Hüppa postitusse

325i (M20 strokerid 2,8N/A + 2,7T) '89 - Silwer

Postitatud
comment_30292

***Välimus:

Originaal M-Tech II esi, taga, külje, uste spoilerid, stanged ja antitiib.

Udutuled

***Mootor:

Sport nukk: dr.Schrick, sisselase 284° ja väljalase 272°, tõus 11,4mm

Kubatuur: 2826cc, surveaste: 10.8:1

Vända käik: 84, Kolb: 84,5

Reguleeritav nuka ratas

Torukollektor

Reguleeritav kütusesurve regulaator

Suuremaks tehtud sisselaskekanalid ja nn. throttle body

Resokad katalüsaatori asemel

Kerge hooratas

Sachs Racing sidur

BMW 535i pihustid

***Veermik:

Orig. M-Tech sportvedrustus

Tugevdatud tagasilla ja reduktori puksid

Strut bar

Roolivõimendi

ABS

Custom made 4,27 ülekandega u. 40% LSD differ

4*Orig, BMW BBS 15" valuveljed 205/55 R15 rehvidega - igapäevasõiduks.

4*Orig. BMW BBS 15" valuveljed 205/50 R15

Pirelli P Zero C racing ja Toyo R888 rehvid - rajasõiduks.

4*Orig. BMW 14" valuveljed 175/70 R14 Michelin Ivalo 2 naastrehvidega - talvel kasutamiseks.

1* orig. BBS velg varurattaks

***Interjöör:

M nahaga kaetud rool ja käigukangi käepide

Recaro sisu

Kompuuter

Musta värvi laepolster

Istmesoojendused

Nn. kaardivalgustitega tahavaatepeegel

***Audio/Multimeedia:

Bavaria C, orig. stereo

***Lähituleviku plaanid:

Koni Sport amordid

Tatech progetav aju

Paremad pidurid

Pildid, kui auto oli veel originaal:

http://gallery.bmwclub.infoweb.ee/gallery/album28?page=1

  • Vastuseid 539
  • Vaatamisi 106tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Kõik mis jääb peakaarest ette poole on big no no ARK'i silmis

Esiletõstetud vastused

comment_21041

Seda klotsi märkasin jah püstiku ja kinnituse vahel, aga mõtlesin seda just, et rool rohkem kätega risti ja kehada paralleeli ajada. Võiks olla kätele vähem kurnav rajal kihutamine. Kas armaturile läheb ka mingi materjal peale, et ei läigiks?

  • Autor
comment_21040

Noh, see klots muutis natukene ka rooli nurka. Igal juhul nüüd on seda barankat täitsa talutav juba keerata. Rohkem hetkel selle rooliga ma midagi ei plaani teha.

Armatuurile ei tule midagi peale. Ega ta originaalis ka väga ikka ei läigi.

Tagaakna alust plekki viast tasuks matt mustaga värvida enne klaasi panekut, muidu võib vast tõesti liialt läikima jääda. Häda korral saab seda muidugi ka hiljem teha.

-------------------

Täna siis seis selline et auto Tallinnas tagasi ja hetkel Patricku juures kes roogib juhtmekimbust kogu üleliigse välja ja kohendab puuriga autosse juhtmed viisakamalt istuma. Homme vast on see töö ka valmis ja siis läheb auto pamperi peal Angelari kus toimub lõplik komplekteerimine.

Komplekteerimisel tekitab vist suurimaid probleeme armatuuri sees olevate soojendus vendi torude paigaldus, see armatuuri sees olev toru jääb täpselt kõkidele asjadele ette...

Aga ehk järgmise nädala lõpus peaks auto ikkagi uuesti sõiduvalmis olema. Auto võeti juppideks 25 veebruar, valmib u. 25 märts - 1 kuu projekt ja kõik kokku u. 40 tuh. krooni.

