Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 21.02.2016 kõikidest kohtadest

  1. See on minul kokku pandud auto, minu juurest 318is -ina minnes oli kulunud koos auto hinnaga juba üle 10 000€. Siis askeldas Margo sellele m50 peale, mis polnud ka odav lõbu kindlasti Mina ka ei maksaks, aga minuteada see 2x omanikku vahetanud selle müügihinnaga ja kas suudate 7500 eest ehitada sellise? Räägid pidevalt värvimisest, siit saad ju värvitud pilli , arvuta 4000€ hinnast maha ja jääb mõistlikum hind juba Lisad, muusika, nahksisu ja m-techniku ring maksid juba pool seda küsitud hinda
    4 punkti
  2. Kuna vahepeal autoga 10 000 ära sõidetud ning ka asju sujuvalt parandatud ja täiustatud kirjutaks kogemustest et teistel läheks lihtsamalt. Esiteks mootori paigaldamisel päris sobivaid patju ei leidnudki ja seega sai paremat mootorikäppa 20mm lühemaks tehtud ja ka 10mm madalamaks lastud et sisselase läheks pidurivõimendist mööda. Paraku ta sealt mööda ei läinud ja et mitte mootorit liiga kõrgele ajada ja väiksemat võimendit panna sai kollektorit nurgast pisut ringi keevitatud. Niisamuti jäi kasutusse M21 käigukast et vältida probleeme mootoripatjadega järgiaitamisel. Kuna probleemide ennetamiseks tahtsin kindlasti jätta mehaanilise ventilaatori ja see ikkagi ei mahtunud piisavalt kaugele radikast sai veepumpa 8mm lühemaks tehtud ja nüüd on vahe ventika ja radika vahel 20mm. Kuna autol ei olnud roolivõimendit ja ei soovinud ka hakata ehitama sai roolivõimendi pump ära jäetud ja lühem rihm otsitud mingisuguselt Roveri mootorilt. Summuti sai tehtud 60mm torust otsast lõpuni ja tahaotsa ka moepärast üks pott pandud sest kartsin liiga kõva häält. Veel sai EGR ära kaotatud ja sisselaskekollektori otsast ka see peene auguga klapikoda. Algul käis mootor M21 juhtmestiku ja ajuga ning tahtes asja paremini käima saada sai prooviks tehtud vahejupp M21 juhtmestiku ja M51 aju vahele aga selle juures häiris hirmsasti pikk viivitus gaasi mahalaskmise ja pöörete langemise vahel ning hoolimata kulutatud nädalatest aju programmi uurimisel ei leidnud selle viivituse vähendamiseks võimalust ja läks M21 aju tagasi. M21 ajul sai tehtud 4 erinevat seadet igaüks oma eepromil, et saaks kiiresti vahetada kui dünomise isu tuleb. Isu tuli ja sai kinnitust tagumikudüno arvamus et liiga palju kütet ei anna head tulemust. Kui musta suitsu saatel kiirendamist alustada jõuab turbo 1 baarini alles 3000 pöördel, mida on diislile liiga palju. Alustades aga vaevumärgatava hallika suitsuga on 1 bar käes 1700 pöördel. Samuti kukub vääne suure suitsuga nagu kivi peale 4000 pööret kuid mõistliku hallika suitsuga püsib 5000 pöördeni üle 260Nm. Kuna puudub cooler hetkel siis turborõhku üle 1,2 bar ei aja ja seda ta hoiab lõpuni välja. Seega jäi maksimumiks 176 hj 4570 pöörde juures ja väänet 374 Nm 4100 pöörde juures. Seega päris M57 ei anna välja aga sõidetav on küll.
    2 punkti
  3. Usun, et see ikka rohkem e34 või e36 kraam.
    1 punkt
  4. Margo, minu käes oli kunagi au omada Jeep grand cherokeed, sama mootoriga 5,4 bensiin ja automaat kast. Ameeriklaste elekter oi jumal, minu üksikud hallid karvad peas said hulga kaaslasi. Esimene sõit selle masinaga, mida vittu, see ei ole võimalik, lainetab kui jube. Harjub ära, eriti kui veel nupust lased tava kasti reziimi välja ja läheb spordi peale. Ma kunagi peale väsitavat tööpäeva ja vaimult vihasena foori taga kiirendasin mersuga võidu sellega, tegu oli mingi uuema asjaga, pähe sain muidugi aga rsk kus läks nagu elajas, 4 x vedu ja vääne. Ütleme nii, et häbi küll ei tundnud aga pole selle foorumi jutt.
    1 punkt
  5. Teadmiseks kõigile, et kasutajate profiilis, kus on kirjas "Jäta sõnum *keegiKasutaja* seinale" kirjutades, postitate uue STAATUSE UUENDUSE. Tegemist ei ole personaalsõnumiga kasutajale! Need samad sõnumid ilmuvad ka foorumi esilehel "Hiljutised staatuse uuendused" alajaotuses.
    1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus