Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 13.09.2017 kõikidest kohtadest

  1. Ma ei saa aru, mis on halba eeltöö tegemises auto ostu puhul? Mis sa arvad, et kõik inimesed on nii ausad ja head ning räägivad kõik vead telefoniteel ära w? For all I know see auto võib olla pahtlist üles ehitatud ning spreiga värvitud (mitte et ma selle konkreetse auto juures seda kahtlustaks, vaid mul on selline üldine skeptiline suhtumine). Ehk siis tõelise seisukorra teada saamiseks tuleks teha kas pikk Tallinna tripp (Lõuna-Eesti inimese jaoks võtab see põhimõtteliselt terve päeva enda alla) või siis lihtsalt küsida kaasfoorumlaste käest auto seisukorda.
  2. Nii, tervitus! Olen elus omanud ühte autot, milleks on 10 a tagasi ostetud viimase otsa e46 320d. The Ultimate Driving Machine on alati meeldinud ja u 4-5 a tagasi tekkis suurem soov mõne vanema BMW järele. Algselt vaatasin E32 mudeleid, seejärel E34, aga lõpuks tundsin kõiki emotsionaalseid ja majanduslikke (sellise auto taastamine on loomulikult väga mõistlik tegevus..) tegureid kokku lüües, et E30 on kõige parem valik. Sihikindlamalt vaatasin autokuulutusi umbes aasta, aga ühtegi ostetud ei saanud - küll jäin napilt ilma, teine kord jällegi jäid mingid ajuvabad pisiasjad segama. Selle auto ostsin aga puhtalt emotsiooni pealt. Meeldis värvi ja sisu kombo ning et auto on manuaal ning kogu sisustus terve, puhas. Vigu aga muidugi jagub. Either way tuleb nii vanal autol kere lasta ära teha ja seega mind rooste ja mõningad augud pagassi mõlemal pool, juhipoolses nurgas ja kapoti all oleva akuplaadi all ei häirinud. Eesti kliimas näitas muidu 5-vääriline ja ülihästi hoitud ainult 6 aasta vanune E46 juba roostetamise märke. Tehnika liikus üldplaanis normaalselt ning mootori töö kohta suuri etteheiteid ei oska hetkel teha. Varustuse nimekiri on olematu, välja arvatud manuaalne luuk, elektripeeglid ja kassetihoidja. Seega: Type AD51 Model 320i - EUR Development Code E30 Chassis LIM Steering LL Doors 4 Engine M20 Displacement 2.00 Power 95 Drivetrain HECK Transmission MECH Color Malachitgruen Metallic - 205 Upholstery Natur Stoff - 0273 Production Plant BORN Production Date 1987-11-02 286 Bmw Lm Rad/bmw Styling Bmw Lm Rad/bmw Styling 311 Elektrischer Beifahrerspiegel Elektrischer Beifahrerspiegel 350 Waermeschutzglas Gruen, Rundum Waermeschutzglas Gruen, Rundum 400 Sliding Sunroof Manual Schiebe-hebedach, Mechanisch Alguses oli kõva barankat ikka üsna kummaline väänata, aga eks näis... Tulevikus tahaks auto korda teha. Ennekõike häirib kere - kui tegija leian ja rahakott lubab, siis üritaks selle talve jooksul need asjad ära teha. Pärast seda siis muu loogiline: uued piduri- ja kütusetorud, pidurid ise, veermikud, samuti mootori juures omajagu tegemist, sest viimase 10+ aasta jooksul küll seal keegi midagi väga teinud pole Kõik tuuningud välistan ja auto jääb, nagu ta on loodud. Heli tahaks panna viisaka ja innovatiivse rõhuasetusel kvaliteet>kvantiteet. Suure kubatuuriga puust subwooferit ei kavatse muretseda. Paar pilti ka pika jutu lõpetuseks. Ja enne kui unustan, massive aitäh GTA-le ja eixile mõnusate vestluste ja põhjalike nõuannete eest!
  3. Pikalt jah müügis olnud,usun et hind on suhteliselt kõrge antud auto puhul,ning paljude jaoks valga on meeletult kauge koht tulla autot vaatama. Niipalju kui ise seal näinud siis tundub täiesti ok,lähedalt aga pole viitsinud uurida kuna siukse hinnaga isiklikult ei ostaks sellist E30 aga see ka ainult minu arvamus ja ei oma antud müügi puhul miskit tähendust.
  4. Valgas Dimutski oma. Algselt peaks olema 325e aga võin eksida.Paigaldas ise 2,8 sinna vahele. Mingiaeg müüs niisama kere+ mootor kaasa.Enamus aega seisab tal t öökoja juures.
  5. Auto on minu käest läbi käinud, ütleme nii, et kere seisukord oli väga nukker kui ta minu käes oli ja ma ei näinud mingisugust pointi enam seda taastama hakata ja edasi omada. Praeguse seisuga ma tean seda, et praegune omanik tegi sellel kere täiesti korda, värvis üle, pani uue rooli ning pani uued veljed. Minu arvates oleks see väärt ost. 2016 mai oli ta veel selline
  6. Esimesena asjana võtsin ette rihmavahetuse koos selle juurde käiva kombinatsiooniga veepump, termostaat, geneka rihm, jahutusvedelik. Lisaks küünlad, uus rootor, jagajakaas, juhtmed. Alustasin küünalde vahetusest ja nii kui uued sisse virutasin, masin kohe kõhuli - rets rattle, olematu tühikäik, stall ja õlituli armatuuris. Praeguseks on nii, et ära mädanenud juhtmete vahetuse ja rootori-kaane vahetuse tulemusel natuke tühikäik paranes, aga üle 550-600 ei tiksu. Plaanis järgmiseks lõdvikud üle kontrollida sealt viga hakata otsima. Tühikäigumootor töötab, sest lahti ühendades viskab pildi eest ja mootor jääb ise kenasti klõpsima. Aga eks madala tühikäigu teemal Update loodetavasti peagi tulemas. Vaja ära testida ka kütusesurve. Uut jahutusvedelikku süsteemis õhutama hakates keerasin otseloomulikult jahutusniplil pea maha. Läks vedelik niisama sisse, sõitu ja siis iga kord vastavalt normile täita. Juhtmed ja kaas tulid Boschilt, rootor Beru, õli Castrol, filter Bosch. Rihmakomplekti võtsin Gatesi oma. Mingi hetk peab ka radika ära vahetama, sest metall juba tiba pude ja ülemine vooliku ühendamise plastik ka katki. Rihm tuli maha ja läks peale igal juhul väga pehmelt. Rulliku spiraal alla ja peale. Pärast esimest käivitust kolakas sees kapoti all. Selgus, et veepumba seib käib vastu väntvõlli ketast. Mõlemad kettad igal juhul tiba viskavad, aga vähemalt enam vastu ei käi. Aa, ja see viimane vedelik on tõesti coolant, mis tõe huvides, muidugi enamjaolt tuli radikast. Pesin paisupaagi ja radika korralikult läbi ja hetkel läksid tagasi külge. Järgmine kord, kui radika asendan, pesen kogu süsteemi oksaalhappega läbi ja vaatab, mis sealt välja tuleb. Õli vahetasin ka ära. Oli veidi alla normi ja tõenäoliselt eelmisest kümnendist. Pilte ka:
  7. 1 punkt
    Sain endal just vahetatud ja polnud probleemi.
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.