Hüppa postitusse
Postitatud
comment_112978

Tervitus.

Veeres hoovile siis järjekordne ravimatu haigus E30, järjekorras kaheksas :D

Eestisse jõudnud läbi poola. Kere poolest igati viisakas eksemplar, ukse ja luugiservad ilma roosteta veel, põhi võibolla vajab natuke tähelepanu. Tehniline pool vajab samuti üle käimist. Arvele võtmist takistavad laiad veljed ja katalüsaatori puudumine.

Mootor, nagu M40 ikka, kerge tiksuga. Hetkel ka puterdab madalatel pööretel.

Avastatud vigu veel niipalju, et puhur ei puhunud, mootor oli kinni, spidoplokk oli pime, taustavalguse regulaatoris oli viga.

Pisivigu leiab kindlasti veel, kuid ei midagi ületamatut.

Lisade poolest vaene, nagu R4 ikka, ära tasuks märkida võibolla rohekalt toonitud esimesed küljeklaasid.

Lähiajal mõtetest, plaanidest ja arengutest pikemalt :)

 

 

87949029.jpg

Muudetud , muutis eff82

  • Vastuseid 232
  • Vaatamisi 19,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Esisillaga selleks korraks ühel pool ja võib asju jälle auto külge tagasi keerama hakata Päris kõik liikuvad osad vahetusse ei läinud, kuna on veel korras. Neid vahetab jooksvalt vastavalt vajadusele

  • Auto jälle sõiduvõimeline, kuid jamad jätkuvad. Siduri andja ja töösilinder said odavate remondikomplektidega üle käidud, aga millegipärast kuskilt annab midagi järgi või laseb läbi. Siduriga meelitad

  • Kuhu seinale see rist tõmmata tuleks, M40 kapoti all ja ei visatagi välja, saab tehnohoolet ja uued rihmad hoopis

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_113058

Kindlad andmed puuduvad. Proovisin vin decoderiga selle kohta teada saada, kuid seal pole kirjas katti kohta midagi. Ainult üks leht mainis, et "with catalyst".

Aga see juppidest kokku keevitatud jama seal all kindlasti ka päris originaal polnud. Reso peal olid mingid kirjad, aga bmw originaal see kindlasti polnud. Kahju, et pilti ei teinud sellest.

Muudetud , muutis eff82

  • Autor
comment_113062

Vin kood: WBAAF510X02243637 

Vehicle information
 
VIN WBAAF510X02243637
Type code AF51
Type 318I (EUR)
E series E30 ()
Series 3
Type LIM
Steering LL
Doors 2
Engine M40
Displacement 1.80
Power 83
Drive HECK
Transmission MECH
Colour DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Upholstery (0274)
Prod.date 1988-06-30
 
 
Vehicle options
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL  
S320 Deleted, model lettering
S350 Therm. insulat. glass green
S400 Slide/tilt sunroof, manual
S415 Sun-blind, rear
S428 Warning triangle and first aid kit
  • Autor
comment_113098

Oskab keegi pakkuda, mis oleks normaalne rehvimõõt AZEV E 16x9 ET15? velgedele? :D Hetkel ees 195/45 ja taga 205/50

Tagumised rullisid madaldusvedrudega juba ühe koopaserva ka ära :/

Muudetud , muutis eff82

comment_113165

205/50 selgelt kõrge ka, ise sõitsin 205/45R16. Auto madalam siis need mõistlikumad.

 

Koopad korras ja siis ringi sõita ei ole mõistlik, sest keerab need peeti. Las jorsi kari istub pagassi ääre peale ja taha sisse, pista näpud vahele tunned kohe kas vastas.

Muudetud , muutis oo7

  • Autor
comment_113249

Üks koopa serv on juba natuke viga saanud enne minu kätte tulemist. Tundub liiga overkill lahendus, võibolla peaks midagi muud alla vaatama või siis koopa servi rullima vms. Kui keegi pakuks vastu E30 originaal 15 tolliseid BBS-e, koos kapslitega, siis võiks vahetuse peale mõelda :)

  • Autor
comment_113311

Enne eestis arvele võtmist tuleb autoga läbida registreerimiseelne tehnonõuete vastavuse kontroll, kus nad tuvastavad sõiduki, kontrollivad vin koodi ja veel üht-teist. Sellepärast ka see jama rehvide ja velgedega. Rehvimõõdud on lubatud vaid valmistajapoolsed. Kui kõik korras, siis väljastavad akti, mis annab rohelise tule auto eestis arvele võtta.

