Uhhh, hakkab nagu lõpule jõudma see saaga. Loomulikult sai kõikidest M42 mootoritest võetud see kõige lõbusam swappida, ehk viimane aasta ja õnnistatud EWS-iga ja DISA-ga, lisaks veel automaatkastiga isendilt. Igaljuhul, kone on aiste vahel ja toimib. Summuti veel kombineerida ja mõned pisiasjad lõpetada (süütepooli kinnitus nt jne). Uskumatu, kuidas esmapilgul pea komplektsel mootoril võib juppe puudu olla ja kui kuradi keeruline neid leida võib olla. Garages vedeleb M50/52, M40 ja M60/62 juppe erinevaid igasugu nii endal kui enamvähem igal teisel BMW-sid omanud kodanikul. Hetkel jääb veel auto e36 kollektoriga ja toimiva DISA-ga, aga ilmselt tulevikus vahetab ikkagi e30 kolde peale ringi, klapikambrikaant ja pihustilatti lihtsalt vastavat enam ei viitsinud otsida, seetõttu ei ole seda detaili ka väga "uueks" viitsinud välimusel ajada. Muidu sai tehtud korralik remont (kõik tihendid, andurid, süütesüsteem, lõdvikud, voolikud jnejne) ning ka kõik seibideks võetud ning puhastatud, ning ka vastavalt vajadusele uute juppidega komplekteeritud. Esimene testring ainult koldega mööda töökojahoovi oli päris okei. Päris terav tundub, ilmselt seal ka oma osa ühemassilisel hoorattal. Paras peavalu oli ka rihmaliini ja õlivardatoru mahutamine, lõpuks sai tehtud viimane M50 omast, nii sai ta paigutada sedaviisi, et reaalselt on ka võimalik õlitaset kontrollida. Juhtmestik sai e30-le sobiv ja võimalikult originaalilähedaselt tehtud, kaalusin ka COP upgrade-i, kuid tundus ikka ilusam jätta KKK peale too plastikaas alles. Hiina diag suutis ka ajuga ühendust võtta, niiet see osa sai vist ka hästi. Käiguhoovastik jms. sai ka uued detailid. Shortshifterit küll ei teinud, kui kõik jupid hoovastiku uued panna, on täitsa okei ka selle originaalkangiga mööda salongi ringi sõuda ja kastis hammasrattaid segada.
Kohale jõudes, väike läbisõit, üldine seisukord raual oli hea, kuid pea iga tihend lekkis, voolikud puruks ja pragunenud, veepump kinni mädanenud, rullid laiali, genekas seismisest (?) kinni jne ja välja nägi päris rõve. Positiivne selle niiöelda "hooldamatuse" juures oli see, et ükski vend polnud jõudnud silikoonituubiga kallal käia, kuigi seda oleks ilmselt lihtsam eemaldada olnud, kui nt 20 aastat vana karteritihendit
Asjade testfit ja kontroll
Loll pea on käte-jalgade nuhtlus ja sai esimese hooga kasutatud e36 temp andurit, pärast sai uuesti kollektori eemaldamist harjutada Kollet tegelt kasisin ka veel veidi, et nii hullult silma ei karjuks.
Veljed ja uued vedrud veel alla visata. Maksimaalselt kopp on ees küll tegelt.