Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Denka1

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    10
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast Denka1

  • Tiitel
    Algaja

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. KAS LIPP MEELDIS??? tULEVIKUS VÕIB JUURDE TEHA!!!
  2. Tänasele BMW austajale võib osutuda enam kui shokeerivaks fakt, et see luksusmark on lähedalt sugulane Ida-Saksa tragikoomilise Wartburgiga ning et BMW sõiduautod on arenenud välja ühest kõige väiksemast ja primitiivsemast Inglise rahvaautost. BMW algusaastad 1917. aastal registreeriti Saksamaal Münchenis ettevõte nimega Bayerische Motoren Werke (Baieri mootoritehas – BMW). Firma tootis lennukimootoreid. I maailmasõja lõppedes muutus lennukimootorite turustamine üha raskemaks ja paratamatult tuli ellujäämise nimel otsida uusi tegevusvaldkondi. Pöörase kiirusega suurenev nõudlus mooto
  3. Denka1

    BMW E30st

    E30 tootmist alustati 1982 lõpus ning uus keretüüp vahetas välja juba vananenud E21. E30-l muudeti esi ja tagasilla vedrustust, mootorivalik oli suures osas kattuv E21 mootori-valikuga. Väiksema kubatuuriga E30 kasutasid mootoritüüpi M10, mille hilem vahetas välja 318i mootoritüüp M40. 320i, 323i ja 325i kasutasid M20 kuuesilindrilist 12 klapilist mootorit. Keretüüpe oli 4: 2 ukseline ja 4 ukseline (tootmist alustati 84) sedaan, kabriolett (aastast 86) ja universaalkere. E30 sedaanversioone toodeti kuni 1991, samas kui kabriolettide ja universaalide järgi oli nõudlus suurem ja nende tootmist j
  4. ÕHUFILTER- mootori võimsus sõltub eelkõige sellest, kui vabalt ta hingata saab. Esimeseks takistuseks sellel teel on õhufilter. Seega tuleks anda autole vabam hingamine, näiteks sportõhufiltriga. KARBURAATOR- Karburaatori ülesandeks on tagada mootorile igas olukorras sobival hulgal ja vajaliku koostisega küttesegu. Eriti forsseeritud mootori puhul ei pruugi standardkarburaator enam sellega hakkama saada- tuleks ära vahetada või ära regullida SISSELASKEKOLLEKTOR- Sisselaskekollektori ülesandeks on tagada küttesegu ühtlane jaotumine silindrite vahel. Performance kollektorid võimaldavad suur
  5. pole aimu kes selle lk neti üles riputas,suured tänud. kunagi omasin 323 millel pidevalt tulukesed põlesid,siis üks tüüp oskas seda lk soovitada.
  6. http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/index.htm
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus