Hüppa postitusse

Edetabel

Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga 31.01.2016 kõikidest kohtadest

  1. Hi there.... the Rappold was my project, that was never finish. I hope Kert make the things better than myself. I found any pictures. Here it is: Regards Andree
  2. Sai siis toodudud 84 aasta Bmw 318i Rappold ümberehitus kabrioletiks. Auto on siis autode ümberehitus firma Rappold Karosseriewerk GmbH ümber tehtud 2D sedaani kerest 2 kohaliseks kabrioletiks. Autol on tugevdusraamid, plaadid jne. Katuseks on tal Mercedes Benz w107 katus(väidetavalt mitte päris 1:1). Tehtud on neid autosid 39tk millest 9-10 jäi Saksamaale ja muud lahkusid siit mandrilt(Usa v Lav ei tea veel). Sai ta siis toodud samast õuest kust Alpina ja on ettevalmistused restaureerimiseks tehtud. Nüüd ta on Mihkel22 juures et hakata seda "Šveitsi juustu" lappima. Edit: Suur tänu muidugi Mihklile abi eest ka, et käis abis. Eks pilte lisab jooksvalt. Hetkel üks pilt enne kui Sakslane osandas ja toomisest paar tk.
  3. Mulle see imelik masin väga meeldib. Ei jää muud üle, kui ehitamiseks paksu rahakotti ja kuhjaga kannatust soovida. Vanast ajast ikka leiab igasugust erillist, kahju kohe, et kaasajal kõik nii "normaalne" peab olema.
  4. Ilma katuseta väga ilus auto. Ega tegelikult tavaline Cabrio ka katusega just üleliia ilus pole. Värvima hakkad siis loodan, et valid siiski konservatiivsema tooni, mitte mingi pärla sinise v oraanzi v rohelise Paljud teevad sellega vea lootes pilli ilgelt eriliseks saada, tegelikult on uus värv väga ilus ja ka originaal toonis auto särab ja hakkab silma Enda autol oli ka plaan algul metallikvärv plaanis aga kui valmis sai ei kahetsenud otsust kordagi
  5. Päris omapärane ja huvitav e30, edu ja jaksu taastamisel!
  6. Vara veel komplekteerida Kõigepealt tuleb see kere korda saada ja siis vaatame edasi. Olgu milline ta tahes, külmaks ei jäta kedagi Paar koormapaigutus pilti
  7. Ladat päris e30-ga võrrelda ei saa, 1984a oli e30 päris tase masin ikkagi. Muide ega see SL mille katus tal peal on ise ka sellega just kõige parem välja ei näe
  8. Reaalselt pole masinat näinud, aga piltide põhjal küll ei väidaks et totaalselt pees on, sama nagu iga teine e30 siin, kui laiali lõhkuda. Katus maas, siis ju nagu iga teine kabrio ainult et kordades haruldasem. Bauriga jälle vastupidi, katusega on nagu päris kabrio, ilma katuseta üsna imelik. Peate harjuma hakkama, et kõik ei taha m50 mootoriga musta kupeed
  9. Kui Anti mul dünos käis olin seda autot juba 3 päeva omanud ei teagi kus ta siis parasjagu mul oli, et silma ei jäänud. Vahepeal läinud nii, et kuna auto tundus ühtäkki totaalselt alajuhitav ja tundus, et seda parandab pagassi lisatud 80-100kg siis sai selline mass ka salongist eemaldatud, et oma šhansse veelgi parandada Asjaga sai koguni nii kaugele mindud, et autost kadusid ka raadio ja kõlarid rääkimata aknapesu süsteemist ja õliradikast. Tulemuseks 1140 + 40kg bensiini + 70 kg mind = 1250kg võistluskaal. Lisakaalu pagassi pole vaja enam lisada ja auto on väga hästi juhitav kui vaid paak täis hoida. Mina ülirahul....Sõita ikka sigahea. Hääl mis salongi karjub on ulme mahe ja ei vahetaks seda millegi vastu Käisin ka nädalavahetusel kahes kohas sõitmas ja kuigi ilmatsalu kobatasin ära siis tunne sees on väga hea. Auto oli super. Ilmatsalus jebisin oma poodiumivõimaluse seoses kahe rehvi kontaktiga teises voorus mis mulle 20s lisas ja seal voorus mind teiselt kohalt vist kuuendale kukutas.....rääkima peaks aga sellest miks ma neid rehve riivasin Nimelt võtsin 24s järgi ühele audile ja püüdsin ta pmt kinni.....ja kuigi ta mulle jalgu ei jäänud segas ta keskendumist kuna vahtisin teda liiga palju. Oleks pidanud oma sõitu lihtsalt edasi sõitma kuid tundsin, et kui ta kinni püüan ja uue ringi saan suudan veel tunduvalt kiiremini sõita. Kolmas voor läks väljasõidu nahka sellises kohas kus ma seda üldse oodata ei osanud ja kunagi kartnud poleks.....lihtsalt osutus libedamaks kui tundus. Kokkuvõtteks siis loodetud ja soovitud kolmanda koha asemel viies. Kahe etapi kokkuvõttes kolmas. Tigase öisel "külavõistlusel" paarutasime lume, mulla ja jää segusel põllurajal. Seal oli kahjuks konkurents olematu....vaid 4 autot minu klassis...1 subaru. Tulemuseks esimene koht vist 5 sekundilise eduga järgmise neliveduse ees ja ka absoluutarvestuses kiireim. Enne neid etappe sai ka auto "kõikumisest" lahti ja selle põhjustajaks oli äärmiselt uskumatu viga.....võimendiga roolilattidel on vist mõningane lõtk omane ja kui roolivõimendi pumbal pole piisavalt pöördeid tekib ka roolis lõtk ja auto hakkab "kõikuma" Igatahes sai ülimalt lõdva rihma pingutusega lahti kõigist rooliga ja kõikumisega seotud muredest.
  10. Nii, tegime uue video, kus ka seda bemmi näha
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.