Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 17.12.2018 asukohas Postitused

  1. 6 punkti
    Tervitus Mõtlesin teha väikest teavitust "teenustest", mida võin huvilistele pakkuda. Vahest võib tekkida aega oma rullide ja töö kõrvalt kellegi teise rulliga tegeleda. * Keretööd - Keevitustööd 15€/h. - Liivaprits (keretööde tegemisel kasutamiseks, eraldi pritsimise teenust ei paku hetkel) - Originaali lähedase aine ja välimusega keremastiks, liited, triibud jne (Olemas spets tööriistad ja ained selleks, mida tava värvipoest ei saa) * Rehvitööd uute pinkidega * Õlivahetus õli imuriga. * Originaal lisavarustuse paigaldus võimalikult lähedale tehases tehtud variandile: - elektriaknad (2x , 4x , juhtmestiku ümberehitus/ kohendamine jne) - el .luuk - originaal kesklukk - esitulepesurisüsteem koos esiklaasiintensiivpesuga - konditsioneer - airbag - kärukonks - püsikiirushoidja - jne jne... Kõik asjad on tööle saadud! Mehaanilise poole pealt võin abi anda: * Lukuringi remont, kõik ühe võtme peale tegemine jne * touringu tagakojamehemootori remont * originaal esitulede kõrguse korda tegemine/täitmine * Roolilati remont/tihendite vahetus (kui latt võimaldab veel) * ATM <-> MANUAAL * Klaaside vahetus õige tööriista abil * uste paika reguleerimine * Kerejuhtmestiku remont * jne jne... Istmed: * Recarode remont, raamide tugevdamine jne (ka täiesti korras riidega istmed vajavad nõrga ehituse tõttu alati remonti ja keevitamist, sellele viitavad laiali vajunud küljepadjad) * sportistmete raamide remont, keevitamine (enamus juhiistmeid on katkiste raamidega, kõverad jne) * Katete ringi viskamine nii, nagu originaalis on/peab olema * Istmete kokku komplekteerimine erinevatest istmetest Ühesõnaga istmete täielik ülekäimine, remont, poroloonide vahetus, katete vahetus, ümber tõstmine jne. Ise õmblustöid ei tee, originaaltükkidega remondin. Aga võimalik saada ka õmblustööd ja muid lahendusi. Omal olemas väike istmete kogu erinevate katte variantidega. Kõik läheb tagasi kas originaalklambritega või uute samaväärsetega, olemas selleks ka spets tööriist. Autode kokkupanek täiesti paljaks kistud "body skeleton`ist" . Ei vaja juppide, tüüblite/kruvide jne märgistamist Olemas palju erinevaid spets tööriistu/abivahendeid erinevate tööde tegemiseks Samuti võin soovijatele laenutada; * veokolmnurka, kokkukäidav variant, tugevdatud versioon. * "grilli" (suht suur ja robakas variant, varsti teen kaasaegsema) (hetkel välja antud) * külje peale kallutamise rauad (hetkel välja antud) Asukoht Valgamaal Tõrva lähedal. Tasu kokkuleppel (Keskeltläbi 10€ tund, mis on väga odav hind, arvestades üldisi autoremondi hindasid.) 55570186
  2. 6 punkti
  3. 5 punkti
    Kohustustega seonduvalt paisatakse turule mogodiisel-aakaheksaid, mitte hästi säilinud hobiautosid. Reeglina. Kui sa seda hetke ootama jääd, siis me ei jõua siin nii kaua sinu autoostu teemat jälgida ja sulle kaasa elada
  4. 4 punkti
    Üldiselt su jutu järgi otsid sa vähe teistmasti autot, kui pea 30 aastat vana autot. Keskkonsool lipendas, kindalaegas logises, aknad käisid raskelt? Need käivad kõik ju nii vana auto juurde, mida ei ole otseselt jupideks võetud ja täielikult taastatud. Kõik need on üks haaval likvideeritavad vead, keskkonsoole saada küll (huvipärast vaatasin ja orikas uus on 135 eurot) ja aknatõstukeid saab ka putitada. 3500 eurot korras kerega rullika eest on täna more or less päris hästi saadud ja isegi kui sa Eestis mõne leiad, millal eelnimetatud asjad korras on, siis on tal muud puudused. E30 turg ei rahune maha. 316tesid (vahet pole, mis kerega) leiad mujalt Euroopast, vahel harva tuuakse neid 1k juurde hindlusega Eestisse ka. Juba kaks aastat tagasi oli võrdlemisi keeruline neid leida ja praegune aastaaeg soosib su otsingut kõvasti, kevadel/suvel oli see aasta täiesti tühi, müügil autosid põhimõtteliselt, et ei olnud.
  5. 3 punkti
    Pohh, e30 ostjad on oma peatsest kullapajast pimestatud ja ostavad ära
  6. 2 punkti
    Happekrunt passiveerib pinna ära, ehk tekitab õhukese korrosioonikindla kihi pinnale. Peale liivapritsi tuleks igaljuhul pind traatharja ja kas roostemuunduri või happekrundiga üle käia, et liivast poorides lahti saada. Kuna endale ja hobikorras teen siis olen kõik selle jama peale lasknud, pigem see häda, et kui juba värvimise hetk käes siis kipub ikka kuskilt mingi roostekolle jälle välja ronima kus pole vana värv alles jäänud. Lennukile laseme haljale metallile alati kõigepealt happekrundi ja siis epo kui just mingit eriti spets aluspinda pole nõutud sest alumiinumisulamid kohati veel rõõmsamalt korrodeeruvad, missest, et soolaplögas ei liikle Paadivärvid vist veel kangem kraam, pole kokku puutunud.
  7. 2 punkti
    Head uut ja veel paremat uuemat, haiged! 🤪Kes ravib luid, kes hinge. 🐡
  8. 2 punkti
    Kiiret paranemist igatahes!
  9. 2 punkti
    Kas vastab tõele, et isegi tagatulesid ei saa enam rullikale järelturult osta? Hetkel paistab, et ainuke koht kust uusi saab on h2... Kui nii edasi siis peab hakkama veel saada olevaid asju lattu ostma ja auto riiulisse tõstma
  10. 2 punkti
    Vaadake mis seisus see auto oli ka kui ta sai selle, mida muud oleks oodata olnud ? Ime et üldse sõitma sai. Inimesed arvavad alati, et rämpsust saab asja teha, tegelikult ei saa! Kui loota, et viia mingi sõelapõhi keevitamisse kuskile ja siis saab pm sama hea kui uue asja tagasi eksite rängalt, kuskil alla 55% õhuniiskusega +20 kraadi ruumis hoida nagu mõnda Ferrarit või Bugattit ja ainult kuiva suvega sõita kestab, muul juhul on ikkagi eluiga kuskil 5a. Margusel suhteliselt tänamatu töö, mõne aasta pärast on internet pilte täis, kus inimesed, kes ootasid uut e30 nüüd järsku rooste välja löönud. Nii on kahjuks.
  11. 2 punkti
    Tanel_P, E30 turg rahuneb siis, kui rahale väärtus tekib. E30'sid jääb üha vähemaks, raha tekitatakse miljardite kaupa juurde. Loomulikult võib tasakaalupunkt lühiajaliselt kõikuda, aga kui täna 4000 eest ei saa korralikku autot, siis ainult teoreetiliselt võib seda mõne aasta pärast juhtuda, aga pikemas perspektiivis maksab korralik E30 "pigem 40000 kui 4000." Ja mitte, et E30 nüüd mingiks eraldiseisvaks eriti tootlikuks varaklassiks osutub - raha ise lihtsalt odavneb. Kui sa tahad endale hobiautot pikaks ajaks, laena pigem raha juurde ja osta tõesti korralik auto kohe alguses. Sest eks kõik remondiga seotu muutub samamoodi üha kallimaks. See on kindel, et vanal autol on vigu, vaata suurt pilti. Keskendu kere seisukorrale. Minu jaoks oli ka 6-silindrine mootor üks oluline osa. Iga heas korras kerega komplektne E30 maksab täna rohkem kui 3500 eur, sest keretööd on äärmiselt kallid.
  12. 1 punkt
    Positiivsed kgemused: isiklikud kogemused: Tiit: mis kokku lepitud, see saab ka tehtud Buumer- väga hakkaja, aktiivne ja koostööaldis Eix-nii nagu asi peab käima 5+ Kaido - alati aus vastus ja aus kaup nii mõnigi veel, kelle nimi kohe pähe ei tulnud.
  13. 1 punkt
    LSD kulub kui vedavate rataste liikumiskiirus on erinev (näiteks pööramisel, 1 ratas asfaldil ja teine jääl järsult kohalt minnes), tigu ja taldrik need mis vatti saavad. Pealt vaatamise asemel tee endale selgeks kuidas asjad(antud juhul dfferentsiaal) toimib.
  14. 1 punkt
    Eelnev 320i 5000euri aga eest põlle küljest alt lipp puudu,konksu juurest tagant mis tyyphäda neil ja mäda spreiga mustaks tõmmatud. Üldiselt siuksed asjad võiks juba selle raha eest ok olla? 🙄
  15. 1 punkt
    Kui keegi omanikku teab siis võib kontakti mulle postkasti poetada😅
  16. 1 punkt
    meie pere 2000 alguse alguse autod,suur soov oleks väga teada saada mis nendest autodest saanud on, kõige rohkem huvitaks musta (058tcg) 320i saatus. Teine punane (168mbt) on veel mnt lehel täitsa üleval ja arvel,viimati on 2014 sellele registri sissekande peatamine tehtud ja pärast seda on teadmatus. Kui kellegil seisab üks neist kuskil aia nurgas või teab väiksematki infokildu palun kirjutada postkasti. sooviks väga koju ühe tagasi tuua.
  17. 1 punkt
    http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=99&t=289460
  18. 1 punkt
    Eestist korraliku kerega e30 otsid siis arvesta julgelt 3k. Autod juba vanad ja tahavad nad kõik nokitsemist. Ise kui enda 325ix maha müüsin vaatasin kohe korraliku pilli ja kus väga palju poleks vaja teha. Ja alla 5k ei saanud midagi. Igatahes fbs BMW E30 ONLY leedukate käest leiad ehk midagi paremat. Hetkel neil mõned müügis ka
  19. 1 punkt
    Aga milles probleem? ARK: https://www.dropbox.com/s/iimbqpdp03vuvgf/DETAILANDMED_04ZMT.pdf?dl=0 Moto passis 2.0, 1988. a masin, TÜV puudub, registrist kustutatud ajutiselt, ls 247 000 km, Eestis registreeritud 1998, mina suutsin kokku lugeda 12 omanikuvahetust. Lisavarustus: https://www.dropbox.com/s/49z9dnekb5zfzuj/WBAAH510300690445.pdf?dl=0 LKF: https://www.dropbox.com/s/wv3zm2ziq6y6fid/lkf.pdf?dl=0 Paukusid vähemasti 3 (need on kirjas, ülejäänude kohta ei tea). Omaniku juttu ei hakka tema loata kopeerima, teksti ja salongipildid saab ta lisada ise.
  20. 1 punkt
    Ma soovitan ka ikka edasi teha , ei ole siin hullu midagi . Mäletan veel ühe mehe esimest keevitustööd , mis oli konkreetselt lip-lipi peal oma auto kere keevitades . Tänaseks on mees kõva tegija ja ilmselt küsib ka kõva raha , aga see auto vist valmis ei saanudki ja jäi ka edasi müümata . Lase modedel s*tt ära kustutada ja elu läheb edasi ! Need kes halada tahavad las teevad seda kusagil mujal edasi .
  21. 1 punkt
    Tanel_P, mine esimese asjana nüüd seda 320i vaatama. Muidu juhtub, et keegi teine loeb ka seda teemat, näeb seda arutelu ning ostab sul ninaalt jälle auto ära.
  22. 1 punkt
  23. 0 punkti
    @Young Fanatik Masinaga tundub olevat tegu jh. Huvitav millest selline tagasilöök,loodetavasti kõik korras autos olijatega kuigi marudalt on auto deformeerunud tõesti.
  24. 0 punkti
    Kas see on siit foorumist kellegi auto? Tundub et pärnus pildid tehtud.
  25. 0 punkti
    Eile kuskil 17:00 läbi kopikatega sõitis Tallinnas Hiiu ülesõidu juures vastu sile madal tumedam hall sedaan, viskasime käppa. Ole tervitatud
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+02:00
×

Oluline teave

Oleme salvestanud sinu seadmesse küpsiseid, et aidata seda veebilehte paremaks muuta. Sul on võimalik kohandada oma küpsiste seadeid, vastasel juhul eeldame, et nõustud nendega. Kasutustingimused & Privaatsus