Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

suvi

Foorumikasutaja
  • Postitusi kokku

    35
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Foorumi reputatsioon

0 meeldimist

Kasutajast suvi

  • Tiitel
    Mininokk

Hiljutised profiili külastajad

Hiljutiste profiili külastajate paan on keelatud ja ei näidata teistele kasutajatele.

  1. suvi

    O: kupee kere luugita katus

    Sooviks osta kupee kere luugita katuseplekki. Võiks olla piilarite juurest maha lõigatuna. Pakkumised meilile rainer@suviperformance.com
  2. suvi

    318i M42B18 cabrio '92 - tanel645

    See on minu endine mootor, on selle auto pealt pit. http://www.driftime.ee/foorum/viewtopic.php?f=20&t=1925
  3. Pakkuda on originaal M-Technic 2 küljelaiendid (8 detaili) 2-ukselisele ja originaal M-technic 2 2-osaline tagatiib. Pildid lähipäevil. Küljelaiendid 450.- Tagatiib 150.- Kes raha eest osta ei taha võib pakkuda midagi samaväärset ja kvaliteetset vahetuseks. (typ 188LSD, 328/m3 e36 5k ZF käigukasti,ITB, M42 kangemaid nukkasid,turbo, wastegate, kvaliteetseid velgi. Kerget pagasiluuki, kapotti jne.) Pakkumised PS või rainersuvi@hotmail.com Rainer
  4. suvi

    318is '90 - Penu

    318IS peaks olema kõikidel originaalis 51mm püstak. Tava 318 võib olla nii 45mm kui 51mm. 99% kindel.
  5. suvi

    318is '90 - Penu

    Aga 318IS'l on ju 51mm püstakud originaalis.
  6. suvi

    O: M-tech 2 küljelaiendid 2-ukselisele.

    Tänud. Kui tõesti originaali ei leia siis see tundub olevat viisakas pakkumine.
  7. suvi

    M: M42 pulsi kambri sisselaske kollektor.

    Toru pikkus polegi tegelikult niivõrd oluline. Töötab ta selle põhimõttega, et küttesegu põrkab toru korgi vastast tagasi sisselaske klapi peale ootama kuna klapp uuesti avaneb. Aga ei tea kas Madis 23 oli minu tehtud või mitte.
  8. Müüa pulsi kambri sisselaske kollektor M42B18 mootorile. See sisselaske kollektor ei vaja muid mootori modifikatsioone. on vahetatav 1-1 originaal kollektoriga. Pole vaja chiptuningut'i ega midagi. Inglisekeelne jutt kuidas asi töötab. After the intake mixture (fuel and air mixture) enters a cylinder, the intake valve slams shut. In the stock manifold, the intake mixture starts to recoil off the back of the intake valve and back-flows up the intake runner to the plenum. But with a pulse chamber manifold, the intake mixture goes straight back into the pulse chamber because that is the path of least resistance. Next the mixture recoils off the back of the capped-off tube (the pulse chamber) and heads for the back of the intake valve ready to enter the engine when the intake valve opens. Since the intake mixture is ready to go into the cylinder, the cylinder filling is increased and the engine makes more power. From past Dyno testing, we can claim a 15% increase in midrange torque with this manifold. [size=8](www.metricmechanic.com)[/size] Hind 299.- (Ostja peab andma vastu enda originaal seisus sisselaske kollektori.)
  9. suvi

    BMW 320i (M50B25TÜ) '89 - wabbit

    Väga lahedad on need valged sussid. Aga paelad võiksid ka valged olla. Loe: Rehvi kirjad. Ühe velje kodara peal võiks olla azevi kiri vms. Oleks kontrast parem.
  10. suvi

    Sport käigukasti kohta? (dogleg)

    Suured tänud.
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus