Hüppa postitusse

raimo

Foorumikasutaja
  • Registreerus

  • Viimati külastas

Kõik, mis raimo postitas

  1. Ennast peab ikka kiitma
  2. http://www.bmwclassic.ee/forum/viewtopic.php?t=5575
  3. Asi paistab põnevaks minema. Kui uusi pistikuid vaja, siis mul on varuga ostetud.
  4. Mis materjali täpsemalt kasutad?
  5. Ei jõudnud jah. Proovin mõne nädala pärast uuesti.
  6. Mis velje värvimine kahes osas (keskosa mustaks, lip valgeks) maksab?
  7. kui jäme see "originaal" veel on? keevitad amordikannude külge kõrvad ja lõikad sinna vahele sobiva pikkusega lati. pole mõtet asja keeruliseks ajada.
  8. M10 kaanepoltide kohta ütleb Rootsi tarkus: It´s enough for 1000+hp edu
  9. naised saunas rääkisid või ? Väljaulatuvad veljed-rehvid pole kereautodel lubatud ei tänaval ega ühelgi autospordi võistlustel. Kui selle põhjused jäävad arusaamatuks, tuleks tegeleda mõne sobilikuma alaga nagu postmarkide kogumine. Aga ega need asjad enne üldiselt pähe ei mahu, kui enda naine või väike laps või muu sugulane on sellise auto vahel oma käest või jalast ilma jäänud. Sõimake neid kah siis värdjateks, siis sobib antud termin paremini. Teemasse kah, auto on tore aga ühtegi korralikku pilti sellest seni pole.
  10. deem, ma lootsin vähemalt sirgelt kiirem olla. mis seal ikka, tuleb poodi kompressori järgi minna
  11. toly pandud pilt on isegi vist õige aga see iste on lihtsalt nii surnud, et jätab tõesti petliku mulje.
  12. teeme asja huvitavamaks ... M3 Sport Evo istmed:
  13. Kolvid tulid USAst? Kuidas nad tollist läbi tulid?
  14. 525 ja 530 kastid küll, 540 kast on juba teisest "puust" isend.
  15. Asi ei ole selles kas roolis on rullnokk või korralik juht või mis auto tal on. Kui üks rullnokk teeb maine maha, siis kannatavad teised ka. See BMW-de "maine kujundamine" algas juba üle 10 aasta tagasi ja seda parandada on juba väga raske. Ega enne mingit paremat suhtumist loota pole kui politseis palgad kõrgemaks lähevad ning igast jobusid sinna enam ei võeta. Paraku seda niipea loota ei ole.
  16. Paraku on see nii, et E30, E34 ja E36-ga on aja jooksul tänavatel kõvasti "kino" tehtud. Sellest ka politsei suurendatud ebaterve huvi nende autode vastu. Ja noh, kui politsei tahabki riigieelarvet täita, siis kummast suurema tõenäosusega selleks põhjuse leiab? Mõnest uuest Audist või BMW või mõnest E30-nest?
  17. Siin ei ole küsimus mitte liikluseeskirjas või Genfi konventsioonis, vaid üldises liikluskultuuris. Kui sul küla peal on 9 debiilikut, kelle arvates parklas driftida ja foori taga ketsi lasta on "lahe", siis pole mõtet imestada, miks politsei kõiki nokib. Neid udukatega sõitjaid on sadades ja tuhandetes, kuid millegipärast ei pea politsei kõiki kinni.
  18. http://tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=31881
  19. Silwer ise küll nii ei arva
  20. Segeri Civicul ei olnud puuri sees, oli lihtsalt suur kiirus. 4.0 V8 ei saa kuidagi legaalselt arvele, ainult 3.0 V8 saab. Nii töömaht kui võimsus võetakse ainult ühe mootori järgi. Nii ei saa et võimsus 2,5 alusel ja töömaht 325e(2,7) järgi.
  21. Probleem on selles, et kolvi/silindri kulumist mõõdetakse lehtkaliibriga, siis kui kolb alles mootoris on : Selle peale ei oskagi enam midagi öelda.
  22. sellega on nii (olen ka nendega ühte asja mittetoimivuse osas konsulteerinud), et mingit garantiid eriti ei ole. kui läks asi ...., siis heal juhul saad infot miks nii juhtuda võis. nad oskavad päris hästi küsimustele vastamata jätta kuigi kokkuvõttes on nad ikkagi päris head-kiired vastajad võrreldes teistega.
  23. nende aukudega kuuma õhku eriti efektiivselt küll välja ei saa
  24. mõtle ja uuri, saad teada

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.