Hüppa postitusse
E30 COMMUNITY

Edetabel


Populaarne sisu

Näitan sisu kõrgeima reputatsiooniga alates 26.04.2019 asukohas Postitused

  1. 16 punkti
  2. 13 punkti
    Sellel aastal kohtume juba seitsmendat korda Oorel ja seda 13.-14.07.2019. Et meil on mõned plaanid veel varuks, siis täpsem info kogunemise kohta tuleb lähiajal. Ürituse üldine foon jääb endiselt samaks ja toimub kõik nagu see on toimunud igal aastal. Hetkel on kokkulepe Sangaste Mõisaga, et teeme seal kogunemise ja saame käia ka uudistamas lossi ning ehk ka on ringtall selleks hetkeks avatud. Ürituse toimumiskoha kohta saab lugeda aadressilt https://loodusegakoos.ee/kuhuminna/puhkealad/haanja-karula-puhkeala/1442 Koht asub ligikaudu 20 km Valgast Võru poole sõita. Kruusateed on 4 km ja madaldatud autod pääsevad ilusasti kohale 😉 2013 oli meid 20 autot 2015 oli meid 32 autot 2016 oli meid 51 autot 2017 oli meid 63 autot 2018 oli meid 56 autot 2019 lööme eelnevad aastad üle? 😀 Kohapeal on majad, milles on puust voodid 12 inimesele, välikäimlad ja suitsusaun. Telkimisala on rohkesti ja ujumisrand kohe lähedal. Oleks soovitatav endale kaasa võtta grillimistarvikud, sest kohapeal olev rest ei ole kõige mugavam selle jaoks ning rahvast on palju. Söök ja jook võetakse endale ise kaasa. Hetkel käivad läbirääkimised ka Cateringi osas! Lisainfot hakkan lisama siia postitusse! Lihtsad reeglid: 1. Vindisena rooli ei ronita!!! 2. Hoiame ümbritsevat loodust ja ei künna seda ala üles. 3. Prügi läheb selleks ettenähtud kasti-kotti. 4. Keset ööd ei hakka keegi tühikäigul gaasi tallama ja laseb unistel end välja puhata. Puud toob taas -kaido- 😌 AJAKAVA Laupäev 13.07.2019 Info lähiajal. Pühapäev 14.07.2019 Check out piirangut ei ole 😜 E30 Communityl on kokkulepe Riigimetsa Majandamise Keskusega kasutada seda telkimisala 13.-14. juuli 2019 Kogunemised: Info lähiajal. *ajakava ja muid muudatusi teeme siia teemasse. Püsige lainel!
  3. 10 punkti
    HeiHei Kuna viimastest särkidest on aega möödas rohkem, kui küll. Siis otsustasime Oore ajaks T-särgid siiski teha Pampampaaaa Siiiin need on! Valikus on Must ja Valge. Meestele, naistele ja ka lastele. (100% puuvill - Lõikelt klassikaline T-särk) Särgid saab kätte Valgast (Oore nädalavahetusel) Muul juhul saab kätte peale Ooret (alates 16. Juuli) Tallinnast/ Laagrist või pakiautomaati (Smartpost 2.59 ja Omniva 2.99) Musta särgi hind: 12 eurot Valge särgi hind 10 eurot SUURUSED: Meeste : EU XS S M L XL XXL XXXL Rinnaüm. 48 cm ; 51 cm ; 53,50 cm ; 56 cm ; 58 cm ; 61 cm ; 66 cm (mõõt korrutada 2ga. Nt 56+56=112cm) PIkkus 68 cm ; 70 cm ; 72 cm ; 74 cm ; 76 cm ; 78 cm ; 82 cm Naiste: EU S M L XL XXL Rinnaüm. 42 cm : 44 cm ; 46 cm ; 48 cm , 50 cm (mõõt korrutada 2ga. Nt 50+50=100cm) Pikkus 60 cm , 62 cm ; 64 cm ; 66 cm ; 68 cm Lastele: EU 3-4a 5-6a 7-8a 9-11a 12-14a Rinnaüm. 32 cm , 35,5 cm ; 38 cm , 41 cm ; 43,5 cm Pikkus 44 cm ; 49 cm ; 52,5 cm ; 58 cm ; 61 cm Palun Soovid alla kommentaaridesse või postkasti. Värv ja suurus + kuidas soovite kätte saada. Ülekanne palun teha : Laura Satsi EE442200221022688917 Selgitusse märkida E30 ja kasutajanimi Tänan TEEMA LÄHEB LUKKU 10.JUUNI JA MAKSTA SAAB KUNI 15 JUUNI!
  4. 10 punkti
    Ah, kuna Kert tegi viisaka jutu juba ära, siis ma kergitaks nati telgitaguseid 🤓😈 Niisiiis...seltsimehed inimesed, Lubagem presenteerida harukordset võimalust saada osa ainulaadsest aktiviteedist milleks on E30 Süvepäevad Oorel. Oleme jõudnud olukorda, kus seisame silmitsi juba seitsmenda rullnokaparaadiga. Kuigi kõrvalt vaatajatele võib jääda mulje nagu tegu oleks vanaraua paigutamisega põhjast lõunasse, siis tegelikult ega nad ei eksi. Kes meist ei tahaks puhata, võtta mõned vabad päevad, ajada terve talve garaasi nurgas seisnud saksa lipulaev päikese kätte ja kimada Oorele. Et tuntud reegel - võidab see, kellel on surres kõige rohkem asju – kehtib jätkuvalt, oleme näinud kurja vaeva, et teie ilusad autod saaksid üritusel ka ilusad auhinnad. Lisaks karikatele, käsitööõlledele, diplomitele, kleepsudele, särkidele jne on see aasta võimalik võita Harri’s Weldworks and Motorsport custom made hüdrokässar. On plaanis korraldada mõõduvõtt erinevates kategooriates ja vägevamad mehepojad saavad oma oskusi demonstreerida erinevaid metallist kolakaid loopides ja ka autosse mahtumise jne näol. Et õhtul oleks hundid söönud ja hommikul kukk ikka kireks, siis anname endast parima, et leida toitlustaja ka see aasta. Aitäh virtuaalse tähelepanu eest✌️
  5. 7 punkti
    Minul on igaks aastaajaks erinev e30, mida kasutan igapäevaselt (vahel küll läheb mõnega nihkesse) ja majapidamises ka oluliselt uuemad masinad kõikide lisadega olemas aga ütlen ausalt, sellist emotsiooni nagu e30-ga, teiste autodega mina ei saa. Igapäevaseks väga hea ja kindlasti kordades odavam pidada kui uuemaid masinaid. Probleemidest ka enamustest lennult jagu saanud, seevastu uuematega istud lihtsalt nukralt teeääres ja vaatad vilkuvaid veateateid. Viimased 5 aastat selliselt lasknud ja kui nad seda kütte solkimist väga hullult ei jätka, siis varun masinaid juurde, et ka tulevastel põlvedel oleks rõõmu.
  6. 7 punkti
    Korraks jh Kloun osta omale ükskord auto ära ja jäta automüüjad rahule
  7. 6 punkti
    Aga ikkagi emotsioon, mis siis et mitte positiivne Parem ikka, kui täiesti tühi tunne, mida näiteks valdav enamus uusi autosi mulle isiklikult tekitavad. Üldjuhul ootavad treilerit ka ikka tänapäevaautod, mille puhul ise ei mõista/saa ega tutika puhul tohigi ise midagi teha. Mis mugavusvarustust puudutab, siis kõik lehe esimeses postituses mainitud asjad on e30-l täitsa olemas ja paigaldatavad kõigile mudelitele, kui kohe tehasest pole olnud.
  8. 5 punkti
    Täna hommiku just liikus Tõrvast üks kena M tech1 treilal läbi. Brock b1 veljed ja ülbe välimus
  9. 5 punkti
    Kui oled kuller aga e30 on elu. 🤣
  10. 5 punkti
    Kas meil on uus TanelP tekkkinud ?! Peab paika, et loodus tühja kohta ei salli
  11. 5 punkti
    Mm, õige läbisõit jh 360 midagi. Ma ei tea kas eelmine vend keris või spido vahetatud. Aga mnt ju kõik ilusti näha. Häirib see et raiskad teiste aega, oma mõttetu mölaga Sinule ei müüks ma seda autot 10 tonni eest kaa. Neid on mitmeid kes ei soovi sinule müüa 🙂 Las ta jääb nüüd, väga näotuks läheb ära
  12. 4 punkti
    * Selle roolilatiga on selline asi, et M20 mootoriga pidi üli tight fit olema. Veidi tuleb maha viilida, et mahuks. Kõikide teiste mootoritüüpidega istub ilusti * Meil on nüüd kiirema tarne tellimisvõimalus kodulehel. Ehk siis kui on võimalik hinna arvelt pakkuda toodet kiiremini, siis on tootel juures lisa ostukorvi võimalus. 1 tööpäeva asemel samal tööpäeval ning kahe tööpäeva asemel siis 1 tööpäevaga. Tuleb tähele panna, et 0-1 tööpäeva tarne võimalus on ainult siis kui tellite enne 10:30 hommikul ning tellimus rakendub meil alles siis kui makse seotakse. Ehk siis kui te kannate välismaa pangast näiteks võib sees olla viide * Meil on nüüd permanentne ostukorv. Ehk kui panete asjad ostukorvi, siis need ei kao sealt enam ära ka sellisel juhul kui hiljem mingi muu seadmega sisse logite.
  13. 4 punkti
    Ära ulu, vaata ka mis asju sa otsid endale. Enamus pole näinudki selliseid asju
  14. 4 punkti
  15. 4 punkti
    Jan17 https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=3113377 Mina käisin vaatamas Rakveres seda. Üldmulje selline äge nagu pildilt tundub. Salong on pigem korralik arvestades auto vanust, istmed terved, rool ilus ja muidu normaalne vana bmw fiiling.El aknad toimisid, katuseluuk kah paistis et toimib, sest lahti ta oli, ei hakanud väntama ise. Käivitus natuke pikalt võrreldes nö. täiesti korras autoga. Aga omanik ka ütles, et ei saa korralikult õhulugejat paika. Ei midagi hullu ma usun aga pagan teab, mis seal tegelt toimub. Ise viiksin Speedsterisse Hannese kätte, tema juba teab mis teha. Kohapeal käis kenasti ja läks pöördesse kergelt. Sõites aga olid tunnused, et mootor on jõuetu. Ilmselt ongi tingitud sellest õhulugeja teemast aga vb ka midagi veel. Päris ekspert pole, et tagumiki järgi ära öelda aga igast selliste jõuprobleemidega olen maadelnud kui vw golf 2 ja 190 mersut omasin ja siis oli viga alati õhulugejas,kütusesüsteemis või vaakumites jne. ja ka m20 mootoril on sellised vead tavapärased nagu lugesin netist. Nii uimane nagu see oli ei peaks küll 95kw olema ja mu pisike naine tagaistmel ilmselgelt jõudlust ei mõjutanud. Kuigi pidurid olevat selle remonditud, siis sõites käis mingi kiuksumine, hoides veidi pidurit peal kadus ära. Ilmselt pole suur viga. Muidu tundusid et pidurid toimisid okilt, mingeid hulle katseid ei teinud. Ka käsipidur võttis täisa normilt. Sõita oli meeldiv ja ei täheldanud selle väikese otsa peale, mis Rakvere linnas tegime, midagi muud. Kere poole pealt paistis väljast nii, et parem karp on läbi ja ka ära tõstetud, seega ix lisa paigast veidi. Mis seal all veel toimub ei tea. Omanikul oli veel üks kuulutus enne, kus olid pildid, et nagu oleks salongi põhja korrastatud jne. Istmete alused jne. ning seda ees pool siis. Täitsa puhtaks oli tõmmatud ja mingi musta mördiga üle tehtud. Mitte küll tema käes aga ilmselt kunagi varem. Leidsin ka Googlest pildi, et see auto on olnud varem matt must, led bariga põllurallikas vist (kui selle auto nr googlesse lüüa siis leiate piltide alt). Seega keegi on suure töö ära teinud, et see näeks välja nagu täna näeb. Eelmine aasta nägin seda autot Oldtimerite üritusel ja siis ilma lähemalt uurimata paistis väga hot pill. Värvimise kvaliteet sellel ei ole kiita, kui keegi läheb otsima perfeksust. Ka pestud on seda "traatharjaga", sest kriimud on ikka korralikud. Kuid kuna ise tegelen poleerimisega, siis saaks palju paremaks puhtalt polli abil. Oli kohti kus värv tahtis lahti tulema hakata, vasak esimene tiib, aga ei karju silma. Mujal oli näha veel kohti, et all on mingi sinine või punane kereosa kuna värv veidi maas (mis on pigem postiivne, sest on a osa kasutatud ilmselt). Vasak tagumine uks käis raskelt lahti, timmimise küsimus ilmselt jällegi. Auto on kunagi ühe õnnetuse lkf järgi üle elanud, vb. siis taha vasakusse nurka, ei oska kinnitada aga teen järeldusi olemas oleva info järgi. Ukseääred üldse tundusid, et nagu on ok sellises vanuses masina kohta ja rooste kuskilt eriti silma ei karjunud aga näha oli ka, et need on musta värvi vms. asjaga üle lastud. Ei tea mis täpselt tehtud on, kuid ega see roostepoiss tuleb ilmselt kergelt sealt, kui talvel sõita. Ise otsisin suveks mänguasja seega see väga probleemina mulle ei paistnud. Pluss on see, et praegune omanik on teinud korda totakaid vigu nagu see, et autol polnud laadimist, kojamehed ei toiminud, salongi vent ja enne oli kohutav suur ostseläbi summ, Nüüd on see asendatud kenasti täitsa originaali moodi asjaga ja auto tegi mõistliku heli. Ka kat pidi all olema. Ise tehtud shadowline liistud asendas ta kroomidega, eks must on kenam aga enne parem originaal kroom, kui kooruv must. Kindlasti oli veel asju mis tehtud ja mis vajasid tegemist. Ühesõnaga seal oli igast asju, kes tahab hobikat ja ehitada viisakaks, siis potensiaali vist on. Tehase originaal r6 mootori olemasolu on minu arust suur pluss. Samas kindlasti teeksin põhjalikuma kontrolli, kui on plaan 3500€ välja käia. Minu silmis 3000k maksimaalselt nii nagu see auto piltidel on ja seda ka siis kui ülevaatuspunkt ei tule mingite väga hullude muredega kummitama ja mootor kohe laiali ei lähe. Ülevaatus nimelt on kohe läbi sellel ja krt teab kaugele see mootorgi seal vahel veab reaalselt. Soovitan vaatama minna kellel huvi, oma silm on kuningas ja teadmised erinevad ja suuremad kui mul ehk. Kindel on see et linnapeal selline masin teist bmw fänni külmaks ei jäta aga see on ka kindel ,et selle raha eest peaks ikka suutma auto ülevaatuse läbida max pisivigadega, 17"replica velg ei tee sellest 3,5-4k maksvat autot Küsite miks ma ei ostnud kui meeldis suures plaanis? Noh algul oli pakkumine, et vahetab mototehnika vastu, mul oli pakkuda täiesti korras, hooldatud bike mille turuhind täna 3500€ alates, kui on selline nagu ta mul on. Müüa aga otsustas, et kui vahetada siis ta jätab veljed omale. Sest ta on näinud kuulutusi, et ka 3000€ eest saab minu bike osta. Vahest saab ka niisama asju, ei tähenda et ma peaks niisama ära andma. Seega ma loobusin ja sõidan parem bikega edasi, sest bike sõidab mul 100% iga kell, selle bemmiga oleks pidanud otse ilmselt remonti lonkama ja sellise raha eest võiks ikka LEGAALSELT sõitva asja saada, kuna tehnilised jupid ei ole e30 puhul kallid minu jaoks. Puhtalt minu aus arvamus ja ei tee maha kellegi teise oma. Kui keegi veel omab infot selle kohta, siis ka mina kuulaks veel huviga, sest bike läheb mul kohe müüki ja selle või mõne teise e30 ost täitsa päevakorras veel.
