Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY
  • 0

V8 peale panek e30-le.


P2hkel
 Jaga

Küsimus

Sellele küsimusele on 21 vastust

Soovitatud postitused

  • 0

Uurisin seda lehekülge, aga ei avane minul igatahes.

Lisan siia ühe lingi, mis on mind aitanud driftiauto ehitusel päris kõvasti.

http://www.rtsauto.c...-m62-v8-swap-3/

Ja kui keegi soovib mootorikäppasid(või nende joonist), siis mul äsja said need tehtud.

Lingil on ka aadress, kust saab neid tellida, aga 199eur ei raatsi küll maksta nende eest....

sillatala ja raami vahele on pandud mingi piduri silindri kolb or something.. selles häda ongi. ütleme nii et mõni kavalpea toob mootorit sedasi alla poole.

Tegelikult on see terve tükk(ca 200x30x20 alumiinium), mida ma ise ka soovitan kasutada sillatala allapoole toomiseks. Käigukast, kardaan ja differ jooksevad paremini ühel joonel.

Muudetud , muutis kickstart
Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Sillatala allapoole toomisega keerad vaid auto juhitavuse metsa.

Mina enda autol ei ole sillatala kuhugi poole liigutanud ja V8 koos Manuaal kastiga istub väga hästi küljes, ei tekkinud mingeid nn valesid nurkasid kardaani suhtes. Pealegi on kardaanil ristid selleks et vales kohas koormust ei tekiks.

Mootorit alla poole viimata saab isegi mootorikatte peale panna ilma et see kusagile vastu läheks nagu väidetakse. Ainuke tagasilöök on m60 paisupaagi kasutamine, selle kork ei mahu ilma kapotti lõikumata peale aga saab kasutada ka muid paake.

Et siis rasket pole midagi ja sillageomeetriat pole vaja muuta.

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Omalt poolt selline küsimus, et kui peale ära saab, siis kuidas on juhitavusega?

Kas see V8 ka ringrajale sobib? Või kõlbab ainult niisama kummi vilistamiseks või driftiks?

Ise nagu oma loogika põhjal arvaks, et kaal paneb asja paika, aga samas pole ma ühegagi kunagi sõitnud ja ei tea.

 

arx

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Suurim põhjus, miks ei ole e30 v8-ga rinkal on lihtsalt klassipuudus. 325cup on mõistlik ja suuremaks minna väga ei tasugi.

Kaalujaotus läheb paar protsenti ettepoole küll, aga seda vahet mina ei tundnud... sõidab, nagu tavaline auto, kuigi jah kui sisu välja loopida, jääb tagaosa päris kergeks. Turvapaak 20+ liitrit, aku ja kui võimalik, siis ka turvakaar(või puur) teevad drifti jaoks päris heaks.

 

NB: mainisin küll suure suuga, et võin teha joonised, aga näed... ei ole mul midagi. Oleks liiga keeruliseks läinud jooniste tegemine. Parim, mis oskan soovitada: kui ise ei ole väga kindel keevitaja, võta abiline päevaks(max, mis võib minna)... Kes plaanib sellist masinat ehitada, sellel on nagunii kas mootorikraana vms, et mootorit peale tõsta. Koos kastiga vahele(kastile kindlasti e30 originaal kastitala külge), kast kere külge enam vähem kinni(et veel liiguks kuidagi), auto loodi, mootor loodi, veidikene ära toestada ja täristama hakata(kindlasti ennem nii mootorile, kui padja peale metallplaadid valmis teha). Mina võtsin alguses 3-4 armatuurraua juppi(8mm), punktisin plaatidele külge, et ära ei liiguks, kui maha hakkan võtma, ja alles hiljem tegin paksemast lattrauast ribad vahele ja keevitasin kinni. Mina olen muidugi metalli peal tööl olnud, aega läks mul talvel nendega ca1,5 tundi. 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Ma ei arva, et driftis pole juhitavust vaja, aga ringrajaga võrreldes on see ikkagi midagi muud.

 

Küsimus ei olegi mingi klassi kohta vaid lihtsalt rajapäeva mõttes ringrajaga näiteks. Kas lihtsalt on võimalik hiljem kurve läbida sedasi, et iga gaasipedaali puudutuse järel tossupilv taga ei ole?

Mul endal pole ühegi asjaga hetkel veel kogemust, ei tagaveoga, ei driftiga ja suurt ka ringrajaga, sellepärast lihtsalt üritangi aru saada. Samas on auto garaazis olemas ja kunagi tahab ta midagi sinna kapotialla saada.

 

arx

 

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

  • 0

Loomulikult on võimalik, kui rehv vähegi mõistlik on ja gaasipedaali korralikult kasutada oskad - pole see V8 nii imelist midagi, et see ohjamatu oleks, ja eks LSD ole ka ikka märgatavalt parem lahendus, kui lahtine differ. Kuigi ilmselt ringraja mõttes oleks tõesti mõistlikumaid lahendusi, siis pole ka V8ga võimatu - kui raha, aega ja viitsimist on, võid ju ära teha, kuigi jah, ühtegi klassi sa ilmselt ei mahu

Kommentaari link
Jaga teistel saitidel

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Kommenteerimiseks pead olema registreeritud kasutaja

Loo konto

Loo konto meie foorumisse. See on lihtne!

Registreeri uus konto

Logi sisse

Sul juba on konto? Logi siit sisse.

Logi kohe sisse
 Jaga

×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus