Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 106,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

Oo, meeldiv lugeda.

Saab päris huvitavaid sõite siis näha.

Kellel see nii noobel töökoda on, toasussides ja valgekindaga automehaanikud siblivad ringi :P

  • Autor

Need pildid on tehtud Kostiveres Arupo töökojas, märksõnadeks on seal: VAG + võidusõidu autod + Rain Aava (Urmo Aava isa).

Järgmine turbokas tulemas klubise ...väga meeldiv, lausa raju juba :P

Aga garaazi kohapealt jah tõesti on nii et Rain hoiab seda korras nagu kord ja kohus. Alati on meeldiv sinna minna ja ma usun et tema garaaz teeb nii mõnelegi esinduse töökojale silmad ette :P

deem, ma lootsin vähemalt sirgelt kiirem olla. mis seal ikka, tuleb poodi kompressori järgi minna :P

Aga kui rajal enam kiirelt sõita ei kannata ja taguots muutd väga liputamis rõõmsaks, siis tule ja proovi drftis kätt. :twisted:

Aga muidu jõudu ja jaksu, mingi hetk tahaks heameelega oma silmaga pilgu peale visata, kui midagi selle vastu pole. :wink:

Silweriga on kõik põnev juba niikuinii ära räägitud...

Aga siin sooviksin ma siiski palju õnne ja veel kiiremaid ringe! :twisted:

  • Autor
Kas sulle mitte ei kuulunud/kuulu kunagi sellised asjad? Kui jah, mis neist, siis ka saanud? turbo206.th.jpg

turbo5.jpg

Need ma müüsin maha juba tükk aega tagasi. Ostja lubas need e28 535i peale panna aga ma pole nagu märganud et sellise setupiga auto oleks kuhugile tekkinud.

Need ma müüsin maha juba tükk aega tagasi. Ostja lubas need e28 535i peale panna aga ma pole nagu märganud et sellise setupiga auto oleks kuhugile tekkinud.

Kui saladus pole mis hinnaga selline komplekt ära ka läks? Ja milleks see suuteline oleks olnud korraliku juhtimise ja muude pudinatega.

deem, ma lootsin vähemalt sirgelt kiirem olla. mis seal ikka, tuleb poodi kompressori järgi minna :P

Tee seda kindlasti 8) :P

  • Autor

To: elav

Müüsin need u. 3000 eegu eest. ehk siis sama hinnaga nagu ostsin. Need olid mingi supra pealt vist pärit. Originaalis on vist need Toyota mootorid u. 320hj. Aga kindlasti kannatab neid veel pealegi kruttida. Ei viitsi netist otsida aga arvan et kuni 400hj peaks ikka võimelised olema.

  • Autor

Need pihustid:

0 280 150 951

301ccm@3bar

348ccm@4bar

16ohm

Asendame esialgu sellistega:

0 280 155 830

347cm3/min (3.0 bar)

420cm3/min (4.0 bar)

16ohm

Kiirustades sai need ostetud, ekslikult arvasin et tegu on 400ccm pihustitega, on küll, aga 3,8 bar rõhu juures. Ma veel mõtlen kas annan need müüjale tagasi või mitte. Et pihusti vahetusest kasu oleks pean hakkama ka uusi kasutama 4 bar rõhu juures. Aga ma just tahtsin kasutada standard 3 bar kütusesurveregulaatorit. Kui kellegil on mingid 400cc@3bar pihustid ja soovib vahetust teha siis võib märku anda...

No meil need vanad pihustid olid juba 4bar peal, et kuidagi hetke jõud ära toita.

Uued oleksid siis vaid veidi etemad.

Suht mõistliku hinnaga saaks Siemens Dekasid tutikaid 630cc@3bar.

  • 7 kuud hiljem...
  • Autor

Mootor on vahel, juhtmestik on peal, sumps on all. Viimase info kohaselt on ka lahendatud küttesüsteemi mured. Nüüd on siis vaja veel mõned andurid paigaldada, sisselaske torustik vedada ja veel nipet-näpet. Aga juba tuleb sügis peale ja endal mul sellega nagunii hetkel aega tegeleda ei ole, ehk siis see aasta see auto vist sõitma küll ei hakka...

  • Autor

Esialgu mootori sisu üldse ei näpi. Alles peale seda, kui ma ta laiali lasen (mis juhtub varem või hiljem nagunii) on mõtet hakata mootoriga midagi tegema. Hetkel ma isegi ei tea mis suunas seda mootorit peaks arendama ja ega ennem teada ei saagi, kui auto sõitma saan...

  • 10 kuud hiljem...
  • Autor

See auto on nüüd uuesti elule äratatud. Täna sai tehtud Seat ja ©koda klubide rajapäeva raames ka esmane aju seadistus. Sõitsin 0,6 bar rõhuga ja parimaks ajaks jäi 42.023 s (ehk siis minu varasemast parimast Tabasalu ajast u. 0,5-0,7 s. kiirem).

Arvestades, et minu oskused selle autoga sõitmisel on vägagi roostes ja mootor töötab väga "safe" settingutega, siis on hiljem võimalik seda ringiaega veel kõvasti parandada.

Natukene ka auto käitumisest rajal - kartused, et turbo on liiga suur ja ringrajal sõitmiseks ebasobiv, ei osutunud tõeks. Auto on hästi kontrollitav ja igast asendist hea sõita. Plaanitud 1,2 bar rõhu juures läheb asi ehk natukene põnevamaks aga see ei tohiks probleeme tekitada.

Panen hiljem siia autost ka mõned värskemad pildid.

  • Autor

See sai sinna lastud kahel põhjusel. Esiteks seetõttu, et see alumiiniumplekk mis on pandud pagasiruumi ja salongi vahele kolises/vibreeris rõvedalt ja teiseks seetõttu, et läbi pagasiruumi tulid heitgaasid salongi (mul on fiibrist pagassi luuk ja see ei ole nii tihe kui originaal). Makroflex oli käepärane ja kaalult kerge vahend nende murede likvideerimiseks... :)

*selle auto puhul ongi enamikus kasutatud praktilisi lahendusi, mis aitaksid sõita ringrajal kiiresti. Detailide ilu ei ole kunagi olnud eesmärk omaette... :)

  • 1 aasta hiljem...

Kas on seda autot ka rajal võimalik näha see aasta ?  Näiteks mõnel teisipäeva õhtul Pärnumaal TV6 rajapäeval   . . .  ?

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.