Umbes 2 aastat tagasi hakkasin aktiivselt mõtlema oma esimese auto üle. Olles kaalunud lisaks ka w124 ja w201 kerega Mercedeseid ning e36 kerega BMW-d, otsustasin lõpuks e30 kasuks, sest minu arvates on see üks ägedamaid autosid, mida inimene saab omada. Sellest hetkest alates hakkasin igapäevaselt vaatama mobile.de lehel müüdavaid eksemplare. Umbes aasta jooksul ei olnud seal minule taskukohase hinnaga midagi märkimisväärset, seega hakkasin koos isaga alternatiivide üle mõtlema, sest tundus et rullnokk jääb saamata. See muutus, kui käesoleva aasta aprilli alguses, olles praktilist pereautot ostmas, saatis mu isa ühel koolipäeva õhtul Kaltenkircheni linnast sõnumi, öeldes et mul on nüüd vähese läbisõidu ja roostega originaalkorras e30. Auto sain ma kätte täpselt 10 päeva pärast, enda sünnipäeval.
Esimene pilt, mis Saksamaa müügiplatsil seisvast autost nägin:
Esimene pilt Eestis:
Esmasel vaatlusel võis järeldada asju, millest ükski nii vana auto puhul ei üllata:
1) Istmed olid katki
2) Parem esitiib, vasak tagatiib ja pagasniku serv tahtsid värvimist
3) Armatuuris oleva mõra varjamiseks oli seinanätsuga sinna mingi ornament kinnitatud
4) Tagumise parema akna juures asuv alumine kroomliist oli kinnitatud sellest kahe kruvi läbi puurimise teel. Lisaks oli liist ette pandud kõveralt.
Autoga sõites ilmnes ka fakt, et pidurisilinder töötas vaid poole kohaga. Peale auto nägemist ja ka sellega sõitmist, rändas see kohalikku töökotta, kus vahetati lisaks pidurisilindrile ka esimesed šarniirid. Olevat kulunud olnud.
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Tere,
Umbes 2 aastat tagasi hakkasin aktiivselt mõtlema oma esimese auto üle. Olles kaalunud lisaks ka w124 ja w201 kerega Mercedeseid ning e36 kerega BMW-d, otsustasin lõpuks e30 kasuks, sest minu arvates on see üks ägedamaid autosid, mida inimene saab omada. Sellest hetkest alates hakkasin igapäevaselt vaatama mobile.de lehel müüdavaid eksemplare. Umbes aasta jooksul ei olnud seal minule taskukohase hinnaga midagi märkimisväärset, seega hakkasin koos isaga alternatiivide üle mõtlema, sest tundus et rullnokk jääb saamata. See muutus, kui käesoleva aasta aprilli alguses, olles praktilist pereautot ostmas, saatis mu isa ühel koolipäeva õhtul Kaltenkircheni linnast sõnumi, öeldes et mul on nüüd vähese läbisõidu ja roostega originaalkorras e30. Auto sain ma kätte täpselt 10 päeva pärast, enda sünnipäeval.
Esimene pilt, mis Saksamaa müügiplatsil seisvast autost nägin:
Esimene pilt Eestis:
Esmasel vaatlusel võis järeldada asju, millest ükski nii vana auto puhul ei üllata:
1) Istmed olid katki
2) Parem esitiib, vasak tagatiib ja pagasniku serv tahtsid värvimist
3) Armatuuris oleva mõra varjamiseks oli seinanätsuga sinna mingi ornament kinnitatud
4) Tagumise parema akna juures asuv alumine kroomliist oli kinnitatud sellest kahe kruvi läbi puurimise teel. Lisaks oli liist ette pandud kõveralt.
Autoga sõites ilmnes ka fakt, et pidurisilinder töötas vaid poole kohaga. Peale auto nägemist ja ka sellega sõitmist, rändas see kohalikku töökotta, kus vahetati lisaks pidurisilindrile ka esimesed šarniirid. Olevat kulunud olnud.
Pesulas:
Järgneb...
Muudetud , muutis Allan