Hüppa postitusse

suvi

Foorumikasutaja
  • Postitusi

    35
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

Kasutaja suvi saavutused

Avastaja

Avastaja (4/14)

  • Esimene postitus
  • Kaasalööja
  • Vestluste alustaja
  • Esimene nädal tehtud
  • Üks kuu hiljem

Hiljutised märgid

0

Reputatsioon

  1. Sooviks osta kupee kere luugita katuseplekki. Võiks olla piilarite juurest maha lõigatuna. Pakkumised meilile rainer@suviperformance.com
  2. Pakkuda on originaal M-Technic 2 küljelaiendid (8 detaili) 2-ukselisele ja originaal M-technic 2 2-osaline tagatiib. Pildid lähipäevil. Küljelaiendid 450.- Tagatiib 150.- Kes raha eest osta ei taha võib pakkuda midagi samaväärset ja kvaliteetset vahetuseks. (typ 188LSD, 328/m3 e36 5k ZF käigukasti,ITB, M42 kangemaid nukkasid,turbo, wastegate, kvaliteetseid velgi. Kerget pagasiluuki, kapotti jne.) Pakkumised PS või rainersuvi@hotmail.com Rainer
  3. Tänud. Kui tõesti originaali ei leia siis see tundub olevat viisakas pakkumine.
  4. Toru pikkus polegi tegelikult niivõrd oluline. Töötab ta selle põhimõttega, et küttesegu põrkab toru korgi vastast tagasi sisselaske klapi peale ootama kuna klapp uuesti avaneb. Aga ei tea kas Madis 23 oli minu tehtud või mitte.
  5. Müüa pulsi kambri sisselaske kollektor M42B18 mootorile. See sisselaske kollektor ei vaja muid mootori modifikatsioone. on vahetatav 1-1 originaal kollektoriga. Pole vaja chiptuningut'i ega midagi. Inglisekeelne jutt kuidas asi töötab. After the intake mixture (fuel and air mixture) enters a cylinder, the intake valve slams shut. In the stock manifold, the intake mixture starts to recoil off the back of the intake valve and back-flows up the intake runner to the plenum. But with a pulse chamber manifold, the intake mixture goes straight back into the pulse chamber because that is the path of least resistance. Next the mixture recoils off the back of the capped-off tube (the pulse chamber) and heads for the back of the intake valve ready to enter the engine when the intake valve opens. Since the intake mixture is ready to go into the cylinder, the cylinder filling is increased and the engine makes more power. From past Dyno testing, we can claim a 15% increase in midrange torque with this manifold. [size=8](www.metricmechanic.com)[/size] Hind 299.- (Ostja peab andma vastu enda originaal seisus sisselaske kollektori.)
  6. Ei ole see jänxi käest ostetud kast. Tegu on iseenesest 5 käigulise dogleg kastiga (auto peal proovitud, käiguvalem nagu ikka, esimene vasakule alla teine üles jne.). Aga numbrid seda väidet väga toetada ei taha. Enne ostu aga tahaks teada millega täpselt tegu on, et valet asja ei ostaks.
  7. Oskab keegi nende piltide järgi midagi tuvatada? 03011 GF 242 0 291 01 DIN 158 7.3 225
  8. suvi

    M:suured pihustid

    Üks asi on tootlikus ja teine on pihustamine tolmuks. Kui oleks valida 166cc /min hea pihustamis võimega ja 154cc/min väga hästi tolmuks pihustava pihusti vahel. Siis võtaks väiksema tootlikusega. Arvestades seda, et ülejäänud mootor jääb veel mõneks ajaks stockiks ja otseselt kütuselisa ei hakka vajama. Teoreetiliselt vähendavad need pihustid kütusekulu ka. Igapäeva autole võiks olla päris hea investeering. :idea:
  9. Endine töökaaslane rääkis, et tema tuttav oli puuriasja seadusesilmadega niimodi ära lahendanud, et väitis, et see puur on tal "hästikinnitatud pagas". Iseenesest ei ole ju seadust, et sõiduauto salongis ei tohi torumaterjali vedada ja kui ta veel ilusti kinnitatud on, siis miks mitte. Mis pole keelatud on lubatud. Seda "pagasi puuri" saaks sellisel juhul kasutada ainult tänavaautol. Võistlusautol kus on nõutav kindel homologeering muudab "pagasi puuri" "õigeks puuriks". (ei tea muidugi kui palju tõetera mu töökaaslase jutus oli, kas tõesti ka sellise jutuga asi läbi läks või oli see kellegi kolmanda mõttelend? Aga sellist juttu olen mina kuulnud ja minujaoks kõlas suhteliselt loogilisena. Paneb mõtlema)
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus