Esimene BMW E30 318i tuli siis turule 1983. aastal kui stiilne, väga proportsionaalne tagaveoga kaheukseline. Aasta hiljem järgnes sellele ka sama kena neljaukseline versioon, m6eldes siis rohkem pereinimestele.
Edasi liigutas neid siis 1,8 liitrine sissepritsega mootor, mille näitajateks siis 77kW ja 145Nm
Käigukasti valik oli tollal 5-käiguline manuaalkast ning 3-käiguline automaatkast.
Autol oli s6ltumatu vedrustus ja 4x ketaspidur.
Standardvarustuses oli elektrilised peeglid, tahhomeeter, Eurovox raadio/kassetimängija ning kroomtagupamper.
1985. aastal lisandus standardvarustusse kesklukustus ja Alpine raadio/kassetimängija. Lisavarustusse tuli rooliv6imendi.
1986. aastal tuli standardvarustusse sportlikum vedrustus, järgmine aasta sai ka mootor natuke rohkem v6imu juurde – nimelt kasvas kilovattide arv 83-le.
1989. aastal lisati standardavarustusse rooliv6imendi, nahkrool, konditsioneer ja Eurovox raadio/kassetimängija.
1990. aastal toodi turule 318iS, mis oli saadaval vaid kaheukselise ja viiekäigulise manuaalkastiga. 318iS mootor oli varustatud sportliku 2 nukkv6lli ning 24 klapilise 1,8 liitrise mootoriga. Oma 100kW ja 172Nm oli selle masina tehase poolt määratud tippkiiruseks 202km/h
Standardvarustuses olid sellel autol konditsioneer, elektriline antenn, Eurovox raadio/kassetimängija, rooliv6imendi, metallikvärv, kesklukustus, nahkrool, sportvedrustus, kerevärvi esi-ja taguspoilerid.
Sportistmed ja ABS-pidurid tulid sellele autole standardvarustusse alates oktoober/1990.a
Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus
Esimene BMW E30 318i tuli siis turule 1983. aastal kui stiilne, väga proportsionaalne tagaveoga kaheukseline. Aasta hiljem järgnes sellele ka sama kena neljaukseline versioon, m6eldes siis rohkem pereinimestele.
Edasi liigutas neid siis 1,8 liitrine sissepritsega mootor, mille näitajateks siis 77kW ja 145Nm
Käigukasti valik oli tollal 5-käiguline manuaalkast ning 3-käiguline automaatkast.
Autol oli s6ltumatu vedrustus ja 4x ketaspidur.
Standardvarustuses oli elektrilised peeglid, tahhomeeter, Eurovox raadio/kassetimängija ning kroomtagupamper.
1985. aastal lisandus standardvarustusse kesklukustus ja Alpine raadio/kassetimängija. Lisavarustusse tuli rooliv6imendi.
1986. aastal tuli standardvarustusse sportlikum vedrustus, järgmine aasta sai ka mootor natuke rohkem v6imu juurde – nimelt kasvas kilovattide arv 83-le.
1989. aastal lisati standardavarustusse rooliv6imendi, nahkrool, konditsioneer ja Eurovox raadio/kassetimängija.
1990. aastal toodi turule 318iS, mis oli saadaval vaid kaheukselise ja viiekäigulise manuaalkastiga. 318iS mootor oli varustatud sportliku 2 nukkv6lli ning 24 klapilise 1,8 liitrise mootoriga. Oma 100kW ja 172Nm oli selle masina tehase poolt määratud tippkiiruseks 202km/h
Standardvarustuses olid sellel autol konditsioneer, elektriline antenn, Eurovox raadio/kassetimängija, rooliv6imendi, metallikvärv, kesklukustus, nahkrool, sportvedrustus, kerevärvi esi-ja taguspoilerid.
Sportistmed ja ABS-pidurid tulid sellele autole standardvarustusse alates oktoober/1990.a