  16. 4 punkti
    Fb tuli sama auto peale kohe 10 minuti jooksul 2 müügi teemat. Üks kes tahtis 2000 euri vahelt teenida kohe ja teine kes toomise eest 600+ euri soovis saada
  17. 3 punkti
  18. 3 punkti
    Ka minu poolt oli pigem ikkagi sõbralik ülevaade mida mina arvan ja märkasin auto juures. Isiklikult sooviks seda autot soetada isegi aga diil jäi katki kuna kuskilt maalt läksid arvamused lahku. Kui bike müüdud, siis mine sa tea, vb lähen uuele katsele Mina kellegile midagi halba ei tahtnud, ega sõidukit maha ei teinud. Jagan teadmisi nii palju kui oskan ja kedagi ei solva, sest nagu ütlesin suur töö on tehtud autoga arvestades, et see enne põllukas oli. Ise värvitud auto kohta kodustes tingimustes vms. on see ka okei tulemus. Nagu ütlesin, poleerimisega saab asju paremaks kindlasti. Kihvt auto, r6 löriseb mõnusalt vahel ja vaadake oma silmaga üle kel vähegi tööriistad käes püsivad ja huvi on.😎
  19. 3 punkti
    Ma vaatasin just järele, et pea aasta tagasi (17.06.2018) saatsin esimese kirja auto24-s ühele müüjale: https://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2854949 Täna saan ma peale pikki ja keerulisi otsinguid teada anda, et olen taas kord ühe kena E30 omanik. :) Seega võib selle teema lukku panna. Kui selleks õige aeg on, teen ka teema "meie endi autode" alla. Lõpetuseks soovin siiralt tänada kõiki neid, kes on minu autootsingule nõu ja jõuga kaasa aidanud!
  20. 2 punkti
    ET ja tsentreerimisrõngad ei ole omavahel seotud. Tsentreerimisrõngad on velje keskava parajaks tegemiseks. Sul paistab, et istub ilusti tihedalt. Probleem pole seal.
  21. 2 punkti
    Hind ja mõni pilt võiks välja toodud olla ehk?
  22. 2 punkti
    Shortshifter toimib alati, 100%? Ma kunagi paigaldasin, ei läind enam. käigud normaalselt sisse, jõuga aint. Panin originaali tagasi. Puksid on/olid ise pronksist treitud. Ja ma ei tea keedupelmeenide segamist meenutab uaz kast aga bmw omad on suht mõnusad selle pika käiguga ka 😁
  23. 2 punkti
    Endal oli ka sama mure et käigukang käis mööda salongi ringi.Nr 2 vahetasin välja, detaili nr 11 tegin ise 30x30x3 nelikant torust, (torust sai kahellt poolt materjali eemaldatud natuke et ta jääks nagu kahvli moodi. Fb grupis see inimene kes seda soovitas oli endale kardaanimuhvi jaoks ka augu sisse teinud. Ma hetkel seda ei teinud(kliirens on heal juhul 1mm aga vastu ei käi. Kuna töötan laserlõikusel siis mingi hetk rooman auto alla et vaadata ka muhvi jaoks lõigatava augu asukoht välja ning siis lõikan selle jupi välja. Praegu on põlve otsas tehtud asi :D) originaal shifteri asemele läks shortshifter ja nr 7 detaili hetkel tellima ei hakanud vaid panin veidike riidest teipi vahele. Nüüd on käigukang väga tihe ja käigu vahetus konkreetne.
  24. 2 punkti
    ma vastasin otse jani postitusele. kangi niikuinii originaali ei soovitaks osta, shortshifter stance.ee või otseminu käest ja on see käiguvahetus normaalne, mitte potis keedupelmeenide segamine.
  25. 2 punkti
    4,7,2,3,16,17,20,14,12 ja 13. Ma ei tea kas keegi selle kangi oma ka ära vahetab või kas seda saada on üldse, ise olen kangi ka ära vahetand. Eks see juppide vahetamise põhjalikkus oleneb ka sellest kes mida taga ajab. Ise ei poolda selliseid poolkõvasi lahendusi
  26. 2 punkti
    Tallinn - Haapsalu maantee 10 Mai
  27. 2 punkti
    Kui lahti ühendad ja samalt poolt otsa vaatad talle, on täpselt sama
  28. 2 punkti
    Õu, läheb väga laadaks kätte ära, pakkumised upuvad möla alla. Asjakohane info on igati teretulnud kindlasti, aga niisama aiaaugutäite võiks lobamokkadesse kirjutada. 🙂
  29. 2 punkti
    e30 on siiski originaalne rullnoka pill. Millist suhtumist sa siis ootad selle auto keskmiselt omanikult? Noorte hipsterite ja ülem-keskklassi pereisade huvi e30 vastu on alles viimase aja trend (millest ka selline järsk hinnatõus).
  30. 2 punkti
    sellise suhtumisega, ei tasuks üldse hobiautot pidada, pole just kõige odavam hobi. @Jan17 aga mina sõitsin m20b25ga.
  31. 2 punkti
    Üht kena preface kupeed Pärnu vahel liikumas nähtud👍
  32. 2 punkti
    3km töölesõiduks oleks kõige mõistlikum jalgratas või mopeed osta üldse. Jalgsi ca pool tundi, rattaga 10-15 min, mopeediga 5 min. Kordades odavam ja probleemivabam. Aeg-ajalt 15km linna minna kannatab ka suvalise kehtiva TÜ-ga odava autoga sõita, mis kindlasti ka kõik remonditegemise ja garaazis istumise vajadused rahuldab, selle jaoks e30 küll osta ei ole vaja, palju odavamalt saab läbi. Pikematel matkadel hakkad suviti puudust tundma kõigest, mis tänapäeval elementaarne, nagu (eriti palava ilmaga) kliimaseade ja püsikiirusehoidja, topsihoidjad; ühel hetkel avastad, et auto võiks seest vaiksem olla jne. Liisitud masinaga naaber niikuinii su uunikumilembusest lugu ei pea ja ka enamik naisterahvaid ei mõista, miks sa omale normaalset autot ei osta.
  33. 1 punkt
    Beebimõõdus särk oleks võimalik? 80/86
  34. 1 punkt
    Meeste valge M Smartposti
  35. 1 punkt
    Kuri võtab meeste must XL; meeste valge XL; laste valge 5-6a. -makstud-
  36. 1 punkt
    No õnneks vabalthingavana on ta vaid ajutiselt, vaja arvele võtta ja yv ära teha. Pole sugugi kindel et sellel suvel turbo vilet kuuleb. Esialgne plaan on ta tööle ja sõitma saada ning kokkitulekule kohale veereda😀 Kuna mootori juhtmestik tuleb nkn pm nullist teha progeaju jaoks sis see pistik väga ei morjenda, kyll aga oli veidi ebameeldiv yllatus😀õnneks tundub et joodetud ymber seal pole midagi, eeldatavasti lic pin id välja võetud ja ymber tõstetud.
  37. 1 punkt
    Sai siis mootor peale tõstetud ja yllatus oli päris suur😀mootori ja kere pistikud ei klapi mitte kuidagi🤔
  38. 1 punkt
    Suure tõenäosusega pidurikettad kõverad, mis võib mõlemat probleemi põhjustada - kas oled kontrollinud, äkki on kettad ka kuumad?
  39. 1 punkt
    Kühlwasseri osas esmalt vaata, mis seisus sul paagi tasemeandur. Võib olla väsinud. B-osana saab sinna odavalt asenduse.
