Hüppa postitusse

320i (m20b25) '90 risto21

Postitatud

Tere!

 

Autost:
Sisu on väga korralik, ruudulise mustriga riidest sportistmed, mustad nahast uksepolstrid, originaal tagakardin, väike kompuuter, puidust sportrool. Elektrilisadest on ainult peeglid, mis ei tööta.
Kerel esineb roostet ning värvkate tahaks värskendust.
Veermikus on ära tehtud madaldus ning paigaldatud LSD differ 3,91 ülekandega. Heas korras valuveljed BBS 15” koos 20mm flantsidega.

Tehase andmed:
Mudel: 320I (EUR) Seeria: 3 (E30) Toodetud: 1990-01-15 Mootori tüüp: M20 Mootor: 2.00 L (95 kw) Vedav sild: tagavedu Keretüüp: sedaan Käigukast: manuaal Uksi: 2 Interjöör: (0270) Värv: STERLINGSILBER METALLIC (244)

S219A Nahaga kaetud sportrool
S286A Valuveljed (pudelikorgid)
S314A Soojendusega peeglid ning juhiukse lukk ja aknapesudüüsid
S320A Tagumine mudelinimi eemaldatud
S324A Esi-ja tagaspoilerid
S331** SPORTPAKET -
S339A Musta värvi iluliistud (shadow-line)
S350A Roheline klaasiring
S400A Katuseluuk (manuaalne)
S415A Tagakardin
S428A Ohukolmnurk ja esmaabi pakk
S510A Esitulede kõrguse regulaator
S520A Udutuled
S556A Digitaalne kell ja välistemperatuuri näitaja (väike kompu)
S704A M sportvedrustus
L801A Saksamaa versioon

Autot hakkan suure hoolsusega edasi täiendama, erilist tuuningut plaanis ei ole aga mõned pisidetailid lisanduvad kindlasti.

post-2845-0-54735100-1396810707_thumb.jp

Muudetud , muutis risto21

  • Vastuseid 212
  • Vaatamisi 19,5tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole rulli teemat ammu uuendanud, kuid ega midagi väga pole sellega ka tehtud ainult sõidetud aegajalt, kõik toimib Ca aasta tagasi sai rull endale lisaks kõrvale suuema venna, millega viimasel a

  • Selle aasta esimene tiir tehtud

  • Vahepealne auto tuulutus.  Difris kolks sees, on see remonditav?

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

  • Autor

Autot nurgast lössi tösta üldse kahju pole ve :)

 

Seal nurgas selline tugev süvendatud koht, kas see siis ei ole tõstmise jaoks? Kui valtsitud servalt tõsta, siis see läheb tõesti kohe lössi.

Kui laiad sa ette panid?

8"

Mõtlesingi küsida eixx et mille kuradi jaoks see plekkist karp seal all kasulik on? Selle karbikese allt on kõik kered pehmed ,mingit mastiksit seal ümber pole et niiskus sina ei pääseks .Mustal ma need eemaldasin ja tagasi ei lasknud neid teha uusi.

Ma pooldan siis tava rehve mitte neid strece kogu aeg hiili ringi nende äärekivide pärast. Kas selliste rehvidega üldse järskusi kurve läbida saab nii et need maha ei tule ,suvel ikka asfaldil hullata kannatab we ?

Ei tea, kuhu need minema peaks siis velje pealt? Tubeless rehvidele vastavad veljed, vanasti Lada veljele sai panna tubeless rehvi siis peale jäärada olid hommikuks kolm rehvi korraga tühjad :) Hullata nendega kannatabki, kuna madalaks, lääpa lastud ratastega auto (klassikaline näide ongi mitteregullitava sõltumatu vedrustusega E30), millel külgsuunas läbipaindumist rehvidel pole, läheb päris kergelt külge ette vedama :D Kuna ise mitu suve niiviisi sõitnud ja ka paarile rajaüritusele sattunud siis kiirema sõidu tunnetus tegelt just ülim pole. Just see piiripealne olukord. Linnavahel samas vaiksema kiirusega sõites on väga kardilik tunne, kuna rehv on jäik ja sealt tulenevalt reageerib roolile viivituseta. 

 

Äärekivi keerab iga velje pekki, nii et seal suhtes vahet pole :D

  • Autor

Sõita on sendega suht ok, muidugi äärekive ja suuremaid löökauke peab koguaeg jälgima. Kardilik tunne on tõesti aga see just pakubki mõnusat vaheldust tavaautole :)

Mõtlesingi küsida eixx et mille kuradi jaoks see plekkist karp seal all kasulik on? Selle karbikese allt on kõik kered pehmed ,mingit mastiksit seal ümber pole et niiskus sina ei pääseks .Mustal ma need eemaldasin ja tagasi ei lasknud neid teha uusi.

Ma pooldan siis tava rehve mitte neid strece kogu aeg hiili ringi nende äärekivide pärast. Kas selliste rehvidega üldse järskusi kurve läbida saab nii et need maha ei tule ,suvel ikka asfaldil hullata kannatab we ?

Isegi mõelnud miks need seal on.. Kuid enda loogika arvab ,et tehase konveier liinide kandepunktid need ees seal.

Ärge murdke niipalju pead, need on originaalis möeldud töstukiga töstmise kohad :)

Reaalselt ei kannata need miskit. Tungid/töstukid kannatab panna sildade, poolraami jms alla.

Samasuguse 20 eurise k- rauta nikerdise pealt sadas mu diisel maha ja hinnaline pöhjakate kohe puru.

  • 4 nädalat hiljem...
  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor

Natuke jälle remonti.

Tehtud sillaregull

post-2845-0-35830300-1426097102_thumb.jp

Kuna sõites oli tunda kerget kolksu veovõllis, siis tagasillas sai vahetatud mõlemad poolteljed koos laagriga. Nüüd jälle üks pikalt häirinud viga parandatud.

Sain sellise käigukangi nupu, sobib minumeelest nüüd hästi puitrooliga.

post-2845-0-04704400-1426096783_thumb.jp

Sillad regul.telverehvidega ja nüüd teised veljed all miks siis juba suvekatega seda teha ei lasknud. Velje suurused ja rehvi lajused erinevad neil ju.

Sõitsid täna Ülemiste juures ees mul. Mingi kella 14 aeg vms. Veljed suhteliselt pimestavad. (Y) :BMW:  :BMW:

  • Autor

Ülemiste kandis liigun jah suht tihti. Autoga käidud tehnoülevaatusel, gaasitest ja kõik muu väga heas korras :)

Muudetud , muutis risto21

Ma ostsin mingi carplani poleervaha ja peale ühte proovimist seisab siiamaani, võimatu oli seda peale kuivamist maha hõõruda. Lõpuks vihastasin ja jäägid võtsin commandandi pastaga maha. Soovitada julgen Liqui Moly poleervaha, mingi reiniger on pakile kirjutatud. Kasutada lihtne, tulemus hea ja püsib ca kuu-poolteist peal ka. Pleekinud punase puhul üsna hea tulemus. Kolmekordne hinnavahe oli seekord põhjusega :D

 

A ma ei tea, võibolla jääd sina nendega rahule ;) Proovi ära ja räägi kuidas välja kukkus.

  • Autor

 

A ma ei tea, võibolla jääd sina nendega rahule ;) Proovi ära ja räägi kuidas välja kukkus.

Võtsin poest selle vaha täitsa huupi ja tulemus jäi päris hea. Pealekandmine ja maha hõõrumine väga hea ja ilma suurema vaevata. Ma tegin enne korraliku pigipesu, et pind ikka ennem vaha sile oleks, vb selles oli sul raskusi selle maha saamisega.

  • 6 kuud hiljem...

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.