Hüppa postitusse

316i 2-ukseline sedaan (M50B25 2979ccm stroker) '90 - Chulo

Postitatud
comment_76744

On tagumine aeg ka enda rullist lõpuks teema teha. Kuna ma eriline pildimees ei ole, siis pildimaterjali mul hetkel eriti palju ei ole, aga ma luban, et parandan ennast tulevikus.
 
Originaalina veeres antud auto tehasest välja siis rohelise 316i kupeena 1990 aastal, mitte just eriliselt rikkaliku varustusega. Katusesse on konserviavajaga päikese vaatamiseks luuk sisse lõigatud ja esi rataste keeramine on salongi toodud ja hüdrauliliselt abistatud, sellega põhimõtteliselt ka varustus lõppeb, kui BBS kärjed välja jätta.
Auto toodi aastal 2006 Saksast Eestisse ja siin ta sellest ajast saadik ka seisis, kuniks ma ta ära ostsin. Tänu sellele on osad kere plekid hukka saanud, kuna auto seisis pooleldi muru peal. Eriti äge on aga auto VIN kood  :thumbsup: 
 
Peale läheb M50B25, mis on M54B30 pöörlevate osadega stroker. Lisaks sellele on ka väljalaskesse sisselaske nukkvõll paigaldatud. Mootori juhtimine on originaal, mingisuguse ebay suvalise chipiga. Videost saate kuulata/vaadata :D video on üles võetud möödunud sügisel, vahetult enne mootori mahavõttu.
https://www.facebook.com/photo.php?v=10203388937233623&set=vb.1517536116&type=2&theater
 

 

gallery_2208_95_7767.png

Mõned pildid mootori maha võtmisest:
Ei saanud jätta pildistamatta puurpinki, võrdluseks on kõrval ka õllepudel :D
gallery_2208_95_239540.jpg
gallery_2208_95_502008.jpg
 
Ja mõni klõps autost
gallery_2208_95_162974.jpggallery_2208_95_307281.jpg
 
Mõni pilt tagasillatalast ja õõtsadest, ehk siis sild reguleeritavaks, E46 sadulad ning 298mm kettad taha. Sillad tulevad 5x120 poldivalemiga, Strongflexi kollaste puksidega ja BC coiloveritega.gallery_2208_95_181424.jpggallery_2208_95_332396.jpggallery_2208_95_358899.jpggallery_2208_95_505214.jpg
 
Nagu juba ühest teisest teemast mõni teist on lugenud, siis rull on hetkel Vana-Vigala TTK-s keretöödes ja mõni pilt on sealtki minuni jõudnud
gallery_2208_95_39261.jpggallery_2208_95_8207.jpg
gallery_2208_95_20408.jpg
gallery_2208_95_374.jpg
 
Ja veljed, mis suure tõenäosusega alla lähevad. Oleneb sellest kuidas esipidurite teema õnnestub lahendada. Olemas on ka kõik kapslid ja isegi nende võti. Nii et ilmselt varsti jõuavad müüki ka ühed e30 BBS kärjed koos kapslitega.
gallery_2208_95_244991.jpg
 
Värv tuleb Marrakesh Brown Metallic, kuna originaal värv on minu arvates lihtsalt jälk.
Pildilt saate aimu, milline see on
gallery_2208_95_252240.jpg

Muudetud , muutis Chulo

  • Vastuseid 127
  • Vaatamisi 19tuh
  • Loodud
  • Viimane vastus

Teemas enim postitanud

Kõige populaarsemad postitused

  • Pole ammu teemasse kirjutanud, aga lobamokkade rubriigist võib lugeda veidi seiklustest maanteeametiga. Võtan lühidalt kokku:   Juulis üritasin autot minna Saue maanteeametisse registreerima

  • Pole ammu midagi kirjutanud, paneks mõne pildi.   Sellisena jäi ta kuuaega tgasi seisma ja pm sellest ajast saadik pole olnud aega midagi väga teha. Eelmine nädal oli väike puhkus ja siis oli par

  • Sorry mehed, pole ammu kirjutanud. Masin on väliselt valmis. Lisan lähiajal ka parema kvaliteediga fotosüüdistused.   Et aga täielikust õnnest on veel puudu rool ja parem logari ots, siis võ

Postitatud pildid

Esiletõstetud vastused

comment_77669

Pakun ka ühe huvitava variandi välja, milleks siis poleeritud randi kiletamine läbipaistva auto kaitsekilega. Mida siledam pind, seda paremini külge jääb. Ning täkete suhtes kõvasti vastupidavam kui lakk. Kui tõesti kahjustus tekib, siis lihtne asendada poleerpinda rikkumata. Tundub nagu proovimist väärt :D

Enda Remotecid sai maha müüdud, muidu katsetaks ära.

  • Autor
comment_77722

Jään vist selle Badabling katte lahenduse juurde. kuigi mõttel oleks nagu jumet. Hetkel on muidugi ajaga s**t seis ja autoga tegeleda pole kohe üldse aega. Tagasild ja sadulad on pulbervärvitud, aga nendelegi pole aega olnud järele minna. :D
Hetkel on s**t seis muidugi kerega, kuna karbitagune oli veidi kehvemas seisus kui alguses tundus, siis Vigala kool on ajaga kuses. Pädevamad tegijad lähevad jälle praktikale ja pole kedagi kes teeks. Pooleli midagi ei jäeta, võib-olla lükkub lihtsalt valmimistähtaeg sügisesse. Üritan veel sellise variandi välja käia, et lähen teen ise selle karbitaguse ja tiivanurga ära ja siis vähempädevamad saavad vana värvi maha lihvida ja neegritöö ära teha, kuniks õiged mehed jälle tagasi.

  • 8 kuud hiljem...
  • Autor
comment_87358

Asi lõppes möödunud kooliaasta lõpus sellega, et parem karp lõigati maha ja see oli alt mäda, polnud uut kuhugi külge keevitada. Kutid kes alustasid ei jõudnudki lõpetada, sest pidid praktikale minema. Nüüd tuli uus sats poisse peale ja selle kooliaasta lõpuks peaksin kere sealt kätte saama, vähemalt kokkulepe jäi selline, et see aasta vaadatakse edasi. Eelsmise kooliaasta lõpu seisuga on põhi on tehtud, esimesed põhja nurgad ja vasak pool plekkidest keevitatud, uksed-luugid pahteldatud krunditud, tagumine paneel vahetatud, jäänud on teha vasak tagumine põlle nurk/akukast ning vasak tagumine tiivakaar koos sisekoopaga ja vasak karp. Sisekoopa/küljekarbi tegemiseks on vaja paak maha võtta, kuna plekk mis jääb paagi ja karbi vahele oli täiesti läbi. Aasta alguses võtan uuesti ühendust õppejõuga ja lähen vaatan kas on progressi. Kui poisid ise hakkama ei saa, lähen teen plekitööd ja keevitamised seal ise ära ja lasen poistel lõpetada.
Üks on kindel, kiiresti ei juhtu seal midagi. Kui sul on aega, et see kere võib seal rahuga aasta või rohkem vedeleda, siis võin kontakti anda, aga üldiselt hea meelega nad selliseid projekte ei tee, väiksem roostetõrje ja ülevärvimine pole probleem aga keretoid nad teha ei taha. Mina sain löögile läbi tutvuse.

  • Autor
comment_87360

Pole siia ammu postitanud, kuna pole eriline pildistaja ja blogija. Samal ajal kui kerega teised tegelevad olen lõpule viinud oma velgede poleerimise (pulbervärvi pole paraku veel jõudnud), mootori juhtmestiku lõpetanud, 5x120 sildade projekti valmis saanud. Sildades sai kasutatud sai siis Z4 tgarumme, e36/46 esimesi rumme 8mm vahejupiga, et ära mahutada E46 320D 300mm pidurikettaid ja e32 735 sadulad.Taga E46 320d 294mm sadulad ja kettad. Kõik silla detailid on tänaseks pulbervärvitud ja strongflex kollaste puksidega. Hetkel on puud veel BC coiloverid, mis sai olude sunnil maha müüdud, nii et vedrustus jääb ilmselt esialgu (ajutiselt) see mis tal ostes all oli.
Peab tunnistama, et E30 on jäänud hetkel sekundaarseks projektiks ja finants on hetkel mujale suunatud. Aga suvi pole ju tegelikult enam väga kaugel ja soov oleks ikkagi see aasta kogunemisele ka tulla. Pooleli asja ei jäta igal juhul, mingu või viis aastat. :)

  • 1 kuu hiljem...
  • Autor
comment_88478

Nii, tänaseks siis asi nii kaugel, et see nädal peaks auto saama krundi alla. See tähendab, et poisid on plekitöödega ühele poole saanud.  Loodan, et ehk saab mõne pildi ka teha, esmaspäeval on plaan minna Vigalasse ja oma silmaga kaeda, mis on tehtud.

  • Autor
comment_88880

Polnud kahjuks aega minna esmaspäeval, aga täna kandsin raha materjalide eest üle ja värv telliti ära. PPG värve ja lakki kasutatakse. Kuna värvi spetsialist ei ole siis kommenteerida ei oska, kas see on hea või halb, eks spetsialistid kommenteerivad. Nagu aru sain siis kasutatakse lahusti baasil värvi, mitte vee baasil. Materjalide eest pidin tasuma 400€ ja jäi kokkulepe, et veidi vähem läheb ka "töörahaks". Eks see ilmselt ca 300 tuuri jääb. Järgmise nädala lõpus ilmselt õnnestub luugid, uksed, tiivad, stanged, karbikatted ja muu trään sealt ära tuua. Kere jääb veel sinna, kuniks transportimiseks vahendi leian.

Muudetud , muutis Chulo

  • 2 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_89344

Homme on plaanis minna Vana-Vigalasse olukorras ülevaadet saama, ehk lisanudub ka mõni pilt peale seda.

Ehk on kellegil huvi BBS-i kärgede vastu? Otsekohe need ei vabane, aga seoses 5x120 peale üleminekuga vabaneb üks jooks selliseid ilmselt kusagil mai kuus. Veljed on sirged, veidi iluravi vajavad ja komplektsed koos kapslitega. Peal korraliku mustrijäägiga barumi rehvid millel esineb mustri vahel pragusid.

 

Ja teine asi. Kui kellegil on soov odavamalt pigimatti saada, siis võib märku anda. Esmaspäeval saan hinna täpselt teada. Märku anda sellest PS teel.
 

  • Autor
comment_89384

Hetkeseis selline. Kapott pidi veel uuesti värvimisse minema, sellel pidid kriimustused peal olema ja lähipäevil saab ka kere ning mõned pudinad veel värvi selga. Paraku on mul telefoniks Samsung GT-B2710 ja see erilisi kvaliteet fotosid teha ei võimalda, aga mingi ülevaate saab ikka  :)
post-2208-0-50678100-1422887473_thumb.jp

post-2208-0-51754700-1422887474_thumb.jp

post-2208-0-49822200-1422887475_thumb.jp

post-2208-0-57566500-1422887476_thumb.jp

post-2208-0-48964800-1422887477_thumb.jp

 

Muudetud , muutis Chulo

  • Autor
comment_89387

Salongi ei värvi. Kõiki eeltöid ja värvimistöid teostavad Vana-Vigala TK õpilased. Põhi läheb täielikult STP Silver antirust alla, ei näe mõtet sinna alla värvi lisaks raisata. Kõik põhja augud on lapitud ja vastavalt töödeldud.

Muudetud , muutis Chulo

comment_89589

Leidsin su teema poolkogemata ja mõtlesin,et kui juba siin olen siis kostitan sind mõne pildiga. Loodan, et sa ei pahanda.

Auto sai ära värvitud see nädal ja ma ütleks küll,et väga hea sai. Tolmutäppe ikka leidub jms, aga nende vastu ei saa midagi teha, kui üle poleerida saab tulemus vinge.

post-3312-0-13968800-1423226622_thumb.jp

post-3312-0-82659400-1423226626_thumb.jp

post-3312-0-48354200-1423226631_thumb.jp

post-3312-0-42802000-1423226637_thumb.jp

post-3312-0-79034300-1423226642_thumb.jp

  • 4 nädalat hiljem...
  • Autor
comment_90865

Pilte küll pakkuda pole, aga arengut on nii palju, et katuseluuk sai peale ja uuesti värvi, kuna see kukkus halbade asjade kokkulangemise tõttu maha. Põlle võtsin samuti maha ja viisin tagasi värvi koos tuulesuunajatega. Probleem seisnes selles, et põlle poldud värvimiseks eest võetud ja et sellest veel vähe pole, ka õhusuunajad olid külge jäetud. Kõigele lisaks oli see veel kõver ka. Samuti värvisin ise põlle tagant värvimata jäänud detailid üle.

Tänaseks on küljes tagaluuk ja tuled, ning juhtmesari on sisse veetud. Nüüd hakkan -Kaido- käest saadud juhtmesarjast check paneeli juhtmeid välja harutama, et see enda sarjale külge pookida. Kui kellegi on mingeid häid linke või jooniseid kust abi saab, siis olekin nende eest tänulik.
Kuna see nädalavahetus väga pikalt jällegi pole aega asjaga tegeleda, siis tahaks vähemalt juhtmesarjaga ühele poole saada, pigimati sisse panna ja tagaosa kokku saada, nii palju kui see võimalik on. No õhutusavad ja stange vast saab ikka külge panna. :D

comment_90871

Terv

Ära sa sellist tööd küll taha ette vötta :) Köige lihtsam on r4 juhtmestiku asemele r6 oma panna ja asi tehtud. Nagunii auto laiali. Kogu juhtmestiku pikkuses on ju erinevused, eest taha välja, see on jube töö ,sama nagu neljasilindrilisest ise kuuesilindriline mootor teha.

Sellise jubeda töö on kasutaja Tiit kunagi ära teinud, ta vastava ala inimene. Minuteada päris öige asi ei saanud, toimib ,aga mingid vimkad olid sees.

comment_90875

Kunagi olen abis olnud sellise töö juures, kus juhtmestik vahetatakse ringi. Autoks oli E34 küll, kuid samuti tegeles sellega elektri-alal töötav ja vastava haridusega mees.

 

Sellega on ikka tükk tegemist aga lõpuks sai kõik asjad tööle. Ei soovita seda ette võtta, kui asja vastu suurt huvi pole

  • Autor
comment_90882

No ma olen üritanud siit korduvalt leida seda juhtmesarja, aga tulutult. 
Juhtmed on mul praegu küll peal, aga kinni ei ole veel midagi. Kui keegi pakub mulle rappimatta juhtmesarja, siis olen käsi. Probleem nende juhtmetega on aga see, et keegi ei viitsi ju neid korralikult maha võtta. Lõigatakse juhtmed läbi ja asi ants.
Hädapärast käib vist ka sedaani juhtmesari Eix? Lihtsalt vaja tagauste juhtmed välja harutada? Kui sa mulle ühe korraliku leiad, siis tuleksin viiksin koos musta vaibaga ta sult minema. 

 

Juhtmete pealepanek ja maha võtmine on nohu, auto on nii kui nii skelett, saaks vaid korraliku sarja.

Vastasel juhul hakkan aretama,sest -Kaido- käest saadud juhtmesari on ikka täielik utiil. Sinna on mingi kuradima alarm, immo ja tra teab veel mis vahele aretatud. Õemees tegi ühendustest pilti ka:D üks ühendus oli selline kus mingi 4 juhet tulid ühe klemmi alla. kasutatud oli tavalisi kaablikingasid mis poldi alla läheb, aga poldi asemel oli kasutatud mingit suuremat kruvi ja siis kinni teibitud. Kõigele lisaks on kõrvalistujapoolse ukse juhtmepistik maha lõigatud ja mingite junnidega asendatud. :thumbsup:

 

 

Nii et kui lähiajal seda sarja ei leia, tuleb pornograafiaga tegeleda - õlut on mul küllaga, oleks vaid aja kohta sama öelda.

Muudetud , muutis Chulo

Kommenteerimiseks loo konto või logi sisse

Oluline teave

Selle veebilehe kasutamisel nõustute meie küpsiste kasutamisega. Meie ja meie partnerid kasutavad küpsiseid, sealhulgas analüüsi, isikupärastamise ja reklaamide jaoks. Kasutustingimused & Privaatsus

Brauseri push-teavituste seadistamine

Chrome (Android)
  1. Vajuta aadressiriba kõrval olevat lukuikooni.
  2. Vajuta valikuid Load → Teavitused.
  3. Muuda oma eelistusi.
Chrome (Arvuti)
  1. Vajuta aadressiribal tabalukuikoonil.
  2. Vali Saidi seaded.
  3. Leia Teavitused ja muuda oma eelistusi.