  40. 1 punkt
    Veljed kõverad, kettad kõverad, rooste rummu ketta vahel. Variante palju. Velgedel ikka õiges mõõdus tsentrirõngad on või istub ainult poltide peal?
  41. 1 punkt
    14 ja 4, kõik ülejäänd ei mõjuta niipalju võiei kulu niiviisi
  42. 1 punkt
    Minu kojamehi palus ülevaataja rangelt käima panna. KUI KÜLJES siis peavad TÖÖTAMA! Eks ma siis ühendasin ära, vett pritsis ja aitasin üht näpuga kaasa. Mis nendega mulaažidega saab? Muidugi arvan, et see ülevaataja oli lihtsalt ogar.
  43. 1 punkt
    Arvestades Eesti muutuvat ilma siis 3km vihmas rattaga pole kōige lōbusam. Aga see selleks. E30 sobib igapaeva autoks küll. Kui talv välja arvata. Endal 7a peamise autona olnud ja ei kurda. Vahel on küll mōne uuema masinaga tore sōita küll ja konditsioneeri nautida aga E30ga on lihtsalt âge sōita. Kui hinnad nii räiged poleks siis hangiks mōne odavama pilli ka talvel kimamiseks.
  44. 1 punkt
  45. 1 punkt
  46. 1 punkt
    Mis mootoriga sõitsid üldiselt? Väga just mugavust ei otsigi, sest eelistan igakell tähelepanu üle mugavuse, ehk üks põhjus ka, miks olen paartuhat kilomeetrit ühe vana 412 Moskvichiga ringi vuranud. Ilmselt kuna ka see on olnud paar kuud igapäevaautoks, siis poleks ju probleemi ka üks E30 selle asemele muretseda, eks? Suur tänu kõigile vastajatele igaljuhul, lihtsalt tahtsin veenda, et kuidas pea 30 aasta vanune tehnika veel vastu peab ja et millised on ülalpidamiskulud (kütusekulust eriti ei hooli).
  47. 1 punkt
    Sain suht ebameeldiva kogemuse üritades osta varuosi. Helistasin ja palusin diffri panna kinni paariks tunniks, kuni lõpeb tööpäev ja saaksin järgi tulla. Telefonis selgus, et diffri hind märgitud 40 eurist tõusis 50 peale. Peale seda kui sai ikkagist lepitud kokku et tulen läbi, sain smsiga teada, et keegi pakus üle ja asjad läinud.
  48. 1 punkt
    Hei ! Kindlasti on siin nii mõnelgi kodanikul sellise asja vastu huvi https://hlautoosad.ee/?page_id=10&m=40&typ_id=&pg=&g=&h=&hkid=3584011&aid=56130737 2.7 pöördega E36 (Z3 latt) Hind on selline nagu lingil, deposiiti ei lisandu ! (Vana ei ole vastu vaja) Tellimisaeg 5-10 tööpäeva (Tellige ise läbi veebipoe) NB ! Kui soovite transpordiga tellida, siis valige kindlasti kuller, selline asi ei mahu pakiautomaati ! Püsikliendi hind: 265.15€ Tootekood: 29862 Bränd: MAPCO Tarneaeg: 6 tööpäeva Rakendustüüp: hüdrauliline vasak/paremroolimine: vasakpoolse roolimise jaoks pikkus üle kõige (mm): 990 Uusosa: Tootja piirang: trw Ühendustehnika: verzahnt Hammastehulk: 54 Originaalkoodid: 32 13 1 140 956, 3213 1096 240, 3213 1140 828, 3213 1140 956, 32 13 1 140 972, 32 13 2 227 191, 1096280, 32131092034, 3213 1096 280, 32 13 2 229 397, 32 13 1 096 280, 32131095962, 3213 1140 972, 3213 1095 575, 32131140828, 32131140946PDF: 027029A.PDF Päikest ja kuud, Tanel
  49. 1 punkt
  50. 1 punkt
See edetabel on seatud Tallinn/GMT+03:00
×
×
  • Loo uus...

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus