Hüppa postitusse
Postitatud

On keegi teadlik või upgreidinud enda 30ne pidurisüsteemi?
Seitsmese pidureid pandi vahetükkidega vahele. Kellegil täpsemat infi ja tükkide jooniseid?
Sillad on mul 5x120.

Esiletõstetud vastused

330d kettad ja vahetykkidega suppordid. 330d kettad 325mm,min. Velg 17" voi. 328 300mm kettad

E38 supportitega ei lahe paljud veljed alla,

Mul endal ka alla minemas e46 330d pidurid ja kettad, kuid pole veel täpseid arvutusi ja jooniseid teinud, võimalik, et keevitades ja ilma vahetükkideta.
Aga selleks eelnevalt vajalik juba ka 5x120 peale teha.
Netist veel võimalik tellida igasugu bolt-on komplekte kalli raha eest.

  • 3 kuud hiljem...

Väljamaal on üldlevinud neid Corrado alt võtta. Sadulaid kasutatakse siis Mazda RX-7 oma aga ehk saab ka midagi vähemeksootilist välja otsida. Vahetükid tuleb nagunii meisterdada.

 

Üldiselt nii väikse vahe puhul on mõttekam ehk korralikku klotsi ja pidurivedelikku investeerida? Saaks ju tunduvalt asisemaks orig. pidurid.

Keegi ferodo ds2500 klotsi on kasutanud? Kas see hind on asja väärt tahaks teada :o

Väga head klotsid on. Kui praegused otsa saavad siis järgmised võtan ka samad uuesti.

Väga head klotsid on. Kui praegused otsa saavad siis järgmised võtan ka samad uuesti.

Kaua sul need vastu on pidanud ja mis tingimustes?

Mõnituhat kilomeetrit hetkel. Selle sees ka paar rajapäeva. Igapäevasel kasutusel mõnusad - ei tahma ega kriuksu. Ning ei vaja eelnevat soojaks sõitu. Aga kui auto ainult tänavapeale siis võib ka midagi muud kaaluda, tegemist siiski ikkagi kiiresõidu klotsiga.

Ega vist muud varianti ei ole kui need võtta. Tavalise klotsiga veetsin aega rahulikult kulgedes audru rajal ja vist pool klotsi oli pärast kadunud :D püüdsin küll vähe pidurdada, et mitte väga sulama lasta.

Sõbral on pakkuda kui kellegil huvi,4x100 auguvahega,51mm püstaku peale tehtud suuremad pidurid. Suuremad kettad ja suportid.

Alla 16 velje alla ei sobi.olid ehk audi s4 kettad ja supportid...peab täpsustama.

Varsti saadaval minukaudu järgmised komplektid:

5x120
* 302mm
* 330mm
* 350mm
* 364mm

4x100
* 300mm
* 330mm

  • 4 kuud hiljem...

Mis arvate, kas 4x zimmermanni puuritud kettad ja ferodo d2500 klotsid või minna miski muu ketta peale? Kahju on hetkel minna 5x augu valemi peale, kuna väga palju on velgi veel 4x100 peale. 

Eeldan et zimmeri kettad peaks ka seisma jätma ikka :) 

Puuritud kettaid üldse ei soovita, kui just äge välimus ainult eesmärgiks pole. Radiaalsed praod varem või hiljem platsis kui kuuma anda ja siis pole enam äge ja kindel tunne kuuma anda.

Kui oled hull piduriotsas elaja ja suudad klotsid ikka ja jälle rajal klaasjaks ajada, on soontega ketas ehk põhjendatud valik kuid paralleelselt tasuks siis ka klotsi mark ja ka enda sõidustiil ikkagi üle vaadata.

Minu ainult rajasõiduks ettenähtud ja pruugitav E30 kasutab tavalisi aukudeta ja soonteta Brembo ventileeritud kettaid ning Ferodo Premier klotse (4x100, tehasemõõdus pidurid). Ja mitte ühtegi probleemi pole. Ka +29* temperatuuriga 20 ringi järjest Auto24Ringil sõites mitte. Olen kasutanud ka Ferodo DS2500 klotse ja need on head klotsid, kuid kui sama hästi töötavad 10x odavamad Premierid, miks ma peaks selle raha tuulde viskama. ATE Blue Racing pidurivedelik (või analoog) ka soovituslik, kui rajale rohkem asja muidugi. 

  • 2 nädalat hiljem...

Kasutan 4x100 esisillal kombot:
Audi TT 312mm kettad + e38 4 kolviga suppordid
2 auku peab juurde puurima ja keskava 1mm võrra suurendama
 

Mis miinimum velg alla läheb? 17? 

4 kolviga suporditega võite igasugused laia randiga veljed ära unustada. Vähemalt nii, et need koopast välja ei jää.
Kes alumiiniumist 4 kolviga sadulaid soovib, siis minult saab. Sadulad on osadeks ja klaaskuul pritsitud. Tutika tihendikomplekti saab ka kaasa.

Muudetud , muutis Chulo

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus