Hüppa postitusse
Postitatud
  • Populaarne postitus
comment_111004

Tere, ma eitea miks ma selle teema teen, tõsiselt :D  Tükkaeg kaalusin millisesse foorumisse teha, aga kuna enamus foorumid on end veidikene ammendanud või noh muutunud ebahuvitavaks, siis proovime siia teha teema

. Kindlasti enamus teavad ja tunnevad mind, kes siin ka vegeteerivad. Kuid kes ei tea, olen Toivo ja noh kollektsioonis on mitmeid erinevaid bemareid. Pean lugu OEM + välimusest ja enda autode puhul 100% originaalist vaatan mööda, kuigi oskan hinnata 100% originaal autosid küll ja veel.

Teema peategelaseks on üks õnnetu mustavärvi pintsliga värvitud 325i prefacelift, mille sain uskumatu diiliga sõbra Malloci käest, veider on see,et siiani ma ei ole viitsinud mõelda,et mis aasta autoga tegemist on. Tegemist on ära äestatud kere ja veidikene ka veidra tehnilise pooolega pilliga:

Panen kohe veidramad asjad kirja:

Preprefacelifti lisa prefacelifti põllel

poolik pfebalisa tagastangel

hartge/mtech jumal teab mis küljelaiendid :D

tagaistmete turvavöövastustega esisportistmed

e36 320i tagapütt

sinised polstrid(mustapõhjavaibaga muidu)

kogu maki kaabeldus välja sikutatud

iseinstallitud elektriaknad, veidikene veidralt.

pintsliga värvitud värvkate :D

katkine katuseluugi vänt.

tagamingit veidrad vedrud mis persekõrgele tõstavad.

tossav mootor.

veidralt vahetatud karbid ja tehtud keevitus tööd :D

2,0 radikas

Samas palju on häid asju:

sportistmed,

shortshifter

coilihakatised

esimesed el aknad

Liigub mõnusasti ja hääled on kenad.

suu´red diffridja muud möllud mis 325le on kohased

kogupiduri ring remonditud. uued piduritorud ja  hunnik sillapudinaid veel.

Miskipärast on eluaeg olnud mul sümpaatia selliste ära pekstud autode vastu, ja on huvi neid elustadaja nendega tegeleda ja leian,et ka see auto on seda väärt. Eks kindlasti mõni entusiast peab seda autot emexiks aga fakk it, ainuke pill mida ma pole pidanud surnust elustama mu kollektsioonist on valge e34 524td. Ülejäänud kõik on saanud normaalseks minu silmis, eks kriitikud vigu ikka leiavad , aga naudin kõikki neid autosid täielrinnal ja kasutan kuidas jaksan kogu oma perega.

Mis ma teinud olen? kirjutan omakorda listi

Teisel pöevakl  lõhkusin keemilise metalliga parandatud karteri ära, asemele  läks ka parandatud karter sest olen loll ja võtsin ennem vana karteri alt ära kui uue pakendist välja.

Sellega seoses siis  uus castroli poolsünt õli ja mani filter.

Kasutatud korralikud tagaamordid

liimisin laiendid külge tagasi ja eemaldasin kipsikruve.

keevitasin 2 aukku põhjas ära aga neid on umbes 4 veel.

vahetasin selle koleda sumpsi ära  originaali vastu( tutikas ei maksa ju muhvigi, miks peaks aretama üldse?)

sisus sain laurilt esimesed kõlari katted ja panin ka uued kõlarid koos uue juhtmestikuga

maki juhtmestik uueks tehtud, ei ole enam piduritule lülitust võetud käivitus :D

jahutusvedeliku vahetasin, sest tundus veits veider see seal.

tagasillapuksid tellisin strongflexid.

kojameestehoovastik oli pooleks, läks uus kasutatud

hunnik liiste ja tüübleid said asendatud.

el aknad said korda tehtud( mäkaiveri teibiga lapitud ühendused iga 10cm tagant)

diffrivahetasin e34 518 vastu, sest see mis all oli oli pilbasteks. sellega koos ka diffriõli.

soetasin remotec A veljed 16" suured ja 8" ning 9" laiad

Üks meka kutt pakkus adapterid mulle ja needki olemas.

esistange liistudki sain siit foorumist.

Teha on sitaks veel,varsti peaks saama mtech1 esistange lisa ka.

Aga  jätkame, plaanin eemaldada väärakad keevitused ja tulevikus keretööd korralikult, kuid seniks on see pill talveks mul asendus auto, ehk kui subaruga peaks midagi juhtuma või pruta tahab samal ajal sõita siis annan e30ga kuuma. ENnem talve muidugi hunnik aineid vaja põhjaalla surada ja hunnik tööd vaja teha,et lund sisse ei pritsiks. Aga eks pildid näitavad rohkem kui miljon sõna, ilgelt pikk tekst sai, aga äkki keegi viitsib süveneda.

 

 

 

14450020_10210129818018153_3476456700421

14449052_10210129818218158_8733691842150

14364881_10210129818618168_7728663353698

 

14449791_10210129817018128_9126608431455

 

 

 

Muudetud , muutis Toivoku

  • Vastuseid 116
  • Vaatamisi 14,2tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Täna sattusin kuidagi hoogu, uued OEM numbri tuled, ennem oli keegi teinud home made hellablack numbrituled. esimesed gabariidid said tööle aetud ja tagumsied gabariidid ka võrdseteks, siis  rool

  • rattad all lõpuks. Tahaks jõhkralt tänada Veljemeistrit ja minurehvid.ee mehi. lõpp mõnus. mtech tagastange ka garaazis, aga see vajab nüüd korralikku lappimist

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor
comment_111521

Ega jah seeoli paras üllatus,et liistud ei sobi  ja nii ma liimisin nad tuimalt külge, ei jäänud isegi väga kole, kuna igakeredetail on niikuinii täiesti võssa siis noh ei näinud mõtet seal hirmsasti millimeetreid  taga ka ajada. Eks kunagi hiljem tegeleb sellega. hetkel tahaks kapoti ja pagasniku luugi paika saada aga noh kuulpähe, pole aega lihtsalt,et  4 polti keerata paarkorda. Loodetavasti  laupäeval saan karpe ja  asju korrosioonitõrjega uputama hakata ja siis mõnda kohta  ka veidikene keevitust lisada,et ikka talve vastu peaks.

 

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_111921

Täna sattusin kuidagi hoogu, uued OEM numbri tuled, ennem oli keegi teinud home made hellablack numbrituled.

esimesed gabariidid said tööle aetud ja tagumsied gabariidid ka võrdseteks, siis  roolivõimendi rihma panin uue ja ka küünlad, vanad olid veidra väljanägemisega.

Nüüd jäänud check control paneelil veel siis miskipärast aknapesu vee error,  tundub juhe kuskilt katki, sest vahet polnud, kas ühendasin juhtmed lühisesse või võtsin lahti,andur tundus toimivat.

Ja  mootoriõli taseme andur paneb villast ,vahel põleb vahel mitte, see vist maksab uuena triljoni.

Ka mtech tagastange lisa sai poolikuna külge sest kui nüüd edasi seda klaasriide ja vaiguga lapin siis kardan,et  ilma stangeta jäbä maru kõver see, eks natukene peab niiviisi pooliku asjaga ringisõitma, veel peab mõtlema liistu kinnitused välja, aga seda siis kui tagastange kinnitused saan, keegi ise plekist mingi jama sinna kokku väänanud.

Kuna viimasel ajal soojaks ei tahtnud ka pill minna siis panin ka uue termostaadi külge, aga noh soojaks läks kenasti aga seier vahepeal viskab yhest äärest teise, eiteagi kas spidoplokk või ka juhtmestik kannatada saand, andurid on keegi juba uued paigaldanud.

Oeh kilomeeter teksti.

IMG_3369.jpg

comment_111939

 Temp näidiku tembutamine on vana asi juba , kas ka täpne lahendus sellele on leitud , seda ei tea ( aga tahaks teada ).

Ma usun , et enne on kamalaga infot m50 paigaldamiseks kui mõistliku lahendust temp näidiku osas .

Aga klassikalistes leiti armatuurlaua tagant masside ühenduskoht .

 

Ülekuumenemise teemas oli juttu anomaaliast seoses temp. kella ja salongipuhuriga. Nimelt viskas salongipuhuri rakendamisel temp osuti paar millimeetrit kuumema poole. Iseenesest mitte eriti suur probleem, aga mind häiris jubedalt.
Peale pikka skeemide uurimist ja erinevate lahenduste katsetamist jõudsime järeldusele, et puhuri mass ongi tehase poolt kehvasti lahendatud. Esiteks tundus massijuhe liiga peenike olevat ja teiseks oli mass jagatud paljude teiste tarbijatega. Selle tulemusena hakkas puhur täiskoormusel läbi temp kella endale niiöelda lisamassi otsima.
Võtsime siis vastu raske otsuse, et veame puhurile eraldi privaatse massi. Tuuningusõprade kurvastuseks pean küll ütlema, et ühtegi juhet kuskilt ära ei lõikunud ja lisajuhe tuli ühest tagavara juhtmepuust ning originaal otsadega. Seega kui musta numbri taotlemiseks läheb, siis saab originaalse mittetöötava lahenduse tagasi panna :lol:

 

Võin õelda , et minu 325 liigutab ka töösooja mootoriga temp seierit , puhur põhja keerates saab ka tempi punasele :huh:

Reageerib veel erinevatele tarbijatele . Ise ei ole veel asjasse süvenenud aga kindlasti vaatan need ühendused üle .

  • Autor
comment_111953

Mul see kõikumine ei sõltu minul kahjuks tarbijatest, täiesti lampi august läbi sõites jne. Eks peab need massikohad yle vaatama, sest kere ju ei ole esimesest nooruses, homme peaks ka strutbari saama kätte. Täna hakkas check control ka vilalst panema, uusi tulukesi ei lisa aga iga teekonaruse peale hakkab spidoplokis tulukest vilgutama.

Kroom neerud vast tellin homme ära, läheb velgedega paremini kokku, vast pean orgunnima ka kroom liistu ringi,et kokku sobiks.

comment_111957

Temp seier võib ka villast panna, kui tagumised temp seieri bloki mutrid lahti loksunud selle 25 aastaga. Endal sai hiljuti see anomaalia ära likvideeritud. Võid need ka üle kontrollida. 

 

Sai ka üks päev tänavapildis nähtud. Kena. Edu!

  • Autor
comment_111986

NIi, täna miskipärast ei veiderdanud see seier enam eriti. Aga ette said philipsi bluevisioni mingid kangemad pirnid  ja külge ka strutbar mille külgesaamine oli oma ette ooper, eks homme proovin veidikene tõstukil peale pingutada. Jeblasin ka aknapesuripumbaga, sain selle tööle aga ei pritsi midagi, puhastasin düüsid ära ja ikka midagi, see väljamõeldud ikaldus nimega klapp seal vahel on umbes ja laseb pigem maha selle vedeliku kui düüsideni, homme panen kolmiku vahele.

  • Autor
comment_112006

EMm,  mida teeb kojameeste kang kui seda sissepoole vajutada? mul saab vajutada aga midagi ei juhtu. Niimuuseas täna veits  polstreid tuunides ja veelekkeid eemaldades, avastasin,et keegi on tagasilla regulltiavaks teinud. EKs järgmine nädal üritan rooliotsad ära vahetada ja sillastendis asjad paika ajada kui masin veits kõrgemaks tõstetud jne.

Mingi 2 tundi jeblasin ka kõrvalistuja akna mootoriga. krt  mootor oli surnud, ei toiminud enam nii nagu võiks, ja hakkasin  e32 aknatõstuki mootorist aretama, mingispärast hambumus ei sobinud ja aretasin e32 hammasratta ja värgid selliseks  nagu e30, aga ei saanud toimima viisakalt asja.

Ega vist preface kupee elakende süsteemid eriti odavalt ei liigu?

Misiis,et uued pirnid siis tuled ei näita eriti midagi, panen vist uued. Talvel võiks ikka mingi nähtavus olla.

comment_112010
7 tundi tagasi, Chulo ütles:

Ma ostsin need mootorid ära. Müüja jutt nagu soe kassisit*. Üks mootor oli kinni mädand jne. raamid mul alles iseenesest ja vedelevad jalus, aga mootoreid pole :D

comment_112016

Kangi nupp on intensiivpesu jaoks, ehk siis teisest paagist leotuspesu esiklaasile. Tuledepesu jaoks eraldi nuppe/kange pole , see läheb teatud aja tagant tööle kui esiklaasile vett lasta /intensiivpesu teha.

Mittetöötav kõrvalistuja el aken on tüüpviga, vähese kasutamise töttu jääb kinni ja/või hakkab mootori rootori puks pesas ringi käima.

  • Autor
comment_112071

nii, pakuti tutikat lähituld, depo oma, huvitav igatahes, nyyd vaja veel vasak orgunnida kuskilt. arvata on,et need nätioavad paremini kui need miljon aastat vanad tuled mis praegu ees. Aga kuradima bensupump on hakanud korpusevahelt lekkima, homme uus 25.- eurine pump külge ja tuld. Talvekad vist peaks ka kolmapäeval alla viskama :(

  • Autor
comment_112154

Sain ainult ühe ja rohkem ei pidavat väidetavalt saama, peab natuke veel ringi vaatama. Tänasest all siis 15 lamellid mingi sunflower vms tootjaks ja ülklatusin meeldivalt kui jäisest mäest kust suvekatega nelik ülesse ei läinud siis minu oma läsk 1 rattaveolisena kenasti, ja ka pidurdab kenasti.

2 peäva oli ikka maru jube linnavahel oma pisikesi otsi teha, ei julgenudki kaugemale kristiinest minna. 4 tundi jeblamist ja saingi auto kõrgemaks ja rattad alla.

Alustame selelst,et ühepoole sai kenasti keerat anii,et ei võtnud coili alt ära, teisepooelga hakaks pihta, mutter oli lahti tulnud mis amorti hoiab ja pidasin targemaks alt ära võtta, ja noh siis hakaks triangel pihta, keegi oli amorti üritanud meeleheitlikult ise keermestada ja seal oli mingit normaalset aretist tehtud, tugilaager ei liikunud mitte laagri peal vaid lihtsalt vägistas amorti kaasa igakord kui keerasin, lisaks sellele oli amort tühi. Juba suht vihase ja pahasena,et pidin ma üldse seda s***a torkima, tuli meelde,et mul on kuskile tagavaraks 1amort  pandud, veidikene prygihunnikus tuhnimist ja leidsin vana kybi amordi mis tundus veel toimivat ja noh keermed olid ilusad korralikud.  Lappasin pilli kokku ja tuli stabika kord, ja pirraki stabika kinnitus õõtsa külge pooleks, okei meisterdasin uue ja järgmisena hüppas stabika kinnitus kereküljest välja, johhaidi, suht tige olin juba. aga noh omajagu roppe sõnu ja kisa ja sai kõik tagasi kokku.

Väga veider igatahes nüüd kõrgena sõita, pill on pehme ja teepeal olevaid auke nagu ei tunnekski, samas kurvis on ikka suht ebameeldiv kui ikka korralikult läbi vajub :D Nädalavahetuseks on ostetud hunnik keemiat ja aineid,et põhjaall möllata ja seda roostet veidikene peletada.

Järgmise nädala list on siis rooliotsad sarniirid sillastend ja korralikud amordid.

Türgisauna filtriga pilt ka

14993381_10210558008442646_6168832106250

Muudetud , muutis Toivoku

  • 3 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_112616

NO nii, pole pikalt midagi kirjutanud, EIx tõi mulle turvavööde vastused ja esimesed logarid. Eile sai tartu tagant metsast üks preface kupee varuosadeks toodud kuna mingihetk kui arvutama hakkasinj palju liistud ja muud pudinad kokku maksma läheksid eraldi ostes siis summa tuli pea sama mis see auto maksis :D Igatahes saan kroomliistu ringi , kroom neerud ja korralikud mustad uksepolstrid mis ei ole isepurevatega kinnitatud ja tagastange kinnitused+veel hunniku pisipudinaid mida vaja on :)  Kahju,et radikas ainult pilbasteks sõidetud oli :( seda oleks ka tahtnud.

Kapoti allla sain need tulede taga käivad katted ja korralikud tagatuledmilelvahelt vast enam ei jookse vesi pagassi ja paar plastikut veel ja arvan üldjoontes,et oli hea diil, kere läheb sõbrale ,kes topib sinna mingi veidra mootori ja annab kuuma. sellega, kui tõstukile panned muidugi pill keskelt pooleks ei vaju :D

Veider on see,et taga põll tundub maru kõva ja tugev , mis minu omal omakorda on täiesti sodi. Et kui kellelgi on mingeid pudinaid vaja siis saab,
Keredetailidest on ainult kapott säilinud ja see läheb Juhani autole, uksed mädad ja pagass ka .Kahju,et aknalaud on vale minu auto jaoks :(

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.