Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 09.03.2023 kõikidest kohtadest

  1. Talvel sõita ei raatsi ning seepärast olen tegelenud veidi asendustegevustega auto kallal. Tänapäeval on moodne teha hobiautole madaldus. Mina vastupidiselt vaatasin, et äkki on auto tagumised vedrud väsinud. Lihtsalt horisontaalsel pinnal tundus tagaosa pisut madalam kui esimene. Tellisin uued originaal M-tech vedrud, et olukorda muuta (M-teh suspenssion on sünnist saadik tehasest all). Uus paar vedrusid ulmeliselt kallid ei olnudki, hind jäi paarisaja euro kanti. Vabas olekus mõõtsin vanade ja uute vedrude kõrgust ning tulemus oli sama. Proovisin alla ja tagumine koopa serv oli ikka samal kõrgusel maapinnast. Seega võib väita, et mingit vedrude väsimuse fakti ei tuvastanud. Lõikasin uute vedruda alla lisaks 7mm kummist rõnga ja siis jäi visuaalne pilt minu silmale ilusam. No ei ole mina lowriderite austaja. Järgmisena läks auto asjatundja juurde poleerimisele ja sai ka keraamilise vaha. Täpselt polegi endale selgeks teinud mida see keraamiline vaha tähendab aga pidi hea asi olema 🙂 Vähem tähtsamatest asjadest tellisin õiges mõõdus veluur matid, hingava autokatte ning 360 mm diameetriga puurooli. Raske öelda kas sobib see sinna E30 külge või on juba liiga young timer puidust rooli jaoks. Originaal on korralikult riiulis alles ning saan selle tagasi pista tahtmise korral 🙂 Tahaks juba kuiva ning sooja ilma. Täna oli väljas -10 kraadi külma aga vahetasin naelrehvidega talverattad suviste Hankook-de vastu. Küllap kevad ka saabub ning siis on üks töö tehtud. Viimase muudatuse juures peab nentima fakti, et mõnikord peab õnne ka olema. Hakkasin huvi tundma konkreetse registrinumbri vastu. Nii nagu arvata võis - ei olnud see vaba ega saadaval. MNT lehel oli näha, et auto millega number seotud on juba 2013 ajutiselt registrist maas ja ei oma kehtivat ülevaatust. Omaniku kohta ARK ning PPA teadagi infot ei jaga. Järgneva detektiivi töö kohta ma enam "hästi ei mäleta" aga lõpuks sain arvatava omaniku e-maili aadressi. Kirjutasin sellele, et kas üldse oleks võimalik diili teha ja millistel tingimustel. Ootasin nädalakese aga vastust kahjuks ei saabunud. Uurisin siis edasi ning sain ühe telefoni numbri. Valisin sellel ja hakkas kutsuma. Vastut kõnet kahjuks ei võetud. Paari päeva pärast kordasin protseduuri ning kuulsin torust vastu vanema härrase halood. Selgitasin kes ma olen ning miks helistan. Ei saa öelda, et vastaspool poleks pisut üllatunud olnud. Eeldasin, et isegi kui saan kontakti, siis küsitakse kompensatsiooniks arvestatavat rahasummat. Tegelikult oli masina omanik selle auto juba ammu edasi müünud. Müüa õnnetuseks (ja minu õnnek) ei suvatsenud ostja(d) seda ümber vormistama ARK-is. Mees oli küll isegi mõned korrad seda meelde neile tuletanud. Oli tema liikluskindlustuse koifitsent oli väga madal või mis iganes põhjustel seda ümber ei vormistatud. Mõne aja olid noored mehed Võsu kandis mändide vahel autoga ringi kihutanud ja masina täpsem edasine saatus on teadmata. Aastal 2013 hakkasid paberite järgsele omanikule tulema LKF-st tavapärased ähvarduskirjad ja sundkindlustuse jutt. Härrat see just ei rõõmustanud ning seepeale kustustas ta sõiduki ajutiselt registrist. Tema soov oli kummitusautost lahti saada ning tegin ettepaneku, et ta algataks sõiduki võõrandamise mulle Transpordiameti e-teeninduses. Ettepanek sobis mõlemale poolele ning edasi tellisin numbrimärkide dublikaadid ja maksin paarsada eurot riigilõive. Lisaks olen ühe fantoom e36 omanik ARK-i andmete järgi.
  2. 7 aastat auto ning 3 aastat pukside ostust. Võtsin end kokku. Tagasilla remont
  3. Pilkupüüdev suvine kruiisiauto, mille hind vaid ajas kasvab. Väga töökindla M10B18 mootoriga klassikaline BMW E30 vanem Prefacelift mudel, mille teeb eriliseks automaatkäigukast. Olnud osa autokogust, seega ülevaatused läbinud vastavalt sõidusoovile (praegu puudub aga konkreetse ostusoovi korral teen ära, läbinud alati probleemideta). Talvel pole autoga sõidetud. Lisatud on erinevaid lisasid - M-Tech 1 väikese diameetriga rool (uuesti nahatatud 2021), tagumine käetoega iste, tahhomeeter, originaal 15" Syle5 valuveljed, Bavaria CIII originaalstereo, esimene haruldasem lisaspoiler "pardinokk" (olemas ka tavaline). Kaasa mitmeid osasid, mis olemas aga pole külge veel panna jõudnud (originaal udutuled jne). Mootori pool on restaureeritud, mitmed uued osad. Väljalase uus. Autol on kaasas Läti automuuseumi akt, millega sõiduk on tunnistatud klassikaliste sõidukite hulka. Sobib musta numbri projektiks ja ka igapäevaseks kasutamiseks. Vahetusi ei soovi, hobiautosid hetkel jagub. Hinda võime rääkida mingil määral ka küljes olevate osade arvelt - saab nii tavalise rooli kui ka plekkvelgedega kui kellelgi soov oma maitse järgi kohandada. Hind 8900€ ja tingi. Asukoht Tartu lähedal. Proovisõite enne kevadet (lume sulamist) teha ei saa. 58 336 940
  4. Taas on natuke nokitsetud ning kohale jõudsid kaua oodatud vedrud. See tähendas seda, et lõpuks sai esimesed püstakud kokku ja alla, tulemusega täitsa rahul. Otsitud sai ka E46 roolilatt, antud tükk on 3.4 pöördega. Tundub paras ilma roolivõimuta kasutamiseks, jäänud on aretada roolikardaan ja RV delete tükk. Siis veel esimene stabikavarras üle käia ja külge panna ning hakkab esisild looma. Plaanis on veel teha sillatala ja õõtsa tagumiste kinnituste vahele x-brace. Arvan, et see annaks mõnusalt jäikust juurde. Vahepeal on ka kolde ehitus alanud, originaal jooksu järgi sai väike rakis tehtud. Peale mitmeid arvutusi ja targa raamatu lugemist hakkasime vaikselt torusid sobitama. Tänaseks 3 silindrit joonistatud ning ka 4. välja mõeldud, paraku aga sai nädalavahetus jälle läbi. Mingi ilutükk ta pole, aga rõhk ongi suunatud pigem "performance'le". Natuke veel ja saabki juba auto peale testida mootorit. Stay tuned✌️
  5. Sai natuke mootorit kokku laotud! Ootan veel Kepsu polte. Plaanis õlivanni sump baffle plate aretada, kole madal ja lai alumine karteri põhi.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.