Hüppa postitusse
Postitatud
comment_25530

Ostsin siis 02.03.08 kasutajalt buumer BMW 325i 125kw sedaan.
Mootor väga hea, vaikne, hea minekuga ja kütusekulu suhteliselt väike.
Auto ise musta värvi ja hiljuti värvitud.
Välimusest: ees-ja taga M-TechII spoilerid-koopiad arvatavasti, kulmud, kristall-suunatuled ees,
toonklaas.
Sisu peaks olema originaal recaro, mis on suhteliselt korralik-juhi iste tiba katki.
Kevadel on tulemas: 16 tolli valuveljed, M-TechII udutuled ette, hella
blackid, taha punased tuled, parem audio süsteem. Rohkem ette ei ennusta.
Pildid tulevad hiljem. :D

 

 

Olen lepa ja kirjutan venna konto alt 

Teen siis selle listi lõpuks ära mis sai mootoriga tehtud.

 

Motori plokk - M20B25
Plokikaan - M20B25 (885) 
Väntvõll - M52B28 juurde sai treitud simmeri alune puks

Kepsud - M20B20 (130 mm)

Kolvid - Originaalid, pealt veidi madalamaks treitud (4mm)
Hooratas - M20B20 Kergemaks treitud ja tööpind vastavalt sidurikettale üle treitud
Siduriketas -(oli bemmi v8 ketas) 4 labaga
Sidurikorv - Audi AAN
Käigukast - Getrag 260
Turbo- holset hx 40 super
Intercooler - 450x300x76
Kolektor- ebay oma, roostevabast.

Wg prescision 46mm
Blow off - hiinakas,ägeda häälega.

Kütte pump-(oli walbro paagisisene 255l)  bosch o44

Kütuse regulaator- org. 3,0 bar

Kaane tihend- victor reinz, papist ja 2,05 paks.

Pihustid- siemens deka  630 cc

Kaane poldid- (algul olid org.) Nüüd ARP tikpoldid.

Kütuse rõhu kell(kapoti all)

Coil pack- opeli tutikas.

Org. küünlajuhtmed(uued)

Külmad küünlad

Lairiba lamda

Õliradiks- 525 tds

Sumbuti- keskel reso ja taga simons pütt.

Launch kontroll

LCD

Muud kellad ka salongis.

Sisse- ja väljalase kõik 3"

 

Mootoril said kõik uued saaled,tihendid, rõngad jätsin vanad.

Kaan lihvitud,klapid tehtud jne

Kogu seda jama juhib Vems 3.6

Düno andmed on siis- (oli 294 kw ja 570nm) 

Uus turbo juba olemas- holset hx 40 super.  433hp/319kw ja 570nm

Kõike pole kindlasti kirjas,kuid tähtsam sai

 

http://www.youtube.com/watch?v=CP-iqvmgPtQ

 

Uus turbo ka pildil :D

33069600sh3.jpg

2013-07-30 21.00.08.jpg

2013-07-30 21.00.56.jpg

p4213663ql2.jpg

2013-05-25 19.11.34.jpg

2013-01-30 12.42.17.jpg

2013-01-17 09.20.34.jpg

2012-12-08 21.46.12.jpg

2013-02-13 09.03.30.jpg

2013-05-24 07.28.09.jpg

post-499-0-09330100-1384007433.jpg

2014-10-03 15.40.26.jpg

Muudetud , muutis taurikazz

  • Vastuseid 579
  • Vaatamisi 113,1tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Üle aasta eelmisest postitusest möödas  Sõidab ca kolm kuud tagasi ja sõidetud umb. 1000 km. Sain selle plokikaane siis lõpuks ikka pidama. &#1

  • Sai oma ka käima pandud ja väike tiir tehtud  4 kuud seisnud      

  • Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis Mõni video enne kotti minekut 

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_84864

miks 2,5L? loll jutt suhu tagasi  :D suurema kubatuuriga saavutatakse jõud lihtsalt varem sama turboga, milleks
sis viia (ära unusta lag'i) lõpp võimsus piiraja lähedale? superi puhul oleks mootori kubatuur ideaalis 2,8L-3.0L,
et linnapeal ilma meeletu lag'ita paugutada.
Kui aga tulla alla kubatuuris, sis viiakse pöörete piiraja kõrgele. (mitte kõigeparem varjant linnamasinale)


Lepale sis niipalju, et kui panetegi uue 2,8L kokku, sis kasutage kindlasti H-profiil kepsu, kasvõi ebay odavaid.

comment_84899

On võimalus kasutada näiteks diisli kepse, täpselt nagu soots kasutab (kasutas).

Need peavad jõule väga hästi vastu aga kolvi sõrme jaoks on vaja uus puks teha

sest m51 mootori kolvi sõrm on suurem kui m20 kolvi sõrm.

Mis kolb sul kasutusel oli ja kas kolvid jäid terveks?

 

Kolvid olid ikka m20b25 omad ja veidi pealt maha võetud.

Kolvid on kõik ilusad peale selle mille keps ära lõhkus :@

comment_84900

Neid ulme kaasi ja asju ostma ei hakka jh :D

Muidu laoks selle sama kombo kõvemate kepsudeka kokku jh aga ma ei ole päris kindel selles mis mul seal surveaste oli :rolleyes:

Kasvõi see et süütenurk oli ca 4 kraadi ainult :rolleyes: , juurde pannes hakkas kohe detoma, seda ma ei usu et oli  E95 bensiin süü.

Ühesõnaga keegi tark võiks selle mul selgeks teha :D

Kas kõik m50 m52 kepsud on siis 135mm?

130mm on nö selle 2,5 tds motol aga rullika peal oleval dislal?

Miks nad siis m52b28 vändaga ei sobi?

Kubatur oli hea jh jõud oli juba madalalt taga ;)

comment_84909

Ja selle pärast ei tohi kasutada lühemat kepsu, et käigu pikkuse ja kepsu pikkuse suhe läheb paigast ära, hakkab lõhkuma.

 

Nüüd pean ennast parandama: 130/84=1,55 täitsa mahub veel piiridesse.

Muudetud , muutis Chulo

comment_85011

Akut pagassi pole mõelnud panna? Saaks natuke ruumi juurde kapoti alla :) Teema nii pikk ka, ei jaksa otsida, et mille FPR-i sa kasutad, kas tõesti originaal?

 

peaks pagasssi viima jh :D

Kui sam mõtled kütuse reg. siis see on m30 moto oma ja 3bar. Org. m20 oma on 2,5 bar.

comment_85016

m20b25 oma on ka 3.0bar , m20b20 oma on 2.5bar

 ei tea siis mul oli vabalthingavana 2,5 bar  :huh:

Et siis ikka org. regulaator :D

Kas M30 oma istub modimata külge? Mul M50 pihustid ja nende töörõhk peaks ka olema 3.0 juures aga kasutan algupärast regulaatorit, seepärast küsingi :)

 m30 sobib 1:1 

comment_85043

Ütle mis sa sinna sisse tahad laduda täpselt ja ma võin aidata arvutada või cad'i joonestada ja arvutis välja simuleerida, kui põlemiskambri andmed leiad kuskilt.

 

Ehk on abiks:)

 

M20B20,75mm stroke, 81mm bore,140mm rods
M20B25,75mm stroke, 84mm bore,135mm rods
M20B27,81mm stroke, 84mm bore,130mm rods
 
Connecting rod dimensions for M20B25:
C-C length: 135mm
Big end bore: 48.0mm
Big end width: 21.8mm
Pin diameter: 22mm
Small end width: 21.8mm
 
Pistons (CH is compression height):
M44, 30.4mm CH, 84mm bore
M42, 31.65mm CH, 84mm bore
M43, 31.65mm CH, 84mm bore
M40, 31.65mm CH, 84mm bore
M20, 34.09mm CH, 84mm bore
M50B25 (VANOS), 32.55mm CH, 84mm bore
M50B25 (non VANOS), 38.2mm CH, 84mm bore
M52B28, 31.82mm CH, 84mm bore
M54B30, 28.32mm CH, 84mm bore
S50B30 (USA), 32.8mm CH, 86mm bore
S50B32 (USA), 31mm CH, 86.4mm bore
 
Crankshafts:
M20B25, 75mm
M20B27, 81mm
M50B25, 75mm
M50B28, 84mm
M52B28, 84mm
M54B30, 89.6mm
 
Rods:
M50B25 (VANOS), 135mm
M50B25 (non VANOS), 140mm
M20B27, 130mm
M20B20, 130mm
M20B25, 135mm
 
Block:
M20B25, deck height = 206.7mm
M20B27, deck height = 206.2mm
Stock headgasket is 1.75mm when compressed and accomodates 85.2mm bore

Muudetud , muutis SllM

comment_85200

Siimule, saime oma surveastme teada ja tuleb parandusi uue mootori tegemisel ;)

Sai masin talveunne ära pandud, kevadeks teeb vast uue moto siis :D

Mõni video enne kotti minekut  :D

Muudetud , muutis lepa

comment_85271

 

Ütle mis sa sinna sisse tahad laduda täpselt ja ma võin aidata arvutada või cad'i joonestada ja arvutis välja simuleerida, kui põlemiskambri andmed leiad kuskilt.

 

Ehk on abiks:)

 

M20B20,75mm stroke, 81mm bore,140mm rods
 

 

2 liitrisel on siiski 130mm kepsud. Enda venna mootorisse võtsime kepsud just M20B20 seest. Kui seal oleks 140mm käiks kolvid julmalt pähe :D

 

M20 puhul on 135mm ainult 2,5 liitrisel ;)

Külaline
See teema on edasistele vastustele suletud.

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.