  • Autor
comment_113366

Mootoriga ikka mured. Pole enne BMW mootoritel probleeme ette tulnud, seega natuke tume maa minu jaoks :D

Külmalt käima pannes natuke puterdab, gaasi andes käib summutis ka paar kerget laksu vahel gaas lahti lastes. Tühikäik on ühtlane muidu.

Lastes soojeneda ja sõitma minnes, vahel töötab ilusti, vahel hakkab kohalt võttes jõnksutama ja umbes 3000 pöördeni on tuim ja jõuetu kuidagi.

Laupäeval arkis käies, minnes natuke puterdas, siis sõitis ilusti. Maanteel viiendaga sõites 90-95 km/h ja gaasi lisades kiirendas ilusti.

Tagasi tulles jälle jamas terve tee. Samamoodi viiendaga samal kiirusel kiirendades on hoovõtt väga vaevaline, pannes neljas käik ja kiirendades kõrgema pöördega justkui oleks minekut jälle.

Panin ka tähele, et kui maanteekiirusel sõites jamasid ei olnud, siis näitas ökonomaiser keskmiseks 6l 100km kohta, kui aga jamas ja poos, siis oli ühtlase gaasiga kütusekulu 8l 100km kohta.

Vahetatud on rootor, jagajakaas, küünlajuhtmed, bensiini ja õhufilter.

Summuti sai ka kattiga teine alla, millel pidavat ka töötav lamda andur küljes olema.

Väidetavalt olid vahetatud ka küünlad.

Sõidust tagasi tulles sai ka üks küünal välja keeratud. On tõesti vahetatud ja uued küünlad sees, kuid natuke tahmaselt põlenud, justkui oleks segu rikas olnud.

Küünaldeks on BOSCH SUPER 4 R6 FR78X

Keegi äkki oskab asjalikku nõu anda, et mida kontrollida ja millest alustada? :)

 

  • Autor
comment_113372

Küünlad olid tahmased natuke, kergelt mustad. Temp seier hakkas ka lõpus tõmblema natuke. Aga kas viga ei või olla selles temp anduris, mis annab ajule infot?

Küünlad on plaanis ka NGK vastu vahetada nagunii. Võibolla peaks mõlemad temp andurid esialgu ära vahetama?

  • Autor
comment_113373

Jamade põhjustajaks võib ka äkki olla poolas või jumal teab kus paigaldatud signalisatsioon? Avastasin mingi salanupu ka käigukangi varre küljest, naha alt. Seda nuppu all hoides kustub üks kahest punasest tulest armatuuri küljes korraks ja siis süttib uuesti gaasi andes, aga mingeid muutusi ei tähelda. Signa ploki pistik lahti võttes, hakkas hirmsasti lonkama ja vist suri välja lõpuks. Puldist lukku läks, aga ei avanud uksi. Tuleks see jama sealt vist välja rookida ja mööda juhtmeid jälitada, milliseid ahelaid need poolakad selle signaga katkestanud on jne.

comment_113377

Temp näidikud panevad vigase spidoploki või massiühendusepärast vilalstniipalju kui mina aru saan, vähemalt mul enda autol paneb ka korralikutl villast ja plaanin lisa näidiku panna, bemari pole päris see auto mille keema minemisega võiks mängida :D. Aga kuna temp andurid ka muhvigi ei maksa ,siis võid need nii huvipärast välja vahetada küll :)

  • Autor
comment_113388

Vahetan lähiajal temp andurid ära, vaatab, kas muutub midagi :)

Seda signa asja peab ka uurima või ta sealt välja rookima, kuna ta nagunii ei toimi.

 

Täna sai aga poolakast eestlane lõpuks :D Poola ülevaatus kanti ka üle ja kehtib kuni augustini 2017 :D

 

15497810_1197790910257536_133259535_n.jpg

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.