  • Autor
comment_20993

Jah, seest jääb hõbedane. Musta pealt paistaks tolm liialt välja. Muid värvide kombinatsioone hästi ette ei kujutanud.

Sidur on hetkel kombinatsioon Sachs Racing kettast ja 325IX korvist. Korv on küll tiba nõrk. Mõned korrad olen saanud sidurit ka libisema (kolmanda käiguga Sauga tagumistest kurvidest väljudes). Tegelikult on Sachs Racing korv hetkel parandamisel. Kui IX korv annab otsad ja päris race korvi ei jaksa osta siis läheb see uuesti alla.

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_20824

Auto saab täna valmis. Kui käisin vaatamas siis oli vaja vaid veel juhiuksele plekk polstriks panna. Muus osas on kõik koos ja valmis. Sai kontrollitud ka seda kas turvavöö toru on sobiv ka HANS'u jaoks. Ja on täiesti sobiv. 16 kraadi on toru õlast allpool ja seda siis kui proovisime niisama vabalt toolis istudes. Kui tõmbaks turvavööd tugevalt kinni siis nurk oleks veelgi väiksem (tagumik läheks rohkem istmesse).

Raha kulus kogu tegevuse peale u. 38000 eek. Mis siis sisaldab kõiki töid koos värvimisega, materjale ja pamperiga vedusid erinevate remonditöökodade vahel. Ehk siis nn. "võtmed kätte" lahendus mille puhul endal käsi "määrida" ei tulnud (hea meelega oleks ka midagi ise teinud aga lihtsalt ei ole seda aega kuskilt võtta).

comment_20789

Tubli oled Silwer nii sellekohapealt, et sellise auto omale ehitasid ning kuhu sa sellega jõudnud oled. Vaadates autode nimekirja kellega võistlesid siis suu suht lahti. Vaatasin, et e30M3-ega samasse auku sõitnud. Minupoolt sulle edu ja kiireid ringiaegu :wink:

Porchevennad võtku eeskuju :?:

  • Autor
comment_20778

Tegelikult ei sõitnud ma selle autoga juba kaks viimast aastat igapäevaselt linnavahel. Aga auto jääb registrisse (küll märkega "sportauto" tehnilises passis), hakkab omama kehtivat ülevaatust ja kindlustust. Lühemad otsad sõidan endiselt omal jõul. Pikemate puhul ehk kasutan jäiga ühenduslüliga pukseerimist.

  • Autor
comment_20767

Täitsa huvitav. See on siis mingi uus asi. Ma isegi ei teadnud et selline numbrimärk eksisteerib. Võib juhtuda küll et tuleb siis selline punane number. Tähelepanu äratab see kindlasti. Samas, on see siis nüüd hea või halb - ei oskagi seisukohta võtta...

EDITED: ARK väidab et nemad veel selliseid numbrimärke ei väljasta ja ei hakkagi ennam väljastama kui uus liiklusseadus on vastu võetud.

comment_20748

Oled sa sõitnud ilma polstrita rulliga maanteekiirusel? Pole kuigi meeldiv viis reisimiseks, plekist polstrid ilmselt ainult võimendavad seda müra.

selleks on kõrvaklapid :) aga jah, iial ei tea, mis rajal juhtuda võib, nii et kindlam on jäigalt või treilaga vedu.

  • Autor
comment_20743

Ma ei arva et sinna turbot oleks nii väga vaja. Paremad ringiajad on ikka "tihendi" taga kinni ja mitte mootori võimsuse taga. Kui vilumus saab sedavõrd heaks et päeva jooksul ei õnnestu Saugal aega parandada rohkem kui ühe sekundi võrra siis tasub hakata tehnikat kangemaks tuunima (aga ka siis läheks ma pigem vabalthingava 5,0 V8 teed). Turbo mootorit ehitaks vaid viimases hädas ja kui raha väga vähe ja seda siis vist üldse M42 mootori baasil.

