõstab ja üritab tõukuri pinnale nakkuda

Jääb esialgu siis kvaliteetse õli juurde :D

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_113952

Sai täna korra auto kallale, et käimishäireid otsida. Vaakumlekete jaht :D

Sisselase maha võttes oli esimene avastus, et suure õhulõdviku ja tühikäigumootori vaheline voolik on mõlemast otsast piki katki ja painutades ka mujalt pragunenud.

Teise asjana sai kontrollitud tühikäigumootorit. See kolb või mis iganes seal sees on, ei logisenud nii kergelt, nagu youtube videotes näidatud. Sellele sai siis erinevaid aineid näidatud ja sai asja liikuma :)

Voolik, mis vigane, ise selline:

15782682_1323971080959356_1629727270_n.jpg15820262_1323971097626021_1003396896_n.jpg

 

Kuna sellist kõverust kohe kuskilt võtta polnud, siis sai kahest kodus vedelevast voolikust vahetükiga teine voolik tehtud, et proovida, kas asi läheb paremaks.

Sai siis auto kokku pandud ja läks nagu paremaks. Enam sellist katkumist ja puterdamist/jõnksutamist ei täheldanud.

Õhulugeja vedrupinge sai ka algsesse asendisse tagasi tõstetud. Vahepeal sai proovi mõttes segu sealt rikkamaks keeratud, mis tegi ka asja natuke paremaks.

 

Netist natuke otsides aga ei leidnud ma kuskilt, kus sellist voolikut müüakse. Kas ainult UM või ka mujal? :D

  • Autor
comment_113962

Väike proovisõit mõni tund hiljem ja samad jamad tagasi, nüüd seni, kuni mootor soojaks saab :/

Õlikork maha võttes, kerge puhumine ka avast, ei tea, kas on surve karteris või on see normaalne?!!

Mõtted liiguvad juba vägisi parema mootori otsingutele...

  • Autor
comment_113969

Pulseeriv oli ta vist küll, aga jõnksu ei mäleta, kas tegi või mitte maha keerates.

Suitsu ega auru õlikorgi avast ei tulnud.

Õlikorgi alune natukene hallikas ja paari vee piisaga, aga õli pole juurde tekkinud ega ära kadunud. Samuti pole õli hall ega emulsioon.

Ka summutist ei tule sinist ja ka rikka segu haisu ei ole taga tunda.

Kui mootor jamab ja gaasi anda, siis ajab tagant valget auru rohkem välja ainult.

  • Autor
comment_113971

Väga vähe kaob sest radikas märgab natuke põhjakatet.

Poolakatel oli mingi muu ollus seal sees, kui antifriis ja esimese -10...-12 kraadiga tõmbas see kristalliks/jääpudruks, mis tegi ilmselt radikale liiga natuke.

  • Autor
comment_114017

Tuleb teine mootor varuosadeks kõrvale, ehk saab siis lõpuks kahest ühe kokku ja asja käima :)

15781625_10154893004129269_4378234635262818114_n.jpg15781715_10154893004154269_2289560332002387457_n.jpg

 

Bensiinipump sai ka korra välja võetud, et filtri puhtus kontrollida seal otsas.

Filter oli puhas. Pump ise töötab väga vaikselt, kahtlaselt vaikselt. Lülitub alles starterit andes millegipärast.

Pump ise tundub pisem, mingi võrri oma ja pole originaal.

Survet kontrollinud pole, aga võibolla põhjustab ka pump neid jamasid.

Tuleks ka ära vahetada vist :)

15878839_1326717920684672_849367778_n.jpg15822121_1326717980684666_1416571938_n.jpg

 

comment_114021

Vaatasin ,et mootor müüdud ,arvasingi et sina ta võtsid :) Uskumatu, et viitsid jännata nende mootoritega, kuigi foorumi rahvas sellise tegevuse hukka mõistaks. Ei ,sellessuhtes normaalne ,et kohe püssi põõsasse ei viska, tegelikult praktiliseks sõitmiseks täiesti normaalne mootor. Oma aasta juba teise autona igapäevakasutuses m40 kupee. Ilma tagasi hoidmata ja pingutamata kütusekulu 8 kanti sajale, ainult hüppa sisse ja võtit.

comment_114030

mul pole ükski bensukas (ei pea silmas BMW-d) linnas alla 10L sõit, nt. poisil oli Golf 2 1,8 automaat ja keskmine kulu puhta linnasõiduga 11,millegiga, oma E30 nii vähe sõit et keskmisest kulust suurt aimu ei ole, kuid ei usu et automaadiga mis tahes mootoriga alla 10 võimalik oleks.

  • Autor
comment_114032

See on muidugi õige, et ega ükski õli ega lisand enam kulunud detaili uueks ei tee :D

Kui ma õieti mäletan, siis mu 89 aasta rullil M50B25 mootoriga tuli pump siis taha, kui süüde sisse keerata, kas ka 1.6 motoga nii tegi, see ei meenu enam.

Kuna mootor kohe kõrvalkülas pakkuda oli, siis sai kaupa tehtud :) Eks tuleb jännata nende mootoritega, kui sõidusoov on. Lihtsam tegevus, kui hakata jälle M50 tarvis juppe koguma. Nagunii jääb lahjaks lõpuks. Teeb ühe M40 korda, tihendid ja muud hooldused ära ja kannatab sõita küll. Pole mingi kummi sussitaja ka väga enam :D

Kütusekulust rääkides oli nii et 1.6 ja rahuliku sõiduga M50 motoga sain samad kulud, nii 8-8,5 vahele :D

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.