Pakun et kaalu tuli kuni 70kg juurde. Eks millalgi võib ju autot kaaluda ja täpse kaalu teada saada. Samas, varem ma teda kaalunud ei ole, seega "puuri" kaalu teada ei saa.

comment_20735

Tere,

Mootor puhurisse ajada, pole vast mõtet, rajal läheb vast väga raskeks sellise konega.

5,0V8-ga peab terve esiosa aluse paljaks lõikama ja kere ehitama peenetele torudele minu meelest, siis peaks ka ju puuri ehitust natukene jälle modima :?:

70kg annab kompenseerida ju klaaside arvelt, need kaaluvad ka ju päris paksult võrreldes pleksiga.

Kergem on see aparaat ikka kui kõik need linnakärud, põhjamatt ja lae-uksepolstrid massavad kaalul ka päris palju.

Kui pedantseks minna siis milleks vaja kõrvalistujal akent üless alla vändata---> sealt ka 1,45kg võitu :D ja kui pedantsusega liiale minna siis peekon ja rasavane toit on non'grata ning mäktõnalds ja kesspurger peavad jääma oopis futurama filmi osaks 8)

Aga eks paistab kuidas ajavõrdlused hakkavad trükimustaga paberil paistma ja kuhu edasi vaja minna.

See auto on nagu Tallinn, see ei saa never valmis :D

jõudu jaksu ja ülejäänud s***a saab selverist,

A

  • Autor
comment_20726
5,0V8-ga peab terve esiosa aluse paljaks lõikama ja kere ehitama peenetele torudele minu meelest, siis peaks ka ju puuri ehitust natukene jälle modima :?:

See E39 mootor ei nõua e30 kerelt just eriti palju modifitseerimist et vahele istutada. Natuke on tegemist mootorikinnitustega, leegitorudega ja natukene tuleb jama pidurivõimendiga ning selle paigutamisega aga muus osas on "bolt on"... :wink:

* aga siiski on see vaid tulevikufantaasia... :)

  • Autor
comment_20715

Raul Koov EAL-st vaatas auto üle. Paar väiksemat märkust oli. 2KG tulekustuti salongi paigaldada (süsteem ei ole nõutud), pea piirkonda jäävatele puuritorudele pehmendused peale panna ja istme alla turvavöö kinnitus teha, selle viimase kohta pidi ta veel infot andma kuidas seda teha tohib kui iste kinnitub ilma ristitorudeta põhja külge. Ja siis peakski auto poolest olema kõik tehtud et vastaks GT klassi nõuetele. Mingi muu ringrajaklassi nõuete alla ta nagunii ei sobiks.

  • Autor
comment_20662

Tegin pühade puhul autole väikese kingituse AZEV A velgede näol:

http://www.silwer.pri.ee/d.jpg

http://www.silwer.pri.ee/c.jpg

Tegu siis 17*8 velgedega mille ET on 30 ja keskava 56,6?. Algselt siis mingisugusele Opelile mõeldud veljed. Veljed on küll servast mõningate kriimudega aga muidu sirged, kahelt kapslilt on ka kahjuks Azev kirjad kaotsi läinud aga hind oli ka odav ja seetõttu tasus osta küll. Keskava ja ET saab sobivaks "custom" flantsiga.

EDITED:

Nüüd nende velgedega saaks kasutada ka natuke moekamaid suporteid. Esisillale sobiks Brembo suport ja tagasillale panevad sakslased mingeid Porsche Boxteri suporteid.

Esimesed_pidurid

Tagumised_pidurid

Tegelikult ei tohiks olla ka väga keeruline neid pidureid upgradeda. Kettad on mu autol juba nagunii sellised nagu siin komplektides kasutatud. Vahetükid saaks ehk lasta Eestis teha. Esimeste suportite leidmine ei ole ka kindlasti probleem. Tagumiste saadavusest ei tea suurt midagi. E-bay's olid ühed uued müügil aga päris kallid - 800EUR.

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.